ID: 57156
CHINSKIE OPONY
ID: 57156
ID: 57156
Koledzy bieżnik mi się kończy z kasą krucho wiecie jak teraz jest na krajówce... mam pytanko co sądzicie o chińskich oponach są połowę tańsze może ktoś takie ma lub miał?? ? miłem kiedyś nalewki i tego nie chcę na oczy widziec... pozdrawim wszystkich...
Koledzy bieżnik mi się kończy z kasą krucho wiecie jak teraz jest na krajówce... mam pytanko co sądzicie o chińskich oponach są połowę tańsze może ktoś takie ma lub miał?? ? miłem kiedyś nalewki i tego nie chcę na oczy widziec... pozdrawim wszystkich...
Posty (493)
~Ł ysy | zcx. Zapomniałem dodać. Za cienki jesteś, aby tyle zarabiać. Nie dla psa kiełbasa. | |||
~zcx | łysy pajacu mnie praca w firmie z ponad 100% rotacją pracowników nie interesuje. Co nie zmienia faktu że oferowana kasa w ogłoszeniach w ostatnim czasie wzrosła i to nie mało. | |||
~Driver | Jeżeli ma dobrą robotę i płaci z km to żaden problem mieć te 400pln Jeśli kierowca ma jaja i chęć do roboty | |||
~zcx | Driver 2020-09-01 16:22:06 te idioto potrafisz czytać? | |||
~Driver | Tak rozumiem że kierowca za taką kase ma zap... C ile wejdzie bez słowa i kwiku | |||
~Ł ysy | zcx. Śmieciu, doskonale wiesz, pracowali kierowcy po 8-13 lat. Odeszli z uwagi na zdrowie i zmianę sytuacji życiowej. Nie zamierzam trzymać szoferskich głupków. Nie jestem zadłużony po uszy, nie dostaję sraczki jak auta trochę postoją. I tak mniej tracę od przewoźników zatrudniających szoferskich przygłupów. Mam z czego żyć i nie zamierzam użerać się ze swołoczą. Zbyt dobrze płacę, aby znosić kaprysy jakiś śmiesznych The Beściaków. The Beściaków tylko w gębie. Nie jest tajemnicą, każdy kto chce mieć profesjonalistów musi zatrudnić 10 i wy je bać dziewięciu. Właśnie to robię. Jak tylko The Beściak okazuje się miscem kieroffnicy ląduje w klozecie. Jak skompletuje zespół będzie ok. Płacę i wymagam. I to cię boli głupi ku ta sie. To tyle. | |||
~Ł ysy | zcx. Kto chciałby zatrudniać takiego ciula jak ty. Takim mówi się krótkue spier da laj. Jesteś skazany na głupich i biednych. | |||
Puchacz1
| Pytanie. Do czego służy manometr (miernik ciśnienia)? Prawidłowa odpowiedź: Do mierzenia wysokości zarobków. Np 9 bar w oponach= 9tys/ miesiąc. | |||
~Ordynator w domu! | To przed Iberią (w piątek) muszę koniecznie zmierzyć ciśnienie w "łoponach". ! | |||
~zcx | pracodawcom rotacją jak u łysego pokazuje się środkowy palec. kogo ty idioto zatrudniasz jak od lat co roku rotacja powyżej 100% | |||
~Ł ysy | zcx. Śmieciu, większość zadłużonych psiefośnikuff, gdyby mogła The Beściaków w twoim typie wygoniłaby na zbity pysk. Mając kredyty, leasingi tłumaczy sobie w ten sposób, koła muszą się kręcić, ktoś musi jeździć. Udają, że nie widzą złodziejstwa, głupoty powożących, a taki de*ilek jak ty nabiera przekonania, że jest The Best. Doprowadza firmę do ruiny i szuka następnej. Później The Beściak trafia na kolesia takiego jak ja i wychodzi prawda o The Beściaku. Tam pracował kilka lat, bo szef przymykał oko. U mnie pracuje miesiąc, bo co wyjazd to z głupkiem problem. Cała tajemnica polskich The Beściaków zza kierownicy. zcx. Tyle razy ci powtarzałem, nie dla psa kiełbasa. Zbyt dobrze płacę, aby zatrudniać leszczy. | |||
~Ł ysy | zcx. Wyjaśnię ci pewne sprawy, abyś raz na zawsze zamknął głupawego ryja. Przychodzi kandydat, w ostatniej firmie pracował trzy lata. Można przyjąć, że mamy do czynienia z normalnym człowiekiem. Nic podobnego. Neutralizacja dokumentów dla kolesia jest przemytem, jedzie de*il, tak jak go prowadzi nawigacja, po zajebistych górach, gdy ma przed wyjazdem zrobioną rozpiskę z numerami dróg i w większości są to autostrady. Patrząc na koła widać jak misc kieroffnicy zbierał krawężniki. Odbierasz w nocy telefony, bo Pan Kieroffca nie może zamknąć drzwi po wcześniejszym podniesieniu dachu. Do trzech trasach już jest z*y siłownik do podnoszenia dachu, bo Pan Kieroffca podnosił dach przy zamkniętych drzwiach. Pomijam umiejętność oszczędnej jazdy, racjonalną rozpiskę czasu jazdy i pracy. Jełop nigdy nie jest na czas, zawsze brakuje czasu pracy. Tacy kolesie u mnie trafiają do klozetu. U innych są The Beściakami. Czy po jeb zcx zrozumiał? | |||
~Ł ysy | zcx. Przygłupie, stosując taką politykę mam się bardzo dobrze. Dlatego płacę po każdej trasie i bardzo dobre pieniądze. Każdemu pajacykowi, The Beściakowi mówię krótkie spier da laj. Stać mnie na ten komfort. Nie będzie mi żaden luj łaski robił, że pracuje. Płacę i wymagam. Pełen szacun dla uczciwych, kompetentnych kierowców, krótkie spier da laj dla powozącej hołoty. Myślę, że wielu przewoźników działa podobnie, raczej zaczeło działać. Sytuacja ich do tego zmusiła. Zatrudnianie osła jest bardzo kosztowne. | |||
~Ordynator w domu! | Siema glaca. Częściowo się zgadzam, około 75 procent obecnie kierujących to odpad. W firmie której mam zaszczyt pracować, panuje normalność. Tu nikt nikogo nie okrada i pilnować nie musi. Każdy wie co ma robić, więc to robi. Proste. | |||
~Ordynator w domu! | I jeszcze jedno. Szeryf nigdy nie szuka kierowców. Nawet jeśli pojawi się wolny wakat, zaraz pojawia się sprawdzony kandydat na to miejsce. A ludzie z reguły pracują tu lata. | |||
~Ł ysy | Ku ku. Dzisiaj nikt się nie zastanawia nad tym czy kierowca jest złodziejem, czy nie potrafi jeździć. Dla kieszeni szefa nie ma żadnego znaczenia, złodziej czy pi z da. Won i koniec zabawy. Co do poleconych kolesi też mam swoje zdanie. Porządny kierowca może mieć fajnych kolegów, tylko ci koledzy są tylko fajnymi kolegami. W pracy mogą być jak to nazwałeś odpadem. | |||
Puchacz1
| Łysy. Ktoś wreszcie musiał spróbować, czy da radę podnieść dach nie otwierając drzwi naczepy. Padło na Ciebie. Pech, po prostu pech. A jeśli chodzi o dbanie o opony, to coraz mniejsza liczba kierowców ma pojecie na czym to polega. Taka podstawowa sprawa jak prawidłowe ciśnienie, niewielu już obchodzi. Przejedzie taki kilkaset kilometrów na oponie z ciśnieniem np 6 atm i praktycznie nadaje się ona na złom. Wystarczy spojrzeć na kolor wewnątrz opony. Nawroty "w miejscu" przy załadowanych "tonach" widać bardzo często. Rotacja opon na naczepie, odwracanie- to wszystko ma wpływ na żywotność i przebieg. Ale o te rotacje i odwracanie to już też powinien zadbać właściciel lub jego ludzie. | |||
~Ł ysy | zcx. de*ilu, co do rotacji, jeden kierowca pracował u nas 13 lat. Pracowałby dalej, gdyby nie choroba. Byli tacy co pracowali po 8-10 lat. Każdy, ale to każdy Pan Kieroffca kończy u nas karierę po kilku kursach. Zazwyczas w bardzo kulturalny sposób słysząc :musimy się rozstać, nie spełnia pan naszych oczekiwań. I koniec. A ty *o nie możesz darować? Nie dla psa kiełbasa. | |||
~Ordynator w domu! | Profesjonalizm, to słowo klucz w tym zawodzie. A profesjonalisty nikt nie musi pilnować. Telefon w nocy do szefa? Wiem że u leszczy często jest to standard. Mój kontakt w trasie z biurem lub szeryfem, zaczyna i kończy się najczęściej na suchym sms, "załadowałm/rozładow ałem x palet". Dzięki temu ja, szeryf lub osoby w biurze mamy spokojniejsze głowy. | |||
~Ordynator w domu! | I nie nawracać mi leszcze w miejscu, bo kurna batem potraktuje! | |||
~zcx | Łysy pajacu A kto u ciebie zatrudnia tych kieroffców | |||
~Wielki Szu | Dureń kuku o mentalności parobka pańszczyznianego reklamuje się przed drobnicą transportu wiejskiego czy planktonem. Mniejsza o nazwę | |||
~Ordynator w domu! | Spieprzaj pisiorowski dziadu. | |||
~Ł ysy | zcx. Ja zadrudniam. Każdy jest expertem, ale tylko w gadce. Prawdziwe oblicze wychodzi po pierwszym, drugim kursie i wtedy misc kieroffnicy ląduje w klozecie. Nie ma innego sposobu sprawdzenia kierowcy. Napisałem wyżej, kilkuletnia praca w jednej firmie o niczym nie świadczy. Czy przygłup zrozumiał? | |||
~zcx | Po rotacji można śmiało stwierdzić że zatrudnienie dostaje każdy co się zgodzi wsiąść za fajerę | |||
~Ł ysy | zcx. Gdyby tak było nie byłoby rotacji. Coś ci się pieprzy w tej pustej łepetynie. | |||
~zcx | gdyby było inaczej nie było by takiej rotacji. | |||
~xxx | A CO Z TYMI OPONAMI JAK W TEMACIE DOBRE CZY ZŁE? ZNACIE SIĘ CZY TYLKO P... TRZY PO TRZY O D... MARYNIE ZAKŁADAĆ ZDEJMOWAĆ KUPOWAĆ? | |||
~zcx | są tak dobre jak chińskie piórniki z lat 80 sprzedawane w Polsce. | |||
~xxx | I TO JEST KONKRETNA EKSPERTYZA EKSPERTA PRAWIE JAK U MACIAREWICZA DZIĘKU JE POZDRAWIAM |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.