ESPERAL-WAZNE!!!
ID: 39821

Koledzy, czy którys z Was ma moze wszyte to cos???jesli tak to jak sobie radzicie, tylko prosze o powazne odpowiedzi.

~Włodek
*.neoplus.adsl.tpnet.pl

Posty (49)

~piwo
2018-01-21 10:23:51
Coś pod skórą jeszcze czuję ale nie Wie ze ze to proszek rozspuszcza się stopniowo
~dziadtras1
2018-01-21 17:05:36
buhahahahaha szkoda kasy a flaszke strzykawka dwie krople wodeczki w zylke i to samo...
jak se strzelisz w zylke 10ml odplyniesz na zawsze... i jednego szofera pogromcy szos bedzie mniej
a tak zasiadaja za fajera skacowane pijaczyny po weekendowym parkingowym pijanstwie
i zagrazaja zyciu innym na drodze taka 40to tonowa krowa
~Kuba
2018-01-24 09:55:40
Byłem 2 tygodnie temu w tej poradni w szczecinie o której pisał Hubert i Henryk, znalazłem ich przez strone internetową www. alkopomocni. pl. Próbowałem dostac sie gdzie indziej ale byl problem. Na miejscu lekarz wczesniej mnie skonsultowal bo mialem sporo wątpliwosci jak narazie jestem zadowolony, miałem chwile kryzysu ale swiadomość konsekwencji jakos mnie utrzymalo na powierzchni. Zobaczymy jak dalej. Napisze wam za kilka tygodni:)
~zuzanna
2018-02-03 01:06:56
Potrzebuję recepty na esperal w formie doustnej na min. 3 miesiące. Osobę któa może mi pomóc proszę o kontakt na adres email lzcommon0@gmail. com
~zuzanna
2018-02-03 01:20:27
Potrzebuję recepty na esperal w formie doustnej na min. 3 miesiące. Osobę któa może mi pomóc proszę o kontakt na adres email lzcommon0@gmail. com
~Pan Mgr
2018-02-03 07:32:29
A tam a ja pije bo lubie, jak chce to pije i dwa tygodnie dzien w dzien a jak nie chce to i miesiąc mogę nie pic. Czasem na 45 pauzie mogę wypić 20 piw i butelkę wódki a czasem tylko herbatkę. I tak od 6 lat to jestem alkoholikiem czy nie?
~wielbłąd
2018-02-03 11:35:26
człowiek nie wielbłąd, napić się musi.
~Pan Mgr
2018-02-03 11:42:39
Ja tez tak uważam. Wczoraj od 10 rano wypiłem tylko 2 piwa No za cholerę mi nie szło. A dzisiaj wstałem walnąłem 2 browarku na dzien dobry a teraz buteleczka rumu z cola. To chyba wszystko zależy od dyspozycji dnia a alkoholizm to jakieś wymysły ludzi co maja rozumek wielkości orzeszka.
~kierowca z zasadami
2018-02-03 15:22:34
W trasie się trzymam nie piję. Wracam do domu i 5 dni lutuję bo 0 wsparcia rodziny, same problemy, qwa też się zaszyje chyba.
~Pan Mgr
2018-02-03 15:29:31
A tam problemy wsparcie i poerdoly. Ja lutuje kiedy chce i dobrze jest a w jakieś zaszywanie nie wierze. To jak z rzucaniem palenia, nic nie pomoże jeżeli nie czujesz ze powinieneś rzucić. Ja nie pale bo wole poć hehe
~wartownik
2018-02-05 16:16:59
kolego... mam... od 1 lutego 2017... czyli rok... 31 stycznia to był ostatni dzień mojej przygody z alko... od dnia wszycia nie istnieje dla mnie alko... w sklepie piwa tak jak by nie było... na weselu swietna zabawa na trzeźwo... nie kusi nie ciągnie ale... PAMIĘTAJ JEDNO JAK WSZYJESZ NIE BĘDZIESZ MIAŁ 3/4 KOLEGÓW po tygodniu a reszty po miesiącu... ale... napewno zobaczysz poprawę w domu (zona dzieci rodzice rodzeństwo) będziesz musiał nauczyć się żyć ze zdziwieniem wszystkich w koło jak odmówisz alko...
Przeczytałem wszystkie komentarze i powiem ci że może jedna osoba miała tu esperal... Ja piszę ci bo go miałem... pamiątką jest 1cm blizenka na górze pośladka która jest w takim miejscu że majtki zasłaniają... na początku puki masz szwy tydzień nie możesz moczyć, póżniej trochę swędzi i jest taka "gulka" - dodatkowo musisz wykazać w sobie trochę silnej woli... kup sobie na wieczór puzzle malowankę albo kup sobie grę na kompa :) zajmij się czymś... uprzedź żonę dzieci... że możesz być podennerwowany niesympatyczny... twój organizm przez pewną chwilę będzie się upominał o alko... muszą to przeżyć razem z Tobą. Nikt ci nie pomoże jeśli sam się w sobie nie zaweźmiesz.
Niewiem jak to działa nie wiem czy to są tiktaki pod skóra i mało mnie to obchodzi... u mnie podziałało zajebiście... nie piję wcale. Plusem jaki zobaczysz to wakacje z rodziną i niespodzianka jaką im możesz zrobic a uwierz mi radość ich bezcenna... to co mialeś wydać na wódke i browar wkładaj w skarpetkę a ostatniego dnia waszego pobytu powiesz im... wiecie co tata nie pił całe pobyt mam w skarpetce 500-600 zl zostajemy jeszcze 4 dni :) :) :) żona sama cie niesmierdzacego wóda zaciągnie do łóżka... życie jest naprawdę fajniejsze jak zdasz sobie sprawę z tego że jesteś alkoholikiem który nie pije, alkoholizm to choroba gorsza do wyleczenia niż chyba rak... jeśli zrobisz ten krok i nie będziesz myślał ze po 8-10-12 miesiącach tabletki sie wchłoną i pojdziesz na wódkę to napiszesz mi na 100% na forum- dziękuje kolego za rade... a ja mogę Ci napisac teraz 3mam za ciebie kciuki...
~wartownik
2018-02-05 16:21:39
Jeśli ktoś chce czysta sterylną klinikę nie w komórce jeśli ktoś chce namiar na lekarza nie krzyska z pierdziszewa jeśli ktoś chce ESPERAL a nie ukraiński zamiennik jesli ktoś chce profesjonalną usługę bezbolesna szybką z wytłumaczeniem z zobaczeniem wysterlizowanych narzędzi samorozpuszczalnych szwów maści to mogę podać namiar... warszawa
Koleś jest na tyle ok że jak nie masz czym dojechać do pkp po zabiegu to cie zawiezie.
~Jogo
2018-02-06 18:43:47
Preparat KUDZU ROOT POWDER. Pomaga na 100% wielu ludziom. Mój ojciec wydostał się z uzależnienia dzięki temu. Genialne jest to, że po około pół roku stosowania można okazjonalnie wypić bez wpadania w kolejny ciąg. ://www. kudzu. pl/ Warto obejrzeć wywiady z Jadwigą Kalinowską. Pozdrawiam.
wartownik
2018-02-06 18:48:33
Jogo- tylko jedno ale. po to robisz sobie "zabieg" aby nie pić alko a nie po to żeby pić okazjonalnie :) ale widzisz jesteś kolejnym który ma przykład że to działa:)
Pozdrawiam i uciekam bo zaraz tu bedzię sie irish wypowiadał :) :) heeh
MarasYorkshirePaczki
2018-02-08 22:25:20
Miałem dziewczyne zaszytą niestety alkoholizm to psychika a psychiką możesz wszystko pokonać tylko szkoda że nie jakiś lepszy cel niż obejście bólu od chlania, szkoda gadać
KapitanNemo1
2018-02-13 15:39:46
CUD = Ciało, Umysł, Dusza - łeb trzeba zaszyć i to wszystko.
~ngine
2018-02-13 19:36:27
Ktoś jeździ na psychotropach? (ssri, neuro itp)
~Kkkkkkk
2018-02-13 22:42:30
Cześć. Mam takie pytanie. Mam chłopaka który się zaszyl i zazywa Alko co nam robić. Pomozcie
KapitanNemo1
2018-02-14 19:23:39
Nic nie zrobisz jak sam nie chce. Będzie pił do momentu aż podroby podziękują za współpracę.
~Radomianin
2018-03-08 21:47:32
Wi tam słuchajcie ja mam wszywek już po raz drugi i jestem bardzo zadowolony życie zmienilo się o 180 stopni oczywiście pozytywnie. polecam bo naprawdę warto. pozdrawiam Krzysiek z Radomia
~Mlody
2018-04-02 00:11:47
Witam. pisze z zapytanie. czytam na wszustkich stronach o esperalu i pisza ze czas rozpuszczenia i dzialania to i 8 miesiecy. czy np po 10 miesiacaxh moge sie napic? I czy wie ktos czy po tych 10 miesiacach moge powtirzyc zabiek czy musze odczekac jaki czas jeszcze?
Alex:-}
2018-04-02 10:13:10
za parę dni minie 26... tak, 26 lat jak nie piję od zaszycia.. ; -}
nie powtarzałem zabiegu ale wiem, że można..
Młody, jeżeli jesteś alkoholikiem tak jak ja to zapomnij o piciu... w ogóle.. i to już.. ; -}
z drugiej strony możesz olać nie picie... żegnaj... ; -}
~Marcel
2018-05-08 11:20:38
A we Francji gdzie można się zaszyć z góry dzięki za odpowiedzi
~Ordynator ku-ku
2018-05-08 11:25:43
Jak nie chcesz aby cię szybko znaleźli, najlepiej gdzieś w wysokich Alpach.
Kwiatuuu
2018-05-08 13:41:56
Ordynatorze! Szanuje poczucie humoru, ale nie zniechęcaj Marcela. Znalazł się na dobrej drodze. Pozwólmy i pomóżmy mu ją przejść. Moze ktos bedzie wiedział.
~grappler
2018-05-08 13:45:16
Ostatni raz piłem 02. 03 - obudziłem się o 05ej rano w łazience na kaflach...
Ciągnie do alko nadal, ale nie jest źle - jak gderała, tak gdera...
~Marcel
2018-05-08 16:19:57
Nie rozumiem aluzji z tymi Alpami nawet to śmieszne nie było pozdrawiam i dzięki za wyczerpująca odpowiedź
~Malysz
2018-05-08 18:29:45
Ja nie mam problemu z alkoholem zawsze go kupię
~Malysz
2018-05-08 18:32:27
A tak poważnie to jest forum AA czy e transport
~pajak850
2018-05-16 10:15:36
Miałem dwa razy Raz nie piłem 9 miesięcy teraz 7 Dzisiaj znow jade Zajebista sprawa Wchodzisz zdolowany przez Alko a wychodzisz inny człowiek Polecam
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 54.162.184.214

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2018
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce