ID: 101957
LPG-diesel gaz w ciężarówce
ID: 101957
ID: 101957
Proszę o opinię użytkowników instalacji lpg w ciężarówkach.
Proszę o opinię użytkowników instalacji lpg w ciężarówkach.
Posty (41)
DAF_KB
| superman pisze że nie ma firm montujących lpg z wykorzystaniem hamowni... ja trafiłem do firmy w Tychach która poprawiła mi jedno auto (spieprzone przez gościa z Częstochowy) a dwa następne zrobiła na hamowni z pełnymi wydrukami. Teraz umawim się z nimi na montaż czwartego auta ale w połączeniu LPG + tuning... Pierwsze 3-DAF-y palą około 23 ON i 8 LPG... dla mnie jest to b. dobry wynik - Mam od nich pełne wykresy z hamowni i płaciłem im dopiero po uzyskaniu dobrych wyników | |||
~kiero. | bez hamowni i na slowo nie ma co zakładać. jest intalacja to trzeba sprawdzic jej wynki a nie na słowo. | |||
~kiero. | w dodatku trzeba wiedziec ze jeden litr lpg wazy 0, 5 kg. a diesla 0. 84 kg. trzeba sprawdzic też energetyczność gazu a diesla z 1 litra czy kilograma. | |||
~kiero. | bo to ze spali 10 litrow mniej to nie zanczy ze tyle zaoszczedzisz. | |||
~kierowca gruchy | Daf KB widzę, że ostro spamujesz lamerze | |||
~kierowca gruchy | w wątkach LPG | |||
~kierowca DHL | DHl w angli wprowadza do swoich ciagnikow instalacje na CNG cos musi byc w tych oszczednosciach skoro tak duz firam to robi | |||
~szoferak | Jak opracują instalacje gdzie obejdzie się bez dolewania ON to Dziady zejdą ze stawek do 2, 50zł za km bo już głupi ludzie to mają do siebie, że najpierw się nakombinują a później zysk z tego oddają komuś. | |||
~Wacek | Przy takich oszczędnościach, to i taniej usługę można zaoferować, bo naprwdę, jest z czego zejść... ; ) | |||
superman
| Coś nam lpghousepl do dnia dzisiejszego nie jest wstanie przedstawić konkretnych wykresów z hamowni tych wynalazków. Jedynie co może zagwarantować to zadowolenie klientów (uśmiech), co im się wydaje że mniej auto pali jak lżej na pedał gazu naciska. Takie rewelacyjne wnioski to można bez zakładania instalacji stwierdzić, że lżejsza noga to mniejsze spalanie. | |||
superman
| Dziwi mnie jedna rzecz dlaczego tylko opinie słowne są przedstawiane. Oprócz hamowni współczesne firmy używają wiele różnych systemów telematycznych, gdzie na podstawie wykresów też możecie nam takie wyniki oszczędnościowe przedstawić. Dodaje, że nie jestem żadnym przedstawicielem tylko realistą, który interesuje się transportem i ciężarówkami od kilku lat. Taki bełkot mnie nie przekonuje i tyle. Większe oszczędności odniosą Państwo po chip tuningu ewentualnie po szkoleniu kierowców przez specjalistów od eko-drivingu. Mniej zainwestujecie a efekt spokojnie osiągnięcie ok. 2-3L/100km. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.