ID: 136397
scania R380
ID: 136397
ID: 136397
Prosze o opinie scani R380. Przebieg 850tys. wady i zalety.
Prosze o opinie scani R380. Przebieg 850tys. wady i zalety.
~medalik*.dynamic.mm.pl
*.dynamic.mm.pl
Posty (10)
~medalik | jak w temacie... | |||
~-zp | Wady : Słaby, rdzewiejąca rama, poprzedni własciciel. Zalety: Brak. No chyba, ze to wersja Topline, to ma przynajmniej trochę miejsca w srodku | |||
ese
| Przy eksploatacji pod ciężarami pękająca u góry obudowa mostu napędowego. Widoczne gdy się stanie za ciągnikiem | |||
~scania | mam 114l 380, najlepszy wóz miałem wiele w swojej karierze volva dafy rózne scanie ale 114 najlepsze maszyny tanie w utrzymaniu i mało palą, jesli by były euro 5 napewno bym kupił jeszcze raz | |||
~medalik | ta R -ka ciągała cysterne i ma silnik e-4 | |||
~scaniatop | wał napędowy do wymiany | |||
~tomco23 | ese co ty za dyrdymaly piszesz, z pekajace mosty to tez nie prawda a co do ramy to, zdarzaja sie co prawda drobne pekniecia na laczniku ramy pomiedzy poduszkami, ale to jest drobnostka bo nie warto nawet spawac bo dziac sie i tak nic nie bedzie a jak spawniemy to po czasie i tak sie pojawia ryski. Silnik w 114 i R 11 litrowej to chyba najlepszy motor w scanii bardzo oszczedny i wytrzymaly+tansze pompowtryski (PD a nie HPI) w naprawach, Silnik 380 to nie jest jakis demon mocy ale wzedzie gdzie trzeba wyjedzie | |||
ese
| ~tomco23 (2013-12-13 14:18:43) ese co ty za dyrdymaly piszesz, z pekajace mosty to tez nie prawda- Masz rację. Zbyt późno zauważyłem żechodzi o R-kę. Widząc 380 zaprogramowałem się na 113/143. Miałem właśnie wyprostować. Moja wina. Gratulacje za czujność | |||
ese
| 113/143 cierpiały na tą dolegliwość. Przepraszam za mimowolne wprowadzenie w błąd | 1 | ||
~tomco23 | a jeszcze R380 to silnik 11 litrowy PD euro3 lub 12 litrowy HPI przy euro4, 5 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz