~kono
| przyczepa na resorze ma oś z resorem ( pióro) bez jest na osi z drążkami skrętnymi | 1 | | |
~kono
| teraz na SAM'A trzeba mieć homologację - czyli robisz przyczepę, wydajesz hajs na oś, burty i idziesz na stację diagnostyczną ( tak jak było to dotąd ) a tu ZONK.. nie ma rejestracji SAM'ÓW ! Trzeba pisać o homologację jednostkową a to nie jest tanie. | 1 | | |
~mały
| Ja kupiłem Zaslaw AGROline 170su, fajna przemyślana konstrukcja niestety wykonanie to raczej cienizna. Montują różne osie skrętne czasem trafisz na kute knott-a a czasem jakieś delikatne. Jakość ocynku to trochę kiepska, tak aby było. Czasem też brakuje śrub mocujących burty. Jak trafisz dobry egzemplarz to masz szczęście i będziesz zadowolony. | 1 | | |
~hanys
| @mały dałeś się zrobić bo wg katalogu ma dużą masę ale oni to jakoś naciągają bo na oko widać że zasław to konstrukcyjnie taka jak te w praktikerze, konstrukcja nitowana a profile to w ręce można wykrecic.
Mogłeś dołożyć kilka stów i szukać w ciut lepszych. Ja mam dwumetrową Boro agro i jest spoko (jak za te pieniądze; -) | 1 | | |
~nutria
| A co myslicie o produktach marki Staval | 1 | | |
~~Jaro74
| na allegro są lepsze ceny przyczep | 1 | | |
~sajkof
| hej, ja testowałem już różne modele, od rożnych dostawców. Trochę muszę wozić, taka praca. Moim zdaniem przyczepa to nie dezodorant. Nie zmieniamy co chwilę. Warto kupić coś porządnego i nie bujać się z reklamacjami. Polecam jednak przyczepy Brenderupa. Porządne wykonanie i dobry ocynk | 1 | | |
~Jacek
| BYLE NIE BORO !!!
Witam,
kupilem przyczepe tej firmy przez Przedstawiciela i bardzo ubolewam, ze wlasciciel nie dba o wizerunek. Po przejechaniu z okolo 200 km uklad hamulcowy przestal dzialac. Po oficjalnym zlozeniu reklamacji, odpowiedz byla jednoznaczna, uklad hamulcowy nie podlaga reklamacji. Nic dziwnego, ze firma upada i tak powino byc. Dal oszustow brak jet miejsca na rynku. | 1 | | |
~allegro+
| jak to jest że kur** na allegro co niektórzy wystawiają ceny netto! nadziałem się na taką sytuacje zgłosiłem do allegro ! I co? ?! Wielkie nic !! pseudo sprzedawcy nadal lecą po netto | 1 | | |
~Jurek
| Zobacz sobie tutaj - ://www. blyss. pl/produkty/przyczep y | 1 | | |
~allan
| uważam, że linkowanie to zwykła reklama ! | 1 | | |
~dipi87
| nadziałem się na cenę netto na allegro - NIE !!! DLA OSZUSTÓW | 1 | | |
~mat
| Syland jest dobra produkowana w augustowie | 1 | | |
~Wymagający
| W 2007 kupiłem VIOLĘ o wymiarze 1350 X 2050 z hamulcem - służy do dzisiaj. Bezobsługowa, żadnej rdzy, bez przeglądów technicznych, OC roczne ok. 60-70 zł. Nie wiem ile kosztuje teraz, ja wtedy zapłaciłem 4, 5 tys. zł. Polecam. | 1 | | |
~siwy
| Kolego tylko Wiola mam kilka lat i smiga super | 1 | | |
~Marek N
| Jak chcesz tanio a fajną przyczepkę to polecam na Śląsku firmę WIO POLSKA. adres strony jak dobrze pamiętam wioprzyczepy. pl Pozdrawiam | 1 | | |
~elniro
| przymierzam się do kupna przyczepy do transportu palet- ktoś coś poleca? | 1 | | |
~czys
| Najważniejsze - nie w markecie.
