Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

"www. trans. eu" co sądzicie o tej stronie?

ID: 70555


witam! chciałbym w najbliższym czasie o tworzyć działanośc (zajmującą się transportem) i kupić jakiegoś dużego busa typu sprinter, master itp. (w największej wersji do 3. 5t) i mam pare pytań:
co sądzicie o giełdzie trans. eu? da się zarobić z jej pomoca?
ile w przybliżeniu mogę miesięcznie zarobić (jeżdżąc 4-5 dni w tygodniu jednym samochodem)?

~Łukasz112
*.27.69.113.ipv4.supernova.orange.pl

Posty (83)

~Użytkownik
A poza tym, ceny wzrosły 4-krotnie. To jest oszustwo, . Korzystamy dobrowolnie, tak, ale tak się nie robi. Przestańmy korzystać z Transa EU, stwórzmy własną giełdę, to nie jest monopol !!!
~Spedycja
Również polecam TIMOCOM, trans odradzam, nieuczciwa polityka wobec klienta.

1

~Seed Logistic
Podnoszą cenę bez akceptacji klienta, Tłumaczą ze wysłali nowy regulamin na e-mail. Masakra. Odradzam współpracę z nimi. Polecam inny firmy.
~transoszuści
trans. eu - zyczyć im upadku za niszczenie branży oraz przymykanie oka na złodziejów ze spedycji.
warto wspomnieć o ich firmie córce - zajmującej się windykacją. tu już w ogóle kpina całkowita.
dlaczego nie mozna zobaczyć opini na google? odpowiedzcie sobie sami.

