ID: 104846
OPINIE MAN TGX
ID: 104846
ID: 104846
Witam myśle nad kupnem 2 samochodu ciężarowego i jestem ciekawy jak spisuje sie taki man tgx xxl cab na ruchy zagraniczne tak zwane (dalekobieżne) bo wiem napewno że jest ładny i od zewnątrz i od środka ale jak tam z awaryjościom i z wygodom?
Witam myśle nad kupnem 2 samochodu ciężarowego i jestem ciekawy jak spisuje sie taki man tgx xxl cab na ruchy zagraniczne tak zwane (dalekobieżne) bo wiem napewno że jest ładny i od zewnątrz i od środka ale jak tam z awaryjościom i z wygodom?
~franek*.dynamic.inetia.pl
*.dynamic.inetia.pl
Posty (84)
~klemens1 | MAN - 18. 440 4X2 LLS U EEV Intarder - Volumen-SZM 277 tkm, 11/2010, polautomat. Czy warto sie w to pakowac? Dodam ze ma to byc moj lszy ciagnik do zestawu. Ladunki w wiekszosci ok 24ton. | |||
~klemens1 | Trasy po UE. | |||
~klemens1 | Auto dealerskie z Niemiec. | |||
~Gruby | jak kupisz dobrego to bedziesz jeździł. Najprawdopodobniej jest to najmniej awaryjny samochód. Oprócz wymiany oleju i tankowania paliwa nic nie będziesz robił. Zakłądam ze olej weźmiesz z tabeli MAN. na 800000 sprzęgło i 900000 turbo do wymiany i to wszystko. | |||
~klemens1 | Jak zrobic zeby dolozyc drugi zbiornik ale tak zeby sie szwaby czy inne gady nie czepialy? | |||
~Pogromca.. tempaków | Najpierw miałem same Scanie... Mam już ich po dziurki w nosie. Szroty... Teraz mam 3 Many TGX po 700tys przebiegu... MAN NAJLEPSZY | |||
~Cała-prawda | Jesli kupisz zadbane auto i przebieg oryginalny to ok ale pamiętaj że jak bedzie miało ponad 600 tys to każde sie zacznie sypac dlatego kazdy ucieka juz powoli z takim autem ja mam TGa i TGX i jestem zadowolony usterki jak w kazdym moga sie wtrafic ale to juz pech spalanie ponizej 30 litrów oczywiscie zalezne od kierowcy | |||
~KIEROWCA | MAN to wrak jak ich mało w zyciu nie kupie już MANA dwa razy w miesiącu gruntowne remonty więcej stoi jak jeździ faktem jest to ze jest wygodny ale to wszystko NIE POPELNIAJCIE MOICH BLEDOW ta bezawaryjność tych samochodow to LEGENDA | |||
powerTr
| z Manami jest tak, jak dbasz tak masz :) mam 2 kupione za gotówkę (z niemiec używane, przy 200tkm) które nigdy nie były w autoryzowanym serwisie to jeżdzą, przebiegi już prawie 900tyś i nic, co 30tkm wymiana olejów i wszystkich filtrów, wtryski ok, turbo ok, kierowcy za soboty mają płacone to grzebią przy nich (czyt. dopieszczają). Ale jednego mam kupionego jako nowego w leasing i z nim jest problem, nic nie da że sam kierowca coś zrobi bo potrzebna jest dla Leasingodawcy pieczątka i tu się zaczęły schody !!! Serwis kasa no i niby git, ale szczeliło turbo przy 400tkm. Scholowano, naprawiono, kierownik pojechał po odbiór. Fajnie cacy kosmiczna faktura, ale że mam mądrego gościa mówi : panowie kabina w górę, jak poprosił tak zrobili, po czym panowie chcę zobaczyć filtr powietrza, wyciągli - A TAM, SZCZĄTKI ROZSYPANEJ TURBINY, jak ma to jeździć wiecznie? ?? jak serwis to fikcja !!! | |||
~driver | HEJKA. Jestem kiero już od ponad 20 lat i z mojej perspektywy, jako jego uzytkownika to najwiekszy szrot jaki nosiła ta ziemia. Mówię tutaj o życiu w tym aucie. To ciężarowy trabant!!!Ale kosztuje najmniej i po 3 latach go wymienią szefy, wiec teraz cala firma w MANach. Brońcie sie chłopaki rekami i nogami przed jazda tym autem. | |||
~Yom | Auto man to niech robi autobusy. Słaby samochód a lodówka to porażka. Zima zimno a latem za goraco kabina xxl. Mało schowków itd taki plastikowy badziew | |||
~hmhhmhmh | MAN TGX z 2008r EURO 5 Bardzo awaryjny codziennie wyswietlaja się bledy duże problemy z Ad Blue przebieg ponad 400 tys. km. wymiana turbiny i sprzegla a o urwanych linkach zmiany biegow nie wspomnę | |||
~prowokator | to wina kiermana, gdyz nie dbal nalezycie o powierzony sprzet. | |||
~prowokator | o powierzony sprzet cza dbac, jak o wlasna kochanka | |||
~hmhhmhmh | Raczej wina kierowcy odpada bo w mojej firmie jest 12 Manow TGX i wszystkie awaryjne | |||
~michu | bardzo dobre auta, dosc tanie czesci, duzo serwisow MANA!!! wkurzajace sa bledy od czasu do czasu wyskakuja ale same znikaja xD | |||
~qlka | ~waciarz (2012-06-05 16:47:03) trantuw musiałeś kupić jakiś nie udany model ja ma 2 TGX 480 km i 1 TGA 430 d20 (ponad 1 mld kilometrów) poza remontem zawieszenia kabiny nic a nic ciągają wanienki dosyć często po 30 i ponad ton ( 50 zestwa) i jestem zadowolny najlepsze są many F2000 nie ma co się zepsuc miliard kilometrów szacun, na prawdę szacun... | |||
~Kamil | Czepiasz się jak pajac, szczegół z tym 'mld' i tyle. | |||
Werka
| auto może i bezawaryjne, ale kabina XXL w Manie posiada niestety wieeeele wad... niby przeszklenie ogromne, ale słabo ze schowkami... warto się zastanowić na co tak naprawdę bardziej zwracacie uwagę. O kabinie można poczytać tu: blog. getruck. pl/man-tgx-kabina-xx l/ | |||
~Mlody truckers | Witam mam problem nie blachy. Otoz zlamaly mi sie trzy szczeble pod lozkiem w tgx 18. 400 man i nie wiem jak mozna je wymienic, swoja droga fajne rozwiazanie choc nietrwale ale dobrze amortuzyje w czasie snu. Ma ktos info jak to naprawic? Pozdrawiam. | |||
visitors
| cza isc do meblowego i tam spytac. w wiekszosci wersalek jest podobne rozwiazanie. pewnie nie beda mieli dokladnie takich samych sklejek, ale te plastyki powinni miec. a deseczki mozna zamowic u stolarza | |||
~Mlody tuckers | No tak ja juz mam komlpet bo sam jestem stolarzem budowlancen z wyksztalcena ale chodzi mi o to jak to rozbroic zeby nie zepsoc a zeby wymienic rygle. sztachetki. a tam z przodu i tylu albo jest sklejone albo przykrecone. Wiec nie wiem i nie chce zepsoc. Czkam na porade czy musze to rozebrac cale czy da sie inaczej? Pozdro. | |||
visitors
| zmocz skleike. wtedy latwiej sie wygina. zreszta, te skleiki czesto same wypadaja, wiec nie wiem gdzie masz tak naprawde problem | |||
~Nikodem | dostalem rocznego tgs -jak koledzy radzicie sobie z kurzem w kabinie bo widze ze to tragedia pomstowalem na dafa ale tu jeszcze gorzej |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.