~masterek
| Co kupić?
Stralis 2013 i 400 tys km czy MAN TGX 2009 i 600 tys km? | | | |
~KLP
| Kup w pakiecie obydwa. | | | |
~KLP
| Nie bądź dziadem - tylko nowy ! | | | |
~pks poland
| Kolego, nowy weyjdzie taniej w eksploatacji. Masz z głowy co najmniej 2 lata opony, hamulce oraz będzie to euro 6 czyli tańsze opłaty. | | | |
~masterek
| KLP dzieki za rade!
pks poland pewno masz rację. Jednak jako, że zaczynam z transportem ciężkim, początkowo będę miał więcej kosztów typu licencja, oprogramowanie do tacho itd, to pierwsze auto chciałbym kupić jednak używane. Te 2 zestawy wstępnie upatrzyłem sobie i nie wiem co wyjdzie mi na lepsze.
Obydwa krajowe. | | | |
~lonic
| tylko nowe co najmniej 500 km i najwyzszych budach. taki actros 650km albo volvo fh 750 to minimum | | | |
~lonic
| w ez leasing na 72 mc i ratke tylko 8 tys. bedzie ci drugie tyle zostawac. polecam ADAR | | | |
~lonic
| nie oszczedzaj na kasie na wplate wstepna wez kredyt, | | | |
~lonic
| popatrzcie jak rozpoczela firma anpod co 3 m-ce dokupuje auto ostatnio fh16 750 km same w topowych konfiguracjach a 12 m-cy temu zaczeli jezdzic i kupili 1 auto | | | |
~DIXI
| lonic leasing mozna wziasc max na 60 m-cy znawco transportu | 1 | | |
~pks poland
| masterek, wiadomo że to względy finansowe, ale kupując używane za 2, 3 lata będzie problem ze sprzedażą. Ludzie w tej chwili już pozbywają się euro5 bo jeszcze można dostać w miarę pieniądze. Za 2 lata to będzie jak teraz euro3. | | | |
~lonic
| generalnie wiekszoc firm daje na 60 m-cy ale kilka firm juz oferuje 72 a jedna bodajze nawet 84 m-ce | | | |
~lonic
| EFL 84 m-ce na nowy sprzet, przy uzywce max 72 m-ce ale przy zakonczeniu umowy auto nie moze miec wiecej niz 10 lat | | | |
~lonic
| dixi znawco tematu, getin zaleasinguje ci wszystko | | | |
~dob. y
| Ciekawe po ilu "pifkach"był autor jak założył wątek o swoich marzeniach (teraz to już pewnie padł) :-) | | | |
~STARY
| "MAN TGX 2009 i 600 tys km"
ty w cuda wierzysz?
z takim podejściem i wiedzą już jesteś BANKRUTEM | | | |
~KLP
| A miało być "poważnie". | | | |
~Pan Profesor Parkingowy
| zamiast 1 nowego MAN-a możesz kupić 10 Premiumek w euro 5 i już jesteś DZIADEM transportowym pełną gębą, posiadasz własną flotę!!! Zastanów się! | | | |
~kiero magnesiarz
| obojętnie co byle było BIAŁE! Białe many są szybsze i mocniejsze, jeździłem czerwonym to zawsze mnie białe wyprzedzały nigdy inne czerwone czy niebieskie czy inny kolor. BIAŁY GÓRĄ | | | |
~zzzzzzzz
| Dwie Premiumki euro3, dwie szmaty z odzysku, dwie solówki MB Atego euro3, dwa Masterki euro3. To jest pomysł na byznes. Jak to sie ma do jednego TGA? | | | |
~Kamil
| Wątek zaczyna pikowaćwiczenia, ale mimo wszystko lepiej wziąć zadbadanego tga e5 niż zajazda tgx. Choć aktualnie śmigam tgxem 440 z 2012r 230 tys i nie zamienił bym na nic. Komfort pracy o wiele lepszy niż poprzednio. Żeby nie było, tga naprawdę dobrze służył, nie dam złego słowa powiedzieć. Zostawiłem go następnemu kierowcy z przebiegiem 810 tys. | | | |