~Rzeźnik
| Zasada nr. 2 | 2 | | |
~Transportowski
| Zasada nr. 5 dziad kierowce do łopaty. | 2 | | |
~silwio
| Nom...
Zasada nr6.. ku-ku i reszta nierobów brać się za łapanie pluskiewów... | | | |
~Rzeźnik
| Panowie nie poniżajcie się do ich poziomu. Jesteście o wiele więcej warci.
Nie dyskutujemy. Dyskusja wodą na młyn. | -1 | | |
~Hulaj dusza
| Pracodawcy wyzyskiwacze nie dyskutują bo prawda w oczy kole jesteś ham i prostak i już niedługo bo za 11 miesięcy i 10 dni będziesz płakał a płacił.
Normalny pracodawca to by porozmawiał i poszukał rozwiązania na obniżenie kosztów lub jakieś zmianie systemu pracy ale po co jak okrada na tyle że jeszcze go sytuacja nie zmusiła.
Jesteś prostak na którego ja leje i nie musze u ciebie dymać jak pojedziesz w trasę sam bo inni cię oleją to będę dymać ale wiesz kogo pod warunkiem że się nie upasła jak świnia za okradzione pieniądze kierowców | | | |
~Greifus
| Jeśli chodzi o obniżenie kosztów transportu to niekiedy jest potrzebą zainwestowania. Jedna propozycja to zakup podnośnika Greifus, który podczas awarii łożyska, hamulca lub wystrzału opony pomoże w parę minut zjechać z autostrady.
Kolejny plus tego podnośnika Greifus to :nie wydajemy pieniędzy często kradzione koła zapasowe.
Są też jeszcze inne punkty przy których można obniżyć koszty transportu.
Wystarczy odwiedzić stronę Greifus PL.
Miłego dnia. | | | |
~A co cie to
| Dramat co tu się wgl dzieje. Wszyscy płaczą jak to im źle a szef to złodziej idioci nie maja zielonego pojęcia jak transport wyglada z drugiej strony kija ; ) oczywiście większość to nieudacznicy którym nic się nie chce robić a to w miarę leniwa robota ! Ale są tez porządni kierowcy którzy wiedza co z czym i sa szanowani. | | | |
~Fiolet
| Ordynator co ty masz z tymi gumofilcami chyba od dziecka aż do ukończenia szkoły musiały Cię ostro pobcierać. A teraz te gumofilce to, gumofile tamto już pisałem daj spokój nie obrażaj tych dzięki którym miałeś okazję zobaczyć trochę świata i którym masz za co dzieciaków ubrać i do szkół wysłać. | | | |
~Fiolet
| Naprawdę za fajerą siedzę 25 lat z czego 21 międzynarodówki i jak czytam kolegów po fachu to jest przykro. | | | |
~3000zł
| Temat negatywnych komentarzy na et, psujących renomę Polskich firm transportowych poruszałem już wielokrotnie na zjazdach... jednogłośnie każdy twierdził, że zaszło to za daleko. Instruuję również jak należy postępować z takimi jednostkami.
Tyle mogę powiedzieć. Resztę poznacie z życia. | | | |
~Kiero
| Żeby więcej zarabiać musicie się zacząć szanować ustalić jakąś minimalna stawkę za którą pojedziecie a nie wyścig szczurow bo dziś wygląda to tak dieta idzie w górę bo brak kierowców żeby zniwelować koszty wyciskacie co się da z kierowcy byle jak najwięcej kilometrów zrobił kierowca się zwalnia auto stoi od tygodnia do 4miesiecy koszty rosną trzeba podnieś znowu dietę i koło się zamyka sami sobie wiążecie sznur tyle w temacie | | | |
~Transportowski
| kiero ustalać to sobie możecie ile papieru toaletowego zabrać w trasę. | | | |
~Sylwek
| Zwolnić kierowców i koszty się zmniejszą!! | | | |
~Kiero
| Transportowski widzisz jak byś miał zdolność czytania ze zrozumieniem wiedział byś że miałem na myśli przedsiębiorców no ale czego ja od ciebie wymagam widać to po twojej odpowiedzi ^^ | | | |
~Pan Ordynator
| Transpurtportki to jest głąb. Na próżno jest szukać u takiego ćwoka, logicznego myślenia. | | | |
~Kiero
| A czytając tutaj niektóre wypowiedzi zastanawiam się czasami czy może zebrała się jakaś grupka nastolatków by siać ferment bo poziom wypowiedzi i toksycznosci na to by wskazywał | | | |
~Pan Ordynator
| Zebrała się, ale grupa przedsiębiorców (nie przez przypadek nazywana dziadami). | | | |
~Tym
| Złoty srodek to wspólna stawka dla calej UE za transport międzynarodowy wspólna stawka za krajowy. Zakaz handlu frachtami miedzy spedycjami. | | | |
~Mxb wlko
| Jedyny złoty środek to sprzedaż aut skończą się płaczę polskich szoferow co tylko wynsgaha a realiów nie znaja. Wtedy każdy pójdzie do zawodu wyuczonego i będzie szczęśliwy | | | |
~Mxb wlko
| Będzie tak samo no jak z PGR i kopalniami były to źle niedobrze wszyscy wykorzystują a jak zamknęli to kazdy oczy otworzył. Historia lubi się powtarzać | | | |
~Sancho Pancho
| Zatrudnić może osła, wtedy będzie taniej | | | |
~Transportowski
| Nie zatrudniać dziad kierowców typu ku ku na muniu, czy przygłupka z Ząbek, koszty będą mniejsze, a zyski sowite. | | | |
~Do Stefana
| Witam
Ja tez skorzystalem z opcjii przeniesienia Spolik do Sofii pare Lat temu.
I Zyski sa wielkie PI i CIT liniowo po 10%. Nie musze byc przez 183 dni w roku w Sofii.
Do tego sie dorobilem pare mieszkan nad Morzem Czrnym w Bulgarii.
Takze oto namiar do tych chlopow co Rejestruja Spolki w Sofii i mi Pomogli.
NIE BEDE SPONSOROWAL KACZORA W JEGO DURNYM POMYSLE 500 PLUS
Takze Dzwoncie do nich +359 885 053 868
Zrobja wam Spolke Szybko i Sprawnie | | | |
~Do Stefana
| Dodam Tylko ze nie ma Wspolpracy Miedzy Urzedami skarbowymi w Sofii i Warszawie. Slowacja, Czechy, Kraje Nadbaltyckie maja taka Wspolprace.
Jezeli zarejestrujecie tam Spolki to was od razu zglosza do Wawy. Natomiast Sofia nie jest z nikim na wspolpracy. Bulgaria nie jest w Schengen to jest jeden z plusow. | | | |
~Ppppp
| Wytruć cyklonem b przewoźników. Koszty spadną. | | | |
~Transportowski
| Wysłać dziad kierowców do zbioru szczawiu i mirabelek. | -2 | | |
~Ppppp
| I wreszcie wtedy dziadtransy zdechną transportowski. Po | -1 | | |
~Darek
| Obniżenie kosztów transportu to : jechać tylko po bocznych drogach, magnez, 2 karty, łyse opony, naprawa na drutach itd. Dziadtransy muszą odejść!!! | -1 | | |
~Heryf
| TSNO ale Dwa Auta Dobioreeee. | | | |
~Heryf
| Trytytkiiiiiiiiii oszczędność gwarantowana plus szybko złączki Niejednemu transport uratowalyyyy hehe. | | | |