ID: 113982
Spedytor bez doświadczenia
ID: 113982
ID: 113982
Witam serdecznie.
Chciałbym dowiedzieć od państwa w jaki sposób zacząć pracę jako spedytor bez doświadczenia. Na co zwrócić uwagę przy tej pracy i w jaki sposób się rozwijać, aby stawać się coraz lepszym? Z góry dziękuje za informacje i pozdrawiam
Witam serdecznie.
Chciałbym dowiedzieć od państwa w jaki sposób zacząć pracę jako spedytor bez doświadczenia. Na co zwrócić uwagę przy tej pracy i w jaki sposób się rozwijać, aby stawać się coraz lepszym? Z góry dziękuje za informacje i pozdrawiam
~Beny*.151.35.128
*.151.35.128
Posty (26)
~paniusia być może... | Myślę sobie, że dzisiaj trudno znaleźć dobrego i fachowego mentora. Środowisko jest bardzo hermetyczne i niedostępne niestety. Ucząc się na studiach próbowałam znaleźć praktykę jako spedytor z nadzieją na kontynuację współpracy.. z marnym skutkiem jak się domyślacie. Gdy czytam wpisy na forum odnoszę wrażenie, że niektórych od dawna pracujących w spedycji, ponosi nieco w swoich opiniach. Skoro jesteś taki doświadczony i jak sądzę niezastąpiony, zacznij uczyć innych i daj szansę... nie podcinaj skrzydeł... | |||
~crispi | Na studiach uczą wszystkiego i niczego, jeśli chce się znać na temacie to trzeba samemu poszukiwac informacji. Ważne jest rownież doświdczenie, o które naprawde jest teraz ciężko. Mnie babka przyjęła na stanowisko spedytora, miałem 2 tygodnie na zapoznanie się ze wszystkimi aspektami pracy na tym stanowisku. Ludzie w dwa tygodnie naprawde jest ciężko jeśli jest to twoja pierwsza praca na takm stanowisku. Efektem było niezadowolenie pani prezes i utrata wymarzonej posady. | |||
igi015
| Przygodę ze spedycją zacząłem w wakacje – praktyki. Miałem dużo szczęścia i wybrałem odpowiednią firmę. Na wstępie właściciel powiedział mi wszystko co muszę wiedzieć w ogóle wchodząc do biura, usiadł ze mną i jak własnemu synowi wszystko wytłumaczył. Ja notowałem i wieczorem to przeczytałem i zrozumiałem całą idee. Następnego dnia przyszedłem, odpytał mnie i dopowiedział kolejną porcję info i tak codziennie przez tydzień. Wychodząc codziennie dostawałem książkę, w której miałem przeczytać po 2-3 rozdziały (wszystko o transporcie itd. ). Pracowałem w godzinach od 10-14. Początek okropnie ciężki, ale nie odpuściłem. Zadania miałem proste, zlecenia, dokumenty itd. Następny tydzień to zmiana godzin pracy. Od 8 do 12 (umownie praktyki po 4 h dziennie). Mając wiedzę dopiero pozwolono mi usiąść i zacząć rozmawiać z ludźmi. Próbowałem znaleźć przewoźnika, kontrolować przewóz itp. Było ciężko, miałem chęć nie raz klnąc, rzucać telefonem itp. mimo że jestem spokojną osobą. Ale zaczęło pojawiać się światełko w tunelu. Jeden ładunek w ciągu dnia był sukcesem. Pod koniec tygodnia byłem zaproszony na rozmowę, dostałem propozycję pracy. Uczciwa umowa, uczciwa praca i uczciwa płaca. Pracowałem kolejne dwa miesiące. Troszkę wyrobiłem się w temacie, zrozumiałem podstawy i teraz po pół roku mam parę wniosków po przemyśleniu wszystkiego. Praca jest ciężka, ale idzie się w niej wyrobić i jest lepiej. Dobrze mieć kontakty, np. stałego przewoźnika bo to miej stresu i szybciej robota idzie. I wiedzieć gdzie on się znajduje albo mniej więcej wiedzieć jakie trasy preferuje. Bierz ludzi w tym zawodzie z olbrzymim dystansem, niestety właśnie spedytorzy ( my i ja ) kłamiemy i naciągamy prawdę, starałem się tego nie robić bo nie pochwalam tego, ale straciłem mnóstwo wiary w ludzi i dając sobie uciąć rękę za kogoś dziś by nie było z czego ciąć. Prawdę zawsze powie kierowca, a przynajmniej zazwyczaj, więc staraj się pozyskać jego telefon a najlepiej w zleceniu miej punkt wymagający stały kontakt. Pozyskuj klientów wiarygodnych i sprawdzonych – niestety nabiłem listę należności, które opóźniają się z zapłatą do dziś. Nie bądź żydem wobec przewoźnika, to wróci do Ciebie i nie raz Ci pomoże. Nie myśl o złotych kokosach od razu bo to najbardziej złudna idea. Z czasem znajdziesz stałego zleceniodawcę, który da Ci więcej ładunków, a Ty mając stałych przewoźników załatwiasz wszystko jednym telefonem. Co do giełdy, z jednej strony pomocna ale z drugiej utrudnia życie. Dzwoń, a po rozmowie na giełdzie np. dopisz szczegóły (ale które w rozmowie już podałeś!!!) To na tyle co teraz mi się przypomina, dodam że w firmie pracuje nadal, 1-2 dni w tygodniu w zależności jak zajęcia mi to umożliwiają. , Są dwa rodzaje wiedzy, twarda z książki i miękka z życia. Nie zawsze się pokrywają, ale po połączeniu tworzą mądrość” Drugie hasło (ode mnie z pracy) , jeżeli w ciągu pierwszego miesiąca ogarniesz całą akcje od początku do końca to będą z ciebie ludzie” Pozdrawiam | |||
~Masterek | Igi05, odezwij się na masterek559@interia. pl | |||
Anka123Anka
| Witam. Baardzo chciałabym rozpocząć pracę w branży TSL. Niestety brak mi wiedzy i doświadczenia w tym kierunku. Postanowiłam odbyć kurs na Spedytora (200 h) - to jak na razie jedyne co przyszło mi do głowy by rozpocząć swoją drogę w tym zawodzie. To zapewne jedynie podstawowa wiedza, ale zawsze już coś. Zdaję sobie z tego sprawę, że jest to tylko papier i najważniejsza jest praktyka. Czy jest szansa, że mając jedynie ukończony ten kurs bez żadnych studiów i specjalizacji otrzymam chociażby darmową praktykę/staż w jakiejś firmie Spedycyjnej? Dodam, iż jedynym językiem, którym władam jest język angielski. Dzięki z góry za odpowiedź! Pozdrawi am, Ania. :) | |||
eliot124
| Igi05, odezwij się na eliot124@o2. pl dzięki | |||
~rex | Możesz być co najwyżej dyspozytorem... Jak nie masz doświadczenia i kontaktów to marnie widzę twoja szanse skora zamiast złapać za telefon i podzwonić piszesz na tym z... m forum... | |||
Nataliia
| Dla naszego Klienta, lidera w branży logistycznej poszukujemy kandydata/-tki na stanowisko: Spedytor międzynarodowy. Obowiązki: 8226; bieżąca obsługa kluczowych klientów firmy wraz z aktywną współpracą z Działem Handlowym, 8226; aktywne pozyskiwanie zleceń transportowych, współpraca z nowymi klientami i ich kompleksowa obsługa, 8226; organizacja przewozów międzynarodowych, 8226; raportowanie efektów i wyników wykonanych zadań, 8226; nadzór nad dokumentacją transportową, Oferujemy: 8226; pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie transportowej w Polsce, 8226; umowę o pracę lub umowę o współpracę, 8226; bardzo atrakcyjny system wynagrodzeń ściśle powiązany z wynikami pracy (podstawa + prowizja), 8226; bogaty pakiet prywatnej opieki medycznej, 8226; służbowy telefon bez ograniczeń w UE, 8226; samodzielne, pełne wyzwań, satysfakcji i możliwości rozwoju stanowisko, Wymagania: 8226; minimum 2 letnie doświadczenie w pracy, 8226; komunikatywna znajomość europejskiego języka obcego, 8226; komunikatywności, budowania prawidłowych relacji z klientami i przewoźnikami, 8226; umiejętność pracy pod presją czasu, organizacji czasu pracy, rzetelności, 8226; umiejętności logicznego myślenia i planowania, Kandydatów prosimy o składanie aplikacji zawierających CV w języku polskim i angielskim wraz ze zdjęciem na adres: talinkpl@cvwebmail. com | |||
~Kris-Gdańsk | Ilu tu specjalistów. oho. dla jasności. żaden normalny spedytor nie włazi na to forum. czemu? bo to forum dla brudasów kierowców i innych małpiszonów co udają właścicieli firm. zapomnijcie o merytorycznych poradach chłopcy :) | |||
~prowokator | koliego Beny. jeżeli jesteś gotowy uczciwie i rzetelnie wykonywać swoje obowiązki, przestrzegać norm pracy szoferów, możesz pracować w tym zawoda, ale jeśli będziesz dbał tylko o właściciela spedycji oraz swóją własną, nie chcąc siem narazić na epitety ze strony szoferów; wuju, złamasie, cieci itp. lepiej nie zaczynaj w tym zawodzie. !! | |||
~prowokator | KIESZEŃ | |||
~łysy | Kris!!jesteś zwykłym ŚMIECIEM!!! | |||
~sid | kris -to forum w sam raz dla ciebie | |||
~Piotrek | Spedytor, dyspozytor, czy też przepisywacz.. ? Pracuję na TomoCom, Trans od 9-ciu lat i spedytorów, poznałem 5-7 może... Nie licząc, wykładowców na "logistyce". | |||
~janek | MW Spedition zatrudnia teraz duzo ludzi, poza tym, że szukają przewoźników do współpracy, najlepiej z wlasnym zestawem, to jeszcze potrzebni są spedytorzy moze nawet bez doswiadczenia ale ze znajomoscia jezyka angielskiego i niemieckiego moze zapytaj złóż papiery co Ci szkodzi | |||
mszymanski
| Dzień dobry, w chwili obecnej poszukujemy osób na stanowisko spedytora międzynarodowego lub krajowego. Atrakcyjne wynagrodzenie - 50% uzyskanej marży ze zleceń w danym miesiącu. Praca w biurze w Warszawie lub zdalnie w trybie home office. Poszukujemy spedytorów z bazą klientów - zapraszam :) marcin. szymanski100@gmail. com | |||
~gnebca | z bazą klientów hahah ale jakich takich spedycyjnych czy rosto od producenta? | |||
~Aga | My współpracujemy z bardzo rzetelną firmą Blau Speed. Polecam :) | |||
~Przemysław | Ja zaczynałem w Blau Speed i nie miałem doświadczenia ; ) Firma bardzo dobra | |||
~Przemysław | Warto dodać, że wynagrodzenie w Blau jest naprawdę przyzwoite | |||
~Katarzyna | Witam, chciałabym zacząć pracę jako asystent lub młodszy spedytor krajowy bez doświadczenia? Praca zdalna lub Kraków i najbliższe okolice. Katarzyna_09@int eria. pl | |||
~placek pod naczepą | Kasia nie chce na kierowcę, nie ma C+E nie ma problema, na busa wystarczy B, proponujemy system 4na1 | |||
~Max | Ja połączyłem pracę jako młodszy specjalista z podyplomówką z logistyki, transportu i spedycji na WSKZ-ecie i udało mi się potem przebić. Nie wolno porzucać swoich marzeń ; ). Ta branża wiąże się jednak z ciągłym podnoszeniem swoich kompetencji, teraz przykładowo uczę się kolejnego języka obcego :) | |||
ono
| ~Max buhahahahahhah ahaha | |||
jacek-kuba
| Młodszy spedytor, asystent spedytora, tłumacz spedytora i kucharz spedytora. Ale jeszcze będą kursy na woźnego spedytora. | |||
~Dawid | skąd pozyskiwać zlecenia/ładunki jako spedytor by potem je sprzedawać na giełdzie dla przewoźników? Z timo oraz transa szukać jakieś osoby z ładunkami i potem je wystawiać? Może amazon relay, z tego co wiem mają sporo ładunków? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.