ID: 111998
Jaki agregat do chlodni??
ID: 111998
ID: 111998
Hej, Przymierzam sie do zakupy nowej chlodni schmitz.. Głównym problemem jest wybór agregatu Termo-King czy Carrier?? Troszke sie tym interesowalem ale powiem ilu fachowców tyle opini.. TK jest drozszy w zakupie o 3tys eur ale czy jest lepszy?? Słyszalem ze tk żłopie duzo paliwa 3l na 1h to prawda? Jeden z fachowców powiedzial mi ze termo-king nic nie zmienil oprócz obudowy i maja niby przestarzale konstrukcje z lat 80 sa na paskach itp. (nie znam sie na tym) a niby carrier ma jakas nowa technologie a najlepszym wyborem jego zdaniem jest Vector 1850 albo nowo wprowadzony 1550? Prosze o porady, Dzieki; )
Hej, Przymierzam sie do zakupy nowej chlodni schmitz.. Głównym problemem jest wybór agregatu Termo-King czy Carrier?? Troszke sie tym interesowalem ale powiem ilu fachowców tyle opini.. TK jest drozszy w zakupie o 3tys eur ale czy jest lepszy?? Słyszalem ze tk żłopie duzo paliwa 3l na 1h to prawda? Jeden z fachowców powiedzial mi ze termo-king nic nie zmienil oprócz obudowy i maja niby przestarzale konstrukcje z lat 80 sa na paskach itp. (nie znam sie na tym) a niby carrier ma jakas nowa technologie a najlepszym wyborem jego zdaniem jest Vector 1850 albo nowo wprowadzony 1550? Prosze o porady, Dzieki; )
~Juri Bojka*.internetdsl.tpnet.pl
*.internetdsl.tpnet.pl
Posty (62)
~grabol | Stary carrier i parkuj zawsze tam gdzie najwiecej polaków | 1 | ||
~malyRafal | Dziewięć obys czasami kredytu nie musiał brac jak komuś sie produkt popsuje a bedzie w stanie udowodnic twoje hamstwo. Pamiętaj wszyscy jedziemy na podobnym wózku. Kiedyś mozna sie spotkac ale w zupelnie innych okolicznościach. | 1 | ||
~Kamil | Dokładnie @malyRafal. Poza tym między bajki włożyć, te opowieści bohatera parkingowego.. | 2 | ||
~\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\ | stajesz gdzie ci sie podoba i goowno komus do tego a jak mu za glosno to zawsze moze zmienic parking | 1 | ||
~egon | carrier 1300 cichy i oszczedny tak samo tk 200 | 2 | ||
~abc | EGON - to sa ulubione agregaty polskich driverów, do czasu gdy właściciel zaplombuje ndrzwiczki. A wtedy niestety nie da sie odłaczyc cięgła i spuscic go na wolne obroty. | 1 | ||
~\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\ | waldkowy cicho bo sie wyda. | 1 | ||
~dawid | A co myślicie o kruzerach bo mam zamiar jeden kupić. Znajomy mi poleca bo sam ma jakiś model. Z tego co do tej pory czytałem podobno ma niełzy stosunek ceny do jakości. Ale może ktoś ma i powie co sądzi o nich? | 1 | ||
~tom | Kruzery dobry wybór jesli chodzi o klase średnią | 1 | ||
~Dawid | Mam kruzera i jestem zadowolony. Jest nie drogi a dobry. Ładnie odpala nawet nie kopci. | 1 | ||
~kiero | Stary wątek, dziś Schmitz zakłada swoje agregaty, są bardzo ciche. | 1 | ||
~Paweł | Witam, planuję kupić naczepę multitemp. Zastanawiam się na agregatem TK Spectrum czy też Carrier 1950MT. Ma ktoś może doświadczenie z tymi modelami agregatów? Będę wdzięczny za rzeczowe informacje. | 1 | ||
~Elektryk | Dysponuję bączkami do podkrecania motogodzin w agregatach TK i Curier. 200PLN za sztukę. Zwrot inwestycji już po tygodniu. Satysfakcją gwarantowana. | 2 | ||
~Elektryk | Zwłasnym zasilaniem 50 PLN drożej. Wpinki połączone wszystko na jednym kablu. | 1 | ||
~Wielki Szu | Ja kolego od Rzymianina kupiłem za 30 euro bączka. Troche ta cena wygórowana. | 2 | ||
~Leo | Polecam thermostat kong spectrum. Mamy u siebie 6 agregatów tego typu. Cztery agregaty 1000mth, a kolejne dwa około 6000-7000 motogodzin. Do tej pory zero problemów. W trybie start stop pali 2, 3-2, 6 litrów na motogodzine. Naczepy schmitz 2012-2014 | 2 | ||
~Leo | Sorry za literówki oczywiście therm king spectrum | 2 | ||
~Paweł | Leo dziękuje za rzeczowe info. Na chwile obecną TK jest agregatem, który najprawdopodobniej zamontuję. Carrier też ma swoje plusy, ale TK ma ich chyba trochę więcej. | 2 | ||
~Luis | Zdecydowanie Thermo King. Cichszy, mniej awaryjny i tańszy w utrzymaniu. Vector od Carriera dobry do czasu, ale jak siądzie generator to koszt wymiany (a nie mozna naprawic) wynosi 15 tys. zl. Juz przerabiałem temat | 2 | ||
~SU27 | TK jest dobry dla kierowcy dlatego że zmniejszysz obroty, zdejmiesz cięgło i są oszczędności. W np. maximie 1200-1300 sprzęgło jest delikatniejsze i przy zdjęciu obrotów no niestety sprzęgła padają, ale jak chodzi na swoich obrotach to chodzi i chodzi zero problemów. Carrier maxima jest dość prostym agregatem i jeśli gaz nie ucieknie a kierowca ma chociaż podstawowe wiadomości jak trzymać klucz płaski w ręce to sam wiele problemów rozwiąże na drodze. | 2 | ||
~Marek | "TK jest dobry dla kierowcy dlatego że zmniejszysz obroty, zdejmiesz cięgło i są oszczędności" I to jest mentalność s. k. u. r. w. y. s. y. n. a z Koziej Wólki, złodzieja j. e. b. a. n. e. g. o... Ty j. e. b. a. n. c. u masz 10 litrów "oszczędności" na jakiejś trasie (czyli kradniesz 10 litrów paliwa), a po iluś takich trasach, kolega zapina taką naczepę i szlag trafia sprężarkę akurat, jak naczepa jest załadowana i pod plombą celną... Żeby ci ręka uschła jak następnym razem będziesz zmieniał obroty w agregacie! | 3 | ||
~to ja Wiesiek | A dlaczego do chodni Schmitz nie ich firmowy agregat którego prawie nie słychać? | 2 | ||
~Pan Ordynator | Właśnie dlatego że go prawie nie słychać. | 2 | ||
~Marek | Agregat Schmitza jest niemiłosiernie awaryjny (nie mogą opanować nadmiernego przegrzewania się podzespołów) i żłopie paliwo jak Kamaz... Wpływa to na wyniki sprzedaży - do tej pory nie zawojował rynku i jest daleko w ogonie, generalnie nikt nie widzi jego udziału w rynku | 2 | ||
~Kamikadze | Kuku na muniu zna się na agregat ach. Podobno u dziada nie robi, ale w dwa dni dojeżdża z Krakowa do Hiszpanii. Oczywiście palcem po mapie. | 2 | ||
~Pan Ordynator | Palcem po mapie czy z palcem w doopie, ale ważne że nie u dziada. | 2 | ||
gigi
| carrier vector 1350 też daje rade i mało pali, to jest odpowiednik maximy 1300 | 1 | ||
~Kierowca | Tylko i wylacznie thermo king. jest cichy, malo awaryjny a na trybie ciaglym pali 2, 2 diesla na 1h. | 2 | ||
~agregat | TK 200 bez elektryki 100 box wchodzi do niego na GB | 1 | ||
~Marek | Cześć. Potrzebuję opinii na temat nowych agregatów Thermo-King SLX i 300, oraz Carrier Vector 1550. Zastanawiam się jaki wybrać do nowej naczepy. Do tej pory jeżdżę na Thermo-King i większych problemów nie ma. Różnica między nowym TK a C jest spora. Powiedzcie mi coś na ten temat. | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz