REKLAMA

Prostytucja-czy to koniecznośc w życiu kierowcy?
ID: 58345

Czesc. Pytam bon tego wszystkiego jest już za wiele. Po rowach pełno tylko czasami półnagich, kuszących zło panienek. Kiedy przyłapałam męża na korzystaniu z takiej stójki skończyłam nasz związek. Wielokrotnie koledzy męża z firmy niby w żartach podśmiewali się że wracajac z trasy oni i mąż chodza na panienki ale myślałam że to żarty zresztą on mnie też tak zapewniał A tu prosze jak go przyłapałam wyśpiewał wszystko ze to niepierwszy raz ale on i kumple nie umnieli wytłumaczyc dlaczego to robia. Dodam tylko ze nie jestem oziembla i daje tylko w weekend ale naprawde nasze zycie bylo aktywne.

~Aśka
*.dynamic.mm.pl

Posty (68)

~woytek
2014-08-24 09:37:33
Czyli biznes womem, gratuluje ! Niedoszla synowa wniosla by kompleks kurnikow, ona jest chetna ale syn chcialby od razu nie wiem moze baronowa?
~woytek
2014-08-24 09:39:56
Szwagier nie ma recepty na szczescie, a co to jest to szczescie i dla kogo. A tak w ogole trala lala.
~woytek
2014-08-24 09:41:34
Szwagier kiedy sie dowiedziales i jak o swoim szczesciu? Miec obca mezatke to dopiero szczescie !
Jona
2014-08-24 09:42:48
szwagier ja nie płaczę to są tylko moje przemyślenia nad tym co czytam
Jona
2014-08-24 09:45:13
szwagier nigdy nie patrzałam na facet poprzez grubosć jego portfela sama radze sobie swietnie
Jona
2014-08-24 09:47:25
woytek chcę jeszcze powiększyć gospodarstwo tak zeby moj facet nie musiał już tak pracować i dodatkowo chcę zająć sie łapaniami drobiu to też intratny biznes, do tego muszę kupić diwe ładowarki i samochód ciężarowy
Jona
2014-08-24 09:51:46
miłej dyskusji Panowie mnie niestety praca wzywa
~woytek
2014-08-24 09:52:10
Jona z jakiego regionu jestes, ja z podkarpacia. Samochod sadze dla partnera, moge zrobic kwity na ladowarke serio. Mam dosc cyganskiego zycia !
~woytek
2014-08-24 15:29:14
Yes Yes to slowa niewiernego premiera !
~sasas
2014-08-24 16:30:36
"nie jestem oziebla i daje tylko w weekend... " omg
Jona
2014-08-24 23:02:00
witaj woytek ja jestem z lubuskiego. ładowarki musza być przegubowe tak około 5 ton kazda i na widłach muszą mieć 2, 5 tony udżwigu, widły nie mogą być standartowe tylko dłuzsze ponieważ teraz jest załadunek kurcząt kontenerowy i wystarczy 8 osób dołapania w zależności od ilości sztuk, ważne jest tempo łapania kary za przestój dla hodowcy to 150 zł za minutę, robota fajna
~woytek
2014-08-25 07:48:36
Witaj Jona temat ciekawy, musze poznac. Lubuskie jest fajne nie bylem w tamtych stronach juz z 3 lata.
~lalka
2014-08-25 08:45:43
woytek, " Miec obca mezatke to dopiero szczescie !" A co w tym tak wyjątkowego?
Mniej szczęśliwy byłbyś chyba gdyby inny miał Twoją żonę.

1

~woytek
2014-08-25 09:41:01
To brak zobowiazan, jaki mam osobiscie wplyw na moja zone ! Za reke nigdy nie zlapalem, zycie jest dzungla. Chciec a moc ( od moge) to dwa bieguny. A tak kto rzadzi ( kobiety ) w polskich rodzinach? Sprawy mesko -damskie to temat rzeka.
~IZA
2014-08-26 12:47:04
prostytucja w zyciu kierowcy to dla nich jak chleb i woda, pieniadze na se*s z dziwkami maja, a na wczasy z dzieckiem nie. Pytanie po co im rodzina i co sie tak ich kurczowo trzymaja. IDZ W *U JEDEN Z DRUGIM I NIE MOWCIE O OZIEBLOSCI SWOICH ZON.
~IZA
2014-08-26 12:57:51
szwagier, prawdziwy mezczyzna nie pozwoli na nude w swoim malzenstwie,
~tedi
2014-08-27 13:58:34
A JA POWIEM TAK JAK SIĘ W DOMU NAJESZ NIE BEDZIESZ JADŁ PO DRODZE!
Jona
2014-08-27 15:01:06
racja tedi ale o to muszą sie starać obie strony a kobieta powinna wiedzieć jak i co zrobić żeby facet nie miał ochoty na inne
Kierowca1212xx
2019-03-29 05:33:20
Panowie. Czy te prostytutki na rumuni są normalne wg was?. Czy zdarza się wam że okradają? . Jeżdżę ostatnimi czasy e3 razy w tyg przez bors.. i widzę tego troche przy ulicach.. w domu nic nie ma i coraz większą pokusą mnie chwyta... są czyste? Nie kombinują żeby okradać?

-1

Kierowca1212xx
2019-03-29 05:34:54
Jona < też lubuskie z pod zg. Kłaniam sie

-1

~zcx
2019-03-29 11:00:07
pytanie powinno mieć taki kształt

prostytucja- czy to konieczność w życiu kobiety?
MagnusSE75
2019-03-29 11:50:10
Żadna pożądna kobieta nie wypuści z domu faceta z pustym brzuchem i pełnymi ja/jami.

-1

~Pan Ordynator
2019-03-31 10:18:08
A po co nam to?Duchowny całe życie wytrzymuje bez seksu, to my przez (góra) dwa tygodnie też damy radę.
~Max 4
2019-03-31 10:20:27
Kuku to jest żart prawda duchowny całe życie wytrzymuje bez seksu
~Pan Ordynator
2019-03-31 10:24:17
To nie wytrzymuje?To co robi?
~Syla
2019-03-31 10:26:45
Duchowny wącha mirrę i chodzi po gajach oliwnych, a wwolnym czasie pieli ogródek. Kier nie pieli, bo nie ma na czym, stąd ten pomysł, bo duchowny wie, że Bóg troszczy się o niego, tak baba chce wiedzieć, że właściwie troszczy się o swojego nie mając mu okazjiD dać w dziesiątym dniu postu.
~Spasiony K
2019-03-31 12:23:35
kto do diabła odgrzebuje te pasjonujące tematy sprzed lat?
Co do tytułowego pytania " Prostytucja-czy to koniecznośc w życiu kierowcy?"
to - nie. Nie musi to być koniecznością, jakby dobrze i godnie zarabiał to
- nie
~Spasiony K
2019-03-31 12:29:03
tj.
pominąwszy tych kierujących się powołaniem
~Kierowca który nie kuma
2019-04-04 21:16:26
A ja zachodze w głowę jak wy niby tam wjezdzacie jak stoją przy drodze blokujecie pas czy co
~Kierowca
2019-04-05 08:40:58
Drogie panie, wymęczcie swoich mężów tak w domu, że nie będą mieli siły i ochoty na przygodę w drodze. A jak nie pomaga, to kupcie mężowi kozę, albo dmuchaną lalkę ; )
REKLAMA
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.81.73.233

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2019
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce