ID: 84158
JAKIE SĄ ZAROBKI KIEROWCY C, E NA TĄ CHWILE?? ?
ID: 84158
ID: 84158
Jakie są zarobki kierowcy C, E na tą chwile w mazowieckim (Warszawa)? ? ?
Proszę o informacje.
Jakie są zarobki kierowcy C, E na tą chwile w mazowieckim (Warszawa)? ? ?
Proszę o informacje.
Posty (1085)
~Lel | I co ta dbałość o pracownika, to te niewolnicze tyranie 5 dni poza domem i niecałe 2 dni w domu, byle tylko gacie wyschnęły? A często powrót sobota i rano poniedziałek rura? Przecież to tragedia, nie wiem jakim cudem te de*ile w taki sposób pracują. Zero życia, zero czegokolwiek, tylko praca i na cały jeden dzień do domu jako gość. Tragedia. | |||
~Lel | I jeszcze w dodatku szukają niewolnika, by tyrał tygodniami i żył w budzie nie 2x2x2, tylko 2x2x1. hahahha | |||
Rysiu777
| nie nie zarabiam tyle bo dałem sobie odpust z internacionalem do czasu aż płace będą na przyzwoitym poziomie, powiadasz że uczciwie płacisz? kierowca pracujący w kółkach od pn do piątku (sobotę już pomińmy choć jak sama mówisz zdarza się) przepracowywuje ok 300h czyli przy najniżej podstawie powinien otrzymać ok 4000zł netto wynagrodzenia + policz tylko 24diety po 50e to już jest ponad 9tyś razem a gdzie ryczałty? ? i ty to nazywasz uczciwą płacą??? | |||
Rysiu777
| i teraz już wiesz dlaczego jesteś poszukująca kierowców... także szanuj tych co masz i nie wchodź z nimi w spory bo następni szybko się nie trafią | |||
~poszukująca kierowców | Oj ludzie. Nawet szkoda komentować. Załóżcie sobie firmy, zatrudnijcie ludzi i proszę bardzo, płaćcie, ale nie dokładajcie do interesu. Auta nam zjeżdżają na weekend i chłopaki mają wolne, a my? A my robimy wszystko, żeby auta w 100 % sprawne mogły jechać dalej w trase. Rysiu777 dałeś sobie odpust z internacionalem? I co? Przy łopacie robisz? Chłopaki jeżdżąc na 3 tyg. nie widzą takich pieniędzy... Nasi kierowcy są liczeni naprawdę przez najlepszych-ewentual ne nadgodziny im wypłacamy w wyrównaniu. w sumie racja, lepiej tyrać 3 tygodnie poza domem, walić gruche, rodzinę widzieć na zdjęciu... | 1 | ||
~poszukująca kierowców | A tak na marginesie Lel: myślisz, że puścisz auto załóżmy na Francje i jak chcesz obrócić w czasie krótszym niż 5 dni? Jak chcesz być każdego dnia w domu, to idź chleb wozić. | 1 | ||
Rysiu777
| za 3/1 dziś mogę iść do roboty za 9 na starcie i z 80% wynagrodzenia będę ubezpieczony i opodatkowany - jak to się ma do twojej uczciwości? ? ja rozumiem że się starasz ale chyba dbać o własny interes a nie o uczciwość wobec kierowcy | -2 | ||
~Benny the Loos | Masz wysokie mniemanie o swojej firmie i płacy jaką proponujesz, to już mówi samo za siebie. Wg Ciebie facet z jajami to taki, który da się dymać za 7400 na lorze. Gratuluję i żegnam nieczule. | |||
Rysiu777
| w nawiązaniu do twoich raz o otwarciu firmy to ja ci dam też radę - nie starcza na wynagrodzenie dla kierowców ze należnymi świadczeniami? zamknij firmę i zejdz z rynku to zawsze jeden przewoźnik mniej co zaniża stawki i jeździ poniżej kosztów | |||
Lel
| ~poszukująca kierowców Francja dla francuzów. Tak jak Francja tutaj nie zapuszcza swoich samochodów. Ty puszczasz tam auto w jednym jedynym celu: być tańszym, kosztem pracownika, bo w końcu kierowca to Polak. Jak macie np. 4 dniowe kółka, to dajcie system 4/4, tak jak wszędzie indziej jest. Strażak np. pracuje 24/48. Kierowca robi 5x24, a później co? Na dzień z kawałkiem do domu i znowu rura? Przecież to patologia, syf i potracone żywota. | |||
Lel
| I nie chodzi by być każdego dnia w domu, tylko jak ktoś tyra absolutnie cały tydzień, to oprócz weekendu, należy mu się również wyrównanie w postaci dni następnego tygodnia. Ktoś kto jeździ po niecałe 8 godzin od pon. do pt. może mieć wolne w weekend, bo to cywilizowana norma, bo i tak żyje swoim życiem codziennie po pracy. | |||
Lel
| Długość kółka więc nie ma znaczenia, po prostu macie takie stawki, że nie stać was na zmienników, by kółka robiło dwóch kierowców na zmiany, tylko tyracie nonstop tych idiotów, którzy się na to zgadzają, a później rozpowiadają, że kierowca to c* nie praca, brak życia, brak perspektyw, brak rodziny, rozwody, syf i swojego dziecka nigdy na to nie poślą. A sami są sobie winni de*ile, bo ta praca powinna od zarania wyglądać tak, że ilość dni w trasie = ilość w dni w domu, bo kierowcy dniówka to nie 8, a nawet 12 godzin, a znacznie więcej. | -1 | ||
~Ł ysy | Ile jeszcze przugłup Rysio napisze bredni? Dużo, bardzo dużo. Czytam wypociny The Beściaków, po ich tekstach wiem jedno, zarabiają lepiej od zachodnich kierowców. Śmiać się z ich fantazji czy płakać nad ich głupotą? | |||
Lel
| ~Ł ysy Powiedz mi, czemu kierowca polski ma zarabiać mniej od zachodniego? W końcu to kierowca polski siedzi po miesiąc w budzie na zachodzie, a nie jak cywilizowani ludzie, po 8 godzin, albo kilka dni. Nic dziwnego, że Polak tyrając po zachodnich krajach zarobi więcej, niż osoba kulturalnie pracująca w zachodnich krajach. Nie rozumiem twojej pokracznej logiki. | |||
~Ł ysy | Lel. Z tobą rozmowa jest ewidentną stratą czasu. Typowy cienki bolek sprzedający bajki w necie. Najważniejsze, ego rośnie. To ty jesteś tym gigusiem wciskającym bajkę o pracy u Angola 2/2 za 1500-2000 funtów? Traktuję to jako bajkę, kto jak kto, ale Angole potrafią liczyć. Na jakiego mu dwóch polskich miscuf kierofnicy, skoro tę robotę zrobi jeden Angol i dużo taniej | 1 | ||
~Ł ysy | Kto broni polskiemu kierowcy pracować za zachodnie stawki? Ponoć wystarczy tylko poszukać, zatem w czym problem? Wyjeżdżać i zarabiać. | 1 | ||
wesolek
| C ycol jesteś w wielkim błędzie. mam koleżke u angola. ciąga kontenery z portów w głąb anglii. czasami trafi mu sie szkocja lub irlandia. zarabia na czysto, w przeliczeniu na złotówki ponad 11 koła. weekendy ma wolne. tak ma poustawiane robote. tak, jak w polsce, zdarza mu sie nocować w kabinie, ale nie rozpacza z tego powoda. ::) | |||
wesolek
| w polsce dymał u psie furmana z bełchatowa za 3 koła na krajówce, poszedł po rozum do głowy i za moją namową wyjechał do anglii. nadmieniam, kolega nasz wspólny, załatwił mu ta prace. jak sie chce, to można. dlatego jestem za tym, aby zle opłacani przez psich furmanów kierowcy, szukali pracy za granica ::) | |||
