Firma, MARCOTRAN'' z Pyskowic...
ID: 12453

Witam zna ktos ta firme mam okazje u nich pracowacjakie maja auta itp czy jezdza na podwojnej obsadzie...

~Kierowca ze stazem...
*

Posty (279)

marcin11113
2017-05-21 18:25:40
Chcę się zatrudnić, wiecie co się tam teraz wyprawia czy warto?
marcin11113
2017-05-21 21:18:29
jakieś aktualności na temat firmy?
marcin11113
2017-05-22 11:26:03
ej?
marcin11113
2017-05-31 15:53:02
Chcę się zatrudnić, wiecie co się tam teraz wyprawia czy warto?
~Dlugopis
2017-06-02 09:40:05
Dwa tyg w trasie na 45h w domu.
marcin11113
2017-06-03 16:04:30
No to przyzwoicie
marcin11113
2017-06-03 16:04:48
A zarobki?
~Dlugopis
2017-06-04 18:27:16
Czy przyzwoicie to nie wiem czasem 3tyg w budzie. Chyba bylo 26gr za km w podwojnej plus podstawa
~towarex
2017-06-06 16:28:43
a kto tam teraz jest dyrektorem? Co robi Antonik, Baran i inni?

Na warsztacie nadal Wiesiek i Czesiek?
marcin11113
2017-06-19 14:02:40
Trochę przesadzone te opinie są, praca jak każda inna 26 gr z kilometra 2 tygodnie w trasie 45 w domu, zrezygnowałem dlatego że szukam czegoś bliżej w pojedynczej obsadzie, nigdy więcej podwójnej obsady, co kasy to się okaże tyle.
~Azereusz
2017-11-01 13:13:17
Wniosek jest prosty. Trzymać się jak najdalej od dużych a nawet średnich firm. Ja pracuję w małej firmie i mam w niej imię i nazwisko, a nie jestem tylko numerem telefonu, czy rejestracyjnym. Szef pogada, jak trzeba podjechac kawałek bo czasu brakło na powrocie to wsiada w auto i zapiernicza do mnie. Kasa bardzo dobra, brak durnych pytań dlaczego auto spaliło litr więcej, i dlaczego zjechałeś na pauzę jak miałeś jeszcze 40 minut jazdy. Żadnej kilometrówki, żadnych procentów od frachtu...
~Dlugopis
2017-11-04 19:29:16
Szef do Ciebie jedzie i daje Ci druga karte buahahahahahhahahaha

