ID: 133491
cukrohurt
ID: 133491
ID: 133491
Proszę o jakieś wpisy na temat tej firmy, jakoś tak się składa że są systematycznie usuwane i pewnie potencjalni kandydaci nie mają żadnych prawdziwych informacji. Proszę również moderatora o nie usuwanie całego forum tylko poszczególnych wypowiedzi nie zgodnych z regulaminem. Przypominam panu moderatorowi że popularność etransport zdobył dzięki niezależnym wpisom osób prywatnych którzy później powracają żeby być aktywnymi
Proszę o jakieś wpisy na temat tej firmy, jakoś tak się składa że są systematycznie usuwane i pewnie potencjalni kandydaci nie mają żadnych prawdziwych informacji. Proszę również moderatora o nie usuwanie całego forum tylko poszczególnych wypowiedzi nie zgodnych z regulaminem. Przypominam panu moderatorowi że popularność etransport zdobył dzięki niezależnym wpisom osób prywatnych którzy później powracają żeby być aktywnymi
~dziad z polski*.115.82.179
*.115.82.179
Posty (44)
~mhm. 10 lat temu | Jak teraz płacą, jaką dieta? | |||
~wiktor 10 lat temu | Mam pytanko. Jakbym przejezdzil 4 tyg to ile jestem w stanie wyciagnac w tej firmie? | |||
~trak 10 lat temu | To zależy kolego na jakich warunkach Cię zatrudnią. Każdy ma inny system płacy w zależności kiedy sie zatrudniał choć kasa podobna srednia roczna ok 5. 500 pln a jak robisz czly miech wpadnie ci 7 czyli praca i płaca taka jak w innych firmach | |||
~Realia 10 lat temu | Trak to jak to jest z ta kasa? 5, 5tys srednia a 7tys za miesiac.. ? Dodaj tez ze od tego roku noty obciazeniowe za paliwo sypia sie jak grzyby po deszczu. Nowe volvo nie pali mniej niz 26l i nie wiecej niz 29l z pelnym ladunkiem po E, A, CH, F, D, PL bo za reszye placisz ty. Premie sa ale nigdy ich nie widac.. Diety podstawa itd itp a jak zaczniesz prace to sie kasy nie doliczysz zebys nawet probowal na 1000sposobow to 10 bedziesz mial wyplate niespodzianke. A kak bedziesz sie chcial czegis dowiedziec to beda cie zbywac. Ja nie jestem od tego idz do.. I tak w kolo maciwju. | |||
~realia2 10 lat temu | panowie z daleka od tej firmy. Płacą jak chcą a czym dłużej jesteś na wyjeździe to mniej się zarabia. Za wszystko chcą robić obciążenia. Spedytorzy maja cię głęboko gdzies liczą się tylko pięniadze, a masz być tydzień w domu to po 4 dniach już dzwonią za tobą że trzeba jechać. | |||
~Tyrol 10 lat temu | HAHA to to nic, szefo dzwoni taka i taka robota - no to pytam - bedzie Pan dzisiaj przyjade? do 16 bede. Zajezdzam 15:30 nie ma szefa dzwonie "Prosze isc do spedycji" Siedza dwa gałgany i sie zastanawiaja kto bedzie chetny w podwojnej pojezdzic. Maja nowe fury, ale nierowno pod kopula. Widac ze firma krzak, a na przeciwko salon Volvo no to jakby inaczej ze nie odda sie samochodu spokrewnionej firmie. Jak szef tak podchodzi do kogos kto chce zaczac prace w firmie, na rynku gdzie brakuje kiermanow, to co jak juz bys podpisal umowe? Trza jajca lizac? | |||
~Tyrol 10 lat temu | I kpina z czlowieka ktory przyszedl do nich "bo pojedzie na Austrie i jeszcze nie wroci" Rzeczywiscie jazda po autostradach to jak kierowanie rakieta NASA z uzbrojeniem balistycznym Boze z czym do ludzi | |||
~Tyrol 10 lat temu | to wszystko fajnie wyglada na papierku i na etransport jak fajnie reklamowali FUEL CONCEPT szkoda ze nie powiedzieli ile obciazaja keirowcow ktorzy w Alpach nie wyrobia 26l/100km ha ha ha... | |||
~Gałgan ; -) 10 lat temu | Jeżeli ktoś jest w miarę inteligentny to nie będzie czytał głupot sfrustrowanych nierobów tylko zasięgnie informacji u źródła. A do pracy UCZCIWYCH i PRACOWITYCH kierowców zapraszamy. | |||
~michał 10 lat temu | cukier to jest fajna firma zapraszam wszystkich do współpracy. | |||
~dsv 10 lat temu | może i by była to fajna firma tylko spedytorów pierw trzeba zmienić szczególnie michałka:-) | |||
~sid 10 lat temu | koniec swiata jest bliski | |||
~młody 9 lat temu | Jak czytam wasze wypowiedzi to mi się słabo robi. Ci którzy wypowiadają się na forum to chyba nie mieli zbyt dużego doświadczenia w tej firmie i albo mają problem sami ze sobą. Do Realia: Jak nie potrafisz jeździć to niestety twój problem. Było szkolenie w kwietniu przy odbiorze aut, dostałeś numer do trenera, jak nie pomogło to znaczy że może warto zmienić zawód bo może jesteś kiepskim kierowcą. Do Tyrol: Czy Ty się zatrudniłeś tam na chociaż jeden miesiąc? Czy te gałagany wysłały Cię na Austrię? Całe szczęście że nie jest jeszcze w tej firmie kilka osób którym nie poprzewracało się w głowie. Po roku pracy w tej firmie mogę powiedzieć że robota jest do zaakceptowania pod warunkiem że normalnie pracujesz i nie słuchasz mądrości kolegów z parkingu. Auto swoje, sprzęt nowy, roboty dużo to fakt, kasa na czas. Czy dużo czy mało to każdego indywidualna sprawa. Jednak zdecydowanie robota dla uczciwych ludzi bo szybko się połapią. Pozdro dla normalnych. | |||
~siedlczanin 9 lat temu | taa... eloooo pozdroooooo dla normalnych buhahaha tylko czemu nikt z siedlec u nich nie jezdzi?? that's the point jak to zwylki mawiać amerykanie | |||
~kolega 9 lat temu | moze nikt z siedlec nie jezdzi bo na kierowcach z tego miasta sie juz poznali? | |||
~piotrek 9 lat temu | No rózne sa wypowiedzi a wiec kogo słuchac kto mówi prawde | |||
~młody 9 lat temu | Tak. Nie ma nikogo z Siedlec. Widzę że kolega Siedlczanin zorientowany najlepiej. Ty chociaż wiesz gdzie mieści się ta firma? To forum to jednak kopalnia głupot i bzdur. Pozdro dla wszystkich z drodze do domu na święta. | 1 | ||
~Realia 9 lat temu | Do młody. Trochę dluzej tam przepracowałem dzieciaku. Tą pogawędkę z mistrzem teorii i robienia normy na trasie Gdańsk Wawa bez korków gór itd itp i jazdę z nim przez 4km nazywasz szkoleniem???to po gratulować że uwiódł cię tym. Ale co ty młody wiesz o tej robocie skoro jesteś młody i 5tys się podniecasz za miesiąc roboty. Jeśli cię rajcuja wypłaty które są liczone według kaprysow to pogratulować ! nawet nie wiesz jak ci płacą. . ładnie pięknie przy przyjęciu diety itd itp co tylko zechcesz a później to co im się zechce. Całuj łapkę po rękach dalej i właź w dupkę jak włazisz bo on stoi z tyłu i klaszcze. | |||
~kreus 9 lat temu | Popieram realia pracowałem 5 lat Pierwsze 2 jako tako a reszta szkoda gadac lizanie klaskanie i obciążanie... | |||
~gosc 9 lat temu | Firma obciaza za paliwo | |||
~gosc 9 lat temu | Mlody nie klep bzdur co do firmy dobrze jest przez pierwsze 2lata potem jest pod gorke to jakies dziwne normy to noty za paliwo ilu kierowcow sie znimi sadzi jest ich kilku kazdy co odszedl ja nie polecam tej firmy. | |||
~~były 9 lat temu | Młody ty to chyba robisz loda krewetce, taki jesteś burak tylko ci zapomnieli naći obciąć, jak dorośniesz do kierownicy barani łbie to dopiero zrozumiesz o co chodzi w cukrze . | -1 | ||
~Granada 9 lat temu | Dziwię sie szoferom co jeżdżą po 4_5 tygodni za nędzne 1500 tys euro. Rączka klaszcze !!! | |||
~młody 9 lat temu | Jak czytam wasze komentarze to nie jestem zrozumieć jednego. Jak to jest że firma jest taka zła, że są obciążenia za paliwo, że mało się zarabia, a w Cukrohurcie cały czas są kierowcy. Czy możecie mi odpowiedzieć na pytanie co trzyma w tej firmie kierowców po kilka lat? Dlaczego wracają do tej firmy? Odpowiedź jest prosta. Jak jesteś normalnym, dobrym kierowcą który nie kradnie paliwa to nie masz żadnego problemu. Kasa zawsze jest na czas. Nie ma że to albo tamto. Zawsze na koncie. Jak się handlowało paliwem to sorry. Są obciązenia. Ja się tego nie dotykam i powiem wam że nie mam problemów. Pozdrowienia dla normalnych. | 1 | ||
~Realia 9 lat temu | Mlody bajki opowiadac to ty mozesz takim samym geniuszom w pampersach jak ty. Sa kierowcy tacy jak ty i sa tacy co szukaja innej roboty normalnej a nie po 5rozlad za psie pieniadze itd itp sa i tacy co tyle potrafia co i ty co beda tam siedziec i chwalic bo wydaje sie im ze zlapali lapke za rece. Normalnych to ty nie pozdrawiaj bo ty normalny nie jestes. | |||
Zarize1
8 lat temu | Jeśli ktoś lubi oddawać 1/4 wypłaty w postaci noty paliwowej lub nie chce wiedzieć jak i za co ma płacone oraz lubi nieprzyjemne niespodzianki 10 każdego miesiąca temu mogę tę firmę polecić z całego serca. Brak jakiegokolwiek szacunku dla człowieka, szeryf traktuje kierowców jak żołnierzy na wojnie (padnie to przyjdzie nastepny). Tych parę wolnych dni po zjeździe wygląda tak że w środku dnia dzwoni spedytor i każde jechać rozładować bądź coś załadować. Nie istnieje system typu 4/1. Wraca się np w czwartek i we wtorek musisz być na bazie bo nie daj boże nie zdążysz przeładować. | |||
~daro 8 lat temu | Ja pracuję w Cukrohurcie 12 lat i polecam wszystkim. Mają Auta wymieniane co rok i wypłata 10 każdego miesiąca. | |||
~Obecny ale już nie długo 8 lat temu | Darek te zaproszenia to cyrkulację zacznij pisać. | |||
~Byly 6 lat temu | Nie polecam pieniadze moze i na czas ale nie wiesz ile za co i nigdy tyle co mialo byc. NIE POLECAM OMIJAC Z DALEKA | |||
~Rafał 4 lat temu | Szczerze polecam firmę, nie wypowiem się w kwestii międzynarodówki, bo jeździłem tylko na kraju, gdyby nie sprawy osobiste, jeździłbym dalej. Umowa od 1 dnia, wynagrodzenie zawsze na czas, zgodnie z ustaleniami, żadnych obciążeń nigdy nie miałem. Mimo spowodowania kilku małych szkód - odpowiedź szefa - od tego jest ubezpieczenie :) Świetny kontakt z szefem, spedytorem, czy paniami z biura, bardzo miła atmosfera. Potrzebujesz nagle wolnego - nie ma problemu, robota dograna w 100%. Polecam każdemu ogarniętemu i myślącemu kierowcy, bo jeśli jesteś tylko łącznikiem pedałów z kierownicą to nigdzie nie będzie Ci odpowiadać. Pozdrawiam |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.