Wiola i Remork (Ta-No) to moi faworyci, korzystałem wielokrotnie z wypożyczalni, jeśli jakość i do intensywnego użytku, to tych 2 producentów. Porządne wykonanie, na lata, zrobione z dużym naddatkiem wytrzymałości, ale swoje kosztują.
Poniżej mini-recka tego, co sam na dniach wziąłem, bez specjalnych poszukiwań, ale po dokładnych oględzinach na placu kilku modeli, w wydaniu budżetowym (sporo się nakulałem z innymi przyczepami) :
Na swój doraźny użytek kupiłem Zasław AgroLine 205 SU, wystarczy mi. Burta przednia też otwierana (można przewieźć coś dłuższego i wyważyć cepkę, mimo krótkiej paki), szerokość paletowa (122), burty demontowalne do platformy (coś większego można elegancko spiąć pasami, albo po drobnym upgradzie wozić motocykl, quada, łódkę). Skrzynia uchylna, całość ramy i dyszel ocynk ogniowy (nie wygląda, ale jest gruby w odróżnieniu od cieniutkiego galwanicznego, na lata), burty z dość grubej i sztywnej blachy, alucynk. Rama z ceownika, ale z prawdziwego ceownika 2, 5 mm, a nie z profili giętych z blaszki 1, 2-1, 5 mm, i bodajże 3 poprzeczki z tego samego ceownika pod skrzynią. Ośka knott (wszystkie na placu miały knotta), opony nowe (nie nalewki), bodajże ukraińskie, nie są "C" - nie planuję przeładowywania, stykną.
DMC do wyboru (600 lub 750 kg).
Cena z budą i plandeką 80 cm poniżej 2, 5 tys., więc niewiele więcej od marketowego badziewia z profilu giętego z blachy 1, 2-1, 5 mm z burtami jak papier, bez otwieranego przodu (b. ważne w cepce i niedoceniane, potem wozi się np. deski wystające do tyłu a samochód prowadzi się wężykiem, bo cepka cięgnie tył auta do góry).
Są niedoróbki (np. nieprzykręcone burty w gniazdach, trzeba będzie zrobić chociaż zawleczki albo wstawić śruby - póki są spięte z tyłem/przodem klamrami, to ich się trzymają i nie wyskoczą, co przy jeździe z otwartym przodem/tyłem? nie powinny, ale... ), ocynk wizualnie średni, ale stare 20-letnie dzisiaj remorki też taki miały, i nie korodują (jeszcze raz podkreślę- ogniowy, nie galwaniczny, w przyczepie sprawuje się lepiej i jest trwalszy, nie jest wrażliwy np. na porysowanie), brak chociaż wspornika do przykręcenia zapasu do dyszla (np. pod dyszlem). Plandeka i stelaż niestety już mocno przeciętne, kwadrat 20x20, nadal jednak ocynk, niestety nie otwierana z przodu.
~hanys napisał, że konstrukcja nitowana - zdecydowanie nie, jest spawana i skręcana (ośka). Tych profili nie wykręci się w ręku, bywa gorzej w innych. Boro ma np. lepsze zawiasy burt, ale i m. zd. gorzej rozwiązany dyszel, który nie sięga w pobliże osi.
Byłem na placu, porównywałem wiele, tema, faro, blyss, boro, niewiadów z serii amatorskich, neptuny, wziąłem tego Zasławia, ma wg mnie największą funkcjonalność, i najwięcej z tych rozwiązań, które uważam za potrzebne i sprawdzone, poniżej 2, 5 kPLN. | 1 | | |
~rysio
| do : ~elniro
pytanie jaką za dużą potrzebujesz.
Ja transportuje drobne materiały na dwóch max. 3 paletkach i kupiłem blyssa.
Ja kierowałem się ceną | 1 | | |
~Siko
| Ja akurat uważam, że przyczepka to pojazd, a na pojazd nie warto szczędzić kasy. Ma służyć dobrze i długo i z całym szacunkiem dla krajowych producentów, jakość ich produktu nadal odbiega i to mocno od tych zachodnich. Ja kupiłem kilka lat temu Brenderupa i to był strzał w '10'. Nie kupię już innej | 1 | | |
~LagunaBlue
| Ja polecam Rydwan. Ze cztery lata temu kupilem dwuosiowa pod plandeka w ocynku za troche ponad 4 tysiace. Dlugosc ponad 3m, hamulec najazdowy, mocowania do pasow itp. Laduje na nia nieraz grubo ponad 2t i przyczepa nawet nie siada. Pklecam z czystym sumieniem | 1 | | |
~Artur
| Polecam ofertę CentrumPrzyczep. pl duży wybór, bezproblemowy kontakt. Ja jestem zadowolony! | 1 | | |
~Grzesiu
| Sprawdźcie sobie firmę BODEX z Radomska. Wybór od tych tanich jak w supermarketach po naprawdę te porządne z prawdziwego zdarzenia. Co niedziele są na giełdzie samochodowej w Łodzi to można sobie wszystko zobaczyć na żywo. Z resztą na Allegro i OLX też coś tam mają powystawiane. Ja mam już kilka lat ich przyczepę i z nic się z nią nie dzieje. I co najważniejsze to producent a nie przedstawiciel | 1 | | |
~Michał
| Polecam stronę unitarailer. eu bardzo duży wybór części do przyczep w niskich cenach. | 1 | | |
~tomasz
| Ja tak z innej beczki.
Mam lawetę Blyssa i poszukuje w dobrych pieniądzach koła 10" C
Czy ktoś może polecić coś dobrego? Robię sporo kilometrów a dziesiątki idą w mgnieniu oka.
Kupiłem na allegro jakąś tandetę z chin i przyczepa skakała jak zając na polu, nie wspomnę, że wyjazd zakończył się wytarzałem.
Cóż zapas był ale żadna frajda | 1 | | |
~Nikodem
| Polecam BRENDERUP! | 1 | | |
~wścibksi
| Do ~tomasz
To może pora wsiąść telefon i zadzwonić tam gdzie kupiłeś lawetę? | 1 | | |
~~tomasz
| Do ~wścibksi
Dzwonił em, mają takie koła, ale szukam innej alternatywy.
U nich jedno koło 10" kosztuje 350 zł.
Ja mam fele krzywe, więc szukam czegoś ładnie ujmując tańszego | 1 | | |
~Sjan
| koledzy na olx jest oferta Fracht przyczepka z resorami i odbojmikiami czy ktos uzywał, jak ze starannoscią wykonania, cena widze przystępna, ale opinii żadnych nie ma | -1 | | |
~Waldek-RZ
| Fracht to firma bez większego doświadczenia. Kupiliśmy dwie sztuki do wypożyczalni i muszę stwierdzić że spasowanie elementów jest słabe, ponadto jakość ocynku jest bardzo kiepska - widać że jest to firma która oszczędza na każdym etapie produkcji.
U nas w firmie używaliśmy już chyba wszystkich przyczep, które są dostępne na polskim rynku i według mnie najlepsze są:
NIEWIADÓW serii biznes line - trochę drogie, ale coś za coś
SYLAND - praktycznie każdy model śmiga po dziś dzień, 0 problemów nawet przy załadunku 1500 - 1700 kg na jedną oś
WIOLA - dobre przyczepy, ale ciut przy drogie do prywatnego użytku - do wypożyczalni i budowlanki super.
Znajomi używają też przyczep NEPTUN serii profesjonalnych - po kilku drobnych modernizacjach nadają się do bardzo intensywnej eksploatacji, a kosztują znacznie mniej.
Generalnie jeżeli chcemy dobrą przyczepę to koniecznie polecam coś na spawanej ramie, jedna oś raczej na resorach, zaś dwie bez różnicy, może być i na belkach skrętnych.
U nas najlepiej sprawdzają się rozmiary paki ok 230-270 cm długości i ok 126-132 cm szerokości | 1 | | |