ID: 86021
mawid
ID: 86021
ID: 86021
witam czy jest ktoś na forum kto pracował w firmie mawid z krakowa. pozdrawiam
witam czy jest ktoś na forum kto pracował w firmie mawid z krakowa. pozdrawiam
Posty (54)
~gucio | hejka, pytanko jakie zarobki, dlugośc wyjazdu oraz jakie kierunki? Jesli ktoś ma informację prosze o odpowiedź. | 1 | ||
~maawidd | firma jest ok faktycznie płaci na czas i w sumie te zarobki nie są tam najgorsze natomiast jazda w podwójnej obsadzie z ludzmi upośledzonymi to już inna bajka ogólnie radzę omijać szerokim łukiem i tak jak wyżej pisali o tym czasie pracy to faktycznie się to łamie i nie tylko to | 1 | ||
~maxx | nie polecam firma łamie przepisy na każdym kroku jazda ciągle przeładowanym autem i ciągle tel. żeby jechać szybciej nie płacą diet | 1 | ||
~Luk | witam czy może ktoś mi przybliżyć jak wygląda atmosfera życie w trasie jak tam z kasą czy warto próbować tylko proszę o rozsądne wypowiedzi ponieważ ogólnie wiem jak wygląda życie w trasie | 1 | ||
~Lala | Znalazłem ogłoszenie na OLX i zadzwoniłem, powiem szczerze że mnie zamurowało. najpierw było dociekanie gdzie znalazłem numer. . Do wiadomości... -w obecnej erze informacji skoro ktoś podaje nazwe firmy nie problem jest odszukać... ale konkretnie. Pan rozmówca twierdzi że odpowiada tylko na wiadomości e-mail. i zaznacza z góry że jeśli nic nie potrafię to jestem nic nie wart. PORAŻKA. Odpowiadam panu -skoro znalazłem numer telefonu co dla Pana było tak dziwne to znaczy że coś potrafię. Z takim podejściem nie chciałbym tam pracować nawet jednej minuty a ten "MĄDRALA " ehh szkoda gadać. Ale patrząc na forum gdzie piszą że za 3 tygodnie pracy płacą 4 tys istne szaleństwo, to jednak cieszę się że nic nie "potrafię " | 1 | ||
~hmmm | chłop sie zdziwił bo oni gdy daja ogloszenia to nie podają nr telefonu tylko każą wysyłąc cv i pisza ze skontaktują sie tylko z wybranymi osobami. Firma z krakowa a ogloszenie widnieje na olx lublin i nie tylko | 1 | ||
~starydriver | Zdecydowanie odradzam pracę w tej firmie tam pracują sami desperaci którzy nie potrafią zdać c+e i marzą o odejściu z tej firmy. Diet nie ma żadnych lodówek też nie w sumie to niczego tam nie ma tylko taka wroga atmosfera w moim przypadku zdecydowanie najgorsza praca w życiu i te samochody ze zwykłą plandeką jak w latach 70' Często jeździ się przez góry bardzo byle jakimi drogami żeby wywinąć się od kontroli | 1 | ||
~Elo | Firma jest ok. Płaca po okresie 3 miesięcy w okolicach 4500-5500 zależy ile dni w trasie średnio jest około 19-23dni. Ale praca wymagająca i to bardzo. Niestety jest i minus spedycja która kompletnie nie radzi sobie nawet z samą sobą ludzie przypadkowi. I dziwne że jeszcze ta firma funkcjonuję z takimi ludźmi. | 1 | ||
Andrew60
| Firma Mawid, podwykonawca firma MPX Marcin Patecki. Sporo się jeździ po Europie, niestety firma płaci wynagrodzenie podstawę, do tego polowe dniówki + kilometrówka, brak wynagrodzenia za diety (Anglia, Francj, Niemcy itd. ). Wypłata za tzw. prysznice 18364; za dzień ( gdzie średnio w Belgii, Holandii, Niemczech płaci się za prysznic 3 8364; ). Jeżeli chodzi o pensje - nie są wypłacane terminowo, często dwa dni po terminie... pozostają wiele do życzenia. | -1 | ||
Andrew60
| Wypłata za tzw. prysznice to jest 1 euro, gdzie przeciętnie to jest 2-3 euro... | -1 | ||
Szurak
| Wpłata to 4. 300 za 21 dni orki w podwójnej obsadzie. Pozdrawiam. | -1 | ||
~Pierremerik | Koszmarna firma. Jazda w podwójnej starymi Iveco 7. 5. W uj jazdy po nocach. Jeszcze nie rozladujesz i już ogień na zaladunek.. masakra. Przewalone auta tonazowo, często łamany czas pracy. I na min 21dni w trasie ok 5tys... bez komentarza. Sam guru i jego przy*sy niech tak se zarabiają na swoje majątki. Dobrali sie jeden z kresow a drugi centus. | 1 | ||
~fish | Witam potrzebuje kogoś kto pracował lub pracuje w firmie mawid najlepiej numer tel albo facebook. Chce podjąć prace w tej firmie i chcialem popytac o pare rzeczy. | 1 | ||
~Dominika | Przyjmują tylko pijaków!!! A normalnych ludzi wyrzucają!!! Śmiecie!!! | 1 | ||
~Klara | Oszukują z wypłatami! Spedycja na*a w nocy siedzi! Uważajcie! | 1 | ||
~Marcin | Dla zainteresowanych pracą. Jazda taka sama jak na busach tylko z tacho płacą bardzo podobna jak na busach jazda nocami w podwójnej obsadzie jak trafisz na normalnego człowieka to nie obrzydzi ci pracy ale niestety to loteria. Robienie pauzy po wyładunku a potem start 18godzin jazdy. Omijanie wag na Austrii i UK. Firma dla chcących nabrać doświadczenia pod warunkiem że traficie na normalnego kierowcę. | 1 | ||
~samWiesław | Praca nie jest taka zła tylko ci ludzie tam każdy szuka tylko problemu nie da się tam normalnie pracować ludzie jeżdzą tylko tacy co nikt ich nie chce gdzie indziej. 180pln/dzień. | 1 | ||
~Zzz | Pracowałam w tej formie i nie jest zła dużo się nauczyłem może zarobki są kiepskie ale na co może liczyć kierowca który nie potrafi obsługiwać tachografy czy nawet założyć p asa a spedycja jest ok nie raz nie wszystko od nich zależy ale zawsze pomogą to jest międzynarodowa jazda a nie wokół komina do Niemiec i do domu | 1 | ||
~Krzykacz | Warto się tam zatrudnić na solowke? Dodam że nie jestem z Krakowa | 1 | ||
~Xyz | Nie ma tam kilometrówki jest podstawa i dniówka można zarobić ale też trzeba ciężko pracować ogólnie transport to ciężki kawałek chleba i to w każdej firmie nie tylko w tej. Firma ma parę plusów między innymi kasa na czas i to całkiem całkiem, podwyżki, szkolenia i ludzkie podejście do pracownika a jeśli chodzi o atmosfere w pracy to jest dobrze nawet bardzo | 1 | ||
~Hdgf | Proszę trzymać się z daleka od tej firmy! Warunki pracy są fatalne, pracownicy traktowani są jak śmieci, mobbing to normalka. Czasem zastraszanie. Mogę podać wiele przykładów. Szefostwo to ludzie bez serca. Na pewno znajdziecie lepsze zatrudnienie gdzie indziej. | 1 | ||
~Plpl | Nie ma mobbingu w tej firmie wręcz przeciwnie ludzie są dobrze traktowani. Ja osobiście niczego nie mogę zarzucić. | 1 | ||
~Arek | Pracodawca ma płacić zgodnie z delegacją danego państwa np. Niemcy 49 euro i polska podstawę to jest minimum nie zapłacił są tachografy do sądu i płaci | 1 | ||
~Bolopozakontrola | Pracowalem tam rok i o rok za dlugo. Zlodzieje i szmaciarze. | 1 | ||
Tyja
| Ta firm mawid z Krakowa można info bo mogę się w pakować | |||
~szymek | Ja pracowałem w tej firmie dwa razy i nikt mnie nie oszukał wręcz przeciwnie zawsze miałem trochę więcej niż ustaliłem z szefem. Warunki w porównaniu z innymi firmami są dość dobre ale bez cudów auta zależy są nowe i stare ale nawet te stare są utrzymywane w dobrym stanie technicznym. Wypłaty są na czas. Nigdy w tej firmie nie zaznałem żadnego mobbingu ani nawet nie słyszałem o takim przypadku. Ta firma to fajne miejsce w którym można zdobyć doświadczenie i zarobić dobrą kasę, radzę nie wierzyć w bzdurne opinie wzięte nie wiadomo skąd. | |||
~Gustaw | Na jakie zarobki można obecnie liczyć w tej firmie? | |||