łatwo doprowadzić te firmy od panoszenia się i narzucania swoich warunków do błagania, wystarczy anulować abonament i nie wspólpracować z nimi. 80% ofert na tej giełdzie to przepiski z timocom i innych giełd.
~Frak
Też odradzam transa, giełda totalna pomyłka. Oszukują i chronią oszustów!!! Już nasza firma nie wytrzymała i się wycofała... uciekać z patologii... Giełda na poziomie clicktrans czy coś takiego marginalizacja przez durna politykę...
~Frak
Zgadzam się zagranicą zachód to tylko i wyłącznie przebitki z timo. coś ich tam jeszcze bronią Czechy Słowacja polska ale i ci już uciekają na coś bardziej wiarygodnego. Bo tam się szerzy już tylko patologia spedycyjna. Firmy o stażu nie przekraczajacym 5 lat dają 80 proc ładunków. A więc totalnie nie wiarygodne. czesto jest tak że wrzucaja ładunki jako chęć kredytowania działalności, traktując giełdę jako dopływ gotówki gdy banki nie chcą dać złamanego grosza n kredytowanie działalności. I przeciąganie spłaty zobowiązań do granic możliwości a więc czasami 180 dni znajdujac wymówkę że im nie doszły papiery. A windykacja to wszystko łyka i ich broni... - tak że likwidować abonamenty itd jeśli jesteście poważna firma bo z transem wyjdziecie jak Zablocki na mydle
jacek-kuba
Transport to w dużej mierze patologia, cwaniactwo, złodziejstwo. To dział przemysłu, który ciągnie do siebie całą masę półgłówków, ćwierćinteligentów i małorolnych chamów. Więc każda giełda to generalnie bandytyzm. Proszę nie wierzyć, że na Timo np. jest lepiej. Te czasy już dawno minęły. Giełdy tworzą ludzie, podobnie jak prawo -więc przy tak tępym społeczeństwie, giełda jest nastawiona tylko na zysk-w jaki sposób-nie ma znaczenia, ponieważ obecne społeczeństw innych wartości nie zna.
~Frak
Na transie nie jest źle, jest b. e. z. n. a. d. z. i. e. j. n. i. e i jest coraz gorzej. A poważne firmy coraz zadziej tam zaglądają. I dać się złupić na kilka tysięcy i być poniewierany o nie dziękuję. Na timo nie jest cudownie i jest jak w tym zas... ra. nym grajdole transportowym. Ale trans już rozwala totalnie... i nie widzę nadziei że będzie lepiej. ogólnie odradzam szkoda kasy i nerwów
~Kris
Widać kolego ze ty nie rozumiesz idei giełdy transportowej. Oni daja narzędie informatyczne zebys łatwiej mógł się porozumieć z kontrahentem. Zamiast dawac ogloszenie w gazecie dajesz w internecie. A ty byś chciał 100% gwarancji. Giełda nie jest od tego. Biznes prowadzisz na własne ryzyko.
~Frak
Nie chcę żadnej gwarancji, chcesz tylko by normalnie funkcjonowała windykacja aby sprawy były prawidłowo rozwiazywane. Bo nie za to płacisz kilka tysięcy zlotych by cię trans poniewieral i traktował cię jak psa. A chronił złodziei - bo jak się dowiedziałem od windykacji oni z nami współpracują kilka lat i my im wierzymy. K... A my to pies, przecież nasza firma istnieje 5 razy dłużej ma 30 letnia historię zawsze na czas płaciła, na transie ma 4 cyfrowy numer, i nagle okazuje się że to h... . Giełda ma obowiązek pilnować aby byli solidni kontrahenci, a dla transa liczy się tylko kasa z abonamentów. I wymyśla tylko coraz to nowe opłaty, to za to, to za tamto. A że 3/4 to nie wypłacalne bagno to h... ... To po co tam iść? Dużo firm ucieka
~Kris
Jestes de. bilem czy tylko udajesz. Jak giełda ma pilnować czy ktos jest solidny czy nie? Masz koorwa jakiekolwiek pojęcie co moze windykacja? Ty podejmujesz decyzję czy chcesz z kims współpracować oni tylko dają przestrzen do nawiązywania kontaktów ciołku.
jacek-kuba
Jakie gwarancje masz na Timo? Gdzie się będziesz później sądził. Ja absolutnie nie bronię Transa. Ale nie znam Polskiej firmy, która ma tylko Timo czy np. Tele, a Transa nie ma. Większość ma odwrotnie. Tu przynajmniej wsiądziesz w auto i dasz komuś w ryj jak trzeba. Zresztą nie wiem jak teraz, ale jak odchodziłem z transportu, to na Transie połowa sami czarni francuzi byli, jedno wielkie oszustwo. Piszę o ładunkach na busy-to jednak inna specyfika. Pan jechać ja później wysłać dokument, pan się spieszyć -Pan, klienta dzwonił i jednak on nie dać tyle. No pan, ale jak jutro nie będzie CMR to ja nie płacić i 60 dni termin, potem fakturowanie tylko 1 i 15-go, potem data zła, potem z kierowcą nie było kontaktu-a potem było lanie w ryj, to było piękne w tym sporcie.
~Frak
