Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

ALDO OLSZTYN

ID: 62857


ZNA KTOS TA FIRME

~PL691
*.9.33.105.neoplus.adsl.tpnet.pl

Posty (228)

~Zdzisiek
Widzieliście ogłoszenie w gazecie olsztyńskiej o zatrudnieniu kierowców? Czyżby przychodziłyby nowe pojazdy do firmy? W poniedziałek idę na rozmowę i dowiem się, pózniej napisze. Może coś mi powiedzą.
~Romcio
Tak, przychodzą nowe fury. Mówil od nich kierowca ze ma przyjść 10 w kwietniu
~Zdzisiek
Byłem dziś u nich i faktycznie poszukują kierowców, bo przychodzą nowe pojazdy, niby 10! Powiedzcie mi jak tam atmosfera i czy prawda o tych zarobkach i poukładanej robocie?
~PORO
Jesli chcesz zarobic to pozegnaj sie z rodzina bo zeby zarobic musisz siedziec na zagranicy bo masz diety, podstawa i reszta to wszystko prawda jazda od 2tyg do 3tyg i 2-3dni w domu jesli jestes wiecej w domu to ladujesz innym auta lub sobie ale tak ogólnie to wsztsko prawda z placami i sa wyplacalni na czas a czy warto to sobiesam odpowiesz jak popracujesz w tejfirmie
~kierowca
To co idioci z aldo dalej warto oszczedzac na psliwie w tej firmie?dostaniesz 3-4razy do roku premie a szef przesiadl sie do najnowszego bmw. *i naiwni idjoci!!!
~Franke
Stoją już na placu nowe fury Renault! Byłem na serwisie u nich i przygotowują do tras! Jak tam wyglada teraz robota u nich?
~kierowca
A co tak *a ucichisci drajwezy z aldo? nafalski zamknol wam pyski nowymi renowkami?sprawcie strone etransport co powinien wam wyplacac pracodawca
~kierowca
8. 50 euro caly czas wam sie nalezy, jak psu buda. piszcie smialo do niemieckiego stowazyszenia strona jest podana. pracodawcy robia z nas dziadow i mydla oczy ze zawiszona jest platnosc diet przez niemcy do konca roku, to jest sciema!!!walczmy ze zlodziejami!!!
~ł.
Byle tylko nie idźcie do pana A. K., niegdyś z Alei Przyjaciół, teraz to podobno na Piłsudskiego się mieści. W razie pytań i detali tel. 505 706 782. Pozdrawiam
~nowy
Pracuje w aldo od niedawna. ale widze ze okradaja nas jak wszedzie tylko robia mila mine do zlej gry!Mialem zarabiac 5, 5 tys. wychodze 4, 5 tys. Potracaja za telefon bo ustalony jest jakis smieszny limit 50zl. brak socjalu. cdn.
~nowy
Przejezdzilem duzo godzin nocnych a plasone jest smieszne 450 zl. to jest kpina ! A szefostwo jak wspomnialem bardzo mile, ale jak wychodzi sie za drzwi doklejaj nalepke zlodziej!!! Bo to jak przydzielaja premie to powinno powiadomic sie odpowidnia instytucje!!! niby premia uznaniowa a szef rozlicza od oszczednosci za paliwo. cdn
~nowy
slyszalem ze premie dostaniesz 2-3 razy w roku. Podejsci w tej firmie maja takie sklucic zaloge, robienie tajemnic bo jezeli szef mowi ze 50 kierowcow dostalo premie w danym miesiacu, a okazuje sie ze na 10 zapytanych dostal jeden... to kto klamie szef czy kierowcy??? Pozdrawim
~Actros i Volvo
wlasnie mnie wyprzedzal na A4 w Niemczech jeden z Aldo, nowe Volvo i nowa naczepa, piekny zestaw, prawie fruwal na autostradzie, musza nie duze tonarze wozic, wtedy mniej pali. Oszczedzanie paliwa w Neimczech juz od dawna w wielu filamch bylo i jest, zwalszca tam gdzie wlascicielem stary Niemiec jest. To nie tylko paliwo ale i hamulce itd. Dlatego taki jedzie 83 jak Edeka sklepy czy 85. Lepiej 85 niz 87 bo gdy cie inny bedzie wyprzedzal szybciej to zrobi a aczasowo nie starcisz wiele, tak si etylko wydaje, po za tym jak tak jedziesz i puszczasz ciezarowke przed skrzyzownaiem gdy czerowne lub przed rondem zaoszczedzasz nie tylko paliwo ale i inne elemnty, tak samo gdy zjezdzasz z autostardy po co tak ciezarowke przeginac, mialem kiedys Mercedesa od nowosci Actrosa z 2010, przejezdilem az do 500. 