RITEX Polkowice
ID: 35867

Koledzy co wiecie o tej firmie.

~Daro
*.master.pl

REKLAMA

Posty (217)

~Roxy
2015-02-20 23:54:35
Waldek uważaj z tym botoksem bo jeszcze trochę to cię rodzina nie pozna. A tak na marginesie przestań oszukać ludzi i żyć ich kosztem. Przyjdzie taki dzień że za wszystko zapłacisz.
~joojek
2015-02-22 17:51:29
jakie zarobiki sa u nich i jak traktuja kierowców czesto widze ritexa we francji i tak sie narazie tylko zastanawiam zalezy wszystko od tego jakie pieniądze na koniec miesiąca sie dostaje za prace
~maksi king
2015-03-02 21:32:24
proponujemy około 7 tysiecy
~Livan
2015-03-07 11:55:23
pensja gwarantowana 6, 500 na ręke. kierowca płaci 10% za autostrady, za paliwo nawet jak je ukradną na parkingu a jest się w domu, 1000 złotych za każdy wypadek. sprzęt nowy ale nieserwisowany. bardzo oszczędny tryb jazdy gdyż hamulce mają starczyć na cały żywot auta bo jak nie to płaci też kierowca. opony też mają limity. ciągła tyrka na maksa i do tego zmuszają do jazdy landówkami żeby nie płacić za autostrady a dostawy czasowe więc nie trzeba tłumaczyć jak to wygląda. jedyny plus to że kasa w całości i na czas. Pozdrawiam
~waldek
2015-04-19 13:06:04
pozdrowienia dla buraka ze ślubowa
~ITD
2015-06-07 21:50:33
Uwaga!!
Przypominam y firmie RITEX o dolewaniu AdBlue do zbiornikow.
Zwiekszamy kontrole Panstwa pojazdow na teryrorium RP i informujemy naszych zachodnich sasiadow o szczegolowych kontrolach plynu w zborniku do AdBlue w Panstwa pojazdach.
~otomoto
2015-09-21 22:06:15
Scania Scania ritex ritex Rysiek Rysiek
~niedoświadczony
2016-01-06 16:03:01
Jak jest teraz w taj firmie bo znalazłem ogłoszenie na olx i się zastanawiam czy warto zawracać sobie głowę?
~) (
2016-01-10 14:36:06
Tragedia jest, imijaj
~gość
2016-01-14 23:58:22
Tragedia omijać szerokim łukiem, banda oszustów szczególnie szef.
~krzysztof
2016-01-18 10:47:10
pracowałem tam 2 miesiące i podziękowałem, ogólnie wał wała wałem pogania, szczerze każda inna firma tylko nie ta
~Borsuk
2016-01-30 21:07:02
Ja juz troche pracuje w tej firmie i wiem ze nie wszystko jest idealne ale wyplata jest na czas, jezdzisz dobrymi autami i mozesz nauczyc sie jezdzic jako swiezak. Wiec nie pisz ze wal na wale bo jak ktos nie wytrzymuje nocek, siedzenia w aucie przez 3 tygodnie i rozlaki z rodzina to niech wogole nie pisze sie na jazde w miedzynarodowce bo nigdy nic nie bedzie pasowalo
lukaszw79
2016-01-31 07:12:12
Popieram Bor*. Jestem po pierwszym miesiacu w ritex i jestem zadowolony. Wiadomo, że nie zawsze wszystko jest ok ale robię swoje i nie ogłądam sie na innych.
~KandydatX
2016-02-23 13:35:01
W Ritex są tylko podwójne obsady? I jest tak jak piszą w ogłoszeniu? 3/1 = 6700zł?
lukaszw79
2016-03-01 07:22:38
KandydatX jest tak jak piszesz. 3/1 6700 netto gwarantowane przelewane na konto. Jest szansa zeby dostac wiecej ale w tym systemie trudno zeby z frachtow wyjezdzic.
~Do lukaszw79
2016-03-12 21:17:28
A możesz kolego napisać po jakich krajach jeździcie w tym ritex i co wozicie kurierkę czy coś innego i co możesz napisać o firmie.
~MarianeK81
2016-05-25 15:24:47
Witam, dołączam się do prośby o bardziej szczegółowe informację po jakich krajach jeździcie etc...
Również zastanawiam się nad tą firmą.
Jak wygląda wynagrodzenie czy na podwójnej obsadzie w systemie 3/1 można zarobić ponad 6 tys netto?
~tadziu
2016-06-16 12:32:32
Najlepsza firma na polskim rynku
~tadziu
2016-06-16 12:35:46
można zarobić 6 a nawet i 7 tyś netto
~Arturro
2016-07-25 22:42:20
Do jakiego miasta w Niemczech wożą tymi busami???
~adi
2017-02-06 13:41:28
zmieniło sie cos przez ostatnie pół roku???
~adi
2017-02-06 14:00:49
biora bez doświadczenia czy minimalne na ciężarówkach musi być??
~jednorazowy
2017-02-06 17:39:15
@adi Biorą bez doświadczenia
~hhhh
2017-02-07 11:11:03
wie ktoś ile płacą kierowcom bez doswiadczenia??
~jednorazowy
2017-02-07 20:58:57
@hhhh 6700 netto
~Zzz
2017-02-08 20:20:50
Tak
~tyu
2017-02-08 20:49:04
jak ktoś tu pisze wypłata na czas jakby był to przywilej albo zaleta firmy, śmiech na sali omijać dziadów wielkim łukiem
~Stefan
2017-02-08 22:00:56
Moze jeszcze Wexel podpisujecie?
~Gucio
2017-02-13 18:33:22
Ritex wozi busami do Niemiec na bazę czy startuje sie w trasę z pl? Jedna ciężarówka przypisana na stałe do kierowcy? Jak to wygląda z powrotami?
~Janek
2017-02-16 11:23:42
Wraz z kolega chcielismy zlozyc podania, Panowie powiedzcie jak jest z tym doswiadczeniem,
Ogolne doswiadczenie mamy lecz na autobusach ( kraj i miedzynarodowka w podwojnej obsadzie) , ok 10 lat, oraz na solowkach, lecz na zestawach nie.
Czy jakies szkolenia sa wprowadzajace?
Z gory dziekuje z odpowiedz
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.235.107.209

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2020
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels