ID: 57156
CHINSKIE OPONY
ID: 57156
ID: 57156
Koledzy bieżnik mi się kończy z kasą krucho wiecie jak teraz jest na krajówce... mam pytanko co sądzicie o chińskich oponach są połowę tańsze może ktoś takie ma lub miał?? ? miłem kiedyś nalewki i tego nie chcę na oczy widziec... pozdrawim wszystkich...
Koledzy bieżnik mi się kończy z kasą krucho wiecie jak teraz jest na krajówce... mam pytanko co sądzicie o chińskich oponach są połowę tańsze może ktoś takie ma lub miał?? ? miłem kiedyś nalewki i tego nie chcę na oczy widziec... pozdrawim wszystkich...
Posty (493)
~zzzzzzzz | Tylko na prowadzących niemam odwagi oszczędzać. | |||
~zzzzzzzz | na solówkach. | |||
~ABC | DOUBLESTAR opony były dobre jeden sezon. W tym kwartale miałem już 8 (!) wystrzałów i po złożeniu reklamacji oczywiście wszytskie zostały odrzucone. Sami zdecydujcie czy taki stan rzeczy się kalkuluje na dłuższą metę. Teraz zakładam tylko Michelin, Dunlop i Goodyear... | |||
ese
| To tak jak swego czasu napędowe Continental 295/60. Standardowo wystrzały z boku | |||
~DIXI | michelin, goodyear i nic poza tym oszczedzac to mozna ale na lokacie | |||
~DIXI | wole michelina remixa niz nowa chinke | |||
~Ł ysy | ese. Continental w wymiarze 295/60/22, 5 i 385/55/19. 5 śniły mi się po nocach. Super opony. Firma Continental zadbała o estetykę moich pojazdów. Co kilka miesięcy miałem nowe błotniki i lampy. Nie ma to jak niemiecka solidność. | |||
ese
| Dokładnie. Za to nie słyszałem by Aeolus podobnie sie zachował. 250 tys. na ciągnącej spokojnie kręcą. 385/19, 5 pękały w rowkach | |||
ese
| Bridgeston na kierowanej pękał przy stopce. Uniroyal i Semperit na krawędzi zewnętrznej | |||
~Ł ysy | Wielka szmata. Odnoszę wrażenie, że ty jeździsz tylko tyłkiem po desce klozetowej. Chyba już nikt twoich bajek nie traktuje poważnie. Znajdź nierobie wreszcie pracę. | |||
~Ł ysy | ese. Na tym forum jest stado przygłupiastych krzykaczy. Czy taki przygłup jak wielka szmata ma jakiekolwiek pojęcie o sprzęcie? Wątpię. Każdy jego występ niesie w sobie dozę żółci. Cieniasy tak mają. | |||
~Ł ysy | Wielka szmata. Znowu pracy nie masz? | |||
ese
| Cóż.. Jest w społeczeństwie promil przekonanych, że im głośniej krzyczą i plują, tym większa ich racja. Tego się wyeliminować nie da. Tak jak komarów na brzegu jeziora | |||
~Ł ysy | Zastanawiam się, kto zatrudni takiego idiotę jak wielka szmata? Chłopaczyna siedzi w domu, pierdzi w stołek, śni o potędze. Popisze głupoty na etransport, wcieli się w speca od powożenia i to cała radość z życia. Szmata, musi być ci ciężko. | |||
~łakamakafą | U mnie w firmie wszystkie auta jeżdżą na oponach Triangle. Zero wystrzałów i zero problemów. Śmiało mogę polecić. | |||
~Kamil | A co powiecie o nowych hankookach na prowadzącą, miał ktoś może? | |||
~Kalamitos | Powiadam wam, ze nie ma sensu wynajdywac tanich opon o dobrej jakosci, zaprawde powiadam wam, ze takich nie ma, i najczesciej go wno zaoszczedzicie. Ruszczie troche glowa, i zobaczcie ile przejedzie goodyear lub michelin i wezcie pod uwage ze na takich oponach auto tez mniej pali od jakiegos taniego dziadostwa. Michelin: standard to na prowadzacej osi 300tys. km, ciagnaca 400tys. km + mniejsze spalanie. Kupujac opony taniej, z reguly jest tak, ze sa zbyt miekkie np. sava, po 200tys. na prowadzacej osi ranty zjechane do ogranicznika, wieksze spalanie i czestsza wymiana. Nie trzeba byc mędrkiem, zeby na to wpasc. Goodyear czy Michelin zwroci sie wam poprzez lepsza jakosc dzieki ktorej opona wytrzymuje 1/3 wiecej km, od taniego dziadostwa i dodatkowo na paliwie. | |||
Ł ysy
| Kalamitos. A teraz poważnie, na którym parkingu o tym wszystkim słyszałeś? Michelin : "na prowadzącej 300tyś km, na ciągnącej 400 tyś km" Wszystko jasne, dzieciaku, zmień piaskownicę. | |||
Ł ysy
| Kalamitos. Wiesz chociaż dlaczego "ranty zjechane do ogranicznika "? | |||
~Kalamitos | Łysy, ciezko Tobie normalnie prowadzic kowersacje, czy tylko musisz kogos zj ebac, zeby poczuc sie lepszym? Nie, nie slyszalem, tego na zadnym parkingu tylko, aktua; lnie tego doswiadczam, jezdze dafem 2013 rok i na ciagnacej osi mam jeszcze opony micheliny od nowosci, a mam najechane 340tys. i spokojnie do 400 na nich dobije, z przodu niestety wczesniej mialem zmienione, bo gdzies nacialem opone i mi wymienili na savy wlasnie i jest kibel. Od kolein ranty sie zjezdzaja, w michelinach tez sie tak dzieje, ale nie w takim stopniu jak na dziadoskich oponach, gdzie po 100tys. km trzeba obracac opone na feldze. | |||
~Kalamitos | Normalnie da sie zrobic na przedniej osi 300tys. na jednych michelinach, nie jedne u nas auto dobilo do 300tys. Jeden typ widzialem do dzisiaj meczy na przedniej micheliny i chyba ma 320 tys najechane, ale opony do cna wykorzystane | |||
~DIXI | 400 tys napedy michelina to nic nadzwyczajnego wystarczy co 150 tys km zamienic je miejscami (ogarnieci wiedza o czym mówie) a jezeli chodzi o prowadzace na dzien dzisiejszy michelin 385/65 R22, 5 przejechane 280 tys km i jeszcze na spokojnie 50 tys zrobia oczywiscie 2 razy w tym czasie były obracane na feldze po 330 tys zostana fachowo naciete i na naczepie zrobia jeszcze ok 40-50 tys km potem zostana wykorzystane jako karkasy na remixa michelina i nastepne 300 tys zrobia na naczepie | |||
~DIXI | to samo z napedami po zjechaniu wysyłam je do michelina jako pewne karkasy i te same opony wracaja jako remix i spokojnie robi sie nanich 350 tys km | |||
Ł ysy
| DIXI. A teraz o pieniądzach, znasz ceny opon? Zrób małe zestawienie, policz wszystko. Czekamy. | 1 | ||
~Kalamitos | o to mi wlasnie chodzi, 300tys na prowadzacej 400tys na ciagnacej podalem jako standart, zalezy tez od kierowcy, jak dba czy sprawdza cisnienie itp. | |||
~Kalamitos | Łysy, micheliny i goodyeary mniej wiecej po tyle samo lataja, na goodyerach mozesz zaoszczedzic nawet do 7%paliwa, lap kalkulator | |||
~DIXI | tak znam naped michelina 315/70 r22, 5 cena 1600 netto na tych napedach łaczniez nacieciem robie ok 470 tys km prowadzaca michelina 385/65 r22, 5 1850 netto 300 tys km + po nacieciu 40-50 tys na naczepie remix na moich karkasach 1250 zł ciagnaca remix na moich karkasach 1350 zł prowadzaca jezeli sie współpracuje z dobrym przedstawicielem michelina przez kilka lat to mozna wynegocjowac super ceny i nie martwic sie o pourywane nadkola i lampy | |||
~Kalamitos | Dokladnie DIXI, w przypadku opon, jakosc panowie jakosc | |||
~DIXI | oszczednosc na chinkach jest tylko taka ze jednorazowo wydajemy mniej kasy ale w całym uzytkowaniu wyjdzie wiecej | |||
~DIXI | na obecna chwile testuje na jednym ciagniku napedy good year za 2 lata bede mógł sie wypowiedziec |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.