~Tomek | Pracowałem w tej firmie i sytuacja wygląda tak: 1. Rozmowa o pracę to komiczne wydarzenie trwa cały dzień a człowiek który ją przeprowadza chcę z ciebie zrobić idealnego pracownika. Mozna to streścić do 1 godziny ale po co... 2. Zjazd do domu jest chaotyczny i czasem nie masz informacji kiedy to będzie może być po 20-23-25-19-15-28 dniach więc jak masz rodzinę to zapomnij o tym że będzie wiedziała kiedy będziesz. 3. Czekanie na załadunek... I tu jest ciekawie z racji tego że nie ma spedycji w tej firmie można stać po 3-4-5 dni bez żadnej informacji co masz robić i czy pamiętają o załadunku dla ciebie. 3. O wynagrodzeniu nie ma co pisać każdy dostaje inne i niewiadomo do końca od czego jest uzależniona brak wyciągu lub wykazu bazowego z czego się składa. 4. Podjazd na załadunek czasem po 500-700-800 km dla nich to nie problem. 5. Często nie wiesz co ładujesz a jak zapytasz to oni też nie wiedzą. 6. Rotacja duża jak to w takich firmach ale czasem ludzie odchodzą bo mają dość tego systemu i bylejakość. Na koniec jeżeli byłeś na rozmowie o pracę i po tym całym dniu jeszcze chcesz tam pracować to super. Dowiedziałeś się jak odkręcić koło... I przeszedłeś szereg pytań które nie powinny paść z ust osoby która robi rekrutację. Jesteś gotowy by stać się nowym pracownikiem tej firmy... | |||
~Kapii | Firma na zdobycie doświadczenia OK ale nic więcej. Pół roku to max ile można tam wytrzymać - jeszcze jak dadzą Cię do podwójnej obsady w solówce to po jednej trasie człowiek już myśli o wypowiedzeniu. Wynagrodzenie nie wiadomo od czego zależy, żadnych wyciągów nic. Uszkodzenia niby AC /OC jest ale tak czy siak nie ważne co zrobisz ( lekkie otarcie itp ) płacisz 1500zł. Ściąganie pieniędzy z wypłat bez żadnego pokwitowania to standard, wszystko na gębę. Jeździłem nie cały rok i o parę miesięcy za długo | |||
~Były pracownik tej firmy | Jeśli mam ocenić firmę w skali ocen szkolnych, po przepracowaniu tam pewnego czasu, byłaby to dwója. Wyjaśniam dlaczego: 1. TRAKTOWANIE PRACOWNIKA Tutaj nie liczy się człowiek. Na początku są pseudo-coachingowe wywody MP na temat warunków pracy i rozwoju firmy, po czasie jednak stosowanie wymuszeń, jawnego mobbingu, pokazywanie kim jest dla nich kierowca i gdzie jest jego miejsce. Nie ma to nic wspólnego ze zdrowym podziałem ról i stanowisk w firmie. Warto uważać na zabiegi mające na celu wmawianie poczucia winy i hasła umniejszające umiejętnościom, a także mające na celu umniejszeniu znaczenia wykonywanej pracy. 2. KOMUNIKACJA Gdy potrzeba informacji nikt nie ma ze sobą kontaktu i porozumienia - można czekać wiele godzin i nie uzyskać odpowiedzi, jednak jeśli coś chce się na kierowcy wymusić nagle przepływ informacji jest - wydzwania MP, spedycja, czasem WD. Nikogo wtedy nie interesuje, że np. prowadzisz samochód i nie możesz odebrać wielu połączeń pod rząd, wysłuc.ąc nacisków i zbędnych słów. 3. FINANSE Firma oszukuje finansowo. Mogę napisać to wprost. Wysokość wypłaty zależna od ilości oddanych dni wolnych to absurd, coś zupełnie niezgodnego z Kodeksem Pracy. W moim przypadku, po wyliczeniu przepracowanego czasu i wyciągnięciu średniej wyszło, że miesięcznie zabierano mi 1500/1800 zł z wypłaty! Każdego miesiąca - to należy podkreślić. Proszę pomnożyć tę kwotę razy ilość kierowców i zobaczyć skalę procederu. Jak to się dzieje? Bardzo prosto: skraca się wyjazdy lub przesuwa start (mimo gotowości, często wielodniowej i siedzenia na torbach, w oczekiwaniu), zatem stosuje wygodną matematykę, żeby w miesiącu nie wyszła wyjeżdżona taka liczba dni, żeby wypłata została naliczona wedle wyższej stawki. Tak, to należy wprost nazwać oszustwem. Zarobki oscylują w granicach 6000 (?) zł za pierwszy kurs (niska stawka jeśli nie masz doświadczenia, dopiero się uczysz), średnio 8000 zł za trzy tygodnie jazdy. Przypomnę - traci się dużą kwotę co miesiąc na rzecz firmy, z powodu ucinania dni wyjazdu/delegacji. A to jest niedopuszczalne. 4. SPEDYCJA Spedycja działa o ile nie ma się z nią zbyt wiele kontaktu, nie zadaje pytań, nie oczekuje za wiele. Bywają ok, jednak atmosfera w firmie sprawia, że to raczej ludzie usadzeni systemem jaki tam panuje, grający w grę pt. kierowca jest na dnie, ma wykonywać polecenia, nie myśleć samodzielnie. Można na palcach obu dłoni policzyć sytuacje, gdy ktoś jak człowiek podpowiedział parking czy odpowiedział na proste pytanie w związku z wątpliwościami odnośnie trasy. Nieraz zdarza się wyczekiwanie 2, 3, a nawet 5 dni na parkingu bez skrawka informacji odnośnie tego co dalej. 5. TABOR Samochody są w porządku, choć zgłaszanie usterek wcale ich nie usuwa albo usuwa na pierwsze dwa tygodnie wyjazdu. Trzeba zwrócić uwagę na spalanie i je przeliczać, bo wartości bywają co najmniej niejasne. Niemałym problemem jest brak klimatyzacji postojowej. Latem można umrzeć w kabinie, nie da się spać. Sam plac przed firmą, gdzie stoją ciężarówki to raczej klepisko. 6. PODSUMOWANIE Pracę w tej firmie mogę określić jako mocno przeciętną. Jeśli jesteś osobą uległą, która pozwoli sobie na manipulowanie, pouczanie, profilowanie pod spolegliwość albo kimś, kto musi trzymać się z różnych powodów bylejakiej pracy - to będzie miejsce dla ciebie. Okresy spokoju będą przerywane próbami zdeptania twoich praw i samopoczucia, jeśli tylko o coś się upomnisz. Warto na to zwrócić uwagę. Jeśli nie masz nic przeciw ucinaniu ci możliwości zarobkowania, mimo gotowości i chęci dłuższej jazdy, by zarobić więcej - to miejsce dla ciebie. Jeśli nie przeszkadza ci ucinanie wypłaty o 1500/1800 zł co miesiąc - to na pewno miejsce dla ciebie. Jeśli normalizujesz mobbing i karanie za upominanie się o własne prawa, do tego dobrze znosisz pouczanie i umniejszanie - to twoje miejsce. W tym specjalistą jest parkingowy, pan P. Praca kierowcy to obustronny szacunek pracodawcy i pracownika, tak to widzę i takiego godnego traktowania oczekuję - równajmy wyżej. Tutaj kończy się na barwnych historiach, a rzeczywistość wygląda inaczej. Jeśli przepracujesz tu rok i zostaniesz, ok - bylejakość można znosić. Jeśli jednak wymagasz wyższej kultury pracy, to będzie dla ciebie tylko firma przejściowa lub początkowa, żeby zdobyć naukę życiową i wiedzieć czego chcesz unikać. I miej świadomość: w tej firmie twoje starania, uczciwość, rzetelność i otwarta komunikacja nie będą dostrzegane czy brane pod uwagę. System funkcjonuje po swojemu, ty jesteś tylko kolejnym kierowcą (a jest duża rotacja, wiele osób odchodzi po paru miesiącach, wtedy zastępuje się ich kolejnymi - tak działa ta firma). Ktoś napisał tu w komentarzach, że na dłużej zostają desperaci, mniej wymagający lub ci, co muszą z różnych powodów i sądzę, że mogę się z tym zgodzić. To oczywiście moje prywatne spostrzeżenia, ale być może ktoś jeszcze widzi sprawy podobnie. Szacunek i uczciwość to absolutne podstawy, których wymagam i nie zejdę poniżej tego progu. Jest mnóstwo fajnych i lepiej zorganizowanych firm, o czym przekonuję się pracując obecnie w sensownym miejscu. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.