ID: 120349
Kierowca C+E z dobrym angielskim. Praca Kanada.
ID: 120349
ID: 120349
IIBC dla klienta w Kanadzie poszukuje kandydatów z dobrą lub bardzo dobrą znajomością języka angielskiego.
Szczegóły oferty na :
://www. infopraca. pl/praca/kierowca-ce -z-dobrym-angielskim -kanada-truck-driver /kanada/8411792
C v w języku angielskim proszę przesyłam na adres : rekrutacja@pracakana da. com
IIBC dla klienta w Kanadzie poszukuje kandydatów z dobrą lub bardzo dobrą znajomością języka angielskiego.
Szczegóły oferty na :
://www. infopraca. pl/praca/kierowca-ce -z-dobrym-angielskim -kanada-truck-driver /kanada/8411792
C v w języku angielskim proszę przesyłam na adres : rekrutacja@pracakana da. com
~kanada*.184.176.249.ipv4.supernova.orange.pl
*.184.176.249.ipv4.supernova.orange.pl
Posty (596)
ustrucker
| ja floryda majami nowy jork | |||
~Pit... | To moze po wakacjach bo szykuje pewne zmiany... | |||
ustrucker
| przeprowadzka? | |||
~Pit... | A ja Jak widze na FB posty nolibaba to noz w kieszeni... Wystarczy pogadac z Miratransem Leczyca i wszystko Jasne... | |||
ustrucker
| przeprowadzasz sie Pit? | |||
ustrucker
| jaj tam fb nie mam tylko na tym youtube i gadalem z nim raz | |||
ustrucker
| ide na piwko do zobaczena | |||
LongHaulTrucker
| Pit. Nie ma sensu dyskutowac, jesli oni wiedza lepiej. Zwlaszcza ci, ktorzy nosa z Polski nie wystawiaja :-) Jesli ktos tu jest chetny do wyjazdu, prosze pisac longhaultrucker1967@ gmail. com. Podpowiem co wiem, a forumowe ku*delki niech dalej szczekaja. | 2 | ||
~Ł ysy | Wyjeżdżają za kałuże złamasy popaleni w Polsce. Jeszcze wrócicie za miskę ryżu tyrać do Polski i zobaczycie wtedy środkowy palec. | |||
~pocztowy:) | Popalone to ty masz te twoje resztki zwojowe w pustostanie Tempaku. Zresztą jak zwykle:) | |||
piotr1964
| Ale się gryzą. | |||
~pocztowy:) | " i zobaczycie wtedy środkowy palec. Od kiedy to nasz Ulubieniec poznał trudną sztukę Daktylografii, On jej nie poznawał, otrzymał ją w Genach:) | |||
LongHaulTrucker
| Lysy, nie spodziewalem sie po tobie tak niskiego poziomu. Nie wiem dlaczego obrazasz mnie i innych ciezko pracujacych ludzi. Zenujace. | 2 | ||
~Dżony | To nie Łysy | |||
~... | Lysy od kilku lat na wszystkich forach poniza ludzi wszedzie sie zna wszystko wie... nie poruszajcie jego tematu ignorujcie go bo inaczej nie da za wygrana... | |||
~Dżony | Jak jeżdzisz który do/przez alberte to wpadnijcie w Morley do TsuTina rezerwatu i pozdrówcie Margaret Meat Face (mięsna twarz) od starego Dżonego | |||
~Dżony | A jak tam w ogóle trans canada teraz, na wysokości Golden albo Roger Pass? Przejezdna? | |||
~Dżony | Czas temu us kongres zatwierzdził ustawę o konieczności stosowania "On Board Recording Devices " czyli czegoś w rodzaju tachografów Z rokiem 2014 jako datą wprowadzenia. Czyli goodbye log bookom Jak wiadomo żeby zbić kasę, za chodzącą stawkę. 40/milla to trochę tych mill trzeba zrobić. Czy ten powyższy przepis w Was, Panowie nie uderza? | |||
ustrucker
| przeciez 45 centow na reke netto sie placi a 12 000 mil na legalu z palcem w * sie robi wiec masz 5400$ na reke wiec nie wiem o czym ty gadasz | |||
ustrucker
| tymbardziej wiecej itak sie nie robi bo po co tylko w niektÓrych firmach | |||
~Dżony | Wyglądałoby na to, na internecxie przynajmniej, że we wszystkich firmach , tych poważniejszych Swift, JB Hunt, Warner chodzącą stawką jest 40 centów za milę brutto. To za krótsze trasy. Natomiast kursy w rodzaju East-West coast toronto-orlan do, san bernardino, -idą za Flat Rates, z reguły niżej niż te 40 centymów Czyż nie? | |||
ustrucker
| w takich firmach jezdza poczatkucjacy w normallnych stawka 45 netto to minimum | |||
ustrucker
| 45centow i trasy 1500 -2000 mil w jedna strone u nas tak bylo teraz mam 50cent netto | |||
~Dżony | Rozumiem ustrucker. "w takich firmach jezdza poczatkucjacy w normallnych stawka 45 netto to minimum" jeśli JB Hunt to firma dla początkujących to jaka firma jest tą "normalną"? Mógłbyś podać jakiś przykład | |||
ustrucker
| firmy w ktorych jest max 20 aut | |||
ustrucker
| o swift to mi nawet nie mow nawet ustawic pod rampe nie potrafia | |||
~Dżony | ok. Dzięki za odpowiedz ustrucker | |||
ustrucker
| a ty gdzie smigasz? czy dopiero chcesz przyjechac | |||
~Dżony | A jeszcze taka sprawa. Od 2 czy może 3 lat amerykańska południowa granica otwarła się dla meksykańskich ciężarówek. Z racji NAFTA Czy nie dochodzi teraz w us, a może nawet i w kanadzie do czegoś w rodzaju polskich "przerzutów" w europie zach. W wydaniu meksykańskim. Czy meksykanie nie zaczynają obniżać stawek za transport? | |||
~Dżony | ustrucker (2014-01-27 11:09:24) a ty gdzie smigasz? czy dopiero chcesz przyjechac" Jeżdził em kilka lat w us, teraz robie coś innego w Polsce, choć też związane z transportem |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.