~mały
| Ja kupiłem Zaslaw AGROline 170su, fajna przemyślana konstrukcja niestety wykonanie to raczej cienizna. Montują różne osie skrętne czasem trafisz na kute knott-a a czasem jakieś delikatne. Jakość ocynku to trochę kiepska, tak aby było. Czasem też brakuje śrub mocujących burty. Jak trafisz dobry egzemplarz to masz szczęście i będziesz zadowolony. | 1 | | |
~hanys
| @mały dałeś się zrobić bo wg katalogu ma dużą masę ale oni to jakoś naciągają bo na oko widać że zasław to konstrukcyjnie taka jak te w praktikerze, konstrukcja nitowana a profile to w ręce można wykrecic.
Mogłeś dołożyć kilka stów i szukać w ciut lepszych. Ja mam dwumetrową Boro agro i jest spoko (jak za te pieniądze; -) | 1 | | |
~nutria
| A co myslicie o produktach marki Staval | 1 | | |
~~Jaro74
| na allegro są lepsze ceny przyczep | 1 | | |
~sajkof
| hej, ja testowałem już różne modele, od rożnych dostawców. Trochę muszę wozić, taka praca. Moim zdaniem przyczepa to nie dezodorant. Nie zmieniamy co chwilę. Warto kupić coś porządnego i nie bujać się z reklamacjami. Polecam jednak przyczepy Brenderupa. Porządne wykonanie i dobry ocynk | 1 | | |
~Jacek
| BYLE NIE BORO !!!
Witam,
kupilem przyczepe tej firmy przez Przedstawiciela i bardzo ubolewam, ze wlasciciel nie dba o wizerunek. Po przejechaniu z okolo 200 km uklad hamulcowy przestal dzialac. Po oficjalnym zlozeniu reklamacji, odpowiedz byla jednoznaczna, uklad hamulcowy nie podlaga reklamacji. Nic dziwnego, ze firma upada i tak powino byc. Dal oszustow brak jet miejsca na rynku. | 1 | | |
~allegro+
| jak to jest że kur** na allegro co niektórzy wystawiają ceny netto! nadziałem się na taką sytuacje zgłosiłem do allegro ! I co? ?! Wielkie nic !! pseudo sprzedawcy nadal lecą po netto | 1 | | |
~Jurek
| Zobacz sobie tutaj - ://www. blyss. pl/produkty/przyczep y | 1 | | |
~allan
| uważam, że linkowanie to zwykła reklama ! | 1 | | |
~dipi87
| nadziałem się na cenę netto na allegro - NIE !!! DLA OSZUSTÓW | 1 | | |
~mat
| Syland jest dobra produkowana w augustowie | 1 | | |
~Wymagający
| W 2007 kupiłem VIOLĘ o wymiarze 1350 X 2050 z hamulcem - służy do dzisiaj. Bezobsługowa, żadnej rdzy, bez przeglądów technicznych, OC roczne ok. 60-70 zł. Nie wiem ile kosztuje teraz, ja wtedy zapłaciłem 4, 5 tys. zł. Polecam. | 1 | | |
~siwy
| Kolego tylko Wiola mam kilka lat i smiga super | 1 | | |
~Marek N
| Jak chcesz tanio a fajną przyczepkę to polecam na Śląsku firmę WIO POLSKA. adres strony jak dobrze pamiętam wioprzyczepy. pl Pozdrawiam | 1 | | |
~elniro
| przymierzam się do kupna przyczepy do transportu palet- ktoś coś poleca? | 1 | | |
~czys
| Najważniejsze - nie w markecie.
Wiola i Remork (Ta-No) to moi faworyci, korzystałem wielokrotnie z wypożyczalni, jeśli jakość i do intensywnego użytku, to tych 2 producentów. Porządne wykonanie, na lata, zrobione z dużym naddatkiem wytrzymałości, ale swoje kosztują.
Poniżej mini-recka tego, co sam na dniach wziąłem, bez specjalnych poszukiwań, ale po dokładnych oględzinach na placu kilku modeli, w wydaniu budżetowym (sporo się nakulałem z innymi przyczepami) :
Na swój doraźny użytek kupiłem Zasław AgroLine 205 SU, wystarczy mi. Burta przednia też otwierana (można przewieźć coś dłuższego i wyważyć cepkę, mimo krótkiej paki), szerokość paletowa (122), burty demontowalne do platformy (coś większego można elegancko spiąć pasami, albo po drobnym upgradzie wozić motocykl, quada, łódkę). Skrzynia uchylna, całość ramy i dyszel ocynk ogniowy (nie wygląda, ale jest gruby w odróżnieniu od cieniutkiego galwanicznego, na lata), burty z dość grubej i sztywnej blachy, alucynk. Rama z ceownika, ale z prawdziwego ceownika 2, 5 mm, a nie z profili giętych z blaszki 1, 2-1, 5 mm, i bodajże 3 poprzeczki z tego samego ceownika pod skrzynią. Ośka knott (wszystkie na placu miały knotta), opony nowe (nie nalewki), bodajże ukraińskie, nie są "C" - nie planuję przeładowywania, stykną.
DMC do wyboru (600 lub 750 kg).
Cena z budą i plandeką 80 cm poniżej 2, 5 tys., więc niewiele więcej od marketowego badziewia z profilu giętego z blachy 1, 2-1, 5 mm z burtami jak papier, bez otwieranego przodu (b. ważne w cepce i niedoceniane, potem wozi się np. deski wystające do tyłu a samochód prowadzi się wężykiem, bo cepka cięgnie tył auta do góry).
Są niedoróbki (np. nieprzykręcone burty w gniazdach, trzeba będzie zrobić chociaż zawleczki albo wstawić śruby - póki są spięte z tyłem/przodem klamrami, to ich się trzymają i nie wyskoczą, co przy jeździe z otwartym przodem/tyłem? nie powinny, ale... ), ocynk wizualnie średni, ale stare 20-letnie dzisiaj remorki też taki miały, i nie korodują (jeszcze raz podkreślę- ogniowy, nie galwaniczny, w przyczepie sprawuje się lepiej i jest trwalszy, nie jest wrażliwy np. na porysowanie), brak chociaż wspornika do przykręcenia zapasu do dyszla (np. pod dyszlem). Plandeka i stelaż niestety już mocno przeciętne, kwadrat 20x20, nadal jednak ocynk, niestety nie otwierana z przodu.
~hanys napisał, że konstrukcja nitowana - zdecydowanie nie, jest spawana i skręcana (ośka). Tych profili nie wykręci się w ręku, bywa gorzej w innych. Boro ma np. lepsze zawiasy burt, ale i m. zd. gorzej rozwiązany dyszel, który nie sięga w pobliże osi.
Byłem na placu, porównywałem wiele, tema, faro, blyss, boro, niewiadów z serii amatorskich, neptuny, wziąłem tego Zasławia, ma wg mnie największą funkcjonalność, i najwięcej z tych rozwiązań, które uważam za potrzebne i sprawdzone, poniżej 2, 5 kPLN. | 1 | | |
~rysio
| do : ~elniro
pytanie jaką za dużą potrzebujesz.
Ja transportuje drobne materiały na dwóch max. 3 paletkach i kupiłem blyssa.
Ja kierowałem się ceną | 1 | | |
~Siko
| Ja akurat uważam, że przyczepka to pojazd, a na pojazd nie warto szczędzić kasy. Ma służyć dobrze i długo i z całym szacunkiem dla krajowych producentów, jakość ich produktu nadal odbiega i to mocno od tych zachodnich. Ja kupiłem kilka lat temu Brenderupa i to był strzał w '10'. Nie kupię już innej | 1 | | |
~LagunaBlue
| Ja polecam Rydwan. Ze cztery lata temu kupilem dwuosiowa pod plandeka w ocynku za troche ponad 4 tysiace. Dlugosc ponad 3m, hamulec najazdowy, mocowania do pasow itp. Laduje na nia nieraz grubo ponad 2t i przyczepa nawet nie siada. Pklecam z czystym sumieniem | 1 | | |
~Artur
| Polecam ofertę CentrumPrzyczep. pl duży wybór, bezproblemowy kontakt. Ja jestem zadowolony! | 1 | | |
~Grzesiu
| Sprawdźcie sobie firmę BODEX z Radomska. Wybór od tych tanich jak w supermarketach po naprawdę te porządne z prawdziwego zdarzenia. Co niedziele są na giełdzie samochodowej w Łodzi to można sobie wszystko zobaczyć na żywo. Z resztą na Allegro i OLX też coś tam mają powystawiane. Ja mam już kilka lat ich przyczepę i z nic się z nią nie dzieje. I co najważniejsze to producent a nie przedstawiciel | 1 | | |
~Michał
| Polecam stronę unitarailer. eu bardzo duży wybór części do przyczep w niskich cenach. | 1 | | |
~tomasz
| Ja tak z innej beczki.
Mam lawetę Blyssa i poszukuje w dobrych pieniądzach koła 10" C
Czy ktoś może polecić coś dobrego? Robię sporo kilometrów a dziesiątki idą w mgnieniu oka.
Kupiłem na allegro jakąś tandetę z chin i przyczepa skakała jak zając na polu, nie wspomnę, że wyjazd zakończył się wytarzałem.
Cóż zapas był ale żadna frajda | 1 | | |
~Nikodem
| Polecam BRENDERUP! | 1 | | |
~wścibksi
| Do ~tomasz
To może pora wsiąść telefon i zadzwonić tam gdzie kupiłeś lawetę? | 1 | | |
~~tomasz
| Do ~wścibksi
Dzwonił em, mają takie koła, ale szukam innej alternatywy.
U nich jedno koło 10" kosztuje 350 zł.
Ja mam fele krzywe, więc szukam czegoś ładnie ujmując tańszego | 1 | | |
~Sjan
| koledzy na olx jest oferta Fracht przyczepka z resorami i odbojmikiami czy ktos uzywał, jak ze starannoscią wykonania, cena widze przystępna, ale opinii żadnych nie ma | -1 | | |
~Waldek-RZ
| Fracht to firma bez większego doświadczenia. Kupiliśmy dwie sztuki do wypożyczalni i muszę stwierdzić że spasowanie elementów jest słabe, ponadto jakość ocynku jest bardzo kiepska - widać że jest to firma która oszczędza na każdym etapie produkcji.
U nas w firmie używaliśmy już chyba wszystkich przyczep, które są dostępne na polskim rynku i według mnie najlepsze są:
NIEWIADÓW serii biznes line - trochę drogie, ale coś za coś
SYLAND - praktycznie każdy model śmiga po dziś dzień, 0 problemów nawet przy załadunku 1500 - 1700 kg na jedną oś
WIOLA - dobre przyczepy, ale ciut przy drogie do prywatnego użytku - do wypożyczalni i budowlanki super.
Znajomi używają też przyczep NEPTUN serii profesjonalnych - po kilku drobnych modernizacjach nadają się do bardzo intensywnej eksploatacji, a kosztują znacznie mniej.
Generalnie jeżeli chcemy dobrą przyczepę to koniecznie polecam coś na spawanej ramie, jedna oś raczej na resorach, zaś dwie bez różnicy, może być i na belkach skrętnych.
U nas najlepiej sprawdzają się rozmiary paki ok 230-270 cm długości i ok 126-132 cm szerokości | 1 | | |
~antek
| ja mam złe doświadczenie z sylandem, szkoda pary na te przyczepy | 1 | | |
~tommi
| Z tymi przyczepami to trzeba ostrożnie ja od lat korzystałem z wypożyczalni i było ok zadowolony byłem przyczepki technicznie ok choć wizualnie bywały poodzierane, teraz kupiłem sobie przyczepke dmc 750 jedna os nazywa się neptun wymiary cos koło 205 na 115 jest ona na osi nie hamowanej, i powiem tak tragedia nie da się tym jezdzic czy pusta czy pełna czy ma 150kg ładunku skacze jak szalona wogole się drogi nie trzyma kangur nie przyczepa w sumie to się zastanawiam czy nie jest jakos popsuta ale to w głowie się nie miesci żeby nówka była już popsuta, no ale jestem zdania ze lepsze sa zarejestrowane przyczepki typu sam na resorach | -1 | | |