ID: 117810
P&O FERRYMASTER jak wygląda jazda po nimi?
ID: 117810
ID: 117810
Interesuje mnie jak wygląda jazda pod tą firmą zastanawiam się nad wstawieniem tam aut?
Interesuje mnie jak wygląda jazda pod tą firmą zastanawiam się nad wstawieniem tam aut?
Posty (73)
~ccc | pod polakami to porażka 6 do 8 tyś km na miesiąc, teraz mają lepszych przewozników z Rumuni i oni muszą jeżdzić | |||
~polak | jak w temacie | |||
~Mateusz | jezeli nie masz dobrej plynnosci finansowej daj sobie siana... platnosci nawet do 5 miesiecy tak jak inni wspominali duzo stali, w 90% ciezko 22-27t, naczepy tragedia. Teraz nakupili nietety uzywanych naczep od Tata Steel plus te z Pelinktona ogolnie nie polecam. | |||
~maly | opinie | |||
~AQQ | BLOKUJĄ CHYBA WPISY | |||
~AQQ | MATEUSZ nie masz pojęcia jak chodzi o naczepy, co nie zmienia faktu że jazda pod polskimi (spedytorami jak można to tak nazwać ) to jest nieporozumienie. Zbyt wiele czasu tracą nad zaspokojeniem swoich pupili i Rumunów a dla reszty mają ochłapy -ciąganie naczep do portu i z portu po ok 200 /250 km i miesiąc minie najeździłeś 6/7 tyś km | |||
~autor | opinie | |||
~autor | opinie | |||
~MMM | co tu | |||
~maly | opinie | |||
~cywil | Praca tam tak samo wyglada jak pod innymi spedycjami | |||
~globtroter | Widze dużo mitow z (właszcza od kierowcow), proponuje zadzownic do biura P&O i zapytać u zrodla jak wygadaja warunki współpracy: 32 720 13 52. | |||
~kiero | ale pod ktorym P&O polskim czy zagranicznym, bo nasi kroją bez łaski | |||
~polak | ile placa | |||
~polak | ??? | |||
~byly nievolnik | portowa robota czyli najgorsza i takie km jak koledzy pisza robisz. Tam w zeebruge wszystkie spedycje na tym samym wózku jada czyli groupage, bliskie rozład. załad. raz na jakis czas dostaniesz gdzies dalej, koles jezdzi sam dla siebie pod PQ i jest tak koperta zawsze po m-cu trafia do chorzowa i jezdzi zeebruge-es, czy warto jak belgusy ganiaja za 45h w aucie???naczepa nie dopłynie i gdzie bedziesz kręcił?? w NL? było na ET ze gminy seelandi juz sie burza za najazd ciezarówek w weekendy i chca zrobic zakaz parkowania w weekendy i co wtedy Pq nie ma bazy! | 1 | ||
~talaga | opinia | |||
~kościelny | ~globtroter (2014-10-05 22:15:29) Widze dużo mitow z (właszcza od kierowcow), proponuje zadzownic do biura P&O i zapytać u zrodla jak wygadaja warunki współpracy: 32 720 13 52... fakt, kierowcy mają najmniesze pojecie o robocie... | |||
~niewolnik | ??? podobno dużo firm odchodzi | |||
driverlodz
| jak ma nie odejsc, nie ma bazy system min. 3/1 tego wymaga Pq i gdzie 45 wykręcisz staniesz jak w BE-nie, FR-nie A W UK zapłac za stanie na serwisie przy stawce 0, 86 | 1 | ||
~maly | to prawda | |||
~maly | ??? | |||
~Driver uk | ja ciagam p&o biore z portu i rozladowuje i potem laduje. spie w aucie a wekend w domu. moj angielski pracodawca placi 600f na reke za 5dni roboty. placi mi tyle bo napewno ma fracht wiekszy. a jwk wszyscy wiemy to polak i rumun za mniej wezma robote bo i tak za mniej pojada. moj szef sie smieje z waszych de*ili | |||
~hehe | a ja sie smieje z ciebie | |||
~lik | to jak jest z tym P&O proszę o rzetelna odpowiedź | |||
driverlodz
| masz napisane jak jest-czy chcesz ze jest super! | 1 | ||
~lik | kiedys mowiono ze jazda tam to prestiż | |||
driverlodz
| gdzie tak mówiono?? | |||
~kierowca wlkp | napisze krótko i zwiężle ponieważ po dwóch latach właśnie zakończyłem jazde pod tymi oszustamiJazda od CZTERECH DO OŚMIU tygodni bo nieściągają cie do domu kłamiąc że nie ma ładuNKów>oczerniają kierowców od leserów | |||
~kierowca wlkp | kościelnY TY OSZOŁOMIE wiesz tyle co zjesz |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz