TAMOŻ (RZ) NIE - ROSJA
ID: 77474

Proponuję aby każdy wpisywał plan dojazdu do znanych mu urzędów celnych w RUS.

Posty (66)

~fryz
2014-02-24 08:12:21
Panowie, gdzie można kupić mapę tamozni w Rosji?
~gonzo
2014-04-27 21:54:33
jarcewo, źródełko olsza. Ale to są tylko tamorznie z oblasci moskiewskiej
~z czasu
2014-04-27 22:20:49
KTOS BYL MOZE W MOSKWIE, JAK TAM DOJECHAC?
~gonzo
2014-05-01 17:29:19
potrzebuje tamorzni w Togliatti. tamorznia GM-AVTOVAZ kod 10412110 ul. Vokzalnaya 2.
Podobno ona jest na innej ulicy, był ktoś moze
~Man TGA
2014-05-07 17:46:08
witam zalodowalem sie w Antwerpi do Krasnodaru farbami na ADRach, wg CMR tamorznia nazywa sie POGAR LOGISTICS LTD (10102082) Bryansk region, Pogar dist, s. Sluchevsk, Pervomaiskaya str., 148 BYL TAM KIEDYS KTOS??? bo mi wychodzi wg map i internetu ze jest to przy granicy z Ukraina taka mala dzierewnia ze nie wiem czy sa tam wogole jakies ulice...
~jasio
2014-12-10 14:45:10
powje ktos czy w lykend pracuje tamoznia kasmirski domodedowo kod 10130060
~robosok
2015-08-06 18:16:44
mam pytanie czy tamoznia pietyszki robi w niedzielę
ese
2015-08-06 18:20:49
Chyba mało jest tak potrzebnych wątków. Gratulacje za utrzymanie poziomu!
~zzzzzzzzzzzzzzzzz
2015-12-12 22:21:35
przez pietuszki szło ferreo z trzecich.
~ASD
2016-04-21 17:10:58
T/P LVOVSKIJ, CODE 10130120 SVH RAMOZHNO-LOGISTICHES KIJ-KONTEJNERNYJ-TER MINAL, 1421160 LVOVO, PODOLSKI RJN LIC10130/200111/1011 0/5
~azir
2016-04-21 18:30:15
KTO CHĘTNY UDOSTĘPNIĘ WSZYSTKIE TAMOŻNIE W WERSJI NA KOMPA, PJLAODAWAĆ ADRES NA ME

1

~zcx
2016-04-21 19:24:29
asd masz blad w kodzie moze dlatego nie mozesz znalezc

jedna jedynke za duzo.


probowalem wkleich caly adres cyrylica ale ten jeb//any portal odrzuca.

-1

~Olo
2016-12-17 13:24:37
Piszcie współrzędne po co tyle się rozpisywac
~Kamyk
2019-01-07 20:59:04
SVH Freight Village Kaluga Sever. Kaluga region, Vorosino, Severnay promzona 6. Jak dojechac?
~gość
2019-01-07 21:15:31
52. 224201, 20. 990748
~zcx
2019-01-07 23:55:44
gość
nie wypisuj bzdur.
~zcx
2019-01-08 00:10:35
Kamyk jaki numer tej tamożni?
~zcx
2019-01-08 00:16:39
kamyk jak dla mnie to te współrzędne 55, 245338, 36, 667253
~Krzysztof
2019-06-12 22:12:53
witam potrzebuje jakis adres tamoznia w Woronez moze ktos ma wsólrzedne TERMINAL -CENTR
~Z telefonu
2019-06-12 22:17:26
Masz dostęp do neta, wygoogluj sobie, co za problem
~zcx
2019-06-12 22:19:57
Krzysztof
2019-06-1 2 22:12:53

numer tamożni podaj
~Krzysztof
2019-06-12 22:25:14
101040070
~Z telefonu
2019-06-12 22:30:56
Jprd wystarczy wpisać Terminal center woronez, wyskakuje wszystko, mapa, dojazd, telefon, opinie, strona internetowa
~Krzysztof
2019-06-12 22:31:23
dziekuje juz ma kod zly podalem 10104070
~Z telefonu
2019-06-12 22:37:11
Ulitsa Kholmistaya, 64, Voronez, Voronezhskaya oblast', Rosja, 394019
Bua ha ha ha
Pasuje?
~Z telefonu
2019-06-12 22:40:32
51, 6700506, 39, 1263974
Eto wspulrzendne
~zcx
2019-06-12 22:43:52
"uwielbiam" te pisane adresy naszymi literami zamiast bukwami.
~zcx
2019-06-12 22:47:08
394026 woroneż chołminskaja 64
~zcx
2019-06-12 22:51:30
wróć chołmistaja
~zcx
2019-06-12 23:43:19
wjazd od bohaterów sibiraków
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 34.204.36.101

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2019
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce