Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

kierowca -pracownik fizyczny czy specialista

ID: 136453


prawie wszystkie firmy szukają na stanowisko kierowcy ciężarówki pracownika fizycznego. Moim zdaniem powinne szukać specjalisty 4o tonowych zestawów. 40 ton to nie zabawka, ADR, GABARYTY

~inn
*.233.70.201

Posty (93)

~Ł ysy
A jak kierownik pociągu zeszpeci w wiejskim stylu swój pojazd tysiącem świecidełek, można śmiało przyjąć ; od takiego gościa jasnośc bije..
Taki nie może być fizycznym.
~inn
bardzo wątpie łusy żeby twoje zestawy poradziły sobie z załadunkiem ADR w germani nie wspomnę o twoich kiermanach
~Mgr. Parkingowy
łysy przykra sprawa skoro masz do czynienia z takimi ludźmi, no ale z drugiej strony jak płacisz 1600 czy tam 2500 to co się dziwisz? w firmie której pracuje szef docenia pracę kierowców, nie ma przepałów, nikt nie kradnie paliwa, każdy zna "papierologie" jestem uczciwy wobec szefa i szef to też widzi i on jest uczciwy wobec mnie jak i innych kierowców.

w temacie mechaników - jest tak samo, są pyprusy i są mechanicy, wolny rynek weryfikuje ten biznes, jedni mają pracę inni nie.
~andrzej
kierowco-specjalisto , napisz jaśniej o tych ADR-ach co kierowca ładuje?
~świetlicowa
Łysy -pieprzysz jak potłuczony
w której szkole samochodowej uczyli przepisów celnych? w tomaszowie w klasach pks-u na pewno nie
~Mgr. Parkingowy
~inn
(2013-12-14 22:41:47) bardzo wątpie łusy żeby twoje zestawy poradziły sobie z załadunkiem ADR w germani nie wspomnę o twoich kiermanach

jego zabytkowe premiumki nie opuszczają "swojego powiatu" :)
~Ł ysy
inn. Muszę powtórzyć ; "zajebistym wyzwaniem jest załadować ADR u Szwaba".
Nic więcej nie mam do dodania.
~Ł ysy
Obocnie życiowym wyzwaniem dla transportowych złamasów jest zmiana koła.
~ktosik
Ł ysy
(2013-12-14 22:31:04) Kiedyś byli kierowcy. Mieli przygotowanie do zawodu, znali budowę pojazdów, zasady eksploatacji, przepisy celne, dokumenty przewozowe nie stanowiły tajemnicy.


a to ciekawe.
ukonczylem taka szkole, ale czegos takiego nie przypominam sobie...
znaczy chodzi o przepisy celne

moze dlatego ze jak tak blisko granicy nie mieszkam.. ?
~Mgr. Parkingowy
~Ł ysy
(2013-12-14 22:45:17) Obocnie życiowym wyzwaniem dla transportowych złamasów jest zmiana koła.

a wiesz, w życiu nie zmieniałem koła w ciężarówce :) jak się ma dobre opony to "gumy" raczej się nie zdarzają :) ale pewnie jak mi się to przydarzy TFU!!! OBY NIE !!! to chyba dam radę :)
~astrolog
łysy u ostatniego mojego zachodniego pracodawcy nawet nie wozilismy kół zapasowych daj zarobić innym pare złoty hieno
~świetlicowa
do łodzi na prożka do technikum chodziłem i tam też nie uczyli
~Ł ysy
Przed podjęciem pracy w międzynarodówce PKS, Hartwig, kierowcy przechodzili gruntowne szkolenia. Rzeczywiście, szkoleń tych nie było w szkołach samochodowych.
Dzisiaj 80% cwoków nawet nie kapuje dlaczego po puszczeniu sprzęgła samochód rusza.
Działanie automatycznej skrzyni jest całkowitą abstrakcją.
~ktosik
Ł ysy - sam sobie kopiesz dolek.
zauwazyles ze to PRACODAWCA szkolil swoich kierowcow?
a ty tylko wymagasz..
SZKOLISZ swoich, czy tylko testujesz czy wiedza?
~świetlicowa
Łysy- może wcześniej w hartwigu były takie szkolenia pod koniec lat 90- tych nie szkolili- robiłem jakiś czas w katowicach
~świetlicowa
Łysy leci na gotowe
~Ł ysy
inn I długo nie zobaczysz. Poczekam jak nowe fury przestaną dymać ze Stuttgartu do Wilna za 1450 eur.
~astrolog
łysy takie menedżery jak ty powinni już dawno pozamykać takie szemrane interesy męczysz ludzi za 1300 brutto
~inn
oj łysy zastanów sieco z sobą zrobić
~Mgr. Parkingowy
jeśli on faktycznie jest szefem to współczuję jego pracownikom, mieć chama za szefa to najgorsze co może spotkać człowieka, no ale w dzisiejszych czasach kierowca ma wybór, porobią 3 miechy u takiego chama i pójdą do innej - lepszej firmy :) a taki łysy niech szuka następnego :) no teraz rozumiem jego gorycz i rozczarowanie ":)
~inn
łysu uchlej sie
~Ł ysy
świetlicowa, gdzie ty złodzieju nie pracowałeś, chyba wszędzie?Finał zawsze był ten sam, za ryj i na bruk.
~ktosik
nastepna sprawa - budowa silnikow, skrzyn biegow, sprzegla..
owszem, kiedys bylo potrzebne na drodze.

a teraz?
nie ma czasu na to zebym ja sie zastanawial na drodze jaka moze byc przyczyna tego czy owego. co za kod wyswietla komputer..

teraz potrzebny jest szybki serwis.

ty masz czas na to zeby auta staly i zeby sie na nim doktoryzowali mechanicy?

kazdy serwis co chwile wysyla swoich mechanikow na szkolenia, bo co rusz cos nowego wprowadzaja.
~świetlicowa
Ł ysy- cza poszerzać horyzonta
~ktosik
masz:
://etransport . pl/forum136411. 0. html

przyklad specjalisty mechanika
~Ł ysy
Widzę, że kierownicy pociągów są oburzeni jak się ich nazywa fizycznymi.
Niech będą umysłowi. Mnie to lotto.
~andrzej
w szkołach nie uczyli przepisów celnych, ale jak kierowca przychodził do Hartwiga, PEKAESU czy PLO to przechodził tam krótki kursik/jednodniowy/ i to wystarczyło.
~Mgr. Parkingowy
ktosik 100% prawdy piszesz, zresztą nowe auta się nie psują w ogóle :) po co kierowcy znać budowę silnika? no ale w dziad-transach taka wiedza może się przydać, szczególnie jak po powrocie sef chce by w weekend zamiast odpoczywać to naprawiać klamoty :) ja nie wiem u nas już takie dziad-transy wygineły, nikt klamotami nie jedzie
~dorota
Łysy ma stary i jelcze po co mu serwis
~inn
to było tera jest inaczej
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.222.25.95

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce