Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

LPG-diesel gaz w ciężarówce

ID: 101957


Proszę o opinię użytkowników instalacji lpg w ciężarówkach.

Posty (41)

~nikt
facet zamontował do 30 ciężarówek a teraz sądzi się żeby ot dziadostwo zabrali i zwrócili kase
lpghousepl
@Superman,
Odpowiedzieliśmy Ci przed jeszcze przed Świętami ale nie wiedzieć czemu nasz post zniknął z tego wątku. Wklejamy go więc jeszcze raz:

"Mamy nieodparte wrażenie, że "ataki/naciski" na tym forum ad przedstawienia wyników z hamowni są zbieżne w czasie z ofertami jakie otrzymujemy od jednej z hamowni. Ponieważ nie mamy w zwyczaju dysponować autami Klientów, nie zmuszamy ich do korzystania z Państwa usług.
Dziwne wydaje nam się, że Pan Superman nie daje wiary opiniom kierowców, z niejednokrotnie kilkudziesięcioletni m doświadczeniem, na których to opiniach bazujemy, w naszych twierdzeniach. Nie są to nasze wymysły a zwykle cytaty z kierowców, poparte ich opiniami wyrażonymi na piśmie lub video.
Każdy ma prawo do swojej opinii, jednak niczym niepoparte, puste stwierdzenia, nie są dla nas podstawą do dialogu. Chętnie podyskutujemy na argumenty z osobami takowe posiadającymi.
Podobnie w kwestii uzyskiwanych oszczędności. Ci, którzy korzystają są zadowoleni, pozostałych zapraszamy aby przekonali się w praktyce!
Z pozdrowieniami świątecznymi... "

Teraz dodamy jeszcze: musiałeś przeoczyć, że szkolenie z eko-drivingu przeprowadzamy w cenie montażu.

Jednak zanim kolejnym razem zabierzesz się za wyliczenia pomyśl: dajemy gwarancję na min. 12% oszczędności ekonomicznych, średnia jaką uzyskujemy to 19%. Jak dotąd ŻADEN nasz klient nie miał oszczędnosći mniejszych niż 12%. Wynik NIEOSIĄGALNY DLA CHIPTUNINGU.

Rzuć okiem na naszą stronę i spójrz na pierwszą lepszą referencję od firm, któym założyliśmy instalacje. Dajmy na to, tę od firmy Chem-Gaz.
Spalanie przed instalacją, jakie podaje w tym pismie Wiceprezes Zarządu, który podpisał się pod nim to 42l ON. Spalanie po włączeniu naszej instalacji to 30l ON + 9l LPG. Rzecz dotyczy VOLVO FH12 z 2008 roku. Wyliczmy zatem rząd wielkości oszczędności ekonomicznych, jakie dała Chem-Gazowi nasza instalacja.
Napisałeś, że po chiptuningu można osiągnąć 2-3l oszczędności. Dla naszego rachunku przyjmujemy wartość 2, 5 lm choć chcielibyśmy zobaczyć CHOĆ JEDEN dowód na to, że kiedykolwiek Twoje chipy pozwoliły na taką oszczędność. Naszym zdaniem 1, 2-1, 7l to max co może dać chip. Udowodnij nam, że się mylimy.


2, 5 l. w przypadku Volva należącego do Chem-Gazu to jakieś 6 %.

Zakładamy dla naszych wyliczeń, że samochód robi średnio 10 tys. km miesięcznie, z tego co nam wiadomo robi ponad 12 tys.

koszt ON: 5, 35
koszt LPG: 2, 65

Koszt przejechania 100 km na ON = 5, 35x42 = 224, 7
Koszt przejechania 100 km na ON+LPG = 5, 35x30 + 9x2, 65 = 160, 5 + 23, 85 = 184, 35

10 000 km miesięcznie = 22 470
10 000 km miesięcznie = 18 435
różnica = 4 035
Roczne oszczędności generowane przez naszą instalację i potwierdzone podpisem autora referencji w tym przypadku to 48 420 PLN!


Piszesz o 2-3 litrach oszczędnosci na chiptuningu, co jest oczywiście bzdurą, ale potraktujmy ją poważnie dla zobrazowania różnic.
Załóżmy, że dzięki Tobie Klient oszczędzi 2, 5 l na 100 km (ok. 6%)

Oszczędności na 100 km na ON = 5, 35x42 = 224, 7 x 6% = 13, 48
10 000 km miesięcznie = 1348, 2
Roczne oszczędności generowane przez chipa (nierealne 6%!!!) to 16 178, 4PLN.

A teraz przyjmijmy bardziej realną wartość dla Chiptuningu: 1, 7 l na 100 km, co daje ok. 4, 1 % oszczędności.

oszczędnośc na 100 km = 9, 2127
na 10 000 = 921, 27
Roczne oszczędności = 11 055, 24

10 - 16 tys. zł (nie potwierdzonych w żaden sposób) rocznie przeciwko naszym 48 tysiącom, potwierdzonym przez Prezesa firmy Chem-Gaz i wielu innych - zobaczcie referencje na naszej stronie. Każdy z Was może wykonać telefon i spytać czy to, pod czym podpisali się autorzy referencji jest prawdą.

Superman, Do kogo dasz nam numer, żeby potwierdził Twoje 2-3 litry na chiptuningu?
Zreszt ą, jakie to ma znaczenie przy różnicy między 11-15 K a udokumentowanych oszczędnościach rzędu ponad 48 K rocznie!?

Wiemy, że prawdopodobnie zajmujesz się chiptuningiem i nie w smak Ci nasze wyniki. Nasi Klienci widzą swoje wyniki, są zadowoleni i to jest dla nas najważniejsza rekomendacja.

Odpowiemy Ci raczej w ten sposób:
Skoro twierdzisz, że większe oszczędności można uzyskać po chip tuningu niż po zainstalowaniu LPG w dieslu, udowodnij to. Weź ciężarówkę z zainstalowaną i skalibrowaną przez nas instalacją, załóż jej chipa i przeprowadź testy jakie Cię interesują: dokładnie tym samym modelem, te same testy, w tych samych warunkach. Udowodnij, że choćby 2, 5 litra na 100 km jest możliwe.
Dopóki tego nie udowodnisz, będziesz wyłącznie małym prowokatorem podskakującym na forach internetowych. :)

Pozdrawiamy i życzymy wielu uczciwie zdobytych i zadowolonych Klientów.
lpghousepl
@nikt
Znamy podobne przypadki - część z takich wyrolowanych przez pseudofachowców osób trafia do nas. Naprawiamy po nich błędy o ile tylko się da. Uwierzcie, prawidłowy montaż i kalibracja instalacji LPG Diesel jest sporym wyzwaniem i pierwszy lepszy warsztat czy mechanik tego nie ogarnie. Szczególnie kalibracji. Całe szczęście, że z nami pracują prawdziwi, wyjątkowi w swej branży artyści.
~egon
zrobiłem ciptuning w actrosach z 410 do 490 koni i z 440 do 520 autka paliły wczesninej ok 30 l/100 teraz ok 27, 5-28 jazda ploska -zachód - zachód - polska, koszt tuningu 1800 z ł - wgrasnie nowej mapy do komputera silnika
~A-TRANSPORT
jak każdego stać na silnik to niech sobie wkłada ten zasraną instalacje... dziadostwo... i tyle... ... słuchać tego nie idzie jak najężdzacie na kierowców... na tych forach !!!... cholera dajcie im premie i poproście o noge z gazu... ja włożyłam LPG też mówili oszczędności a guwno prawda przeglądy i kalibracje zeżarły oszczędności a po roku wymieniałam silnik dopłaciłam tylko a kierowca się uwkur***ł razem ze mną jak trzeba było ustalać trase pod przeglądy... teraz jedna i najlepsza zasada premia i żyj człowieku z kierowcą jak z człowiekiem to oszczędność sama się znajdzie... aa mówicie tu nie jeden jak idiota sorry za wyrażenie ale jak słucham to że kierowca wkurzony bo nie sciagnie paliwa a co to od kiedy ciężarówka jeździ na samym LPG? ?? bo z tego co ja miałam to był zbiornik LPG i zbiornik DISEL i spokojnie jak chciał to by swoje wzieł... sory za moje rozdrażnienie jako kobiecie mi nie wypada... ale jednak nie idzie na to patrzeć spokojnie... kto taki będzie głupi jak ja przyznam się szczerze to narazi się na wydatki większe niż myśli...
~A-TRANSPORT
aa dodam jeszcze jedno jak chcecie wkładać instalacje bo chcecie oszczędności to nie tędy droga... kiedyś mój kierowca mi powiedział że kierowcy kradną komuś paliwo bo mają małe wypłaty... i że jak kiedyś będzie musiała to zrobić to woli się zwolnić niż zarabiać grosze i jeszcze okradać firme...
lpghousepl
@~A-TRANSPORT
Kolej ny przykład na to, że takie rzeczy jak instalacja LPG powinna być robiona przez sprawdzonych specjalistów a nie byle kogo. Jeśli ktokolwiek z Państwa ma założoną instalację Diesel LPG i nie jest z niej zadowolony - zapraszamy. Uratowaliśmy już niejeden samochód, który przeszedł przez nieodpowiedzialne ręce.

@~egon
Piszesz o oszczędnościach rzędu 2-2, 5l. to nadal generuje kilka razy mniejsze oszczędności niż nasza instalacja LPG Diesel (patrz wyliczenia w naszym poście powyżej).
~lori
Ja zakładałem instalacje gazowe w Autosystemgaz w Ostrowcu Świętokrzyskim i kto by co mówił są już 2 lata w samochodach, są oszczędności średnio 20% i żaden silnik nie miał awarii jak na razie. Pozdrawiam.
~mirok
Zawsze będą przeciwnicy i zwolennicy. Jednym auta oszczędzają a drugim " instalacja nie na rękę". Ja załozyłem stopniowo do wszystkich swoich aut. Teraz już wiem że najważniejsze to trafić do dobrego warsztatu. Mi montowali w borówcu firma cartech pod poznaniem i jak widać nie żałuję wyboru. Auta jeżdzą już prawie dwa lata i przynoszą zyski. Takze z czystym sumieniem polecam.
~bulu
Ja montowałem w Ostrowcu Świętokzyskim 4 auta i jestem zadowolony. Nawet to działa.
~woytek
Znam przyklad na dafie co palil srednio 35 litr i nikt mu nie dal rady, zamontowano instalacje lpg koszt ok 17 tys zlotych i zaczal wychodzic po kosztach tak jak byc palil 27 litr on na100 km. Widzialem duzo lpg w Belgi wiec pewno sa oszczednosci przykladem sa samochody osobowe. Gaz jest bardziej kaloryczny niz diesel
~ktosik
woytek - w samochodach osobowych benzyna zastepowana jest gazem w 100%
w dieslu, gaz jest dodatkiem do ON
~d-car
zapraszam do warsztatu w okolicach Radomia i Kielc
www. d-car. pl
montaż, serwis, naprawa LPG w TIR-ach
serwis serowników Solaris diesel i Zenit diesel
~kownacki
ja niedawno montowałem instalacje LPG w jednym z warsztatów auto-gaz Centrum.
Mają świetnie wyszkolonych fachowców. Instalacje dobierane są bardzo starannie na podstawie
kodu silnika, marki i modelu samochodu. Polecam przejrzeć stronę agcentrum. pl
~Milo
LPG? Pewnie że się opłaca :) ://bit. ly/1qj28Ni
~gazownik
Rozpisałem się, ale chyba było zbyt dużo informacji i jeszcze przed opublikowaniem wcięło "wypociny".
A temat jest bardzo ciekawy i skoro już w tej branży się zasiedziałem to coś niecoś bym powiedział i Wam. Ale to już innym razem :)
~przemek
Ja zrobiłem sobie gaz w dwóch ciężarówkach na próbę. Mam sterowniki Zenit Pro Diesel. Niedawno zrobiłem, ale widzę różnicę - kwoty na fakturach o wiele niższe. Obliczyłem że mi się zwróci gdzieś po 4 miesiącach, wtedy przerobię kojne auto. Opłaca się bardzo
~prowokator.
chcesz mieć oszczędmosci po zamontowaniu dodatkowo lpg, to sam musisz takim autkiem jeżdzić, a nie powierzać je kerowcy..
dopiero wtedy to ma sens..
~lol
lpg do diesla dla dziadtransow haha
~mr bean
Ja też zrobiłem sobie instalację LPG na diesla. Tak na próbę do jednego autokaru. Mówię, a co mi szkodzi. Też zenit pro diesel wtryskiwacze hana. Taki system dwupaliwowy sprawia że ON się efektywniej spala i to mnie głównie przekonało. Dopiero od miesiąca mam. Jeździ się dobrze i płynnie. Przy tankowaniu jest różnica w cenie, na dłuższą metę pewnie się opłaci
~konio
Pozwolę się zgodzić. Zenit Pro Direct to dobre rozwiązanie do tego typu samochodów. Efektywność przy tym sterowniku jest spora i daje oszczędnościa
~Ambrozy
Każdy szanujący się właściciel auta na pewno wie jakiej firmy ma wtryskiwacz gazu, na pewno...
nico1
Witajcie miłośnicy LPG Diesel. Często zaglądam na to forum będąc zaciekawiony losami LPG Diesel w Polsce. Zanim przedstawię się wam, chcę żebyście wiedzieli że nie zamierzam wam niczego sprzedawać, tak jak niektórzy tutaj. Musicie jednak wiedzieć że zajmuję się tym zawodowo, a nie tyle ja co moja firma zajmuje się zawodowo instalacją LPG Diesel.
W roku 2012 skończyliśmy pracę nad sterownikiem LPG Diesel który nie jest z niczym lepszy ani też gorszy od pozostałych na rynku polskim. W zasadzie jest bardo podobny ponieważ wszystkie obecnie dostępne instalacje budowane są w oparciu o tą samą koncepcję 
Zamontowaliśmy naszą instalacje w dwóch autach MANN I DAF. Jako że DAF jest najtrudniejszym autem ciężarowym do oszczędności to na nim właśnie skoncentrowaliśmy się najbardziej. Jest to DAF 95. 430. Auto było kilkanaście razy na hamowni, za każdym razem 900 zł bo tyle kosztuje hamowanie ciężarówki. Prócz tego mój pracownik jako pasażer tego auta przejechał blisko 50 tys, km tym autem badając ustawienia wzdłuż i w szerz. Jakie wnioski i jakie efekty zapytacie.
Odpowiem szału nie ma i nie łatwo jest wyliczyć te oszczędności ponieważ wyniki są zależne od kilku rzeczy. Styl jazdy kierowcy, waga ładunku, typ trasy i w końcu rzetelna ocena. Czyli nie oszukiwaniu samych siebie. To też bardzo ważne żeby samemu sobie czegoś nie wmawiać. Ogólnie DAF pali nominalnie 30 do 33 litrów ropy. Po założeniu gazu udało nam się uzyskać wynik 24 litry ropy i 10 litrów gazu. Nie było by może źle powiecie, ale kłopot polega na tym że jest to wynik wyłącznie z trasy. Takiego wyniku nie da się uzyskać po mieście, bo po mieście, w korkach, czy lokalnie LPG nie wiele przynosi. Tu macie odpowiedź kiedy są oszczędności. Oczywiście regulacja to ważna bardzo rzecz, ale efekt tak naprawdę jest dopiero wtedy, gdy auto jedzie w trasie i jest mocno obciążone. Nasze ładunki wynosiły o 9 do 15 ton. : )
Ogólnie wynik ten dla mnie jako osoby która miała się podpisać pod tym i miała to promować nie był satysfakcjonujący i nie zdecydowałem się na wprowadzenie tego produktu na rynek. Ja wiem że zaraz będą głosy w stylu: bo masz do * produkt  Nie jest do * i działa tak jak wszystkie i szału nie ma.
Rozpoznanie rynku. Takie rozpoznanie rynku jest ważne w biznesie bo daje obraz problemu. Jakie mam wnioski z z tego rozpoznania już odpowiadam. Interesowało mnie tylko właściciele flot ponieważ to są duże ilości aut których właściciele zamontują taki produkt jeśli będzie dobry. Właściciel kierowca który sam jeździ Truckiem mnie nie interesował i odpowiadam dlaczego. Taki gość wydaje na instalacje 12 000 zł i potem wmawia sobie jaki zrobił super biznes. Gazu prawie nie dodaje żeby oszczędności widzieć jak największe. A fakty są takie że bywa z tym różnie.
Opinia właścicieli FLOT jest bardzo zła i zepsuli ją sami gazownicy. Obiecywali moc której nie można dokładać a przynajmniej nie powinno się bo szkodzi to silników. Dwa zwiększona moc to dużo gazu i mega toksyczne spaliny. Potem ci instalatorzy obiecywali oszczędności po 30 zł na 100 km. No nie ma takich oszczędności, a jak są to chwilowe i w specyficznych okolicznościach jazdy. Dodatkowo instalatorzy popełniali błędy montażowe, używali słabych materiałów, i słabo stroili te instalacje. Efekt jest taki że szanująca się firma nie chce gadać o LPG w Truckach. Tak jak napisał jeden z kolegów „ wydałem na strojenie więcej niż zaoszczędziłem” ; To prawda, tylko jakim prawem ktoś brał od niego kasę za strojenie i poprawki. Przecież powinno działać przynajmniej ten rok. W każdym razie rynek ten został zniszczony przez paproków niestety.

Tak to widzę i póki co nie wprowadzam na rynek naszego produktu bo nie ma to w tej formie moim zdaniem przyszłości. Pracujemy obecnie nad zupełnie inną konstrukcja sterowania LPG Diesel, a właściwie zajmuje się tym zagraniczna firma której to zleciłem. Jest firma która projektuje układy wtryskowe dla dużych silników w samochodach militarnych. Mówią że zrobią coś co będzie fajnie działać. Testy mają się rozpocząć w przyszłym roku. Zobaczymy co wymyślą, póki co pozdrawiam wszystkich i przepraszam jeśli uraziłem instalatorów producentów, ale szału nie ma panowie 
~siofer
a moge podłaczyc reduktor i kuchenke do gotowania?
nico1
Efekt może być podobny :)
~kubasss
Witam, czy ktoś z Was jeździł na zenicie od agc?
~maciekK
w moje octavii mam zainstalowanego compacta od agc- nie zawodzi i jest raczej bezawaryjny. dodatkowym plusem jest to, ze firma z Radomia ma sporo eksperckich warsztatów w całej polsce, więc jak się dużo jeździ, to się przydaje
~Rad
Podejrzewam, że wszystkie te wypowiedzi pozytywne to instalatorów LPG. Ja miałem raz w osobówce i nigdy więcej gazu nie chcę znać. A to coś tam zamarzało, a to słaba moc, duszenie. I po kilku ra\latach non stop uszczelka pod głowicą co rok do wymiany. Więcej nerwów i oszczędności. Obecnie mam dwa diesle i jestem zadowolony. 1, 9SDI WV i 3. 0D BMW
~Majki
Witam do supermana założyłem softa do skani chip była 380 konna po tuningu jakieś 440 auto sprawuje się idealnie spalanie zeszlo z 37/100 po RUMUNI teraz pali 34/100, ale jestem zainteresowana instalacją gazową poproszę namiary do ciebie mam dwa auta do roboty.
~Majki
Witam Przemek możesz dac namiary kce zainstalować LPG w jakiejś dobrej firmie.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.22.61.246

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels