Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

ILE POWINIEN ZARABIAĆ KIEROWCA

ID: 134874


NO ILE?

~BIN LADEN REAKTYWACJA
*.play-internet.pl

Posty (129)

~BIN LADEN REAKTYWACJA
bez przesady od naprawy sa mechanicy a od mycia woda
~BIN LADEN REAKTYWACJA
ale na et to wszyscy sie chwala ile to nie zarabiaja, szkoda mu na faiki zuc palenie bedziesz zdrowszy
gigabyte
BinLaden, jedna rzecz mnie ciekawi. Skoro masz 5600 zł, to na cholerę wrzucasz taki wątek? Dla sportu, prowokacji czy pochwalenia się?
zbychoo
szkoda takiemu na wszystko, jak ma wydać kilka euro to się boi że mu się serce pokroi w plasterki, potem w paski a na końcu w kostkę :-)
~BIN LADEN REAKTYWACJA
a czym sie chwalic
gigabyte
Więc po co? Napisałeś 5600 zł, ci co mają 4000 zł napiszą, żeś oszust, ci co 8000 zł, żeś rolnik i masz prawko z UP. Na ET nikogo nie zadowolisz. Sam wiesz.
~gość
0, 40 gr za km trasy austria wegry weekendy w domu wychodzi około 9000km/miesiąc dobrze czy źle?
~Jasiek
BIN LADEN I TU SIĘ ZGODZĘ. Z kim byś nie stał to zarabia, że o hoho a przychodzi później, "kolego masz fajki może" jak tyle zarabia to do cholery niech idzie na stację kupić. Słyszałem, też takich co zarabiają 7 tys i są co weekend w domu, do Portugalii jeżdżą ale w Hiszpanii nie byli
gigabyte
3600 zł. Według mnie, nie wiem, ale da się żyć, ale inni napiszą, to co napisałem poprzednio.
gigabyte
Jasiek, można jechać do Portugalii, a nie być w Hiszpanii, jest to możliwe.
~wojtek
Mysle, ze niektorzy kierowcy powinni zarabiac najnizsza krajowa, bo... "maja wyje... " na prace, a z drugiej strony, kierowca moze byc osoba, ktora ukonczyla lub nie podstawowke i jedyne co sie jej udalo zrobic w zyciu to prawo jazdy i chce zarabiac 7 tys zl na miesiac, a osoba, ktora jest po studiach, uczyla sie, starala zdobyc wiedze, zna jezyki, zarabia 2 tys na miesiac, no i ktory powinien zarabiac wiecej?
~cycu
moze promem plywaja z UK do PT... raz mi sie tak zdarzylo
januss
a skąd się bierze chleb? z piekarni... ; -)
gigabyte
Wojtek, to że ktoś ma tylko podstawówkę i chce zarabiać na życie jako kierowca, to nic złego. Widocznie taki ma cel w życiu. Tak samo jak ktoś to skończył studia, zna 2 języki i tyra za 2000 zł. Problem leży nie w tym, że ktoś po studiach nie powinien zarabiać więcej, ale w tym że w Polsce taki ktoś nie zarobi więcej, bo w Polsce tak płacą. A że kierowca po podstawówce ma 5000 zł a magister ma 2000 zł? No, cóż. To nie jest tak, że kierowca zarabia za dużo, to reszta zarabia za mało.
~Jasiek
Studia w Polsce nie mają przyszłości.
Zresztą zarobki Polskich kierowców i tak nie są wysokie, kokosów nie ma za tę pracę wykonują. Ktoś kto jest codziennie w domu, pracuje po 8 godzin chciałby zarobić tyle co chociażby kierowca? Hola, hola. Coś za coś. Nie ma też co biadolić, że ktoś zarobi 1500zł, wystarczy zmienić pracę.
~Jasiek
Miało być "za tę pracę którą wykonują"
gigabyte
Jasiek, w Niemczech czy Holandii, nie ma aż takiego znaczenia czy będziesz kierowcą czy magazynierem czy fabrykantem. Po prostu skale pensji są zbliżone do siebie. Dlatego, przypuszczam że gdyby w Polsce kierowca miał 5000 zł, a na magazynie dostałbyś 3500-4000 zł, to nagle w Polsce zabrakłoby z dnia na dzień kierowców. Nie łudźmy się, ogrom ludzi idzie za fajerę, bo ma szansę zarobić coś więcej niż ochłapy w postaci 1500 zł. Ci z powołaniem będą i śmigali za 3000 zł, bo to dla nic cel w życiu. Oczywiście, nie do końca, ale tak raczej jest.
~Jasiek
Więc dlatego nigdy nie będzie lepiej dla prawdziwych kierowców z powołania przez ślusarzy, piekarzy, rzeźników i innych rzemieślników pchających się na siłę za kierownicę
gigabyte
Następny z awersją do innych. Jaśko, chłopie. Powtarzam jak mantrę. Nie decyduje o człowieku to, że jest ślusarzem, piekarzem czy rzeźnikiem, a chce być kierowcą, tylko to co ma między uszami i jak podejdzie do nowego fachu. Znam faceta ponad 55 - letniego, był sporo lat na urzędniczym stołku, ale że przyszli młodzi i z plecami na jego miejsce, to poszedł w odstawkę, a że nikt go nie chciał zatrudnić, to zrobił prawko. Dziś lata już kilka lat na cemencie po kraju. I sobie chwali, jeśliby był niezdatny, to już dawno by go szef odpalił. Jaśko, nigdy nie mów nigdy. Bo życie wali w łeb w najmniej zaskakujących momentach życia.
~wojtek
Z powolania to sa ksieza, chociaz ich coraz mniej, kierowcy sa albo z wyboru, ze zawsze marzyli o tym, albo z wyboru zyciowego-no bo jakos trzeba zarabiac
gigabyte
Bardziej pasuje z powołania. Ale może być i z wyboru, więc kierowca z musu, może być kierowcą z przymusu. Tyle tylko, że nawet kierowcy z wyboru, wymierają. Dziś liczy się głównie kasa. Jakbyś miał z 20% pensji mniej niż jako kierowca na przykład na magazynie albo w sklepie nie rzuciłbyś kierownicy, panie kolego?
~Jasiek
Ja bym nie rzucił. Po ukończeniu szkoły od razu zostałem kierowcą. Było to moim marzeniem, dziś jest to moją pasją i dlatego nie wyobrażam sobie życia bez ciężarówki. To już jest silniejsze ode mnie.
~pocztagorski:)
ILE POWINIEN ZARABIAĆ KIEROWCA

Tyle ile mówią przepisy, te Zgodne z Kostytucją RP:)
~pocztagorski:)
Wszelkie Buble Prawne są do Podważenia przez szerogowego Konstytucjonalite:)
~pocztagorski:)
"przez szeregowego" miało być:)
gigabyte
Jasiek, być może, ale takich Jaśków jest coraz mniej.
~wojtek
Gigabyte, pracuje jeszcze za granica, codziennie wyjazd i powrot w tym samym dniu, dobrze jezyk obcy, wyzsze wykszt, wracam do pl za 2 miechy, bo rodzinka nie chce na emigracje, chce byc w transporcie, ale bardziej jako spedytor, dyspozytor, problem, ze nikt nie chce bez doswiadczenia lub sa przerazeni, ze znam dobrze przepisy czasu pracy i chcialbym by je przestrzegac w stosunku do kierowcow
~pocztagorski:)
Oby było coraz mniej gigabyte, Własną Pracę Trzeba w dzisiejszych czasach traktować z rozmysłem.

Tak jak Interes, Musi się opłacać i musi być zgodne z zapisami podstawowego aktu prawnego jakim jest Konstytucja RP, która w prozaiczny sposób podpowiada iż nie ma pracy bez wynagrodzenia...

Kierowca w transporcie międzynarodowym pracuje śrenio od 250 do... ? ??godzin.
Ma zapłacone składki emerytalne od najniższej krajowej i średnio od 150 do 184 godzin (kwestia miesiąca ustawowego).

Pytanie brzmi:" Kiedy będzie miał zapłacone nadgodziny i składki od nadgodzin"???

Kie dy przestaną okradać Polskiego kierowce z godnych emerytur i nadgodzin???
gigabyte
Wojtek, ja akurat rzuciłem kierowanie, mam dość. Jestem akurat w tej dobrej sytuacji, że mam iiny fach, w którym mam sporą praktykę. Pracowałem już i w Polsce i zagranicą w tym fachu. Więc będę miał z czego żyć, ale sporo kierowców boi się rzucenia kierownicy, bo albo nic nie potrafią, ale przeraża ich praca rękoma. I powiem ci szczerze, że coraz bardziej dojrzewa u mnie myśl, wyjazdu na stałe. Czas pomyśleć o emeryturze. Poza tym ja nie mam żony, dzieci, więc nic mnie trzyma na stałe tutaj. Ale zobaczę, na razie do początków przyszłego roku nic nie robię, tylko leniuc*ę.
~MOMO
~pocztagorski:)
(2013-11-14 10:14:50) =-=-=-=-=Nie pieprz głupot Pocztuś bo dziś 90% firm płaci nadgodziny i składki od nich. Odpowiedz mi lepiej na pytanie z wątku o porwaniu kierowcy.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.118.28.217

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels