Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

mio spirit 697 LM truck

ID: 132965


Navi jak w temacie używa ktoś tego ustrojstwa?
Zrobili jakąś tam niewielką promocję cenową na to kosztuje ok 900 zł.
Wg opisu niby wszystko fajnie ale... Jak poczytamy to np: "moduł TMC Premium (bezpłatnie działający w Polsce!) " Co to oznacza? Za granicą jest płatny? Gdzie i ile trzeba płacić?
Ma to to opcję ADR?

Albo to:"Parametry dotyczące samochodów ciężarowych nie są dostępne dla wszystkich map. Informacje dostępne są dla map następujących krajów: Austria, Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Czeska Republika, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Niemcy, Grecja, Węgry, Irlandia, Włochy, Litwa, Łotwa, Luksemburg, Holandia, Norwegia, Polska, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Hiszpania, Szwecja, Szwajcaria, Turcja oraz Wielka Brytania.

A następnie: "Dla niżej podanych krajów parametry dotyczące trybu ciężarowego pokrywają jedynie główne szlaki komunikacyjne: Bułgaria, Chorwacja, Czeska Republika, Estonia, Finlandia, Greca, Litwa, Łotwa, Norwegia, Polska, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Turcja. "

Tryb Truck niby jest ale troche go nie ma...
Kto jeździ na tym?

~DeeN
*.26.182.25

Posty (14)

~art...
Kiero to taki typ który wie wszystko najlepiej, a z jego wypowiedzi wynika że nie bardzo rozumie sens tematu.
~art...
Witaj Deen jeżeli zdecydowałeś się kupić tą navi to możesz napisać jak się to sprawuję, też do niej się przymierzam. Pozdrawiam.
~paulovip
tak jak piszesz art... Jak kiero nic nie wie o nawigacji to niech się wogóle nie udziela. Ja ogólne nic z logo MIO nie polecam. Sam jeżdżę na Szwecję, Norwegię, oraz na zachód na najnowszej AUTOMAPIE i powiem że tragedii nie ma. Nie ma idealnej mapy i przed wyznaczeniem trzeba trochę pomyśleć.
~jacek
jak lubisz jeździć po wsiach, polach to jest dobra do tego nawigacja. dasz profil ciężarowy to prowadzi po osiedlach. też na nią się złakomiłem. totalna porażka...
~art...
Widzę Paulovip że też nie możesz spać. Wiem że żadna nawigacja nie zastąpi zdrowego rozsądku, dlatego zawsze mam ze sobą atlas. Ciekaw byłem jak ona się sprawuje, TCM czy działa, podobno są informacje o pogodzie. Ale po tych pary wpisach widzę że szkoda kasy na oryginalne mapy lepiej kupić urządzenie i wgrać pirata. Chociaż Mio jako samo urządzenie bym polecił.
Deen
art...
Nie życzę ci źle ale mam nadzieję, że właśnie obok twojego prywatnego auta stoi kilku kolesi co doszli do wniosku: "Po co kupować auto skoro można ukraść właśnie to (twoje) "
Jak auto zniknie będziesz się zapewne cieszył szczęściem innych (złodzieji).
Jak można mówić: "Lepiej kraść niż płacić za czyjąś pracę".
Jak szef nie płaci ci za prace to to jest w porządku? Nie?
A ty twierdzisz, że niepłacenie innym jest ok...
~art...
Deen
A w porządku jest producent sprzedający towar, który nie działa tak jak on to deklaruje.
A z Twoich wypowiedzi wynika że sam też korzystasz z pirata, więc ja też Ci źle nie życzę...
I może na tym zakończmy.
~gerard
ja tam nie narzekam, co do prowadzenia to jest przeciez w ustawieniach, np autostrady: unikaj, zalecane, lub preferuj czy jakos tak, Co do trybu ciezarowego to sprawdza sie jesli chodzi o wysokosc, pod wiadukt napewno nie poprowadzi, natomiast w Polsce lepiej wlaczyc sobie osobowy bo u nas wiadomo jak jest na znaku 3. 6m a przechodzi 4. 20.
Deen
art
Pytasz o mojego starego mio 520 czy wlaśnie zakupionego Beckera revo 2.
Bo nie wiem do czego nawiązujesz...
visitors
art...
(2013-12-15 09:04:14) Deen
A w porządku jest producent sprzedający towar, który nie działa tak jak on to deklaruje.



wtedy masz pelne prawo do zwrotu zakupionego towaru.
w czym problem?
visitors
gerard
(2014-02-21 17:25:20) w Polsce lepiej wlaczyc sobie osobowy bo u nas wiadomo jak jest na znaku 3. 6m a przechodzi 4. 20.


najpierw wroc sie na kurs i zapoznaj sie co znacza poszczegolne znaki
Deen
gerard...
Włączać osobowy i co?
Cieszysz się jak wyjedziesz na wiadukt 3, 5 mt albo w jednokierunkową jednopasmową gdzie osobówka ma kłopoty z wyrobieniem zakrętów?
Używam nawigacji po to żeby możliwie z dużym prawdopodobieństwem unikać takich sytuacji. Jak ominiesz niski wiadukt kiedy mówisz nawigacji że twoja wysokość to 1, 5 mt?
Patrzeć na znaki. Ok, ale czasem masz 3 sek. na podjęcie decyzji w lewo, w prawo bo prosto nie można...
Nawigacja planująca trase osobówką wciska cię pod wiadukt choć powinna go ominąć. Znaki nie stoją 10 czy 15 km przed wiaduktem.
Wbijasz w wioskę a tu Zonk znak i nisko. Zawracasz bo się udało i dodajesz kilka, kilkadziesiąt kilometrów do trasy bo trzeba było od razu jechać inna trasą. To kosztuje czas, paliwo i nerwy.
Nawigacja to nie tylko ominięcie przeszkody gdy jest 200 metrów od ciebie ale cały plan trasy którą masz jechać.
Dlatego warto zainwestować w coś co jest przewidziane do prowadzenia aut ciężarowych.
~czeslaw
Deen napisz coś o tym Bekerze bo to nowość. Mój kolega ma starszy model Transit tez dla trucka, ja jeżdżę na tomtomie pro 5051 i ta navi jak dla mnie jest ok.
Deen
Założyłem wątek o Becker Revo 2. Tylko dla zalogowanych (jak chcą coś pisać).
Zapraszam:
://etr ansport. pl/forum140704. 0. html
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.136.19.165

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels