Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Ile zarabia spedytor??

ID: 39673


Witam mam niecale 21 lat studiuje logistyke i pracuje od dwoch miesiecy w firmie transportowej jako spedytor ile taki spedytor zarabia? ma stala pensje?? obilo mi sie o uszy ze wiekszosc ma placone procentowo od zlecen jelsi tak ile to procent jest?? Jakies podpowiedzi od zaawansownaych spedytorow tez poprosze zebym na starcie nie utknał. Pozdrawiam

Posty (312)

jacek-kuba
takijeden jakbyś miał pod sobą 40 zestawów i samodzielnie załatwiał im na bieżąco robotę to zarobiłbyś ponad 20 tys zł. Może byłeś dyspozytorem?

-1

~takijeden
I tego sie trzymajmy. A jak sam dobrze wiesz, profesjonalisci za kierownica stanowia mniejszosc. Czesc firm transportowych prawdopodobnie upadnie, traktorzysci wroca do jazdy po polach, dziady beda splacac komornikow, a normalni kierowcy beda dostarczac towary

1

~takijeden
Jacek-kuba, nie napisalem ile ja zarabialem tylko ile zarabiaja spedytorzy. Taki niuans

1

jacek-kuba
Ordynator wczoraj oglądałem program w TV -Demotrans odbierał 80 Actrosów. Pod płotem latał jakiś gość i wołał do ochroniarzy, że ma tam przemawiać. Poszczuli go psami, to nie był glaca czasami? Ja go w realu nie znam, ale faktycznie był jakiś łysy, może wyliniały.

-2

~takijeden
I jeszcze tylko wam powiem, ze pieniadze sa w zyciu wazne, bo dzieki nim sie zyje na jakims poziomie, ale nie warto isc tylko za kasa bo wtedy stajemy sie zwyklymi hoojami. To taki wpis dla przyszlych spedytorow

1

~radek
Pensja spedytorów nie jest zła, ale trzeba przyznać, że nie jest tez to łatwa praca. Pracowałem w blau-speed i kilka tys miałem lekką ręką. Róźnie to bywało, ale poniżej 4k nie schodziłem.

1

~ktos
Zgadzam się. Też pracuję w blau speed i jest bardzo dobrze. Nie będę mowił ile dokładnie ale na spokojnie się utrzymuje i stać mnie na to co chce.

1

~Boro
oj marzyciele, marzyciele. Przy 20000 zysku płacą po 10k netto? Kurde musze sie iść upomniec do szefa bo przy 24 autach mamy we 3 ok 58-70k zysku co miesiac przy obrotach ok900k - 1mln.
4, 5 stała pensja + bonusy. Firma produkcyjna więc exporty dogrywamy sobie z własną produkcją i tylko klienci importujący mnie interesuja w zasadzie a tych jest opór jak się wie gdzie szukać.
PS. Na transie teżmożna fajne kontakty podłapać jak sie wie z kim rozmawiać.

1

~Stefan
58-70 tysięcy zysku z 24 aut? Czyli pomiędzy 2-3 tysiące z auta? Gratuluje.

Ja też jestem spedytorem, tylko w zależności od miesiąca zostaje 8-12 tysięcy z auta. Licząc już nawet po opłaceniu mnie.

Dlatego mając 4 auta mam więcej od Ciebie. Jaka praca, taka płaca.

1

~Wanda
17000 wyciagam przy 4 autkach :)

1

~Robert
Lepiej zostan kierowco, praca mila i przyjemna zarobki ok a nie masz nikogo nad glowo. 9h jazdy i potem czas dla siebie

1

Mr_Kontener
Witam, poszukujemy do pracy w Łodzi:

Spedytora / Dyspozytora

Jeste śmy firmą z młodym zespołem,
oferujemy wszystkie nowoczesne narzędzia pracy,
chętnie razem stworzymy efektywne stanowisko pracy.

Do prowadzenia i opieki 7-12 własnych pojazdów, z czasem więcej,
silosy kiprowane oraz coilmuldy standard

Jazda po PL i UE

Wymagamy znajomość Angielskiego i Niemieckiego
oraz MS Office oraz zasad funkcjonowania programów TMS

Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od posiadanej wiedzy oraz stopnia zaangażowania.
Rozumiemy potrzeby ciągłego rozwoju i nauki.

Chętnie przyjmiemy również osobę z doświadczeniem, na stanowisko kierownicze do stworzenia i nadzoru nowego nowoczesnego zespołu spedycyjnego.

Zapraszamy do rozmowy: +48 601 941 402

-1

~Kieroldek
Stefan ty nie liczysz wszystkich kosztow czlowieku, ty liczysz przychod. nie dochod na czysto.

1

~Stefan
Liczę wszystko, łącznie z amortyzacją auta.

1

~Kieroldek
Stefan gdyby to bylo takie piekne ze z auta ma sie 12 na czysto to wiesz. Uwierz nie liczysz wszystkiego.

1

~Stefan
Wierz mi, zarzucasz mi mylenie przychodu z dochodem a ja doskonale wiem jak to policzy. Wiem, ile szef musi nie raz do skarbówki zanieść, wiem, że trzeba odłożyć na naprawy, opony i zamortyzować nawet wpłatę na leasing. Da się wycisnąć średnią około 10 tyś na miesiąc z auta, ale nie bazując na transie i idąc po najmniejszej linii oporu ze zwykłą plandeką jak większość.

1

~alex
z 15 aut zarabiam ok 10-12 tys na reke, roboty od ch@uja no ale cos kosztem czegos

1

~highway
Nie wiem jak wy to liczycie że z auta zostaje 12 tys. zł /msc. po odjęciu kosztów. Chyba musiałoby auto jeździć przez 16h na dobę i robić po 15 tys. km /ms.
Legalnie kierowca zrobi około 8 tys. km/msc. na kraju. Po odjęciu paliwa i kierowcy zostaje ci połowa z obotu takim autem. A zusy srusy i inne żeczy których pełno??? Na czyto to znaczy że idziesz doi bankomatu, wypłacasz i odkładasz na kupkę. Jak by tak było to przy 3 autach zarabiasz na czysto ponad 30 0000/msc. Ps. spedytor bierze około 8% za auto a ile tych aut ma i jakie to świdczy o tym jak sobie radzi. Nie mylic z dyspozytoremktóry może mieć pod sobą 25 aut i zarabiać około 3 tys. / msc na rękę, a znam przypadek gdzie dziewczyna dostaje 2200 /msc. za około 25 aut. To ja z 2 aut mam tyle co ona za 25. Ogarnij kilku przewoźników z paroma autami i zarobisz tyle że będziesz zadowolony i nawet z domu nie będziesz musiał wychodzić...

1

~Tołdi
Stefanowi się coś popiertoliło... Mój boże: 10-12 tys. na czysto ze zwykłej szmaty 13, 6m w 2019 roku???!!! Przy flocie 100 zestawów gumofilc kosiłby 1 mln miesięcznie na czysto! Ale Stefan wie, że tak jest, a gdyby jeszcze nie te naprawy i opony to pewnie zostawałoby z auta ze 20 koła papieru na czysto... Dobrze, że Stefan w ogóle zna jakieś pozycji, które można nazwać w firmie transportowej kosztami, tyle że on zna ich 2-3 a jest ich faktycznie "tylko" kilkadziesiąt. Stefan - spytam na koniec - ile ty masz lat chłopcze?

1

~krzysiek
Zależy wszystko od firmy, ja mogę polecić Blau Speed, tam naprawdę można fajnie zarobić.

1

~Miro
Łysy podobno odpędzał
kierowców spod, wielu kręciło się koło niego. Potem okazało się że to parking dla ciężarówek.

