ID: 134874
ILE POWINIEN ZARABIAĆ KIEROWCA
ID: 134874
ID: 134874
NO ILE?
NO ILE?
~BIN LADEN REAKTYWACJA*.play-internet.pl
*.play-internet.pl
Posty (129)
~BIN LADEN REAKTYWACJA | bez przesady od naprawy sa mechanicy a od mycia woda | |||
~BIN LADEN REAKTYWACJA | ale na et to wszyscy sie chwala ile to nie zarabiaja, szkoda mu na faiki zuc palenie bedziesz zdrowszy | |||
gigabyte
| BinLaden, jedna rzecz mnie ciekawi. Skoro masz 5600 zł, to na cholerę wrzucasz taki wątek? Dla sportu, prowokacji czy pochwalenia się? | |||
zbychoo
| szkoda takiemu na wszystko, jak ma wydać kilka euro to się boi że mu się serce pokroi w plasterki, potem w paski a na końcu w kostkę :-) | |||
~BIN LADEN REAKTYWACJA | a czym sie chwalic | |||
gigabyte
| Więc po co? Napisałeś 5600 zł, ci co mają 4000 zł napiszą, żeś oszust, ci co 8000 zł, żeś rolnik i masz prawko z UP. Na ET nikogo nie zadowolisz. Sam wiesz. | |||
~gość | 0, 40 gr za km trasy austria wegry weekendy w domu wychodzi około 9000km/miesiąc dobrze czy źle? | |||
~Jasiek | BIN LADEN I TU SIĘ ZGODZĘ. Z kim byś nie stał to zarabia, że o hoho a przychodzi później, "kolego masz fajki może" jak tyle zarabia to do cholery niech idzie na stację kupić. Słyszałem, też takich co zarabiają 7 tys i są co weekend w domu, do Portugalii jeżdżą ale w Hiszpanii nie byli | |||
gigabyte
| 3600 zł. Według mnie, nie wiem, ale da się żyć, ale inni napiszą, to co napisałem poprzednio. | |||
gigabyte
| Jasiek, można jechać do Portugalii, a nie być w Hiszpanii, jest to możliwe. | |||
~wojtek | Mysle, ze niektorzy kierowcy powinni zarabiac najnizsza krajowa, bo... "maja wyje... " na prace, a z drugiej strony, kierowca moze byc osoba, ktora ukonczyla lub nie podstawowke i jedyne co sie jej udalo zrobic w zyciu to prawo jazdy i chce zarabiac 7 tys zl na miesiac, a osoba, ktora jest po studiach, uczyla sie, starala zdobyc wiedze, zna jezyki, zarabia 2 tys na miesiac, no i ktory powinien zarabiac wiecej? | |||
~cycu | moze promem plywaja z UK do PT... raz mi sie tak zdarzylo | |||
januss
| a skąd się bierze chleb? z piekarni... ; -) | |||
gigabyte
| Wojtek, to że ktoś ma tylko podstawówkę i chce zarabiać na życie jako kierowca, to nic złego. Widocznie taki ma cel w życiu. Tak samo jak ktoś to skończył studia, zna 2 języki i tyra za 2000 zł. Problem leży nie w tym, że ktoś po studiach nie powinien zarabiać więcej, ale w tym że w Polsce taki ktoś nie zarobi więcej, bo w Polsce tak płacą. A że kierowca po podstawówce ma 5000 zł a magister ma 2000 zł? No, cóż. To nie jest tak, że kierowca zarabia za dużo, to reszta zarabia za mało. | |||
~Jasiek | Studia w Polsce nie mają przyszłości. Zresztą zarobki Polskich kierowców i tak nie są wysokie, kokosów nie ma za tę pracę wykonują. Ktoś kto jest codziennie w domu, pracuje po 8 godzin chciałby zarobić tyle co chociażby kierowca? Hola, hola. Coś za coś. Nie ma też co biadolić, że ktoś zarobi 1500zł, wystarczy zmienić pracę. | |||
~Jasiek | Miało być "za tę pracę którą wykonują" | |||
gigabyte
| Jasiek, w Niemczech czy Holandii, nie ma aż takiego znaczenia czy będziesz kierowcą czy magazynierem czy fabrykantem. Po prostu skale pensji są zbliżone do siebie. Dlatego, przypuszczam że gdyby w Polsce kierowca miał 5000 zł, a na magazynie dostałbyś 3500-4000 zł, to nagle w Polsce zabrakłoby z dnia na dzień kierowców. Nie łudźmy się, ogrom ludzi idzie za fajerę, bo ma szansę zarobić coś więcej niż ochłapy w postaci 1500 zł. Ci z powołaniem będą i śmigali za 3000 zł, bo to dla nic cel w życiu. Oczywiście, nie do końca, ale tak raczej jest. | |||
~Jasiek | Więc dlatego nigdy nie będzie lepiej dla prawdziwych kierowców z powołania przez ślusarzy, piekarzy, rzeźników i innych rzemieślników pchających się na siłę za kierownicę | |||
gigabyte
| Następny z awersją do innych. Jaśko, chłopie. Powtarzam jak mantrę. Nie decyduje o człowieku to, że jest ślusarzem, piekarzem czy rzeźnikiem, a chce być kierowcą, tylko to co ma między uszami i jak podejdzie do nowego fachu. Znam faceta ponad 55 - letniego, był sporo lat na urzędniczym stołku, ale że przyszli młodzi i z plecami na jego miejsce, to poszedł w odstawkę, a że nikt go nie chciał zatrudnić, to zrobił prawko. Dziś lata już kilka lat na cemencie po kraju. I sobie chwali, jeśliby był niezdatny, to już dawno by go szef odpalił. Jaśko, nigdy nie mów nigdy. Bo życie wali w łeb w najmniej zaskakujących momentach życia. | |||
~wojtek | Z powolania to sa ksieza, chociaz ich coraz mniej, kierowcy sa albo z wyboru, ze zawsze marzyli o tym, albo z wyboru zyciowego-no bo jakos trzeba zarabiac | |||
gigabyte
| Bardziej pasuje z powołania. Ale może być i z wyboru, więc kierowca z musu, może być kierowcą z przymusu. Tyle tylko, że nawet kierowcy z wyboru, wymierają. Dziś liczy się głównie kasa. Jakbyś miał z 20% pensji mniej niż jako kierowca na przykład na magazynie albo w sklepie nie rzuciłbyś kierownicy, panie kolego? | |||
~Jasiek | Ja bym nie rzucił. Po ukończeniu szkoły od razu zostałem kierowcą. Było to moim marzeniem, dziś jest to moją pasją i dlatego nie wyobrażam sobie życia bez ciężarówki. To już jest silniejsze ode mnie. | |||
~pocztagorski:) | ILE POWINIEN ZARABIAĆ KIEROWCA Tyle ile mówią przepisy, te Zgodne z Kostytucją RP:) | |||
~pocztagorski:) | Wszelkie Buble Prawne są do Podważenia przez szerogowego Konstytucjonalite:) | |||
~pocztagorski:) | "przez szeregowego" miało być:) | |||
gigabyte
| Jasiek, być może, ale takich Jaśków jest coraz mniej. | |||
~wojtek | Gigabyte, pracuje jeszcze za granica, codziennie wyjazd i powrot w tym samym dniu, dobrze jezyk obcy, wyzsze wykszt, wracam do pl za 2 miechy, bo rodzinka nie chce na emigracje, chce byc w transporcie, ale bardziej jako spedytor, dyspozytor, problem, ze nikt nie chce bez doswiadczenia lub sa przerazeni, ze znam dobrze przepisy czasu pracy i chcialbym by je przestrzegac w stosunku do kierowcow | |||
~pocztagorski:) | Oby było coraz mniej gigabyte, Własną Pracę Trzeba w dzisiejszych czasach traktować z rozmysłem. Tak jak Interes, Musi się opłacać i musi być zgodne z zapisami podstawowego aktu prawnego jakim jest Konstytucja RP, która w prozaiczny sposób podpowiada iż nie ma pracy bez wynagrodzenia... Kierowca w transporcie międzynarodowym pracuje śrenio od 250 do... ? ??godzin. Ma zapłacone składki emerytalne od najniższej krajowej i średnio od 150 do 184 godzin (kwestia miesiąca ustawowego). Pytanie brzmi:" Kiedy będzie miał zapłacone nadgodziny i składki od nadgodzin"??? Kie dy przestaną okradać Polskiego kierowce z godnych emerytur i nadgodzin??? | |||
gigabyte
| Wojtek, ja akurat rzuciłem kierowanie, mam dość. Jestem akurat w tej dobrej sytuacji, że mam iiny fach, w którym mam sporą praktykę. Pracowałem już i w Polsce i zagranicą w tym fachu. Więc będę miał z czego żyć, ale sporo kierowców boi się rzucenia kierownicy, bo albo nic nie potrafią, ale przeraża ich praca rękoma. I powiem ci szczerze, że coraz bardziej dojrzewa u mnie myśl, wyjazdu na stałe. Czas pomyśleć o emeryturze. Poza tym ja nie mam żony, dzieci, więc nic mnie trzyma na stałe tutaj. Ale zobaczę, na razie do początków przyszłego roku nic nie robię, tylko leniuc*ę. | |||
~MOMO | ~pocztagorski:) (2013-11-14 10:14:50) =-=-=-=-=Nie pieprz głupot Pocztuś bo dziś 90% firm płaci nadgodziny i składki od nich. Odpowiedz mi lepiej na pytanie z wątku o porwaniu kierowcy. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.