1

~W*iony
2018-01-04 16:09:27
Syf kiła i mogiła trochę tu stażu mam nie polecam
~Dlugopis
2018-01-07 20:13:40
Skoro syf to czemu tam pracujesz?
~Marek
2018-01-25 09:24:09
Zniecheca zeby nowi mu pracy przypadkiem nie odebrali..
~uwolniony od kolchozu
2018-06-02 08:36:32
zarobki bez sciemy 1900 pln podstay, satawaka za km 0, 41 pln za km zachod, 0, 65pln wschod, tzw expresy wyjmowanie karty jazda na magnesie, dyspozytorzy bo nie mozna ich nazwac spedytorami to ludzie z oglszenia albo byli kierowcy, np taki caramba co na komputerze tylko umie navi odpalic albo film jak ma wgrane kodeki i porogram siedzi za biurkiem, porazka pilnuja tylko zebys w domu siedzial tylko 45h i ni minuty dluzej a juz w trasie mozesz stac ponad 30h, oby nie w domu a w trasie, kase zarobisz jak sie klaniasz takim ludzikom, a jak sie buntujesz to w porywach 6k -5k zarobisz, i to jest cala prawda o tej firmie
rotacja kierowcow ogromna, na poczatek okres ochronny daja ulozona prace zeby km nakrecic a potem smuta prawda o tej firmie wychodzi
~Stary Drajver
2018-08-01 22:26:23
Nienarzekajcie Placzki. Weźcie się za robotę to i zarobicie więcej. Powodzenia Szofery.
~Były...
2018-08-21 22:23:18
Chyba Kapo Drajver... kierowca miesiąca się odrzwał...
~Yoko.
2018-09-08 19:44:20
Bym bardzo prosił, aby zmienić już tą płytę... w związku z dynamiczny rozwojem, 7-8tyś, nowy tabor. śmiech na sali... kogo wy chcecie oszukać???chyba siebie...
~W*iony
2019-01-09 07:41:03
Dziadostwo
~dosyć już
2019-01-23 14:00:31
"DODANE NA KILKU FORACH" Witam wszystkich serdecznie, czy jest ktoś w stanie mi powiedzieć jak warunki pracy wyglądają na dzień dzisiejszy? bo jestem zainteresowany ofertą pracy w Marcotran przedstawiają sie godnie, ale komentarze na forach nie są już godne i zniechęcają człowieka. A dodam jeszcze, że generalnie jestem całkowicie zielony co do tego rodzaju pracy (C, CE), a szukam w miarę uczciwej pracy jako kierowca, więc jak Panowie zaczynać w tej firmie czy może szukać dalej? Czy panuje w firmie "niewolniczy tryb pracy" ( Ja to tak nazywam bo jak ci ktoś każe jeździć po 14h dziennie przez długi okres czasu i nawet nie podziękować za twoje poświęcenie to inaczej tego nazwać nie idzie)? Czy w ogóle z pracą kierowcy dać sobie spokój i iść na kasę do Lidla hehe ; )? A i tak wiem, że żeby zarobić trzeba się narobić no ale nie morze być tak że pracujesz miesięcznie od 360-400h i zarabiasz ledwo ponad 4 tysiące (mam na myśli poprzednią pracę). A tak na marginesie Panowie to dodam że ten zawód naprawdę wyobrażałem sobie trochę inaczej, kto by przypuszczał, że takie cyrki potrafią się dziać. Więc jak koledzy jakaś rada dobre słowo, może jakiś hejt?
~W*iony
2019-01-27 09:07:17
Daj sobie na luz z tym kołhozem pierwsze trzy miechy będzie spoko bo będziesz na ochronce a potem masz robić co chcą przeginać tachografy itd jak nie to będą się mścić wiem bo robiłem tu i to dość długo
~dosyć już
2019-01-29 11:47:02
~W*iony
Dzięki za odp. pozdro
~parkingowy dyrektor
2019-01-29 12:00:11
~W*iony
2019-01-27 09:07:17

potem masz robić co chcą przeginać tachografy itd jak nie to będą się mścić wiem bo robiłem tu i to dość długo

Powinni ci jeszcze kopa w dooope dac na bramie, ludzie kiedy zaczniecie siebie szanować i nie dać sie w uja robić?, nie żałuje takich pajaców jak ty...
~Kierowca
2019-04-09 09:59:58
Pracowałem w tej firmie przez trzy miesiące. Przy zatrudnianiu mówią, że płaca 2700 brutto podstawy plus premia. Faktycznie na umowie jest 1700 zł brutto plus ryczałt za nadgodziny i godziny nocne. W sumie wychodzi ok 1900 zł na rękę. Dodatkowo stawka za przejechane kilometry - 29 gr w podwójnej i chyba 45 gr w pojedynczej. Auta mają po 1, 5- 2 mln kilometrów. W podwójnej możesz mieć starą Scanie w niskiej budziej. W autach syf, bo nikt tego nie kontroluje. Praca 2 tygodnie w trasie weekend w domu. Ale weekend to 45 godz. I nigdy nie wiesz kiedy dokładnie wrócisz, więc pobytu w domu nie zaplanujesz. Częste przepinki naczep i generalnie jeden wielki haos i ciągłe zmiany planów. Duża firma, dużo zestawów i nikt tego nie ogarnia. Zarobki w granicach 7 - 8 tyś zł miesięcznie. Pracowałem tam krótko, więc mi przeginanie czasu pracy się nie zdarzyło, ale kierowcy z większym stażem mówili, że przeginanie czsu to norma, tylko nowych kierowców na początku oszczędzają. Trasy rozliczają według spisu papierowego a nie odczytu z karty kierwcy, więc pewnie podjazdy bez karty się zdarzają.
~kierowca
2019-04-09 17:45:17
Kierowcy tej firmy to ch... e i deebile na drodze. Kilka razy na fernandzie prawie wypadek spowodował jeden z drugim, Zajezdzają na wariata pod kabinę, hamują ostro, deszcz śnieg, mgła, bez rozumne de*ile. Powinno im się przebijać gumy w nocy, było by bezpieczniej na drodze. Połowa pewnie na magnesach lata.
~Łysy z brazzers
2019-04-18 17:13:08
Ok dla tych co chcą się zatrudnić przerobiLem okres próbny i nigdy więcej takich firm. Firma oferta 7-8 tysięcy kusi na start. I wszystko ładnie pięknie przez telefon spoko. Cyrk zaczyna się już od dnia podpisania umowy kiedy usłyszycie ze firma "za wszystko zwraca pieniadze" za jazdę na zakazie bo " Oni tak jezdza" za przekraczanie godzin pracy i jazdy bo " U nich się tak jezdzi" itp. Praca 2 tyg w trasie. 24h kręcisz na trasie 45h w domu. Nie ma szans na oddanie godzin bo " U nich godzin się nie oddaje" Na początku będą dawać Ci trasy co byś wyrobił kilometry bo bez wyrobienia zapomnij o 7 z przodu. Jeśli zaczniesz się sprzeciwiać i kłócić co do oddania godzin czy też nie pojedziesz im na zakazie to zrobią tak żebyś zbytnio w miesiącu nie zarobił. Przepinanie naczep na parkingach, odbywa się w sposób taki ze jak masz pauze to najlepiej żebyś ja przerwał i się przepinał na "dojezdzanie" bo Ci spokoju nie dadzą. 80% to tzw "express". Bierz szybko naczepe i zatrzymuj się tylko na odlanie. Zapomnij nawet o jedzeniu chyba że na podwójnej wspólnik podczas jazdy ogarnia gotowanie. Z godziny na godzinę coś się zmienia wiec w sumie nie wiesz do końca gdzie jedziesz ani kiedy tak naprawdę będziesz kierował sie w stronę domu. Spedytorzy nieogarnieci totalnie. Najlepiej żebyś zjechal na bazę i odrazu kartę z tacho wyciągał bo juz by Ci 45h odliczali. Naprawdę panowie i panie z całym szacunkiem do tego zawodu ale tej firmy nie polecam. Za wszystko mają pretensje do kierowcy nigdy do siebie. Nie dajcie się złudzic co do floty. Stan pojazdów jak i naczep zostawia wiele do życzenia bo nikt tego nie potrafi dobrze zorganizować. Na firmę po godzinie 17 nie masz co liczyć chyba że na Hiszpana z którym i tak mało co się dogadasz. Najlepiej zapisywać sobie ile km w miesiącu przejedziesz bo potrafią " czegoś nie spisac" i złe Ci miesiąc obluczą. Pomimo jazdy w podwojnej i takiego samego miesiąca moja wypłata różniła się o ok 700 zł z drugim kierowca. Patologia jednym słowem
~3168FVB
2019-04-20 19:33:59
Niewolnictwo XXIw
~Kierowca
2019-04-20 23:05:38
Dziadostwo. Dlatego zawsze mówię, że za km i frachty się nie jeździ. Powinna być podstawa i diety. A poza tym co to za system niewolniczy
~Z telefonu
2019-04-20 23:32:51
Tak właśnie wygląda transport. Już nie dopisze że to szambo. Nie teraz, może później
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 54.234.227.202

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2019
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce