Utworzona: 2016-03-25
ADR na magnesie
Utworzona: 2016-03-25
Utworzona: 2016-03-25
Kierowca stosował niedozwolone urządzenie w postaci magnesu umieszczonego na nadajniku tachografu (impulsatorze) za pomocą, którego ingerował w pracę urządzenia rejestrującego.
Kierowca stosował niedozwolone urządzenie w postaci magnesu umieszczonego na nadajniku tachografu (impulsatorze) za pomocą, którego ingerował w pracę urządzenia rejestrującego.
Tylko dla zalogowanych
Dostęp do niektórych tekstów zarezerwowany jest tylko dla posiadaczy kont w etransport.pl
FIRMOWY SPOTLIGHT
NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Transport drogowy w Polsce: co blokuje rozwój?Numer EORI i REX w eksporcie – jak je uzyskać i dlaczego są tak istotne?KE proponuje nowy cel klimatyczny. Według europosłów wydaje się niemożliwy do realizacjiWyniki działalności polskich portów morskich w pierwszej połowie tego rokuKontrola ciężarówki w Opolu: przewoźnik bez uprawnień, pojazd bez badań i z usterkamiDo 18 sierpnia 2025 r. trzeba wymienić stare tachografySłowenia: 100-dniowe zamknięcie drogi ekspresowej H4Więcej ładunku, mniej kursów. Hiszpania stawia na 44 tonyNowy MAN TGX z D30 wyznacza poziom 50% efektywnościCzesi kontrolują zagranicznych przewoźników. Setki wykroczeń, miliony koron w karach
NASZE WYWIADY, OPINIE i RELACJE
II kwartał na giełdach: wzrost zleceń, obawy o III kwartałNadawcy chętni do zawierania kontraktów, a stawki za transport ani drgną...Naszym celem jest maksymalizacja dostępności pojazdów i minimalizacja czasu ich przestojuJak kierowcy ciężarówek tracą najwięcej paliwa – i jak temu zapobiecPolski transport zatrzyma się bez kierowców z zagranicy?Kiedyś to była robota. Teraz? Z roku na rok gorzejKierowcy doceniają wygodę w kabinie, a przewoźnicy efektywność i niskie kosztyCzego nie uczą w szkołach jazdy? Błędy, które irytują zawodowców i paraliżują ruch na ekspresówkachTransport taaaakich zbiorników bez użycia dźwiguWymiana tachografów dopiero na półmetku. Będzie ponowne oblężenie warsztatów?Marże są za niskie, aby transport sam mógł sfinansować transformacjęDla kierowców ciężarówek jedyna słuszna prędkość to 90 km/h – bez względu na drogę i ruchCiężarówką w świat, motocyklem na tor – historia kierowcy i amatora żużlaSą propozycje, nie ma zainteresowania. Przewoźnicy nie wierzą w deregulację?Nie wyjadę już za granicę. W Polsce można pracować godnie i dobrze zarabiać