~Ł ysy
| A jak kierownik pociągu zeszpeci w wiejskim stylu swój pojazd tysiącem świecidełek, można śmiało przyjąć ; od takiego gościa jasnośc bije..
Taki nie może być fizycznym. | | | |
~inn
| bardzo wątpie łusy żeby twoje zestawy poradziły sobie z załadunkiem ADR w germani nie wspomnę o twoich kiermanach | | | |
~Mgr. Parkingowy
| łysy przykra sprawa skoro masz do czynienia z takimi ludźmi, no ale z drugiej strony jak płacisz 1600 czy tam 2500 to co się dziwisz? w firmie której pracuje szef docenia pracę kierowców, nie ma przepałów, nikt nie kradnie paliwa, każdy zna "papierologie" jestem uczciwy wobec szefa i szef to też widzi i on jest uczciwy wobec mnie jak i innych kierowców.
w temacie mechaników - jest tak samo, są pyprusy i są mechanicy, wolny rynek weryfikuje ten biznes, jedni mają pracę inni nie. | | | |
~andrzej
| kierowco-specjalisto , napisz jaśniej o tych ADR-ach co kierowca ładuje? | | | |
~świetlicowa
| Łysy -pieprzysz jak potłuczony
w której szkole samochodowej uczyli przepisów celnych? w tomaszowie w klasach pks-u na pewno nie | | | |
~Mgr. Parkingowy
| ~inn
(2013-12-14 22:41:47) bardzo wątpie łusy żeby twoje zestawy poradziły sobie z załadunkiem ADR w germani nie wspomnę o twoich kiermanach
jego zabytkowe premiumki nie opuszczają "swojego powiatu" :) | | | |
~Ł ysy
| inn. Muszę powtórzyć ; "zajebistym wyzwaniem jest załadować ADR u Szwaba".
Nic więcej nie mam do dodania. | | | |
~Ł ysy
| Obocnie życiowym wyzwaniem dla transportowych złamasów jest zmiana koła. | | | |
~ktosik
| Ł ysy
(2013-12-14 22:31:04) Kiedyś byli kierowcy. Mieli przygotowanie do zawodu, znali budowę pojazdów, zasady eksploatacji, przepisy celne, dokumenty przewozowe nie stanowiły tajemnicy.
a to ciekawe.
ukonczylem taka szkole, ale czegos takiego nie przypominam sobie...
znaczy chodzi o przepisy celne
moze dlatego ze jak tak blisko granicy nie mieszkam.. ? | | | |
~Mgr. Parkingowy
| ~Ł ysy
(2013-12-14 22:45:17) Obocnie życiowym wyzwaniem dla transportowych złamasów jest zmiana koła.
a wiesz, w życiu nie zmieniałem koła w ciężarówce :) jak się ma dobre opony to "gumy" raczej się nie zdarzają :) ale pewnie jak mi się to przydarzy TFU!!! OBY NIE !!! to chyba dam radę :) | | | |
~astrolog
| łysy u ostatniego mojego zachodniego pracodawcy nawet nie wozilismy kół zapasowych daj zarobić innym pare złoty hieno | | | |
~świetlicowa
| do łodzi na prożka do technikum chodziłem i tam też nie uczyli | | | |
~Ł ysy
| Przed podjęciem pracy w międzynarodówce PKS, Hartwig, kierowcy przechodzili gruntowne szkolenia. Rzeczywiście, szkoleń tych nie było w szkołach samochodowych.
Dzisiaj 80% cwoków nawet nie kapuje dlaczego po puszczeniu sprzęgła samochód rusza.
Działanie automatycznej skrzyni jest całkowitą abstrakcją. | | | |
~ktosik
| Ł ysy - sam sobie kopiesz dolek.
zauwazyles ze to PRACODAWCA szkolil swoich kierowcow?
a ty tylko wymagasz..
SZKOLISZ swoich, czy tylko testujesz czy wiedza? | | | |
~świetlicowa
| Łysy- może wcześniej w hartwigu były takie szkolenia pod koniec lat 90- tych nie szkolili- robiłem jakiś czas w katowicach | | | |
~świetlicowa
| Łysy leci na gotowe | | | |
~Ł ysy
| inn I długo nie zobaczysz. Poczekam jak nowe fury przestaną dymać ze Stuttgartu do Wilna za 1450 eur. | | | |
~astrolog
| łysy takie menedżery jak ty powinni już dawno pozamykać takie szemrane interesy męczysz ludzi za 1300 brutto | | | |
~inn
| oj łysy zastanów sieco z sobą zrobić | | | |
~Mgr. Parkingowy
| jeśli on faktycznie jest szefem to współczuję jego pracownikom, mieć chama za szefa to najgorsze co może spotkać człowieka, no ale w dzisiejszych czasach kierowca ma wybór, porobią 3 miechy u takiego chama i pójdą do innej - lepszej firmy :) a taki łysy niech szuka następnego :) no teraz rozumiem jego gorycz i rozczarowanie ":) | | | |
~inn
| łysu uchlej sie | | | |
~Ł ysy
| świetlicowa, gdzie ty złodzieju nie pracowałeś, chyba wszędzie?Finał zawsze był ten sam, za ryj i na bruk. | | | |
~ktosik
| nastepna sprawa - budowa silnikow, skrzyn biegow, sprzegla..
owszem, kiedys bylo potrzebne na drodze.
a teraz?
nie ma czasu na to zebym ja sie zastanawial na drodze jaka moze byc przyczyna tego czy owego. co za kod wyswietla komputer..
teraz potrzebny jest szybki serwis.
ty masz czas na to zeby auta staly i zeby sie na nim doktoryzowali mechanicy?
kazdy serwis co chwile wysyla swoich mechanikow na szkolenia, bo co rusz cos nowego wprowadzaja. | | | |
~świetlicowa
| Ł ysy- cza poszerzać horyzonta | | | |
~ktosik
| masz:
://etransport . pl/forum136411. 0. html
przyklad specjalisty mechanika | | | |
~Ł ysy
| Widzę, że kierownicy pociągów są oburzeni jak się ich nazywa fizycznymi.
Niech będą umysłowi. Mnie to lotto. | | | |
~andrzej
| w szkołach nie uczyli przepisów celnych, ale jak kierowca przychodził do Hartwiga, PEKAESU czy PLO to przechodził tam krótki kursik/jednodniowy/ i to wystarczyło. | | | |
~Mgr. Parkingowy
| ktosik 100% prawdy piszesz, zresztą nowe auta się nie psują w ogóle :) po co kierowcy znać budowę silnika? no ale w dziad-transach taka wiedza może się przydać, szczególnie jak po powrocie sef chce by w weekend zamiast odpoczywać to naprawiać klamoty :) ja nie wiem u nas już takie dziad-transy wygineły, nikt klamotami nie jedzie | | | |
~dorota
| Łysy ma stary i jelcze po co mu serwis | | | |
~inn
| to było tera jest inaczej | | | |