000 technicznie oprocz wymiany oleju itd nic. NOwy Actros MP4 to gowno, za 129. 000 eur taki taniej jakosci plastik, fotele material beznadzieja, radio i glosniki niewiadomo gdzie produkowane, porazka, a starego Actrosa MP3 caly czas robia i zamowic mozna, dlatego caly wscod Europy razem z Chinami, Turcja, Rosja i nnymi krajami kupuja tylko stare MP3 to niezawodna maszyna, uzywki miedzy 2009-2012 nie polecam bo problemy z automat skrznia byly, tylko w co 2 modelu, ale od 2013 to bajka. Nove Volvo bije na leb nowego Actrosa, nawet to jak sie prowadzi, Volvo super jedzie ze starym Volvo nie ma porownania a Mercedes nowy w robotach drogowych nie prowadzi sie pewnie, jedzie niepewnie a mailem juz 5 takich i nie mailem ochoty.
Co inny kolega mowi na temat plac to prawda, zaile sie sprzedasz tyle ci da, i w Nieczech jest ze jeden za 1500eur na reke robi na trasach a inny ma 2000 na reke i tez na trasach, sa takie glupki niemickie ze oprocz trzymania fajery i dlubania w nosie nic nie potrafi, nawet geografii nie zna, a jechac do tylu to juz totalna porazka i jak taki godzi sie na 1500 czy na 1200 to co sie dziwic? Wielu ze wschodu Niemeic to ciemnogrod jak sie dostali do Niemeic wschodnich to prawie jakby eureke odkryli odrazu place w dol polecialy bo Niemeic ze wschodu byl zawsze tanszy. To wlasnie zjednoczenie niemeic doprowadzilo do tego co jest dzis, a Merkel skad? tez ze wschodu Niemeic, W Niemczech jedynie 5% firm palci za godzine kierowcy ciezarowki, jednynie w Niemczech szybciej automat skrzynie w ciezarowkach byly, a w Holandii duzo jeszcze typu zmienaj sam typu ich Daf, tyle ze wiecej placili, ale to sie juz zmienialo, i w Holandii i Beldgii dzis wiecej automaty ma. Autoamtem pod gore ciagnie szybciej, sam reguluje predkosc w dol, nie ma stresu przy duzym ruchu, Mercedes i Volvo przodowalo w AUtomat. skrzyniach juz w latach 90.
A w Japonii osobowe juz w 1989r wszytkie auta Toyota, Mercedes itd w Auutomatach byly jako standardowe, ze zwykla skrzynia byly jedynie sportowe jak Nissan x cos tam itd a tak wszytsko w automacie, nie ma nawet porowniania Automat nawet z 1987r w Bmw jak bajka, jedziesz tylko hamulec i stoi, przy korkach itd to super, ile lat jescze musi minac, zeby ludzie zrozumieli? Dlatego Mercedes w 2009 wprowadzil w ciezarowce automat jako standardowe wyposazenie a za pol automata trzebabylo 5000eur dopalcic, zeby zniechecic, ale glupi Offergeld takie zielone auta, w Poslce jakas filie maja, dopalcal po 5000eur zeby pol automat byl, jak w 2009 tam pojechalem i mowie mu co to jest? On mowi najlepsza skrzynia doplacam za to extra, a ja mu tak, ty zyjesz jescze czasami Mercedesa SK co byl w latach 70 produkowany i taka skrzynie mial, ale takiemu nie wytlumaczysz i tak mu powiedzialem za niska place, wyalduj, zaladuj i jescze sprzeglo wciskaj? sam sobie jedz i tyle. epoka 20 lat za muzynami. w USA w latach 50 juz automtyczne skrzynie byly. Wiekszosc w stanach ma automat ciezarowka, zalezy do jakeij firmy pojdziesz, sa tacy ze manuale maja, ale wiekszosc ma automaty, widac po ogloszeniach w internecie.
Powiem wam szczerze ze manaualnej skrzyni nie kupilbym juz nigdy ani ciezarowki ani osobowego, jedynie subaru zeby scigac sie, wtedy tak, ale do normalnej jazdy automatik. Bedac w salonie Volksagena zaproponowali mi auto w dobrej cenie Golfa VII a j mu tak? jescze manualna skrzynia? juz w golfie IV powienien to byc standard, mam Vento 96r automat co ma 120. 000km oryginal, jedziesz jak w bajce, swiatla itd, a ten typ wielkie oczy zrobil i mu powiedzialem ze w Japonii juz w 1989 kazdy osobowy to standard bo jak kto skupowal auto to zeby miec na 10lat. W Afryce, Brazylii czy Zjednoczonych Emiratach Ararbskich nikt nie kupilby Mercedesa ze zwykla skrzynia. Jak policzysz sobie wymiane sprzegla w razie albo problemy z manualem ze biegi nie wchodza itd to autmat tylko olej sie zmienia osobowe przewaznie co 90. 000km.
W ciezarowce w Retarderze tez sie zmienia olej jak producent zaleca, ale bylbym sceptyczny bo przy wymianie w Reatrderze musisz co do milimetra odmierzyc a nie na oko jak wiekszosc robi, gdy bedzie za duzo lub za malo bedzie mial problemy z chlodzeniem, wtedy gdy zjezdzac bedziesz ciezko naladowany z bardzo stromej gory np kolo Kassel, (tez mylsenie, mogli tunel zrobic a nie takie gory) bedzie na czerowno pokazywac ze problem z chlodzeniem i bedzie sie przegrzewac i nawet na oleju do retardera nie ma co oszczedzac.
Spojrzecie n ato inaczej taki Actros kosztuje podstawa mala kabina silnik, zawieszenie itd 115tys euro, automat jest standartem, ale do tego lodowka 2000eur, retarder 5900eur, pakiet bezpieczenstwa w ktory wchodzi Airbag, odstep co sam zachowuje i przychamowuje plus system ESP to cena 6100eur, za system ASR trzeba tez doplacic ceny juz nie pamietam i tak plus inne dodatki cena 129000eur, to cena Actrosa MP3 z 2013r (dodatkowe wyposazenie) i nowego MP4, ceny lodowki w nowym nie znam i innych bajerow, ale jak nowego odbieralem zaplacil z tym samym wyposazeniem 129. 000eur a wiec jedziesz pojazdem za pol miliona zlotych. >Volvo wydaje mi sie ze jest drozsze niewiele ale troche drozsze. Ale nowe Volvo warte jest, Mercedes jest przerekalmowany i jak dla mnie nie warty tych pieniedzy. POzdrawiam wszytskich kierowcow
~MAla
mam pytanie zeby zjechac z A11 na A1O w kierunku oberkramer to przy zjezdzie z A11 na co muszę sie kierowac?dzieki z gory
~J23
Na ausfhart
~Actros i Volvo
Ausfahrt to zjazd, Umleitung to objazd. Jak jestes na A11 i jedziesz na Oberkrämer to powinno byc na gorze na tablicy kierunek Berlin, Schwerin. Poprostu z A11 jedziesz na A10 kierunek Berlin albo Schwerin, potem A10 zmieni sie na A24 tak jak na Rostok, Schwerin ale 24 jest za Oberkrämer
~Actros i Volvo
Powiem wam tak szczerze gdy z takiej Poslki wjezdzasz do Neimiec ciezko sie jest odnalezc gdy 1 raz przyjechalem do Niemiec jezdzilem lkw to mozna bylo sie pogubic na skomlikowanych rozjazdach, dzis to nie problem, pamietaj ucyzsz sie na bledach, jak raz zle zjedziesz to 2 raz juz nie zjedziesz, a jak jezdzisz to polecam kupic dobra nawigacje dla lkw a nie dla osobowego. Z taka nawigacja to bedziesz wiedziec gdzie sa korki, ile munut masz tam gdzie jedziesz, ustawic mozesz predkosc z jaka sie poruszasz, mozesz wtedy np 30min dluzej pospac, inaczej sobie czas zorganizowac, np navi Garmin lub Becker, prze dzisiejszym tempie pracy jakie jest to mapa pozostaje jako rezerwa gdy navi sie zepsuje. Wtedy tylko pisac na kartce jak jechac, zjazd i potem pytac ludzi zostaje. Mi sie wydaje ze dzis czas plynie szybciej
~Actros i Volvo
Rozmawialem z kilkoma kierowcami z Polski, zarabiaja od 6tys do 7 lub nawet 8, oczywiscie jako diety wyplacane, no ale 4 czy 5 tys to malo, z taki zestaw ciagnik powinien minimum 7tys zaplacic na reke.
Ceny frachtow sa tak niskie czesto ze wogole nie oplaca sie ladowac, ile czasu ty stracisz tam dojechac, czas zaladunku to lepiej gdzie, Niemeickie firmy utrzymuja sie z fabrak lub firm z ktorymi podpisaly umowe, wtedy oni biora wszytsko co ta firma produkuje itd, ale naczep i ciagnikow nie starczy wiec sprzedaja, ale niektorzy dysponenty sa takie chamy, ze niemieckeij firmy sprzeda za wiecej a firmie ze wschodu oferuje smieszna stawke np z Koln do Drezna oferuje 450eur, to smiechu warte ile samo paliwo i cena Mautu za autostrade, inaczej sprawa wyglada przy 12t a inaczej pryz 24t wtedy ciegnie wiecej paliwa, inaczej spalisz gdy dowozisz 18t i wracasz pusty, ale mimo to 450 to za malo, a niemieckiej firmie sprzedaje ten sam ladunek za 800eur, i potem sie dziwic ze ciezarowka z litwy czy Polski stoi 2 dni na parkingu zajmuje miejsce i czeka biedak na ladunek. Trezba sie tez umiec targowac i trzeba byc twardym, daljesz wiecej albo sam sobie wiez, ale czasem i to nie pomaga bo konkurencyjna Romunia jest co wozi za niskie stawki, po co ten kraj wzieto wg do Unii? zeby caly rynek pracy i transportowy rozwalic i pozanizac stawki. Normalnie za taki ladunek np napojow z Koln do Berlina powinno byc 1200eur to jest cena ok ale za ile zostanie on sprzedany? fiema spedycyjna co ma dostep i sprzedaje np od coca-coli ladunek, na tym zarabia czy sprzeda za 1000? a moze za mniej. Firma spedycyjna nie zarabia tylko na transporcie, ale takze na sprzedazy. Ladunek napoi 24t nie mozna liczyc 25litrow bo ktos oszczedza to mniej to kupie, liczyc trzeba 35-38litrow na takiej trasie, droga jaka jedzie jak wybierze A7 i Kassel gory lub Bayern to wciagnie wiecej.
~Actros i Volvo
jezeli poruszyc temat oszczedzania to jak kaze oszczedzac to niech kupuje ciezarowke z pakietem bezpieczenstwa, przeciez na drodze krajowej mozesz ten system wylaczyc, a na autostradzie przydaje sie, jak masz jechac oszczedzac to tez niech sam hamuje w razie, ten system wyczuwa ja np jade 85km/h wyprzedza mnie i wjedza w luke bo on musi puscic osobowe i mam odstep 15m to za malo a on sam regluje i zwalnia nie hamujac ale ten z tylu co jedzie widzi ze ja zwalniam bo ten system reguluje odstep i zaraz nastepny wyprzedza. Jak juz kupujesz ciezarowke za 120. 000eur to dodaj i kup z pakietem bezpieczenstwa, a mamy 2015r wiec z 5 lub 7 lat pojezdzi a tych ciezarowek ciegle malo.
~szofer
*a koleszko wyzej piszacy-actros volvo z kad tu sie zerwales po*???!!! wal sie i s*aj z tej strony!!!
~kieroca
Jest wiele wazniejszych spraw nurtujacych nasze zycie! Wszystko do okola drozeje, pracownicy budzetowek walcza o podwzki i dostaja to co im sie nalezy! A MY CO? znowu na koncu przewodu pokarmowego czyli w *!!! Od czsu nastania kryzysu w aldo nie bylo zadnej podwyzki!!! Ta jalmuzna co jest dawana na koniec roku jest tylko wyrownaniem wzrostu sredniej krajowej!!! Panie Nafalski co niedziele ganiasz do kosciola ale czy spowiadasz sie wobec BOGA ze okradasz tak pracownikow? Gdzie nam do europy zachodniej jak nie potrafimy godnie zarobic za ta ciezka prace i wyzeczenia!!! Ale z pewnoscia szef nalazy do grona tych 112 olsztynskich biedakow milionerow!!!
~kieroca
Panowie jak uslyszalem co szefostwo o nas kierowcach mysli i jakie ma zdanie ze hamstwo pracuje na nas!!! a bylo to powiedziane na pewnym spotkaniu biznesowym i wyplynelo to z ust jednej z osob szefostwa to swiadczy o wszystkim!!! a swiat jest maly i takie zdania mozna uslyszec... to jest poprostu brak poszanowania dla nas kierowcow. wstyd szefostwo!!!
~darek123
99 % pracodawców tak mówi o swoich pracownikach a 1% tylko tak myśli.
~Marian
Czas pracy kierowcy
Powszechną opinią wśród kierowców jest, że maksymalny czas pracy może trwać 15 godzin na dobę (przy skróconym odpoczynku dziennym trwającym 9 godzin, możliwy tylko 3 razy między dwoma tygodniowymi okresami odpoczynku).
Należy jednak pamiętać, że odnośnie pracy kierowcy stosuje się nie tylko rozporządzenie 561/2006 ale również inne akty prawne jak np. Dyrektywa 2002/15/WE, Ustawa o czasie pracy kierowców oraz Kodek s pracy.

Ustawa o czasie pracy kierowców w art. 12 stanowi, że tygodniowy czas pracy kierowcy, łącznie z godzinami nadliczbowymi nie może przekraczać przeciętnie 48 godzin (w przyjętym okresie rozliczeniowym nieprzekraczającym 4 miesięcy) ; jednakże może on być przedłużony do 60 godzin jeżeli średni tygodniowy czas pracy nie przekroczy 48 godzin w przyjętym okresie rozliczeniowym nieprzekraczającym 4 miesięcy.
~Marian
Diety zagraniczne w 2015 r.

Wysokość diety za podróż zagraniczną zależna jest od państwa, do którego pracownik został oddelegowany.

Co ważne, również przedsiębiorca przebywający w zagranicznej podróży służbowej ma prawo do naliczenia diety.

Diety zagraniczne - zasady naliczenia

Za każdą dobę zagranicznej podróży służbowej przysługuje dieta w pełnej wysokości;

Za niepełną dobę podróży:

do 8 godzin - przysługuje 1/3 diety zagranicznej, ponad 8 do 12 godzin - przysługuje 1/2 diety zagranicznej, ponad 12 godzin - przysługuje dieta w pełnej wysokości. Diety zagraniczne - stawki

Stawki die t zagranicznych obowią zują od 1 marca 2013 roku.

Państwo

Walut a

Kwota diety

Kwota limitu na nocleg

Afganistan

EUR

47

140

Albania

EUR

41

120

Algie ria

EUR

50

200

Andora

jak w Hiszpanii

  

A ngola

USD

61

180

Arabia Saudyjska

EUR

45

180

Argenty na

USD

50

1 50

Armenia

EUR

42

145

Aus tralia

AUD

88


250

Austria


EUR

52

130


Azerbejdżan

EUR


43

150

Bang ladesz

USD

50


120

Belgia

EUR

48

160

Białoruś

EUR

4 2

130

Bośnia i Hercegowina

EUR

41

100

Brazy lia

EUR

43

120

Bułgaria

E UR

40

120

C hile

USD

60


120

Chiny

EUR

55

170

Cho rwacja

EUR

42


125

Cypr

EU R

43

160

Cz echy

EUR

41


120

Dania

DKK

406

1300

E gipt

USD

55


150

Ekwador

U SD

44

110

E stonia

EUR

41


100

Etiopia


USD

55

300


Finlandia

EUR


48

160

Francj a

EUR

50

18 0

Grecja

EUR

48

140

Gruzj a

EUR

43

14 0

Hiszpania

EU R

50

160

In die

EUR

38

190

Indonezja

EUR

41

110

Irak

USD

60


120

Iran

EUR


41

95

Irlan dia

EUR

52

160

Islandia

E UR

56

160

I zrael

EUR

50

150

Japonia

JPY

7532

22000

Jemen

USD

48

160

Jordnan ia

EUR

40

9 5

Kambodża

USD

45

100

Kan ada

CAD

71

190

Katar

EUR


41

200

Kaza chstan

EUR

41


140

Kenia

E UR

41

150

K irigistan

USD

41

150

Kolumbi a

USD

49

12 0

Kongo

USD


66

220

Korea Południowa

EUR


46

170

Koreań ska Republika Ludowo-Demokratyczna

EUR

48

170

Kostaryka

USD

50

140

Kub a

EUR
~Marian
???
~szofer
To jak Pany z aldo zadowoleni z jamuzny jaka sypnol szef? poraz kolejny zakpiono z nas!!!
~xxx
To po co wy pracujecie w tej firmie skoro narzekacie jak się nie podoba to zmieńcie prace i tyle
~Byly kierowca
Zejdz z tonu pracodawco bo kur... a sprawa w sadzie juz toczy sie przeciwko tobie!!! Jestes taki czysty i pwny siebie bo zmieniles pieczatke na spolka zoo... i tak prawo karne cie dosiegnie!!!
~kolunio
arturek to głupek
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.191.192.109

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels