ID: 136467
Zarobki kierowców 2013/2014 tak szczerze :)
ID: 136467
ID: 136467
Witam szanowne grono, chciał bym porozmawiać o zarobkach w zawodzie kierowcy, często na forum piszą, że zarabiacie 2000-2500 zł coś mi się w to nie chce wierzyć, podejrzewam, że to zdesperowane dziady robią zły pijar po to by zaniżać stawki i szukać kierowców "za grosze" proszę o wpisywanie regionu kraju (województwo lub powiat) bo coś mi się wydaje że są jednak rejony biedniejsze i bogatsze, oraz co macie na umowie, jak jesteście rozliczani i czy praca w kraju czy EU. Taka wiedza jest potrzeba po to by "nie dawać się ruchać" No to może zacznę ja, na umowie 3500 brutto, stawka godzinowa 24zł netto za godzinę pracy (od włożenia karty do wyjęcia) za nocki w budzie (pauzy) dieta - wtedy godziny się nie liczą, średnio wychodzę 4000-5000zł z godzinówki zależy ile jest roboty (diet nie liczę), trasy głównie po kraju ale też czasem kółko na Niemcy. Opisałem szczerze, Ważny jest też system rozliczania. Ja mam godzinówkę i jak czekam na ładunek a leniwy magazynier się opier. dala to nie muszę się denerwować, że stoję i nie zarabiam bo godziny lecą... niech się szef martwi, niech dzwoni do kierownika magazynu czy szefa magazynu i ich pogania - ja miałbym się jeszcze stresować tym że mnie nie załadowali?Ja mam poganiać magazynierów-chore. Jak mi się skończy czas to stoję i pier. dole, nawet przy rampie i blokuję 11 godzin czy na placu w jakiejś firmie! Tacho - święta rzecz, niech się nauczą na magazynach! 13 godzin i 15 pracy, jak nie załadują to oni maja problem nie ja. I mój szef wtedy dzwoni do ich szefa i mają po premii. Zachęcam was do przejścia na system godzinowy, jak jest 50km to jadę 50 a że na CB się drą to mam ich w du. pie - ja jadę zgodnie z przepisami i bezpiecznie! Po co mam lecieć na wariata, życie swoje oraz innych trzeba cenić i to jest najważniejsze.
Witam szanowne grono, chciał bym porozmawiać o zarobkach w zawodzie kierowcy, często na forum piszą, że zarabiacie 2000-2500 zł coś mi się w to nie chce wierzyć, podejrzewam, że to zdesperowane dziady robią zły pijar po to by zaniżać stawki i szukać kierowców "za grosze" proszę o wpisywanie regionu kraju (województwo lub powiat) bo coś mi się wydaje że są jednak rejony biedniejsze i bogatsze, oraz co macie na umowie, jak jesteście rozliczani i czy praca w kraju czy EU. Taka wiedza jest potrzeba po to by "nie dawać się ruchać" No to może zacznę ja, na umowie 3500 brutto, stawka godzinowa 24zł netto za godzinę pracy (od włożenia karty do wyjęcia) za nocki w budzie (pauzy) dieta - wtedy godziny się nie liczą, średnio wychodzę 4000-5000zł z godzinówki zależy ile jest roboty (diet nie liczę), trasy głównie po kraju ale też czasem kółko na Niemcy. Opisałem szczerze, Ważny jest też system rozliczania. Ja mam godzinówkę i jak czekam na ładunek a leniwy magazynier się opier. dala to nie muszę się denerwować, że stoję i nie zarabiam bo godziny lecą... niech się szef martwi, niech dzwoni do kierownika magazynu czy szefa magazynu i ich pogania - ja miałbym się jeszcze stresować tym że mnie nie załadowali?Ja mam poganiać magazynierów-chore. Jak mi się skończy czas to stoję i pier. dole, nawet przy rampie i blokuję 11 godzin czy na placu w jakiejś firmie! Tacho - święta rzecz, niech się nauczą na magazynach! 13 godzin i 15 pracy, jak nie załadują to oni maja problem nie ja. I mój szef wtedy dzwoni do ich szefa i mają po premii. Zachęcam was do przejścia na system godzinowy, jak jest 50km to jadę 50 a że na CB się drą to mam ich w du. pie - ja jadę zgodnie z przepisami i bezpiecznie! Po co mam lecieć na wariata, życie swoje oraz innych trzeba cenić i to jest najważniejsze.
~POZNAŃ*.static.ip.netia.com.pl
*.static.ip.netia.com.pl
Posty (423)
~michał | paraca " na zachodzie " w firmie na potrzeby własne, solówka 3 osie z windą, kółka CH-D-F, zjazdy z norymbergi swoim autem, 98000km przejechanych, 239 nocy w aucie / reszta w domu legnica, śr. spalane 23, 3, śr. prędkośc 53, 4, = za 2013 rok 12 pensji + 13tka 165000 zł / po dzisiejszym kursie, netto, na koncie w całości opodatkowane... najlepsze jest że praca z ET, pracuje już 4 rok | |||
~pastor | ~TIR (2013-12-15 12:42:15) No tak, Niemcy pracują za 1800eur, a nasi kierowcy zarabiają 8tyś zl /1950 eur/. Skąd takie info, że Niemcy pracują za 1800 e | |||
~mały | franz szkoda tylko ze zawodowo mozna jezdzic w pl od 21 roku zycia idz odrob lekcje | 1 | ||
~mały | 13 godzina a wy jeszcze nie wytrzezwieliscie lepiej dochodzcie do siebie bo jutro trzeba startowac i zarabiac te osymki hehe | 1 | ||
~franz | mały zaczynałem w dziadtransie zaraz po maturze na wannach bez żadnych lat. tylko przewóz rzeczy miałem zrobiony... zarabiałem wtedy mało ale się uczyłem jeździć... | |||
~factory | ja wiem co mam | |||
~olaf | jezdze u Niemca Ostatnia wyplata [w terminie] bez kilku euro to 2000 z tego ok 35% to diety | |||
~mały | to chyba na czarno bo zatrudniac moga od 21 roku zycia wiec jak | |||
~eda | maly srasz metka co cie to obchodzi | |||
~olaf | zapomnialem dopisac system 4/1 | |||
~franz | niestety na czarno, 2 lata na czarno przebiegałem ale nie żałuję:) międzyczasie poszły studia zaoczne i teraz mam wyższe:) | |||
~mały | no to sie oplacalo eda nie wpier/dalaj sie jak dorosli rozmawiaja | |||
~eda | olaf system 4 tyg nic nie daje, bo i tak w nastepnym miesiacu wyjdzie 3 ico, tak do duuupy, takie liczenie to mozna do emerytory i zobaczymy komu lat zabraknie? | -1 | ||
~factory | niekoniecznie część firm liczy diety od wyjazu do przyjadu np. ; od 18 do 18 a podstawa leci na okrągło | |||
~franz | bo tak się powinno rozliczać, od wyjazdu z bazy do przyjazdu | 1 | ||
~mały | franz bo tak licza jak same nazwy mowia pensja jest za miesiac a diety za przepracowane dni a nie tygodnie eda zastanow sie zanim napiszesz | 1 | ||
~olaf | z ktorej strony by nie liczyc i nie patrzec to jestem z tej pracy bardzo zadowolony Miodu oczywiscie nie ma ale jak porownam prace u Polaka i w Niemczech to nawet pisac mi sie nie chce | |||
~factory | mi też | |||
~truck | Tak czytam panowie i masakra... Mam uprawnienia, ADR+cysterny, HDS, Wózki C+E, doświadczenie w jeździe wszelakiej maści sprzętem... 7 lat firma exportowa do czarne lądy różny sprzet transportowy. W październiku zamknąłem (wojny w Afryce i rynek "umarł"). Chciałem iść na zachód robić (niem, ang znam dobrze). Ale jak piszecie, że głupich 2 euro nie idzie wyrobić, to poczekam na robotę w której pracuje mój kolega, praca na magazynie 8 h na dwie zmiany, kończysz i do domu. Wszystko masz w tyłku. Średnio na mieś 1900-2000 Euro Netto w okolicy Frankfurtu n/M. Te pensje u kierowców to śmiech... 4 tys zł za spanie miesiąc w aucie. Smutne. | |||
~adam | 2500 zł za każdy dzień od wyjazdu do powrotu miedzynarodówka wyjazdy dwu tygodniowe nowy zestaw kasa zawsze w terminie nowy sacz | |||
~adam | sorry 250 zl dniówka poszło o 1 zero za dużo | |||
~Wacek | Truck... jako właściciel przyznam Ci rację, że za takie koczowanie, stres i osaczenie kontrolami z każdej strony, to wynagrodzenia kierowców są nędzne. | |||
~truck | I to "smutne" nie dotyczy kierowców... Tylko realiów. Byłem na okresie próbnym w Lipsku firma branży pomocy drogowej. Po tyg stwierdzili, że mnie "chcą" Zaproponowal i 1500 eur Brutto podstawy (1080 na rękę) plus dodatki za gotowość do pracy w nocy i wyjazdy nocne. Praca na dwie zmiany od 7. 30 do 17 i od 12 do 21. 30, na drugiej masz te właśnie dodatkowe "dyżury" wychodzi na rękę z 1600-1700 Eur. Odmówiłem gdyż z premiami różnie bywa raz wyrobisz a raz nie. Stwierdziłem, że podstawę chcę 1500 na rękę a co dorobię to dorobię, niemiec się zmarszczył bo myślał, że polaczka tanio dostanie. Dziwię się kierowcom, że robią za takie stawki, skoro są firmy, które płacą lepiej, to widocznie idzie płacić lepiej. A jeśli szef firmy twierdzi, że nie ma kasy na lepsze pensje to widocznie ch... nie firma. Ja jeśli widziałem, że przestaje się opłacać zamknąłem po 7 latach i tyle. A tak to "dziad trans" króluje i dymanie pracowników. Ale w sumie na ich własne zyczenie skoro znajdują się ciągle durni skłonni śmierdzieć po 4 tyg w kabinie za 4/1 i za 4 tys z czego tysiąc przejedzą. :/ | 1 | ||
katt
| 2400-2600euro firma z hamburga jazda na potrzeby wlasne zadna spedycja 4 duze auta w firmie co 2 wekend zjezdzam swoja osobowka do domu w ok bydgoszczy jakies 6 h jazdy ale cos za cos.. jestem jedynym polskim kierowca w firmie.. ogolnie jest cacy.. pozdro dla dorabiajacych polskich super transportowcow.. | |||
~rad79 | O matko ale bajkopisarze. | |||
~truck | "2400-2600euro firma z hamburga jazda na potrzeby wlasne zadna spedycja 4 duze auta w firmie co 2 wekend zjezdzam swoja osobowka do domu w ok bydgoszczy jakies 6 h jazdy ale cos za cos.. jestem jedynym polskim kierowca w firmie.. ogolnie jest cacy.. pozdro dla dorabiajacych polskich super transportowcow.. " To mam na myśli, skoro firmy nie stać na pensję. Zamknąć się. Zostaną mocne i normalnie traktujące pracowników. Ja od ręki mogłem iść na kółka na Benelux za 5kę. Ale pierd... Skoro podstawa to 1200. Zdrowia nie mam ze stali, a co na emeryturę zęby w ścianę? za 700 zł? A potem płacz i lament, że "kierowca złodziej kradnie paliwo" i bardzo dobrze, że kradnie! Okrada go szef to on dyma szefa. | |||
~ralf | 3500 brutto na chłodni Jazda po śląsku 19 dniuwek w miesiącu | |||
~truck | Kto bajkopisarz? Podać Ci namiar na tą robotę za 1600 W Lipsku której odmówiłem, kierowców potrzebują bo Niemcy pierd... robić światek piątek i niedzielę za tą kasę. Warunek to znajomość języka. Ja za tyle nie wyżyję. Rachunek jest prosty. Mieszkanie tam 400-500, kolejne 2000 to koszty w Polsce, zostaje z 500 z czego 100 na utrzymanie auta w Niemczech (podatek drogowy, OC) zostaje 400 eur na zycie. A za tyle tyłka nie ruszę z kraju. Skoro na magazynie w zachodnich Niemczech robol za 8 h dostaje około 2ki to wolę tam dymać za fizola, niż mieszkać w aucie za jeszcze mniej. Proste. | |||
Hesher
| za grudzien podstawa 3608zl, diety 4166 zl, | -2 | ||
~mały | 3608 chyba rubli ciekawe gdzie ty masz 3600 podstawy hehe ale sie usmialem polowa miesiaca a ten juz wyliczyl razem z dietami swieta jezdzisz i sylwestra? no tak jezdzisz ale w eurotruck symulator hehe | 2 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.