ID: 106180
Scania R420 spalanie
ID: 106180
ID: 106180
Witam. Chce kupic Scanie R420 jakie one maja spalnie. Bedze jezdzila pod chlodnia na krajowce.
Witam. Chce kupic Scanie R420 jakie one maja spalnie. Bedze jezdzila pod chlodnia na krajowce.
~Mariusz*.contaboserver.net
*.contaboserver.net
Posty (87)
~kiero | juz ci mowie magi bo twoj szef tankuje z lewego dystrybutora kumasz? | |||
~eco driver | Mi na odcinku 41. 5 km średnie spalanie R420 wyszło 14. 9 l/100km. Jak ktoś nie wierzy to wyśle zdjęcie. To jeszcze nie był szczyt możliwości gdyż była to jazda w dzień, często hamując. | |||
~maro | eco driver z Brennero do Bolzano wychodzi ok 10 l/ 100 km | |||
~Wajcha | Ile pali SCANIA R420 E5? | |||
~Frey | Zalezy komu | |||
~Damian_ Norwegia | O jakich spalaniach wy piszecie... ? ?? Jakie normy... ? Ja mieszkam w Norwegii i tu pracuję jako kierowca ciezarówki jezdzę MAN TGM 18. 280 jest to solówka 18 paletowa i jak sprawdzam spalanie czasem na komputerze to pokazuje mi 30l. lekko i tu nikt na to uwagi nie zwraca tym bardziej szef... tylko kur.. w tej Polsce ci *eci przedsiebiorcy potną cie za kur.. 1l. przepału masakra to jest o czym wogóle piszecie... nigdy w Polsce nie pracowałem jako kierowca bo od dziecka mieszkam w Norwegii wiec dziwi mnie to bardzo ze nie dosc ze musicie sie skupiac na jezdzie na jej bezpieczenstwu to jeszcze pilnowac normy... masakra normalnie... wspolczuje wam kierowcy co pracujecie w Polskich firmach... | -1 | ||
ese
| ~Damian_ Norwegia (2015-08-15 14:20:07) - No to nie ma oszczędności??? | |||
~mmm | scania to czeba umiec jezdzic wiecej niz 30 l nigdy nie spali jak sie chce w jedna 18t w druga 20t na kasel spalanie 29 l | |||
~mmm | mowa oczywiscie o r420 euro5 | |||
bajo3798
| mam jedną r420, 2007 rok skrzynia manual 8 biegowa bez połówek. pali super, 24 t z Hamburga do Wrocławia, 18 z powrotem, średnia około 28l | |||
~bartek | Damian... ale jak ja ide do lekarza to nie potrzebuje tlumacza | |||
~ESS | Średnia 30 litrów bo jak lekko to 24 a jak ciężko to i 36 lubi zjeść Ogólnie te 29-30 można za normę przyjąć Do Damian Norwegia tylko głupiec w dzisiejszych czasach nie liczy kosztów paliwa skoro to 30-35% całej ceny za usługę... | |||
~LOL | Ja Pracuje w Polskiej firmie i o normie spalania nie słyszałem od szefa. Pali tyle ile musi. Autobahn ktoś powiedział. a2 ok. A4- 45l. Fulda itd. Bonn-50l Norma. Jaka norma? Po Polskiej A4 ja zbije pół biegu i wyjezdzam 90km/h pod górke. a po górkach 30/40km/h. | |||
~Frey | Norma 32 jest ok. | |||
~grzes | To zalezy od auta. U mnie w firmie 2 dafy z tym samym silniem tylko jeden ze skrzynia 6 a drugi 8 pojechaly w ta sama trase, te same ladunki do hiszpanii. Ja jechalem ze skrzynia 6 a kolega 8. Ja mialem spalanie 25. 7 a kolega 27. 2 a niby te osmiobiegowe sa oszczedniejsze. Nikt ci nie odpowie ile pali dany model bo to zalezy od konkretnego auta a pewnie kupujesz urzywane wiec jak nie trafisz na padlo to nie powinna duzo palic no chyba ze wychodzisz z zalozenia ze 420 km malo pali a bedziesz ciezkie ladunki wozil | |||
~zzzzzzzzzzzzzzzzz | ile pala scanie? wszystko ze zbiornika, tak samo jak volva mercedesy dafy iveca i wszystko co jest napedzane silnikami spalinowymi. w tej materii w zbiorniku niestety a raczej stety przybywac nie bedzie. | |||
~rosen | scania 420 to moga byc zupelnie rozne silniki kiedys chyba byla 143 420, potem 124 - 420 na 12 litrowym motorze HPI, potem r420 euro 4 11litrowy motor z turbocompound hpi bez adblue, euro 5 12 litrowy motor z adblue bez compound wszystkie oszczedne i wytrzymale jak w zadnej innej marce a poza tym w miare proste czego juz nie mozna powiedziec o nowych V-kach | |||
~Ł ysy | Rose. Wytrzymałe silniki? Co z pękającymi wałach. Prawdziwa Skania to typoszereg 113, 143. Późniejsze to syf. | -1 | ||
~Ł ysy | "Co z pękającymi wałami? " | -1 | ||
~rosen | łysy pierwsze slysze o pekajacych walach, a przewinelem sie przez cale stada scanii akurat uwazam ze 12 litrowka jest lepsza jednostka od 11 litrowej, | |||
~maro | Łysy gdzie o tym słyszałeś? :-) | |||
~maro | Pękające wały w scanii, to żeś dowalił łysy | |||
~rosen | scania zdarzalo sie ze trafiala w slepe zaulki z ktorych sie wycofywala tak bylo z turbocompound, turbiny ze zmienna geometria (za jedyne 18 tys zl szt), nie do konca udane uklady egr, common rail -xpi. choc nie pisze ze to byly zle pomysly ale scania kojarzyla mi sie z konserwatywizmem i te najbardziej konserwatywne jednostki okazywaly sie najlepsze... (dlatego moze w e6 powywalano wynalazki i wrocono do wczesniejszych tradycyjnych rozwiazan) | |||
~Ł ysy | Widocznie wiecie dużo więcej ode mnie. | -1 | ||
~szyderca | Po Europie nie powinna spalić więcej jak 36/100 przy 24 tonach... | |||
~PIKOR74 | Pękał wały w 14 lit silnikach o mocach 530 i po wyżej | |||
~ktosik | tyle pali scania w odpowiedniej konfiguracji scr. hu/0k5l/1boir | |||
~max | Należy skalibrować komputer pojazdu ogólnie zaniżają o 2 litry na sto. Najlepiej sprawdzić jak tankujemy do pełna i zerujemy kompa. | -1 | ||
~Młody Driver | Z Valencji do Wrocławia 24, 600 tony 25, 4 litra. Kto nie wierzy przyślę fotki. | |||
~ktosik | max moze u ciebie. w tej co ja jezdze, wskazanie zuzycia paliwa pokrywa sie z tym co zatankuje |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.