-1

~kosa
większość zależy od wielkości firmy, czy się ma swoje działy prawne, administracyjne, Hr, dział techniczny wraz z warsztatem. JA osobiście mogę wam podać obrót ostatniego miesiąca np: (listopada pełny miesiąc pracy) obrót w euro bez promów z 6składów chłodniczych : 66039e za 63917km, w autach nie było nic na szczęście naprawiane oraz żadnych not czy mandatów. Zysk z tej orki 26tys. zł z 6aut. Słyszałem od znajomych że mają podwykonawców którym dają 0, 84e/km na europie i ci przewoźnicy zarabiają na tym, co wydaje mi się mega słabo skoro firma w której pracuje wychodzi na zero przy stawce: 0, 98e. Głównie bez promów mam stawkę 1, 02 i wzwyż, już nie będę wspominał pięknego 2018 roku gdzie latało się z lodami cały czas po 1, 35 1, 40e/km

-1

jacek-kuba
Nie da się czytać wypowiedzi dyspozytorów i przeszukiwaczy giełdy. Oni nawet nie wiedzą kto to jest spedytor.
przeszukiwacz minimalna z UP jak się wyrobi 4 zarobi.

-1

ninobzik
Każdy się ceni i za siedzenie w klimatyzowanym pomieszczeniu, po 8 godzin na dobę, zrazu wola niebotyczne pieniądze.
Dobrze, że języki obce są teraz normą e nauczaniu od młodości.
Może w końcu, oprócz znajomości języka obcego, wymagane będą większe kwalifikacje, aby zasłużyć na miano spedytora.

1

~kosa
Oceń mi kolego prawdziwego spedytora? Wymień jego zadania?
Obecnie na naszym rynku większość spedytorów jest zarówna dyspozytorami czyli oprócz kontaktów z klientami, faktycznie przeszukują giełdy, planują i kalkulują trasy (które dość często i gęsto nie pasują kiermana), ja czasem jeszcze sprzedaję nadwyżki czy to ltl czy ftl oprócz prowadzenia aut (bo sam na nie szukam pracy, firma nie chce mieć podpisanych kontraktów bo każdy chyba wie ile Uni czy MO daje kary za każdorazowe nie terminowe podstawienie auta). Rozliczam driverów, a jak jest potrzeba to i po celnych na Szwajcarię się wydzwania aby doki zrobić.

Faktem jest że Prawdziwy spedytor ma kontakt z klientem (doradza mu jaki transport wybrać z jakich zasad INCOTERMS zadziałać) ale umówmy się ówcześnie przy obecnym rynku transportowym większość firm zajmuje się strikte czystym transportem ew. sprzedażą ładunków. Większość dużych producentów ma w swoich firmach działy zakupu lub sprzedaży i w większości oni działają właśnie na tych zasadach, sami wybierając spedycję, a w sumie to wygląda to na zasadzie morskiego czy lotniczego na wysłanie do kilku największych firm ofert na transport ich ładunków (Ja w swojej pierwszej pracy w dziale zakupów/sprzedaży również działałem na tej zasadzie)
Bardzo mało naszych rodzimy firm jest jakkolwiek konkurencyjna aby dogrywać temat transportów morskich czy też lotniczych z poza UE. Zazwyczaj robią to największe kurierki świata (i nie mam tu na myśli tylko tych Panów co wam na święta przynoszą paczuszki) nasi odstaną propozycję ew. od takiej spedycji zorganizowania transportu już z cargo do miejsca docelowego.

