![](https://etransport.pl/foto,1,57367,600.jpg)
Jako ciągnik siodłowy do transportu dalekobieżnego, QUANTRON QHM FCEV 44-1000 robi imponujące wrażenie dzięki wyjątkowym cechom oferty:
• Zasięg ok. 700 km w zależności od obciążenia i warunków topograficznych
• wszystkie komponenty zostały zintegrowane z konstrukcją ramy zgodnie z wymogami prawnymi i bez żadnych kompromisów w wymiarach
• Zgodność z wymogami dyrektywy ISO dla zestawów ciągnik-przyczepa, aby umożliwić wymianę naczep i ciągników siodłowych na poziomie krajowym i międzynarodowym
• Kabina do transportu dalekobieżnego
• W pełni zintegrowany z podwoziem zbiornik, który może pomieścić około 54 kg wodoru
• Zoptymalizowane zużycie wodoru dzięki specjalnie opracowanemu inteligentnemu systemowi zarządzania Q-ENERGY
• Maksymalna wydajność działania osi elektrycznej, ogniwa paliwowego, akumulatora wysokonapięciowego i odbiorników pomocniczych zasilanych prądem o niskim (24 V_ wysokim napięciu).
![](https://etransport.pl/foto,1,57366,600.jpg)
QUANTRON QHM FCEV 60-2000 i QUANTRON QHM FCEV 44-2000 wyróżniają się na tle konkurencji wyjątkowo dużymi pojemnościami zbiorników do 116 kg, w pełni zintegrowanymi z podwoziem i umieszczonymi za kabiną. Taka pojemność zapewnia zasięg do 1500 km. Model QUANTRON QHM FCEV 27-1000 to konfiguracja przeznaczona do użytku jako pociąg drogowy do dalekobieżnego transportu ciężkich ładunków.
![](https://etransport.pl/foto,1,57363,600.jpg)
Źródło: QUANTRON