ID: 58388
ROZMOWA KWALIFIKACYJNA NA KIEROWCE.
ID: 58388
ID: 58388
Panowie czy idąc na rozmowę kwalifikacyjną na kierowce to założyc garnitur czy jakies luźniejsze ubranie? Czy użyc jakichs lepszych perfum czy raczej nie wychylac się z zapachami. Jaki image będzie najlepszy zeby dostac taką pracę? Czego unikacc podczas rozmowy, jakich zwrotów, o co moge byc zapytany itp. Nie mam doswiadczenia, to moje pierwsze podejście o taką pracę.
Panowie czy idąc na rozmowę kwalifikacyjną na kierowce to założyc garnitur czy jakies luźniejsze ubranie? Czy użyc jakichs lepszych perfum czy raczej nie wychylac się z zapachami. Jaki image będzie najlepszy zeby dostac taką pracę? Czego unikacc podczas rozmowy, jakich zwrotów, o co moge byc zapytany itp. Nie mam doswiadczenia, to moje pierwsze podejście o taką pracę.
~Marti23*.internetdsl.tpnet.pl
*.internetdsl.tpnet.pl
Posty (8)
~toshtoya | Odgrzeję temat. Byłem na rozmowie kwalifikacyjnej. Miało być 6 kandydatów, a przyszedł tylko 1-ja. Oczywiście rozmowa się odbyła, omówione doświadczenie, test ze znajomości języka, oraz z topografii europy. Wszystko było OK, doputy, dopuki nie poruszyliśmy tematu wynagrodzenia. Przedstawiona oferta wynagrodzenia to średnia krajowa 2200, - brutto i 42 Euro diety za każdy dzień przy systemie 3/1. Centralnie włączyłem kalkulator w telefonie i wyliczyłem 1600+3660=5260PLN na rękę, Wykorzystałem fakt że podaż kierowców jest mniejsza niż popyt i zaproponowałem 2100 tysiące za tydzień pracy (żeby się lepiej liczyło przy dzieleniu tygodnia na dni, co daje 300 zł dziennie). Przedstawiciel pracodawcy oniemiał, twierdząc że musi moje warunki skonsultować. OK. Poczekam. Wyszedł na zewnątrz pogadać przez telefon. Przyszedł i powiedział że się zgadzają. W tym momencie się obudziłem. To był miły sen. A wszystko dlatego że się jabłek najadłem, bo przyłączyłem się do narodowego protestu. | |||
~janek | toshtoya a gdzie w polsce rosną takie owoce to tak z ciekawości może w obecnej sytuacji będzie zbyt na unie | |||
~toshtoya | janek, na UK nie ma ograniczeń w ilości przewożonych jabłek tak jak to jest z tabaką i alkoholem, więc jak weźmiesz pełną kabinę jabłek, to: 1) dorobisz do pensji 2) wspomożesz polskich sadowników 3) wykorzystasz pustą przestrzeń (może nie ładunkową) 4) pomożesz w proteście przeciw sankcjom Putina. :) | |||
~Jacek | toshtoya... ale średnia krajowa to 4017, 75 zł brutto więc coś tu nie tak ; ) | |||
~janek | toshtoya ja tylko jestem kiero na wschód nie jeżdże ale niektóre firmy będą miały kryzys ale to nie są decyzje takich szaraków jak my jeszcze troche czasu a nasi plantatorzy wysypią owoce na jakiejś krajówce na wzór żab i ja jestem za nimi | |||
~toshtoya | Jacek, co z tą średnią krajową? Za duża czy za mała? Dla pracowników którzy pracują 168h/m-c i od całości mają płacone składki na ZUS i do US to moja średnia krajowa jak dla pracownika fizycznego jest oczywiście wysoka (jak na polskie warunki), natomiast kierowca przy systemie pracy 3/1 spędza w pracy (pracując lub odpoczywając zgodnie z ustawą o czasie pracy kierowcy) ok. 500h/m-c. Czy zatem średnia krajowa oferowana przez pracodawców dla kierowcy w transporcie międzynarodowym w wysokości 5260, - na rękę to za dużo? Zwłaszcza że pracodawca oszczędza na składkach do ZUS i US ok. połowy kosztów licząc od średniej krajowej 4017, 75. Zgodzisz się ze mną? | |||
knightrider
| Jeżeli idziesz do dziada, to idź w ubraniu roboczym z łapami uwalonymi smarem, a jeżeli idziesz do porządnej firmy, to ubierz się jak człowiek. | |||
~toshtoya | Jacek, co z Tobą? Zadałem pytanie licząc na owocną dysputę. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.