~1982Zawiszak
| Dziś zadzwoniłem do 1 firmy, usłyszałem, że komplet ale szukają skoczka za 250 zł, jak chce to mogę przyjść jak nie to nie bo maja ukra co za tyle jeździ regularnie, Panowie CO SIE DZIEJE?!
Hyba trzeba branże zmienic!! | 1 | | |
~kierowca
| Co się dzieje ten okres zawsze był kiepski, od marca się ruszy, po drugie firmy wolą UA, bo siedzą w budach po 2-3 mies, po trzecie gospodarka zwolniła (choć w budowlance tego nie widać rosną bloki i osiedla jak grzyby po deszczu, a pogoda sprzyja). | 1 | | |
~boluś
| Bo trza wołać po 12 tyś. za miesiąc. Inaczej dziad myśli że jesteś dziad kierowca a nie super driver. Jakoś tak tu piszą. | 1 | | |
~1982Zawiszak
| No właśnie usłyszałem to samo wolimy Ua bo lepiej jeżdzą... | 1 | | |
~kierowca
| Nie jeżdżą lepiej tylko dłużej, a to jest bardzo opłacalne dla przewoźników, jedzie na 2-3 miesiące, nie trzeba auta ściągać na bazę co tydzień lub 2-3 tyg. , ekonomia. Tak jak My psujemy pracę na zachodzie Niemcom, tak UA psuje Nam. Życie. | 2 | | |
~1982Zawiszak
| Nic zobaczymy jak macie namiary dajcie znać. | 1 | | |
~znachor
| Maktronik szuka kierowców
s://etr ansport. pl/praca. kierowca. 342087. html | 1 | | |
~znachor
| Maktronik szuka kierowców
s://etr ansport. pl/praca. kierowca. 342087. html | 1 | | |
~Andy
| Życzę powodzenia w szukaniu pracy w kujawsko-pomorskim. Toż kawałek i macie Poznań, trochę do góry Gdańsk. Kujawy to jest centrum transportowego dziadostwa i uwielbienia dla Uk. I tak nie jest teraz bo kryzys, bo coś tam. Nigdy tu nie było firmy wartej uwagi i nie będzie. Taka mentalność tubylczych bossów transportu. | 1 | | |
~Boss
| Ale w czym wy macie problem, kto w latach 2015-2017 uciekał na zachód?
Wy uciekaliście a teraz płacz bo każdy pobał ukrainców i ma Was głęboko gdzieś?
Chcieliście 12 a skonczycie niebawem z 2 na miesiąc na cieciówie. | 1 | | |
~Bartek
| Albo jeszcze nie zdążył wyjechać za bramę a już mi planuj powrót na ten i na ten dzień. | 1 | | |
~Boss
| Stary tekst kierowca na bazie, a co mam na powrót, musze być w piątek do 14, ludzie nie podoba się to na cieciciówe z gury grafik i macie i wiecie, to transport. Dramat a jak ukra weźmiesz albo inny polak zostanie na weekend to obgdadują ze lizus i przy*s... | 1 | | |
~Andy
| No na szczęście macie swoje gwiazdy transportu zza wschodniej granicy i tylko to was przy życiu trzyma. Swoista kroplówka. Przynajmniej 75 procent to Ukraińcy, i inne nacje. Ale wracając do kuj-pom to czy Ukraińcy, czy nie, to tu i tak było, od 2003 roku, odkąd jeżdżę kupa dziadostwa. To nie jest taki zwyczaj tu, że się słabo płaci, a uj się czego wymaga. | 2 | | |
~Andy
| Przeglądając niemieckie eBay zauważycie sporo ogłoszeń Ukraińców z polskich firm szukających pracy bezpośrednio u Niemca i również ogłoszenia Niemców adresowane do Ukraińców w cyrylicy. Przed pół rokiem tego nie było. Także nie puszyć się bossowie i nie dziamgać na polskich kiero, bo za chwilę będziecie tak samo dziamgać na swoich ukr pupili. A polscy kierowcy nie wrócą na kolanach, jak wam się marzy, bo ich już nie ma. Rozpłynęli się po Europie i Stanach. | 2 | | |
~kierowca
| Totalnym cymbałem musi być ten co liczy, że kierowcy z UA tak pokochali polskich szefów, że jak nawet Niemcy otworzą dla nich rynek pracy, a zrobią to (mało tego będą mieli gotowych wyszkolonych pracowników w transporcie po UE, bo nabrali praktyki w PL). Nie na darmo UA osiedla się jak najbliżej granicy z Niemcami. Już od marca tego roku będą mogli Ukraińcy podejmować pracę w D, a sporo z Nich uczy się j. niemieckiego, po co dla nudy... Wszyscy nie wyjadą, ale sporo tak. | 2 | | |
~kierowca
| Naszym pracodawcom zaraz braknie krajów do pozyskiwania pracowników, bo nie szukają ludzi do pracy tylko de*ila i niewolnika do wyruch... ia na kasę. | 2 | | |
~Boss
| Kolego z Filipin Indii biją się o prace w Polsce nie bójcie się my sobie poradzimy, bardziej bójcie się o Was bo jak Ukraincy będa w niemczech to wasze zarobki spadną i pewnie etaty też pójdą bo przyjdzie tańszy i lepszy pracownik niż rzucający się polaczek. Wspomnicie moje słowa. A, że ukraincy szukają w de to niestety ale pomimo tego że województwo łódzkie to codzienie kierowcy dzwonią o pracę, a liczba ukrainców jest 3x taka niż była.
Niestety ale przepisy w niemczech trafiły w złym czasie, kiedy nie ma pracy i jest mało roboty.
Powodzenia | | | |
~Boss
| I tu was zaskocze nasz rząd w tym przypadku kochany ułatwia przepisy że filipinczyk i hindus będzie miał zezwolenia na 2 lata a nie na rok :) | | | |
~Boss
| I 2 sprawa Panowie ten kto się dorobił coś w biznesie to już nie inwestuję bo od 3 lat to nie ma sensu, sami zobaczycie jak będziecie skomleć o Pracę w 2021-2022, i nawet ci uciekający Ukraincy nie będa problemem. | | | |
~szef
| Praca dla kierowców się kończy, czy to polskich czy ukraińskich, bum na zakup aut się skończył, nikt nie kupuje bo się już nie opłaca, proszę sprawdzić na allegro lub olx same ogłoszenia oddam leasing, więc panowie koniec wybrzydzania jak to było jeszcze 2 lata temu: nowe auto, co weekend w domu, zarobki 7-8 tyś a i jeszcze bez przepałów, kiedyś ten balon przez was dmuchany musiał pęknąć życzę powodzenia | 1 | | |
~Andy
| O co was głowa boli? Czy bycie kierowcą to jest jakiś przymus? Wszystko się okaże, nie palcie się tak do tej przyszłości, gdzie polscy kierowcy spłyną z gnojem do szamba. Skąd ta nienawiść? Może z chciwości? Hie hie. Wszystko się okaże. Spokojnie. Niemcy to poważny i duży kraj, dla nikogo pracy nie zabraknie, wchłoną wszystkich jak gąbka. | 2 | | |
~Andy
| Przebranżowić się to żaden problem. Ale oprzeć swój transport na Hindusach i innych Eskimosach. No, no. Arcychytry plan. To taki as w rękawie pewnie. W wyborczej jest taki fajny artykuł o dziadostwie polskiego transportu. Warto przemyślenia michnikowe po zytać. | 2 | | |
~Witek
| A ja powiem wam że nie boje się niczego nie było Ukraińców jeździły auta, są Ukraińcy jezdza auta nie będzie was będzien radzić bardziej się martwię o to że nie ma roboty dobrej i stawek rentowność żadna trzeba myśleć żeby żelazo spłacić sprzedac w piz.. i poinwestowac w inne rzeczy niż z gów.. się szarpać. | 1 | | |
~Witek
| Sam pomimo że jestem małym dziadem tylko z 8 autami nowymi dafami (2017) które za rok się kończy leasing nie trzyma mnie nic oprócz leasingu który spłacić do końca i sprzedać to w piz.. . Nic innego. Jak by skończył się teraz bym zwolnił moich kierowców z Ukrainy i z polski nie mając żadnych żalów. | 1 | | |
~szef
| to proponuję już zacząć się szkolić, a z drugiej strony to dziwię że jeszcze do Niemiec nie wyjechałeś skoro to taki cudowny kraj | 1 | | |
~Witek
| Szefie ci kierowcy to się szkoła ale w tym jak ich każdy wykorzystuje i jak są gnębieni. Dramat. | 1 | | |
~szef
| Witek masz rację, jak w zeszłym roku szukałem kierowcy to wybrzydzali bo za mało kasy, że samochód nie taki a najlepiej to w domu ze 3 razy w tygodniu, to i Ukraińców trzeba było zatrudnić, a teraz dzwonią bo zapisali sobie numer czy nie potrzebuję. | | | |
~Witek
| I nastał cud auto o rok starsze a biją się o kierownice niektórym to już się nieźle poprzewracała, zapomniał wół jak cielakiem był. | 1 | | |
~Andy
| Witek. Ty chyba w matrixie żyjesz. Ja całe życie jestem kierowcą, a ani dnia nie przepracowałem w firmie transportowej. Jakbym miał pracować w takiej firmie typu Witek, czy Witex, czy uj wie co, to wolałbym bimber pędzić. Ja pracuję tylko w firmach n potrzeby własne, w tym w jednej 10 lat. I nie mam problemu z powrotem w piątek o 14, jeśli mam taką potrzebę. Podstawa 2 razy większa jak w Witexie i wszystko na papierku. Do tej firmy, w której teraz pracuję starałem się 5 lat, cały czas pracując w poprzedniej. To co się dzieje na rynku dziadowo transportowym to wiem tylko od innych kierowców, których spotykam tu i tam. A jeśli chodzi o Niemcy, to mam to samo, jakbym tam pracował minus wynajm i inne pierdu, pierdu. Nawet myślałem otworzyć swój transport na boku, miałbym wejście do dobrej firmy, ale zamiast nowego Mercedesa w 213 mam w211 i jest o. k. Zamiast willi mam duże mieszkanie i śliczna działkę. Po co mi nerwy do tego i fakt, że musiałbym być kawał gnoja i gnębić kierowców, żeby z wami ajatollahy transportu konkurować? | 1 | | |
~Andy
| I bez odbioru, bo mam lepsze rzeczy do roboty niż tu pisać. Każdemu dobrze życzę, nawet wam asy transportu. Powodzenia i oby jednak tak źle nie było. | | | |