~Lel | ~Ł ysy Nie za 1500-2000, nie naciągaj faktów tępaku, tylko za 1200-1500 na przerzutach po Anglii. Żaden Angol nie pojedzie bez przerwy na 4 tygodnie przez cały rok przerzutów po całej Anglii za 2500 Funtów, a oni tak robią i pojazd cały czas jest w ruchu. Weekend wypada daleko od bazy i są w stanie robić zlecenia, których nie da się wykonać w ich 4 dniowych kółkach. Anglik umie liczyć, dla tego zgadza się na dwóch typów co mu ciągają 24/7 żelazo po Anglii za śmieszne 30000 funtów brutto rocznie. Nie odpowiedziałeś na pytanie, tylko zacząłeś coś tam *lić jak potłuczony, co robi z ciebie kolejnego u mnie de*ila/tępaka i idiotę, którego mogę cisnąć do woli. :) | |||
~Forest glemp | Łysy ma rację. Większości polskich przyglupow, którzy najgłośniej krzyczą i najlepsze kity pociskaja gdyby dać nawet 15 tysi na miesiąc to i tak będzie im źle. A w rzeczywistości dymaja frajerzy za miche ryżu i mo*da w kubeł jak sef blisko. | 1 | ||
~Ł ysy | Szanowne Pany kierofce, dlaczego mając takie możliwości tkwicie w firmach dziadtransów? Chcec ie 10tyś na miesiąc, poszukajcie firmy z takimi zarobkami. Mało 10 tyś, szukajcie pracy za 15 -20 tyś. W czym problem? Jak wam nie pasuje praca w polskich firmach, won na zachód. Ale jest małe ale. Tam was też mają dość, Przegrywacie z tańszą konkurencją. Bałkańcy, Rumunii, Bułgarzy sa tańsi, mniej kapryśni i chyba lepsi. Pozostaje wam etransport. Tu możecie fikać. | 1 | ||
~Ł ysy | Teraz kilka działań artmetycznych obalających bajki o waszych zarobkach. Na czterech samochodach jeździ czterech Szwabów. Auta wykorzystane w 100%. Na tych samych autach jeździ 5 polskich mistrzów kierofnicy w systemie 3/1. Wtedy auta cały czas jeżdżą. Koszty firmy przy kierowcach niemieckich : 4 x 2200 = 8800 plus 4 x ubezpieczenie. Wariant z Polaczkami : 5 x 2000 = 10000 plus 5 x ubezpieczenie. Czy Niemcy nie potrafią liczyć, czy może etransportowe przygłupy walą bajki z mchu i paproci. Realny świat wygląda tak : dymacie za 1600-1800 eur max. Żyjecie gorzej od psów w schronisku, ale po przyjeździe, wśród blokowej arystokracji jesteście The Beściakami. | |||
~giguś | I po co ta gumowa przemowa.. | |||
~Ł ysy | Po co bajki? | |||
~giguś | A nie lepiej na rumuńskim, bułgarskim, ukraińskim forum bajki opowiadać? | |||
Rysiu777
| łysy oszołomie - niemiecki kierowca za 4 tygodnie pracy otrzymałby min 3000e ale nie ma tych kierowców (taką stawkę mi oferowano gdy na stałe zostanę u nich) , polski kierowca werbowany na 3/1 dostanie 2000e i a*alogicznie jak to wyliczyłeś 3tyś x4 ludzi =12tyś 2tyś x5 ludzi =10tyś czyli przy 4 autach mamy 2tyś zaoszczędzone to jest się i czym podzielić z agencją | 1 | ||
~maro | łysy twoje ogłoszenie o poszukiwaniu kierowców jest już nawet na facebooku. Ty to masz łeb :-) | 1 | ||
~maro | janusze transportu | |||
~Ł ysy | maro. nawet nie jesteś zarejestrowany na tym cyrku. Ale jak mówisz, tak być musi. Kiero zawsze ma racje. Ogłoszenie na OLX jest od kilku miesięcy, bez aktualizacji, bez żadnych zmian. Widocznie jest ukryty cel. | |||
~Ł ysy | Już jeden z najaktywniejszych przygłupów Rysio pisze nowa rzeczywistość. Przygłupie, o 3000 eur Niemcy nawet nie myślą. Nie w tym świecie. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.