ID: 136397
scania R380
ID: 136397
ID: 136397
Prosze o opinie scani R380. Przebieg 850tys. wady i zalety.
Prosze o opinie scani R380. Przebieg 850tys. wady i zalety.
~medalik*.dynamic.mm.pl
*.dynamic.mm.pl
Posty (10)
~medalik | jak w temacie... | |||
~-zp | Wady : Słaby, rdzewiejąca rama, poprzedni własciciel. Zalety: Brak. No chyba, ze to wersja Topline, to ma przynajmniej trochę miejsca w srodku | |||
ese
| Przy eksploatacji pod ciężarami pękająca u góry obudowa mostu napędowego. Widoczne gdy się stanie za ciągnikiem | |||
~scania | mam 114l 380, najlepszy wóz miałem wiele w swojej karierze volva dafy rózne scanie ale 114 najlepsze maszyny tanie w utrzymaniu i mało palą, jesli by były euro 5 napewno bym kupił jeszcze raz | |||
~medalik | ta R -ka ciągała cysterne i ma silnik e-4 | |||
~scaniatop | wał napędowy do wymiany | |||
~tomco23 | ese co ty za dyrdymaly piszesz, z pekajace mosty to tez nie prawda a co do ramy to, zdarzaja sie co prawda drobne pekniecia na laczniku ramy pomiedzy poduszkami, ale to jest drobnostka bo nie warto nawet spawac bo dziac sie i tak nic nie bedzie a jak spawniemy to po czasie i tak sie pojawia ryski. Silnik w 114 i R 11 litrowej to chyba najlepszy motor w scanii bardzo oszczedny i wytrzymaly+tansze pompowtryski (PD a nie HPI) w naprawach, Silnik 380 to nie jest jakis demon mocy ale wzedzie gdzie trzeba wyjedzie | |||
ese
| ~tomco23 (2013-12-13 14:18:43) ese co ty za dyrdymaly piszesz, z pekajace mosty to tez nie prawda- Masz rację. Zbyt późno zauważyłem żechodzi o R-kę. Widząc 380 zaprogramowałem się na 113/143. Miałem właśnie wyprostować. Moja wina. Gratulacje za czujność | |||
ese
| 113/143 cierpiały na tą dolegliwość. Przepraszam za mimowolne wprowadzenie w błąd | 1 | ||
~tomco23 | a jeszcze R380 to silnik 11 litrowy PD euro3 lub 12 litrowy HPI przy euro4, 5 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.