ID: 102885
Instalacja LPG w dieslu
ID: 102885
ID: 102885
Na polskim rynku pojawiła się możliwość instalacji LPG w dieslu ://lpghouse. pl/index. php?page=o_produkcie. Instalacja taka daje szereg korzyści z których najważniejszą jest OSZCZĘDNOŚĆ. Czy ma ktoś doświadczenia związane z taką instalacją?
Na polskim rynku pojawiła się możliwość instalacji LPG w dieslu ://lpghouse. pl/index. php?page=o_produkcie. Instalacja taka daje szereg korzyści z których najważniejszą jest OSZCZĘDNOŚĆ. Czy ma ktoś doświadczenia związane z taką instalacją?
~Zbigniew*.internetdsl.tpnet.pl
*.internetdsl.tpnet.pl
Posty (35)
~woytek | Bedzie slychac SPRZEDAM OSZCZEDNOSCI LPG | |||
baruch
| dareczek daj jeszcze nazwisko właściciela tego cartecha żebym wiedział na czyją wycieraczk enasrać w razie czego walicie ścieme że pała mała | |||
gaztruck
| baruch - sam sobie nawal na wycieraczke, a moze już to zrobiłeś?? | |||
baruch
| a ty co adwokacie dareczka tu szukasz he? zagazuj se kajak i splywaj!!! dwa sciemniacze | |||
~gb-dak | witam, ma może ktoś gaz w actrosie mp2/mp3? | |||
superman
| Coś nam lpghousepl do dnia dzisiejszego nie jest wstanie przedstawić konkretnych wykresów z hamowni tych wynalazków. Jedynie co może zagwarantować to zadowolenie klientów (uśmiech), co im się wydaje że mniej auto pali jak lżej na pedał gazu naciska. Takie rewelacyjne wnioski to można bez zakładania instalacji stwierdzić, że lżejsza noga to mniejsze spalanie. | |||
lpghousepl
| Mamy nieodparte wrażenie, że "ataki/naciski" na tym forum ad przedstawienia wyników z hamowni są zbieżne w czasie z ofertami jakie otrzymujemy od jednej z hamowni. Ponieważ nie mamy w zwyczaju dysponować autami Klientów, nie zmuszamy ich do korzystania z Państwa usług. Dziwne wydaje nam się, że Pan Superman nie daje wiary opiniom kierowców, z niejednokrotnie kilkudziesięcioletni m doświadczeniem, na których to opiniach bazujemy w naszych twierdzeniach. Nie są to nasze wymysły a zwykle cytaty z kierowców, poparte ich opiniami wyrażonymi na piśmie lub video, dostępnymi wraz z Ich nazwiskami na naszej stronie www. Każdy ma prawo do swojej opinii, jednak niczym niepoparte, puste stwierdzenia, nie są dla nas podstawą do dialogu. Chętnie podyskutujemy na argumenty, z osobami takowe posiadającymi. Podobnie w kwestii uzyskiwanych oszczędności... Ci, którzy korzystają są zadowoleni, pozostałych zapraszamy aby przekonali się w praktyce! Z pozdrowieniami świątecznymi... | |||
superman
| Dziwi mnie jedna rzecz dlaczego tylko opinie słowne są przedstawiane. Oprócz hamowni współczesne firmy używają wiele różnych systemów telematycznych, gdzie na podstawie wykresów też możecie nam takie wyniki oszczędnościowe przedstawić. Dodaje, że nie jestem żadnym przedstawicielem tylko realistą, który interesuje się transportem i ciężarówkami od kilku lat. Taki bełkot mnie nie przekonuje i tyle. Większe oszczędności odniosą Państwo po chip tuningu ewentualnie po szkoleniu kierowców przez specjalistów od eko-drivingu. Mniej zainwestujecie a efekt spokojnie osiągnięcie ok. 2-3L/100km. | |||
lpghousepl
| @Superman Odpowiedz ieliśmy Ci w innym wątku, w którym postawiłeś dokładnie te same zarzuty. Pozwolimy sonie zatem na przekopiowanie tej odpowiedzi tutaj: Teraz dodamy jeszcze: musiałeś przeoczyć, że szkolenie z eko-drivingu przeprowadzamy w cenie montażu. Jednak zanim kolejnym razem zabierzesz się za wyliczenia pomyśl: dajemy gwarancję na min. 12% oszczędności ekonomicznych, średnia jaką uzyskujemy to 19%. Jak dotąd ŻADEN nasz klient nie miał oszczędnosći mniejszych niż 12%. Wynik NIEOSIĄGALNY DLA CHIPTUNINGU. Rzuć okiem na naszą stronę i spójrz na pierwszą lepszą referencję od firm, któym założyliśmy instalacje. Dajmy na to, tę od firmy Chem-Gaz. Spalanie przed instalacją, jakie podaje w tym pismie Wiceprezes Zarządu, który podpisał się pod nim to 42l ON. Spalanie po włączeniu naszej instalacji to 30l ON + 9l LPG. Rzecz dotyczy VOLVO FH12 z 2008 roku. Wyliczmy zatem rząd wielkości oszczędności ekonomicznych, jakie dała Chem-Gazowi nasza instalacja. Napisałeś, że po chiptuningu można osiągnąć 2-3l oszczędności. Dla naszego rachunku przyjmujemy wartość 2, 5 lm choć chcielibyśmy zobaczyć CHOĆ JEDEN dowód na to, że kiedykolwiek Twoje chipy pozwoliły na taką oszczędność. Naszym zdaniem 1, 2-1, 7l to max co może dać chip. Udowodnij nam, że się mylimy. 2, 5 l. w przypadku Volva należącego do Chem-Gazu to jakieś 6 %. Zakładamy dla naszych wyliczeń, że samochód robi średnio 10 tys. km miesięcznie, z tego co nam wiadomo robi ponad 12 tys. koszt ON: 5, 35 koszt LPG: 2, 65 Koszt przejechania 100 km na ON = 5, 35x42 = 224, 7 Koszt przejechania 100 km na ON+LPG = 5, 35x30 + 9x2, 65 = 160, 5 + 23, 85 = 184, 35 10 000 km miesięcznie = 22 470 10 000 km miesięcznie = 18 435 różnica = 4 035 Roczne oszczędności generowane przez naszą instalację i potwierdzone podpisem autora referencji w tym przypadku to 48 420 PLN! Piszesz o 2-3 litrach oszczędnosci na chiptuningu, co jest oczywiście bzdurą, ale potraktujmy ją poważnie dla zobrazowania różnic. Załóżmy, że dzięki Tobie Klient oszczędzi 2, 5 l na 100 km (ok. 6%) Oszczędności na 100 km na ON = 5, 35x42 = 224, 7 x 6% = 13, 48 10 000 km miesięcznie = 1348, 2 Roczne oszczędności generowane przez chipa (nierealne 6%!!!) to 16 178, 4PLN. A teraz przyjmijmy bardziej realną wartość dla Chiptuningu: 1, 7 l na 100 km, co daje ok. 4, 1 % oszczędności. oszczędnośc na 100 km = 9, 2127 na 10 000 = 921, 27 Roczne oszczędności = 11 055, 24 10 - 16 tys. zł (nie potwierdzonych w żaden sposób) rocznie przeciwko naszym 48 tysiącom, potwierdzonym przez Prezesa firmy Chem-Gaz i wielu innych - zobaczcie referencje na naszej stronie. Każdy z Was może wykonać telefon i spytać czy to, pod czym podpisali się autorzy referencji jest prawdą. Superman, Do kogo dasz nam numer, żeby potwierdził Twoje 2-3 litry na chiptuningu? Zreszt ą, jakie to ma znaczenie przy różnicy między 11-15 K a udokumentowanych oszczędnościach rzędu ponad 48 K rocznie!? Wiemy, że prawdopodobnie zajmujesz się chiptuningiem i nie w smak Ci nasze wyniki. Nasi Klienci widzą swoje wyniki, są zadowoleni i to jest dla nas najważniejsza rekomendacja. Odpowiemy Ci raczej w ten sposób: Skoro twierdzisz, że większe oszczędności można uzyskać po chip tuningu niż po zainstalowaniu LPG w dieslu, udowodnij to. Weź ciężarówkę z zainstalowaną i skalibrowaną przez nas instalacją, załóż jej chipa i przeprowadź testy jakie Cię interesują: dokładnie tym samym modelem, te same testy, w tych samych warunkach. Udowodnij, że choćby 2, 5 litra na 100 km jest możliwe. Dopóki tego nie udowodnisz, będziesz wyłącznie małym prowokatorem podskakującym na forach internetowych. :) Pozdrawiamy i życzymy wielu uczciwie zdobytych i zadowolonych Klientów. | |||
superman
| Ja nie muszę nic udukomentować, ponieważ nie zarabiam na wciskaniu ludziom kitu tak jak Ty! Po raz kolejny powtorzę, pokaż nam wydruk z hamowni gdzie będzie czarno na białym przedstawiony ten wzrost mocy. | |||
superman
| 42L/100 km spalanie na volvie FH to niezła ściema. Żadna firma transportowa nie ma racji bytu z takim spalaniem. Gościu ma albo kierowców "kombinatorów" albo silniki padnietę, ewentualnie silniki źle dobrane do przewożonych ciężarów. | |||
superman
| Kierowcy w tym chem-gazie to nawet wypłaty nie muszą brać przy takiej normie. Przy takim spalaniu, wypłata to tylko dodatek. | |||
~mirok | Zawsze będą przeciwnicy i zwolennicy. Jednym auta oszczędzają a drugim " instalacja nie na rękę". Ja załozyłem stopniowo do wszystkich swoich aut. Teraz już wiem że najważniejsze to trafić do dobrego warsztatu. Mi montowali w borówcu firma cartech pod poznaniem i jak widać nie żałuję wyboru. Auta jeżdzą już prawie dwa lata i przynoszą zyski. Takze z czystym sumieniem polecam. | |||
~koldr | Może damy tym znawcą i fachurą troszkę popalić. Napiszmy w końcu gdzie kto montował i polećmy ich lub oszczeżmy innych | |||
~tomco23 | llpghouse wciska nam jakies dane z sufitu prawda jest taka ze zyski sa niezauwazalne w stosunku do 10 tys kosztów instalacji a caly czas auto jeździ na niby regulacje. . ten lpg +on jest jeszcze nie dopracowany | |||
~tomco23 | jeśli im 42 spalalo volvo to w przypadku lpg +on pojdzie gdzies 35 on +9 litrow gazu | |||
tomco23
| jak kierowca oszczędnie jeździ to zysk jest żaden, jak auto dostaje mocno po garach cos tam można zyskac | |||
baruch
| supermen by chciał żeby mu lpg house pewnie zdradziło "od kuchni" jak się powinno montować hihihihi to tak jak ja bym do swojej konkurencji poszedł żeby mi swoich dostawców pokazali to chyba by mnie śmiechem zabili tomco23 da się wycisnąć oszczędności z gazodiesla mój kumpel z ławki z zawodówki ma żwirownie i założył tego typu instalacje wkłąd duży ale w skali roku robi robote | |||
~SOS | Ciekawe dlaczego coraz mniej jest chętnych na instalacje? | |||
baruch
| SOS zakładasz że wiesz ilu jest chętnych?? | |||
~woytek | Hiszpan jezdzi Dafem z instalacja lpg i koszt paliwa to 27 litr on /100 km, wczesniej ten Daf wychodzil 35 litr on /100 i nikt mu nie dal rady. Instalacja do niego, sekwencja kosztowala 17 tys zl zaplacila spedycja. | |||
~1qwerc | ma ktos może lpg w tga? | |||
~d-car | zapraszam do warsztatu w okolicach Radomia i Kielc www. d-car. pl montaż, serwis, naprawa LPG w TIR-ach serwis serowników Solaris diesel i Zenit diesel | |||
~d-car | ://www. d-car. pl/ | |||
~Rysiek | U mnie jest taka instalacja. Mam sterownik Zenit Pro diesel. Podaje średnio 80% ON i 20% LPG. Instalacja kosztuje oczywiście więcej niż do osobówki, ale się zwraca. Ja dużo jeżdżę to się zwróci szybko. U mnie działa jak do tej pory bez zarzutu. ALe w razie w to producent daje 24 mies gwarancji na ten sterownik. Wg mnie uczciwie. Mnie odpowiada takie rozwiązanie. I mówcie co chcecie. Oszczędność jest! | |||
~gutek | właśnie się nad tym por diesel zastanawiam | |||
~egon | jesli auto cieżarowe na gaz to tylko lng, wszystko inne to slepa scieszka ewolucji | |||
~Ctulu | Zenit Pro Diesel doskonale śmiga, akurat tu nie ma co się zastawiać | |||
~Andrzejewskkii | Pewnie, że jest taka możliwość. Ja mam instalację Stag Diesel. Szerzej o tej instalacji możecie poczytać tutaj - ac. com. pl. | |||
~Ekonom | Czy ktoś używa jeszcze tych instalacji LPG do Diesla w TIRach w 2020r? Jakieś wnioski może mógłby przedstawić?? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.