Kris widać nie wiesz o czym piszesz, giełda ma pilnować by niej nie wystawiały firmy które są na listach dłużników. Z gigantycznymi długami. Tylko że trans zrobił z tego biznes, bo nie usuwa dłużników tylko niby windykuje. I tutaj okazuje się że robi jeszcze większy biznes. Więc bardziej mu się opłaca by nakręcać koniunkturę z długami bo z tego jest kasa. A i abonament wleci. Więc po co je usuwać, trzeba robić by biznes kwitł. Ale koszty windykacji ponosi firma zgłaszająca, kasa która należy się za opóźnienia firmie poszkodowanej wg ustawy również trans przytula dla siebie. Trzeba nakręcać biznes. Poza tym co to za giełda na której na zachodzie jest wszystko przepisane przez firmy kwiatki. Znam już sporo firm które obchodzą się bez transa i jednak się da. Np nasza po prawie 20 latach odeszła. I co i nic okazuje się że to była kasa wyrzucona w błoto.
~Frak
Podam inny przykład firma w nazwie TSL ( ma kilka firm kwiatków pod sobą ) bardzo długa umowa transportowa. wiele punktów łamiących OWU transportu. Dogadujesz się z pracownikiem NIE MA WYMIANY PALET, NIE TRZEBA ZADNEGO PAPIERU Z WYMIANY PALET. MAsz to na piśmie czarno na białym. Ale w umowie transportowej napisane w punkcie 100 którymś. Masz mieć kwit paletowy. Jeśli nie masz kwitu paletowego masz mieć kwit braku wymiany palet. No i się okazuje że przychodzi pismo o palety, i trans ma w d... że pracownik cię informował że nic nie trzeba. Bo się okazuje że nawet wioząc żelazo luzem mogą przywalić za brak kwitu braku wymiany palet. Normalne nakręcanie paranoi...
~Frak
Po 3 szukasz ładunku same firmy 1, 2. 3 lata dzialnosci. Generalnie od takich nie bierzemy. I się okazuje że nie ma do nikogo pisac. To po co mi trans jak mam kontakty z pewnymi wielotnimi firmami i zaufanymi w notesie. Bez łaski od transa że mi podesłać jakieś niewypłacalne kwiatki.
~Frak
A już zerwanie umowy z tą himera o nazwie trans to kolejny kwiatek. Tylko utwierdza że ta firma nastawiona jest na oszukiwanie. Może jeszcze 15 lat temu trans budował zaufanie. Dbał by były solidne firmy. Teraz... tylko liczy się kasa z abonamentów i dużo dużo windykacji. To się liczy. A że większość firm wiarygodne jak na clicktrans to już nie ma znaczenia. Zresztą sama idea click trans to już totalna pomyłka. Przewiozą ci wszystko prawie darmo bo auta mają puste powroty. Tylko że nikt nie pomyślał że auto pracuje w każdym kierunku a powrót to niezadko jedyny zysk. Ale im się wydaje że to w obu kierunkach zapłacone i wracasz na pusto i możesz komuś prawie darmo podrzucić.
~Kris
No to teraz jak ktos ci nie zapłaci to będziesz napier. dalał na producenta notesu ze nie weryfikuje firm które tam zapisałeś. NIe mowiąć o producencie telefonu przez który będziesz ustalał warunki zlecenia..
~Frak
Kris co mam ci napisać nie masz pojęcia a się odzywasz... Nie wiesz o co chodzi, pieprzysz jakieś dyrdymaly o gazetach, notesach. komórkach...
~Kris
Chlopie przeczytaj umowe z transem. Ty nawet nie wiesz za co placisz. To troche bardziej rozbudowane gadu gadu. W umowie nie ma nic o tym jakie firmy oni dopuszczaja z jakim stazem i nikt nie gwarantuje ze kontrahent ci zaplaci. Dzialasz na wlasne ryzyko. A ty masz pretensje do transa ze jestes piz da. Do ojca miej pretensje ze za plytko wsadzil albo za krotko ruchal i teraz jestes niedoje. bany.
~Frak
To se siedź na transie, akurat tam pasujesz. Przy Timo to jest h, du. pa i kamieni kupa... Choć nie twierdzę że jest cudowne. Nawet się nie zbizaja do timo czy teleroute to zupełnie inny poziom. Szkoda pieniędzy...
~kontrahent transa
problemy mamy z funkcjonowanie trans jako programu notorycznie
w helpie trans od 5 dni zgłaszamy problemy, który nie jest wykonany
... kompletnie przechodzi to bez echa
wysyłamy maile z problemami i prośbami też zero zwrotnych odpowiedzi
zero zaangazowania i tak jak inni podkreślili podwyżki co roku min 1300 zł na kompletnej obsłudze... to raczej nie stopa inflacji... aż ta im popyt zmalał, że muszą sobie to odbić na pozostałych?
Firmy, które są dla nich długoletnim kontrahentem są traktowani gorzej niż nowi, których pozyskują... myśle o finansowym rozliczeniu za usługi transa... tyle, że co miesiąc mają problemy techniczne i za brak dostępu do usług rabatów nie ma...
~lubie too
a ja mam transa od dwoch lat i sobie bardzo chwale... nigdzie takich frajerow i dziadtransow nie znajde jak na transie...
siedze przed kompem i przepisuje ladunki z timocom na transa i kasiora leci

chwilami mysle zwinąc interes z 10 zestawami bo za miesiąc koncza mi sie leasingi i pozostac na przepisywaniu ladunkow... ostatnio podniesli oplate za timo do 186 eurasow,
~Stan
Kris jesli wiesz ze gosc jest niepoczytalny I moze zrobic komus krzywde i kiedy facet stoi pod przedszkolem I wpatruje sie w okna a ty przechodzisz obok I wreczysz gosciowi do reki noz ktorym on kogos pozniej porani to jak myslisz prokurator uzna ze nic takiego Ty nie zrobiles? Czy ci sie dobierze do duszy? Bo tak dziala trans sa mom zdaniem wspołodpowiedzialni za oszustwa I wyłudzenia Jesli zglasza sie do nich 30 osob I mowi ze firma xyz nie placi oszukuje to trans ma obowiazek natychmiast taka firme zablokowac a nie robi tego przypadek firmy Silvan dziesiatki zgloszen do transa a firma Nadal wystawia ladunki wg ciebie to Ok? Piertolisz o jakims regulaminie transa. Zaden regulating nie zwalnia od tego ze udostepniaja narzedzie informatyczne oszustom
~Januszjanuszek
Witam. Ja rezygnuję właśnie z tej kopalni super ładunków. Kiedyś tyle brali za cały rok ile teraz za miesiąc a stawki za fracht bez zmian od lat. Pozdrawiam nowych użytkowników i nowych w branży transportowej. Życzę samych sukcesów. Transport to żyła złota (dla dealerów samochodów, giełd, spedycji, policji, itd, US, ZUS). Polecam.
~Kris
Stan pier. dolisz bo jestes zwyklym de. bilem myslącym w prostacki sposób. Wg twojej poje. banej logiki producent noża powinien odpowiadać za to ze niepoczytalny koleś kogoś zadźgal.
~Stan
Kris kto tu mysli prostacko? ale dobra nichaj Ci bedzie. W niektórych przypadkach fabryka tez jest odpowiedzialna wezmy twoja Matke I Ojca wyprodukowali I wypuscili na swiat takiego Krisa Chama strasznego wywyzszajacego sie ponad innych ktory uwaza sie za madrzejszego od wszyskich buca. I powiedz mi kogo za to winic po czesci chyba tez fabryke co cie wyprodukowala.
~Kris
Od ciebie to nawet pies jest mądrzejszy. Bo podobno niektóre rozumieją 600 słów. Ty nawet 5% z tego nie rozumiesz. O czym chcesz dyskutowac przygłupie? Bo rozumiem ze będziesz obwiniał samsunga bo sprzedał telefon oszustowi co wyłudzi pieniądze od babci metodą na wnuczka. Jak sobie nie radzisz w zyciu to daj się ubezwłasnowolnić i niech ci wyznaczą opiekuna prawnego.
~Stan
Kris dyskusja z tobą ma taki sam sens jak z tym własnie psem ale jak masz ochote to poszczekaj sobie chwilke i chowaj sie do budy.
~no pewnie
trans. eu dla wszystkich, którzy lubią być dymani najpierw przez giełdę, później przez spedycję a później w razie windykacji - bo przeciez spedycja nie płaci w terminie - znowu przez giełdę.

polecam dla masochistów i/lub idiotów.
90% ofert jest przepisana z timocom i innych giełd.
~ee?
przecież z transa firmy przestają korzystać, o co się tutaj w ogóle kłócicie? trans to największe dziadostwo jeśli chodzi o giełdę i windykację.
tam zostają same spedycje przepisywacze, które całą swoją działalność opierają na przepisywaniu z timo i innych giełd, a te czasy się już skończyły ; )
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.234.244.181

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels