ID: 131846
Nowe volvo FH 500KM? automa spalanie z chłodnią?
ID: 131846
ID: 131846
co o tym wiecie?
co o tym wiecie?
~zainteresowany*.neoplus.adsl.tpnet.pl
*.neoplus.adsl.tpnet.pl
Posty (48)
~zzzzzzzzzzz | mi samochod poli 4, 5l/100 osobowy | |||
~leon | nie wiem o jakich wy normach rozmawiacie czegos takiego nie ma nawet servis ci nie powie bo to nie istnieje moje fh4 pali tyle ile mu wleje a jak jest malo to dolewam i jade dalej o co wam chodzi z tymi normami co to takiego niech ktos mi powie | |||
~pop | Volvo 480 kucy euro5 3oska 2xStawanger-Aseda ładunki około 30ton 50L/100. Dziękuje | |||
gustav
| pop, mówiłem tobie, że trzeba być niezłym "mistrzem" by takie spalanie osiągnąć. Jeżeli dla twojego szefa transport jest pralnią pieniędzy, wtedy rozumiem dlaczego jeszcze pracujesz. 30 ton jest standardowym ładunkiem na Skandynawii, moja firma miała stałe trasy Trondheim - Narvik, największy "specjalista" wśród mistrzów, miał średnią 43 litry zimą, ale to był wyjątkowy asior. | |||
gustav
| Oczywiście on, jak typowy Noreq, uruchamiał silnik w Trondheim i pierwszy raz go wyłączył gdy wrócił z trasy w to samo miejsce. | |||
~pop | Oj gustav gustav!? może wiadomo ci co się działo w piątek Stavanger Moss? Srednia prędkośc może wyniosła 30 km/h.. ale rozumie przy takiej sredniej byś zszedł ze spalaniem może do 20L/100, czy się myle. | |||
~pop | Przypomne jeszcze, że ciągnik jest w automacie. | |||
~pop | 43L zimą u norka!? GRATULACJE a kierowca pewnie grzał sie na pauzie i w nocy z butli hahaha AS z ciebie! | |||
~k-82 | Oj gustaw gustaw, popraw się. | |||
gustav
| pop, dla mnie wiarygodność straciłeś wtedy gdy na jednym wątku pisałeś, że "stoisz wysoko" na Skandynawii", a na drugim "robię trasę Stavanger-Orebro". Jak rozumieć to "wysoko". Zapraszam na "autostradę" E6 na północ od Trondheim, możesz się trochę zdziwić jak wygląda zimą. Dlaczego nie czytasz ze zrozumieniem? Asior który miał spalanie 43 litry nie wyłączał motoru wcale. Coś jeszcze chcesz powiedzieć? Nie wiem, może o murarce czy gładziach szpachlowych? | |||
~pop | gustaw jutro mam roz. w Lulea następnie cofam sie do Orebro i po zał. do nora Skogn. w czym ty widzisz problem? A widzisz i nic mi dzisiaj na łuku z naczepy nie spadło. | |||
gustav
| Łazienkę remontuję, poradź jaką gładź szpachlową użyć do sufitu? | |||
gustav
| Aby z tej trasy zjechać do Lulea to, wg. wujka Google, należy nadłożyć 1842 km i wg, mnie dobre 3 dniówki z 30 tonami na pace. Fantazja nie zna granic. | |||
~Inter | Hehe gustaf az sie usmialem 43 norek zima I non stop odpalony z 30 t Ty chyba tego norka na garbsenie widziales Pogadaj troche z norami i ci powiedza ile tu fury pala Ja jezdze 540 Na pusto 22 t Latem ponad 27 t regipsow przez norwegie do tromso Spalanie ok 50 Z alty do geteborga z ryba ponad 40 czy lato czy zima Volvo pali duzo takze masz zero pojecia ile fury tu pala | |||
gustav
| No! | |||
gustav
| 8230; a świstak siedzi i zawija w sreberka... | |||
gustav
| 540? To chyba z chlebem pszennym do Żabki? | |||
gustav
| Inter czy jak ci tam, w norweskiej firmie norma była 41, 5 litra. Na wszystkie złomy (wiedziałeś, że mają normy?). Na 42 kierowców tylko siedmiu miało poniżej, reszta blisko wymagań, orzeł miał 43 z groszem. Fakt, auta z silnikami do miejskiej dystrybucji (poniżej 620) były rozliczane na innych zasadach, ale takie były tylko dwa i nie odjeżdżały dalej jak 120 km od firmy. Ci co mieli "oszczędności" dostawali w styczniu kasę taką na ile zaoszczędzili, pozostali mieli rozmowę dyscyplinującą i na drugi rok to samo. | |||
gustav
| Fury tutaj naprawdę sporo palą, ale tylko woźnicom i murarzom. | |||
gustav
| Jeżeli auto paliło regularnie dużo więcej niż "zakładowa norma", jechało na servis. Odbierał je inny szofer i jechał w trasę, tylko jedną. Było wiadomo już czy należy pozbyć się auta czy szofera. Prosty i skuteczny sposób. | |||
gustav
| Zajedź na servis Volvo, obojętnie który, Polska, Holandia, Szwecja, Norwegia i zapytaj ile powinno spalić twoje auto. Wszędzie powiedzą, że tyle ile wlejesz, ale jeżeli będzie to ponad 42/100 to wjeżdżaj na kanał. Spróbuj. | |||
~pop | gustav znawco tematu!!! uśmiałem się po pachy i przede wszystkim zmień ''wujka'' ten tem. zostawie. Ile ci pokazuje komp. spalanie podczas wspinania sie pod góry długą górę 250-270L/100km? a trasa na Trondheim wcale to trudnych czy wspinaczkowych nie należy. Do autora wątku nie słuchaj ''asów'' Volvo 3 ośka z pełnym zał. i w zależności od terenu czyt. trasy pali niestety sporo tzn. od 36 do około 50L/100km Podobno Scania lepiej wychodzi!? (tak słyszałem) | |||
~pop | aa i widze gustav, że humor ci się wyostrzył hahaha truck'erku ty NASZ | |||
~PITER de | Gustav a skąd taki ciec jak ty może wiedzieć takie rzeczy polskiemu dziadowi transportowe norki zwierzyli się jak prowadzić firmę? Żałosny jesteś właśnie wracam z Tromso do de bo na szczęście nie muszę pracować u polskiego Pana kolego 500 2 osiowa 24t powrót w Szwecji tankowanie pełno pełno wyszło 44 litra nic miej auto 4miesiaczne napisz jaka to firma tak ci się zwirzyla i tak prowadzi bo naprawdę zaledwie 4 firmy z Norwegii tam widziałem i nie sądzę że żadna by o takich sprawach z polskim srutem nie rozmawiala | |||
~PITER de | Podam Ci 3 Lrn transport Tornerud transport i veoy... Kolego w żadnej z nich nawet byś się nie nadawał do podowania kluczy a on wie jaka polityka kadrowa jest w firmach w norwegii co za buc ja nie wiem jaka polityka jest u mojego szefa a 3 lata tu robię... Żal poza tym kto normalny jedzie E6 zima w górę z południa jest kraj Szwecja i takie miasto jak Kiruna asy komputerowego ecsa | |||
~PITER de | Ets | |||
~PITER de | Ta sama 500 jak z gratami 22tony 7mka do Wurzburg 33 34. Niemcom podobnie auta wychodzą bo stałe ładunki w I schifcie to ja nie wiem jak w Pl Polakom pala 27 28 znaczy że umiejętność jeżdżenia opanowali najlepiej na świecie żal... | |||
~PITER de | 27 to pali z Bremen do Kiel i to przy 16tonach... ecc pcc I inne gadzety | |||
~PITER de | I napisz wspaniały gustawie klamco jakie ty stawki zaproponowałes w kabotazy po Norwegii i jakim cudem je rozliczales w tej twojej super firmie na tych kółkach Trondheim Narviik, bo z tego co się orientuję to pracodawca musi za kabotaz zapłacić minimalna stawkę obowiązującą w ich kraju stąd kabotaze po Norwegii nie istnieją bo jak ma się zpalcic i papierologie wypełniać to dziękuję nigdy mi się kabotaz po Norwegii nie przydazyl | |||
~PITER de | Oczywiście chodzi o stawkę godzinowa... |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz