ID: 116652
Przywiózł spalanie 38l co mu zrobic??
ID: 116652
ID: 116652
Nowy kierowca z polski pseudonim Gogol przywiózł spalanie 38 l, a na takiego uczciwego wyglądał jak go przyjmowałem. To co po wypłacie czy zwolnic?Prosze szanownych kolegów przewozników o podpowiedzi.
Nowy kierowca z polski pseudonim Gogol przywiózł spalanie 38 l, a na takiego uczciwego wyglądał jak go przyjmowałem. To co po wypłacie czy zwolnic?Prosze szanownych kolegów przewozników o podpowiedzi.
~Jogin orginal DE*.184.90.6.ipv4.supernova.orange.pl
*.184.90.6.ipv4.supernova.orange.pl
Posty (136)
~wtorek | Taa, tu niektórzy są tak inteligentni ze odpisują na wątki z 2014... gratulacje super!!! | |||
~Bobove Drahy | lać batem po tyłku | 1 | ||
~Wawa | PANÓW KOLEGÓW PRZEWOŹNIKÓW :) HE HE TO DOBRE JAK TU 3/4 TO BYDŁO GORSZE NIŻ KOZY W ALBANI ŻEBY MIANOWAC SIĘ PANEM TO TRZEBA UMIEĆ SIĘ ZACHOWAĆ | |||
~Sancho Pancho | Spal go | |||
~Nowy | Oklej plastrami niquitin auto po miesiącu rzuci palenie i auto będzie jeździło za darmo | |||
~kiero1978 | Napisz czym jezdzil. bo jak stara magnumka na tarczki to spoko. | |||
~Rysiek777 | powiem wam co zrobić :) podnieść stawkę godzinową żeby nie musiał się tak spieszyć jak goni z km i spalanie spadnie :) | |||
~Arek | Kto powiedział że kierowców brakuje ha ha. Owszem w firmach potrzebują ale z innego powodu. Firmy się rozwijają i potrzebują ludzi. Kierowców nie przybywa taki zawód wniosek taki że nawet jak zaczną płacić po 15tyś to i tak będzie brakować dalej... czyli po co płacić więcej | 1 | ||
~Rysiek777 | brakuje tylko u dziadów a tam gdzie płacą to są kierowcy | 1 | ||
~rad79 | Jedzcie do Anglii i sie spytajcie w firmie transportowej ile ma palić ciężarówka z naczepą to wam powiedzą od 30 do 40 litrów. | |||
~karo | widze że tu same tępaki - kotlet jest z 2014 roku i go odgrzeacie, chcecie z gościem polemiki a facet juz zapomniał że takie cuś wpisał.. | |||
~Łysy | Pytanie do autora wątku : a na ile masz zadbane statki że się czepiasz spalania? Zresztą jak chcesz go obciążyć? Na jakiej podstawie? Takie problemy to przeważnie w dziadowskich firmach występują. | -1 | ||
~krzys jarzyna | zacznij placic porzadnie i nie bedzie problemu | -1 | ||
~zcx | Ja przywoziłem z hiszpana 42-44/100 a Rosji 48l/100. jak powiedziałem starem, że szkoda to żelazo w drogę puszczać, to tylko ramionami wzruszył, to jeździłem dalej nie zwracając niezawracając sobie głowy ile pali. | |||
~Były kiero | Filtry zapchane, paliwo aby tansze, 25 t po górach albo niedotankowane auto przy wyjeździe. Ale co ja tam się znam jako ten po podstawówce typowy ponoć kierowca. Nie mierz wszystkich swoją miarą rolniku | |||
Semco
| Ja ostatnio z Alp przywiozłem 46 (waga całkowita 38, 5t) i nikt nie płakał | |||
~kiero | Zrób mu loda za takie spalanie | |||
~technik | co to za norma paliwowa jedz do serwisu i udowodnij kierowcy ze ten samochód ma tyle palić na piśmie z pieczatka serwisu z tego co wiem bo przeszliśmy to w niemczech nic takiego nie dostanies a i w krainie usmiechu takowego pisma tez nie dostaniesz i btylko wymysły normowe są u krajowych dziad#ów pierwsze co powinni sobie uswiadomić to to że silnik jest sprawdzany na hamowni a w praktyce to co innego. | |||
Kierownik
| Miałem kiedyś motor Honde Cbf co potrafił spalić 20l/100. Wiesz waga wiatry ma znaczenie. Mam Dafy euro 6 i na płaskim w Holandii ( Jadąc sam ) przy pełnym załadunku pali mi 21 L na 100km a niekiedy z pierzem 32 l /100 km Wiatr tak działa. Myślę że przy pierwszym miesiącu nie powinieneś oceniać człowieka a zastanowić się nad sobą. | |||
~kiero | Kiedyś przywiozłem normę 23, 5 litra/100. Pytam szefa co na to? On jak bym was nie pilnował, nie plombował zbiorników itd. A co ja na to, szefie kiedy przyjść się rozliczyć? | 1 | ||
~Ordynator ku-ku | Norma, norma, norma. U normalego pracodawcy jej brak. On dobrze o tym wie że na wysokość spalania, wpływ ma wiele czynnikow. Dobrze też wie, że profesjonalista za kierownicą potrafi to spalanie, ograniczyć do minimum. Ale nikt nie jest cudotwórcą. | 1 | ||
~kierowca | Normy paliwowe to wymysł "dziadtransów" każdy producent za normę owszem daje jakieś widełki od-do, ale do tego dochodzą inne czynniki waga ładunku, ukształtowanie terenu, warunki drogowe (wiatr, śnieg), oraz sama trasa korki itp. Kierowca dzięki swojej umiejętnej jeździe może ograniczyć spalanie, ale to w granicach kilku procent. | |||
~grzegorz | czy samym ciągnikiem można jechać w godzinach zakazu? | |||
Maciek..
| mozesz ale tylko rolniczym a reszta powyzej 3, 5T dmc stoi | |||
~kiero | Grzegorz a co masz w dowodzie rejestracyjnym, jakie dmc? | |||
~gość | Zrób mu kręcenie wora. Następnym razem zejdzie poniżej 30l/100 km. | |||
~Marian | Ja Bym Go Wypie... il Z Roboty. Pewno Po Trasie Zjechał Na Boczek Temat Załatwić. Z Takimi Sioferami Trzeba Ostro... Pozdrawiam. | |||
~Darek | ... ale MarianTy to jestes dran... | |||
~Ccc | Dam ci sposób. Przyjmujesz sioferaka. Pierwszy miesiąc płacisz mu co ustaliłeś czyli najniższa krajowa plus diety. W następnym miesiącu uszczuplasz wypłatę o 1000 zł. Gdy siofer się kapnie mówisz że księgowa się pomyliła i wyrównanie dostanie w następnym miesiącu. W następnym miesiącu wypłacasz tylko podstawę. Siofer mówi że się zwalnia. Wtedy mówisz że tak nagle stawia cię w niezręcznej sytuacji i żeby dał miesiąc wypowiedzenia i na koniec uregulujesz wszystko. Siofer to łyka. Ostatniego wynagrodzenia nie wypłacasz wogóle. Na jego miejsce przychodzi następny siofer. I tak w kółko | |||
~Hycel | A w następnym miesiącu z powodu kontroli pip dziad zamyka firmę, za pół roku w sądzie pracy szofer odzzyskuje wszystko z nawiązką. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.