ID: 136467
Zarobki kierowców 2013/2014 tak szczerze :)
ID: 136467
ID: 136467
Witam szanowne grono, chciał bym porozmawiać o zarobkach w zawodzie kierowcy, często na forum piszą, że zarabiacie 2000-2500 zł coś mi się w to nie chce wierzyć, podejrzewam, że to zdesperowane dziady robią zły pijar po to by zaniżać stawki i szukać kierowców "za grosze" proszę o wpisywanie regionu kraju (województwo lub powiat) bo coś mi się wydaje że są jednak rejony biedniejsze i bogatsze, oraz co macie na umowie, jak jesteście rozliczani i czy praca w kraju czy EU. Taka wiedza jest potrzeba po to by "nie dawać się ruchać" No to może zacznę ja, na umowie 3500 brutto, stawka godzinowa 24zł netto za godzinę pracy (od włożenia karty do wyjęcia) za nocki w budzie (pauzy) dieta - wtedy godziny się nie liczą, średnio wychodzę 4000-5000zł z godzinówki zależy ile jest roboty (diet nie liczę), trasy głównie po kraju ale też czasem kółko na Niemcy. Opisałem szczerze, Ważny jest też system rozliczania. Ja mam godzinówkę i jak czekam na ładunek a leniwy magazynier się opier. dala to nie muszę się denerwować, że stoję i nie zarabiam bo godziny lecą... niech się szef martwi, niech dzwoni do kierownika magazynu czy szefa magazynu i ich pogania - ja miałbym się jeszcze stresować tym że mnie nie załadowali?Ja mam poganiać magazynierów-chore. Jak mi się skończy czas to stoję i pier. dole, nawet przy rampie i blokuję 11 godzin czy na placu w jakiejś firmie! Tacho - święta rzecz, niech się nauczą na magazynach! 13 godzin i 15 pracy, jak nie załadują to oni maja problem nie ja. I mój szef wtedy dzwoni do ich szefa i mają po premii. Zachęcam was do przejścia na system godzinowy, jak jest 50km to jadę 50 a że na CB się drą to mam ich w du. pie - ja jadę zgodnie z przepisami i bezpiecznie! Po co mam lecieć na wariata, życie swoje oraz innych trzeba cenić i to jest najważniejsze.
Witam szanowne grono, chciał bym porozmawiać o zarobkach w zawodzie kierowcy, często na forum piszą, że zarabiacie 2000-2500 zł coś mi się w to nie chce wierzyć, podejrzewam, że to zdesperowane dziady robią zły pijar po to by zaniżać stawki i szukać kierowców "za grosze" proszę o wpisywanie regionu kraju (województwo lub powiat) bo coś mi się wydaje że są jednak rejony biedniejsze i bogatsze, oraz co macie na umowie, jak jesteście rozliczani i czy praca w kraju czy EU. Taka wiedza jest potrzeba po to by "nie dawać się ruchać" No to może zacznę ja, na umowie 3500 brutto, stawka godzinowa 24zł netto za godzinę pracy (od włożenia karty do wyjęcia) za nocki w budzie (pauzy) dieta - wtedy godziny się nie liczą, średnio wychodzę 4000-5000zł z godzinówki zależy ile jest roboty (diet nie liczę), trasy głównie po kraju ale też czasem kółko na Niemcy. Opisałem szczerze, Ważny jest też system rozliczania. Ja mam godzinówkę i jak czekam na ładunek a leniwy magazynier się opier. dala to nie muszę się denerwować, że stoję i nie zarabiam bo godziny lecą... niech się szef martwi, niech dzwoni do kierownika magazynu czy szefa magazynu i ich pogania - ja miałbym się jeszcze stresować tym że mnie nie załadowali?Ja mam poganiać magazynierów-chore. Jak mi się skończy czas to stoję i pier. dole, nawet przy rampie i blokuję 11 godzin czy na placu w jakiejś firmie! Tacho - święta rzecz, niech się nauczą na magazynach! 13 godzin i 15 pracy, jak nie załadują to oni maja problem nie ja. I mój szef wtedy dzwoni do ich szefa i mają po premii. Zachęcam was do przejścia na system godzinowy, jak jest 50km to jadę 50 a że na CB się drą to mam ich w du. pie - ja jadę zgodnie z przepisami i bezpiecznie! Po co mam lecieć na wariata, życie swoje oraz innych trzeba cenić i to jest najważniejsze.
~POZNAŃ*.static.ip.netia.com.pl
*.static.ip.netia.com.pl
Posty (423)
~Qsawery | 35 gr od km = Poznań jazda po kraju | |||
~rad79 | ~Qsawery 35 gr od km = Poznań jazda po kraju O tak wlasnie wyglada płaca w polskim transporcie krajowym. | |||
~qwerty | 2800 brutto na cysternie w koło komina, praca pon-pt. Z nadgodzinami 2400 na ręke + ok 300zl diet | |||
~Ł ysy | Same "sustki, siudymki, łusynki", to się chłopaki nakręcają. A prawda jest taka, 90% milionerów dyma na przerzutach za piątkę, na międzynarodówce ze zjazdami na weekend 3, 5-4 tyś zł, a po kraju za 2, 2-2, 5tyś zł. Wam pomaga wypisywanie bredni? Jażeli tak, to w czym? | |||
~Ł ysy | Jak styczeń, luty będą tak dobre jak grudzień, wielu wróci do wyuczonych zawodów za 1500-1800zł. | |||
zetek
| Znowu urzedy pracy będą oblegane. Z tym wynagrodzeniem łysy nic dodać nic ująć, taka prawda. W "kółkach przynajmniej mniej czasu spędzam na posiekanym parkingu i mniej słyszę narzekań::-S | |||
zetek
| #obsikanym | |||
~Ł ysy | zetek. Nie pisz w ten sposób, chłopaki swoje wiedzą i nie ma lewara, aby ich ruszyć z bajkowego świata. Co im zostało? Nakręca jeden drugiega, a z dnia na dzień szukających pracy przybywa. Jak wszyscy wokół łykają " łusymki, siudymki, sustki " wstyd się przyznać do piątki. I szuka matołek tych "łusemek", po miesięcznym poszukiwaniu siada grzecznie za kółko za czwórkę z ogonkiem. Tyle matołek nawojował. Panowie, trzeba być idiotą, aby wierzyć, że wdzisiejszych czasach może być rozbieżność zarobków. Wszyscy płacą podobnie, internet zrobił swoje. | -1 | ||
~Helwet | Krezusi finansowi jeszcze się nie ujawnili? Czyżby się wstydzili tej 15 z przodu? | |||
~Ł ysy | Coś mi się zdaje, że wielu milionerów tak około marca, kwietnia wróci z podkulonymi ogonami. Ich miejsce zajmą przybysze z Bułgorii, Rumunii. To oczywiste, celem Rumunów, Bułgarów będą kraje Starej Unii. A u nas z pracą cienko, oj cienko. | |||
grzegorz78
| 3/1 tyg, Niemcy benelux 5300-5500 | |||
~Paweł | zastanawiam się po co kłamią, wielcy" kierowcy. Większość pisze prawdę ale. Jest źle w zawodzie kierowcy, ale coż, sami siebie nie szanujemy. | |||
~Forest glemp | Łysy zeby na kraju za 2, 5 tyrac??? Normalny kiero za to nie pojedzie a normalny szef który szanuje dobrego drivera wstydzilby sie tyle dac. Chyba ze to kominy, 8~10 godz i do domu. W innym przypadku zarówno sef jak i kierofca to złamas. | |||
~Wacek | Jak mam zakupić zestaw na kraj powiedzmy za 150tyś zł, zapłacić kierowcy 2, 5tyś i samemu mieć z tej inwestycji więcej kłopotów niż korzyści, to lepiej w ogóle się w to nie angażować... po co się męczyć... (?) | |||
~Forest glemp | No wlasnie. Niektorzy wystartowali z transportem z przypadku i sie męczą. A niektorzy mają leb na karku i nie muszą z siebie gumowca robic... | |||
~Wacek | Taka jest prawda... Dodam, że wielu kierowców, którzy postanowili sami działać, rzucają się z motyką na słońce, licząc (nie wiem w jaki sposób) że po opłaceniu leasingów, kredytów i reszty dużych kosztów, zostanie na uczciwą wypłatę dla kierowcy, a i jemu zostanie kilka tyś zł... | 1 | ||
~reddy | MACIE *A POJĘCIE, zaraz do tych firm będzie wpadać kontrola bo ktoś was zgłosi i zaczą trzepać wasze firmy a na koniec wasz wy* | |||
~Mazur | 1232 zł netto + 20 gr od kilometra solówka chłodnia po kraju tacho przewalone przepały co miesiąc choć do baku nie zaglądasz, załadunki, rozładunki za free. Paczkę na święta dostaniesz jak się dobrze pucujesz dla dyspozytora to może i koszulkę firmową zgarniesz. Żyć nie umierać cudowna praca :) | |||
~truck | "Ludzie co wy tak z tymi podstawami? Po co wam tak wysokie podstawy? Czy naprawdę liczycie na to że przy tym stresie, na tym żarciu itd. dociągniecie 67 lat? Który lekarz będzie takim samobójcą bym wam podbić zdolność do pracy?? Opanujcie się, te 1600 brutto wam starczy, póki co lekarz rodzinny was przyjmie a reszta jest nie istotna na obecne czasy... " Z bardzo prostej przyczyny, trzeba być niezłym ignorantem i bez wyobrażni, aby wiedzieć po co wyższa podstawa... Koledze jakiś czas temu "strzeliło w plecach" leżał 1, 5 mieś w szpitalu, dostał na konto 4200. (ma podstawę najniższą plus 80 zł dniówki w aucie i od tego opłacane podatki i ZUS). A ile dostanie ten na podstawie? Żyj sobie za 1200... | |||
~Marti | łysy psidsiembiorca roku :) | 1 | ||
~sid | truck wysoka podstawa to nie tylko wysoka emerytura... daje to też inne możliwości | |||
~kiero | Łysy się musi dowartościować. Ciekawi mnie czy Łysy składa życzenia na święta swoim kierowcą i daje paczki/bony/premie? | 1 | ||
~Marti | kiero chyba odwrotnie. to kierowcy dają swojemu łysemy sefowi paczki i bony w podzięce, że mogą pracować u psiedsiembiorcy roku :) | -2 | ||
~kiero | No tak, przecież. Ale może niech się sam psie-dsiębiorca roku wypowie. | 1 | ||
~Marti | nie może bo jak czyta te nasze "wypociny" to monitor z wk... enia zapluł | |||
~kiero | Coś ty, ten dziad jest wyzbyty uczuć wyższych, dla niego liczy się tylko żeby auto wyjechało, opony łyse, zderzaki na druty, ale tylko to w jego życiu się liczy. Auto ma jechać nawet na poxipol poklejone. | 1 | ||
~Marti | niedowartościowany dziadyga | 1 | ||
~Ł ysy | kiero. Gdzie te auta widziałeś?Może ci się coś je/bie pod czapeczką? | -1 | ||
~Helwet | Jak już coś o kimś piszecie od kilku miesięcy, to napiszcie jak już musicie, coś śmiesznego. Najgorsze co może być, to napisać coś mało śmiesznego i potem samemu się z tego śmiać, wychodząc z błędnego założenia, że było to dobre. Miotacie jakimiś wyzwiskami z których nic nie wynika. | |||
~Marti | Helwet podejrzewam, że nikt kilka lat temu na tym forum nie zamierzał obrażać pana łysego. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.