1

~x-man
w tej chwili Ci sie mianuja spedtorami to sa sprzedawcy ladunkow na zasadzie kopiuj wklej. jak ja zaczynalem do spedytor byl opiekunem kliekenta i organizowal wsyzstko od a do z wtedy byly jeszcze odprawy celne. pilnowaniem auto i dzieleniem pracy zajmowalo sie dispo teraz to tylko nazwa pozostala. w duzych firmach firmach taki podzial dzaiala nadal, SPedytor opiekuje sie klienten i sprzedaje nadwyzki a dispo robi brudna robote tzn planuje auta i kierowcow. stawki sa rozne. znam takich co gora 4-5 kola wyciagaja a sata tacy co ponizej 8 tys nie schodza. rozbieznosc duza, zalezy od firmy, regionu, specjalizacji. duzo tzw spedytorow jest na prowizji

-1

~kosa
wiem kolego że zależy od miejscowości i prowizji, mi w pierwszym poście chodziło o koszty firmy nawiązując do kilku wcześniejszych wpisów, bo od tych kosztów uzależniona jest premia (prowizja). W drugim już faktycznie tak jak pisałem, kiedyś praca czystej spedycji wyglądała inaczej i tak jak piszesz to był opiekun klienta (ale umówmy się teraz to się po prostu przepisuje zapytanie od klienta z maila do giełdę). Teraz jedynie w sposób właściwy dla czystej spedycji opieka klienta wygląda na przepisaniu. W niewielkim stopniu są zaangażowani i w nie wielu firmach tak jak już pisałem wcześniej odpowiedzialni za zasady Incoterms czyli również w tych zasadach są zawarte szczegóły dot. ubezpieczenia odpowiedzialności prawnej, ubezpieczenia czy wyboru dostawcy log. czy też zwykłe załatwienie z urzędem celnym papierów czy wypełnienie AWB czy Konosamentu. Po prostu czasy się troszkę pozmieniały i większość firm jest nastawiona na transport wewnętrzny w UE. A pozostałymi rynkami zajmują się głównie Ci najwięksi gracze. Ale tam już zwykły pracownik również nie zarabia super w obecnych czasach jak przystało, wiem bo mam 2 kolegów którzy w DB się lotniczymi i kontenerami zajmują z Chin.

Ja osobiście posiadam i studia w tym zakresie i siedziałem u Producenta jak i w czystej spedycji zlecając wyczystko podwykonawca i tam zasada była praktycznie podobna jak przepisywacz, jedyne co było ciekawe to ltl i obliczanie ldm i wycena tego, ale to tak na prawdę było mega denerwujące, bo klienci wysyłają zapytania o takie transporty do 5-10 firm i człowiek sie produkcje tylko dla bycia najtańszym. Dlatego przeniosłem się na kolejne stanowisko i teraz mam 6swoich składów i sam na nie szukam pracy po europie (czy to klient bezpośredni czy giełdy), i jestem również dyspo bo nimi zarządzam, planuje i kalkuluje trasy (tutaj muszę wiedzieć gdzie można zarobić a gdzie trzeba oddać) i sprzedaje ładunki jak powiedźmy to "spedytor" bo nadwyżki oddaję po giełdach, ale nie wypełniam dokumentów celnych nie wypisuje CMR i innych pierdów bo po prostu nie mam wysyłam poza UE a CMR to kierowcy wypisują. Odnośnie tego od A do Z to oprócz znalezienia przewoźnika, sprawdzenia jego dokumentów, przypilnowania później czy wszystkie paniery się zgadzają są odpowiednia wypisane i ew. ogarnięcia celnego, co jeszcze w obecnych czasach może spedytor? tak szczerze? większość fabryk ma swoje wewnętrzne sposoby załadunku a wiec spedytor im w tym nie pomaga (nie tłumaczy w jaki sposób towar ma być zabezpieczony i załadowany), pytam tak szczerze?

1

~Mateusz
Co do kwot to zależy od firm. Jedne płacą więcej, drugie mniej. W Polsce jakichś kokosów może nie ma, ale też nie ma co narzekać. Ja pracowałem w kilku firmach, teraz pracuję w Blau Speed i jestem zadowolony. Warunki ok, umowa podstawa + premia.

1

~Kamil
Znam Blau Speed i mogę potwierdzić, firma całkiem okej
~Krzysiek 11
potwierdzam, blau speed to bardzo dobra firma
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 216.73.216.93

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels