ID: 135011
Volvo Fh13 440 dziwne szarpanie przy 85km/h
ID: 135011
ID: 135011
Witam mam takie pytanko czy może ktoś mial podobne objawy w volvie jadac 85km/h na tempomacie czy tez nodze przy podjeździe pod wzniesienie nie wymagające zmiany biegu zaczyna dziwnie sie zachowywac szarpac jak by mu paliwo nie dochodzilo i wskazowka od turbo sie wacha wtedy od zoltego do zielonego pola po rownym jak sie jedzie jest wszystko oki dzieje sie tak na najwyższym biegu separator byl wymieniany niedawno podobno
Dziękuję pozdrawiam
Witam mam takie pytanko czy może ktoś mial podobne objawy w volvie jadac 85km/h na tempomacie czy tez nodze przy podjeździe pod wzniesienie nie wymagające zmiany biegu zaczyna dziwnie sie zachowywac szarpac jak by mu paliwo nie dochodzilo i wskazowka od turbo sie wacha wtedy od zoltego do zielonego pola po rownym jak sie jedzie jest wszystko oki dzieje sie tak na najwyższym biegu separator byl wymieniany niedawno podobno
Dziękuję pozdrawiam
~pass*.dynamic.gprs.plus.pl
*.dynamic.gprs.plus.pl
Posty (63)
~ktosik | wyciagales smoki? czysciles filtry w nich? wiesz gdzie sa? no to lec dalej separator, odstojnik, filtr paliwa, pompa paliwa | |||
~pass | Prosze cie bardzo wyciagnij smoka z pod zabudowy Jakos ciemno to widzę tym bardziej ze jestem zal | |||
~ktosik | pass (2013-11-16 18:47:38) Zasadniczo to jestem w Pl juz najbardziej balem sie na dojczu ze jak mi stanie to będzie problem zaden problem wtedy bierzesz sprawy w swoje rece i jesli nie wspomagales sie niebieskim cudem, to dosc szybko opadnie | |||
~xxxx | Na jakich parkingach dzisiaj sie alkoholizujecie?? | |||
~pass | Wiec ayta kture ciagaja chlodnie to sa wszystie ADR | |||
~ktosik | pass - skoro nie mozesz wyciagnac smoka, to jak stwierdzisz ze jest drozny? skoro nie chcesz nic rozkrecac, to jak chcesz naprawic? telepatyc znie? | |||
~pass | Niebieski cudem? | |||
~pass | Czyli dwa smoki zapchaly się w jednym czasie | |||
~ktosik | niekoniecznie. moze cos bylo w zbiorniku i pociagnelo w przewody, bo juz nie masz filtrow w smokach. skad mam wiedziec? a moze taki syf nalales ze jednak zapchalo dwa smoki? skad mam wiedziec?? | |||
~alkar | Mialem cos takiego podczas blednego zgrania danych z impulsatora na skrzyni. Polamala sie wtyczka i zaciekajaca woda robila spiecie. Wymienilem impulsator i przewod problem zniknal. Jak dane z komputera i impusatora sie nie zgadzaly autem szarpalo zwlaszcza pod wzniesieniem badz wiekszym obciazeniem auta. Bylo to volvo z 99 roku 420. Moze i tu rozwiązanie bedzie identyczne. | |||
~pass | Bylo wiercone pod sady ale to 6miesiecy temu teraz by sie obiawilo | |||
~ktosik | dlaczego nie? wiora mogly zapchac to i owo | |||
~pass | 16ton ladunku wiecej nie ciagamy kolego a blad z zasilaniem to jest od13 a dzisiaj mi tak się zaczęło działać | |||
~pass | Kurde jutroo separator omnine zobacze co się będzie działo | |||
~Ł ysy | pass. Skoro kończyłeś szkołę o innym profilu, a teraz wykonujesz zawód kierowcy, to do Q/urwy nędzy zacznij ponownie naukę. Zamiast pierniczyć głupoty w necie zacznij wbijać do głowy wiedzę z zakresu budowy, eksploatacji pojazdów. A ty jak na cwoka przystało szukasz odpowiedzi w necie. Przepraszam za brutalną formę, ale q/urwa, kiedy te pajace z prawkiem zaczną myśleć jak kierowcy? | |||
~Ł ysy | pas. Nie łatwiej wyczyścić separator? Piszę tu o separatorze na drodze od zbiornika do podstawy filtrów. W Volvie masz jeszcze jeden separator umieszczony na podstawie filtra. Jak chcesz go ominąć, tego już nie wiem. | |||
~pass | Ale ja kolego nie jeżdżę chlodnia tylko nawiazalem do tego ze jesli ja mam 2razy po 800l kotly to mowisz ze jestem ADR wiec chlopaki co ciagaja frigo tez sa ADR | |||
~ktosik | pass (2013-11-16 19:03:11) blad z zasilaniem to jest od13 a dzisiaj mi tak się zaczęło działać bo komputer " czul" problem wczesniej niz ty. | |||
~ktosik | jesli po wymianie wszystkich filtrow i po wyczyszczeniu smokow wciaz bedzie ten problem, to pozostanie wymiana przewodow paliwowych | |||
~pass | Myślałem ze jest zecza oczywista ze mowa o separatorze tym pierwszym bo tego na podstawie to naprawde nie wiem jak ominąć i | |||
~pass | Dobrze panowie jeszcze raz przepraszam ze zapytalem | |||
Sergiej-TG
| ~ktosik, przy " Fuel Feed Pressure " to myślę że tylny most trzeba robić w pierwszej kolejności :D | |||
Sergiej-TG
| a dopiero po skończonym remoncie reszty oczyścić smoki w bakach, wymienić filtry paliwa i separator... ot co... | |||
~ktosik | pozostaje mi wierzyc ze zrozumiales sarkazm odnoszacy do wpisow wczesniejszych | 1 | ||
~pass | Wymienić kierowce przede wszystkim | |||
~Arecki | szarpanie pod wzniesienia, pomijając wskaźnik turbo:) trzeba sprawdzić kardan... tak mi się wydaje | |||
~Dodek | 520 nie szarpią | |||
~pass | Wal kardana sprzęgło opcji mnóstwo ehh | |||
~pass | 520 nie szarpie ale w zime ladnie sie skladaja w scyzoryk bo za duzy moment | |||
~ku-ku | Może szmatę masz w baku? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.