ID: 41495
Praca w Link Sp. z. o o czy coś się zmieniło?
ID: 41495
ID: 41495
Ostatni ogłasza się Link i szuka kierowców.
Czytałem wiele opinii na temat tej firmy i z reguły nie były zbyt dobre.
My ślę o podjęci pracy w tej firmie i nie wiem czy „ zła passa” w Linku to przeszłość czy trwa nadal.
Jeśli ktoś ma jakieś świeże informacje na temat to prosiłbym o opinię.
Ostatni ogłasza się Link i szuka kierowców.
Czytałem wiele opinii na temat tej firmy i z reguły nie były zbyt dobre.
My ślę o podjęci pracy w tej firmie i nie wiem czy „ zła passa” w Linku to przeszłość czy trwa nadal.
Jeśli ktoś ma jakieś świeże informacje na temat to prosiłbym o opinię.
~kapi*.dynamic.inetia.pl
*.dynamic.inetia.pl
Posty (1313)
~Der | Nawed szeszony odchodzom z linka | |||
~jarek ogarek | odchodzą bo link dba o auta i karze im sprzątać w kabinach a oni tego nie lubią | |||
~Zenek | szoszony odchodzą a gdzie niby idą | |||
~Grychu | Haha 6400 to jest za miesiąc kolego... Hahaha 12 mu się marzy... Oj bajek ktoś tu się naczytał, YouTuby oglądał, nasłuchał się Bóg wie co i od kogo. A już na pewno bez prawa jazdy lub w trakcie robienia. | |||
~Kiero | Czemu Link nie ogłasza się tylko na ukraińskich stronach??? | |||
~Kiero | Hmmm. Za 6400 to Ukrainiec nawet nie nasr a na taką ofertę, może dlatego. | |||
~Kierowca | Koledzy czy warto iść do linka chodzi czy płacą na czas i czy warto chociaż iść by mieć doświadczenie? | |||
~papaj | Koledzy już parokrotnie ze 2 lata wstecz słyszałem od kierowców z link że szkoda na pojeżdzie typu zbite lustro lub ułamana osłona od lustra lub rysa na pojeżdzie albo naderwany schodek że za takie rzeczy obciążany jest kierowca i firma rozkłada koszt danego uszkodzenia na danego kierowce przecież w nocy ktoś wyjeżdżając jak wiadomo z ciasnych parkingów moze ułamać np. lustro zanim się zbudzisz to już tylko wiatr w polu gwiżdże i ż epodpisują jakiś kwit że odpowiedasz nie wiem jaki i jak on brzmi dokłądnie ale podobno w firmie jest taka zasada ze względu na to by nie ruszać ubezpieczeń to do 5 tyś zł za szkody płaci kierowca przeciez to jakaś dziwna akcja jest o ile jest to prawda ale po co kierowcy by mieli opowiadac takie rzeczy na parkingach, czy ktoś ma potwierdzone informacje w tym temacie to prosze o odpowiedż. Dzięki, pozdrawiam. | |||
~Wit | Kierowca jeśli chcesz zdobyć doświadczenie to uderzaj do Arcese w Będzinie. Dojazdy do pracy busami, kasa na czas. Rok po pracujesz ( jeśli wytrzymasz :-) i potem drzwi do każdej innej firmy stoją otworem. | |||
~alfred nie nobel | kierownik bazy zgierz juz nie pracuje -teraz wszystkim kieruje marcin -sam wiele pracował jako kierowca wiec człowiek na miejscu | |||
~Romek | A jak z przyjęciami do kogo się zgłosić? | |||
~Rafon | Z obciążeniami to prawda, zaczynałem 2 lata temu byłem młody, głupi... Aby robotę dostać. Ale jak poczytałem kwity, które podpisałem, a raczej zacząłem się w nie zagłębiać niż tylko czytać powierzchownie to zbladłem. Od razu miałem przed oczami różne sytuacje z trasy jednej, drugiej, że mogło coś się stać, nawet nie z mojej winy, a poaciągnęli by mnie, z najniższą krajową... To tak jak stałem tak napisałem wypowiedzenie. O 3 w nocy wróciłemz trasy, o ósmej rano byłem na bazie kłaść kwit na biurko kierasa. Później jeździłem jeszcze dla Polaka, to taka sama kutwa, robił machloje z umową... Też uciekłem prosto do Niemca. Tu kierowcy non stop coś uszkadzają, a to lampę, a to zaczep jak tandem jest, a to coś wygną, zarysują... I nic... Idą do warsztatu, mówią co jest i cześć. Zero obciążeń, własny warsztat, własne części, auta wycackane... I się niemaszkowi opłaca transport. Ale Polaczkowi nie, Polaczek ma AC, ale najpierw ciągnie z kierowcy żeby zniżki nie stracić... Kpina kpina kpina nigdy do Polski | |||
~alfred nie nobel | przez kryzys link staje ostro na nogi -paliwo tanie euro drogie, pełno roboty | |||
~Gucio | Tak tylko Waberers zapowiedział zwolnienia kierowców i likwidację swoich oddziałów, bo ledwo zipie finansowo i ogranicza tabor, co z ich odziałem Link w Polsce, konkretnie nic nie mówili, ale chyba nie liczycie, że zwolnią swoich by Polak miał pracę. Link to firma z RO z oddziałem w PL. | |||
~Gucio | Zwolnienia mają dotknąć 350 kierowców i część ludzi z biur. Artykuł niedawno był na ten temat na 40 ton. | |||
~jarek ogarek | moze w webers ale nie w link, bo link zatrudnia kierowców i ma niezłe dochody wobecnej sytuacji | |||
kiero82
| Ostatnio link ogłaszał się, że szuka kierowców. A zwolnienia na tą chwilę mają być w waberers. Kto wie, czy waberers nie sprzeda oddziału link, bo coś ostatnio o tym wspominali w necie. | |||
~71 WRC | a komu by mieli LINKa sprzedać? | |||
~TransPOrtowy JEŁOP (!) | Kryzys TransPOrtowy określam narazie: DYMY 7/10!. Ale może być gorzej... (!). | |||
~alfred nie nobel | jak zawsze LINK ma szczęście - zgodnie z planem redukcja floty o 50 szt -koniec okresu wynajmu iveco | |||
~71 WRC | To co Link oddaje Iveco tylko czy coś jeszcze? | |||
~TransPOrtowy JEŁOP (!) | LINK zostanie albo sprzedany w całości albo na stałe połączony z Waberem pod jednym szyldem i kolorem bez sprzedaży aut czy leasingów. | |||
~kierowca | Co Waberers zechce to zrobi z Linkiem, u siebie ograniczają flotę o 350 aut, z nieoficjalnych źródeł chcą się całkowicie pozbyć Linka -pytanie tylko czy ktoś to kupi? Jak nie to zapewne nie oszczędzą swojej firmy córki. | |||
~71 WRC | a komu by mogli sprzedać Linka? | |||
~alfred nie nobel | kto teraz chce, bez problemu moze dostac nawet 3 miesiace bezpłatnego urlopu | |||
~Marcin | Nie polecam współpracy z firmą link jeśli chodzi o bazę w Poznaniu. Zostałem zwolniony bez jakiej kolwiek przyczyny od tak po zjeździe z trasy. | |||
~jarek ogarek | nie potrzebują tylu kierowców - duża redukcja floty, nawet z biura zwalniają sporo ludzi, do tego w gliwicach stoi co najmniej 50 aut bez pracy -bo opel zamknięty | |||
~71 WRC | Ile chcą aut zlikwidować? | |||
~alfred nie nobel | 17 /04 /2020 zwolnili wszystkich podwykonawców tzw podjazdków | |||
~alfred nie nobel | baza poznan -zwolnili wieu ukrainców - nie potrzeba juz tylu kierowców |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.