ID: 32525
co wiadomo o firmie JOTMEX z konstantynowa Łódzkiego?
ID: 32525
ID: 32525
j. w
j. w
~ciekawy*.gprs.plus.pl
*.gprs.plus.pl
Posty (38)
~Marek | Ktoś może pracuje lub pracował tam. Jakieś info? ? | |||
~Stasiu | Praca spoko zjazdy co tydzień kasa na czas tacho ok co więcej chcieć | |||
~Kamil | Ktoś potwierdzi słowa Stasia? | |||
mati
| Wiszą ogłoszenia na etransport, ktoś może powiedzieć coś konkretnego o firmie? | |||
~kierowca | Jak chcesz zostać kolejnym frajerem to masz duże szanse, jeszcze w tym roku. | 1 | ||
gregory1267
| Poprawiło się w jotmexie Konstantynów Łódzki | |||
kokeszko7
| Witam. Jak obecnie jest w tej firmie. | |||
~Ronin10 | Witam. Widziałem ostatnio ogłoszenie firmy Jotmex. Może ktoś z czytających obecnie tam pracuje i szczerze napisze jakie są zarobki i czy robią przeżuty. W ogłoszeniu jest podane że jeździ się 5, 6 dni. Dzięki za konkretne odpowiedzi. Pozdrawiam | |||
~Ronin10 | Ponawiam pytanie. | |||
~Iwo | Firma wykorzystuje kierowców na ful, za*l sześć dni w tygodniu, jak pracujesz w danym dniu pięć godzin to Ci nie płaci bo mówi że dnuowka to osiem godz. Za wszystko kierowca płaci, nie oddaje za parkingi, jest nawet po pięć zaladunkow na powrotach. Kierowca odpowiada finansowo za najmniejsza sztuczkę czy zdarzenie drogowe. Omijaj ta firmę szerokim łukiem bo właściciel to mega cwaniak, skapiec i... | 1 | ||
~Jurek | Potwierdzam, dodam jeszcze, że tabor to ostatni szrot. Znam firmę, bo są z Konstantynów Łódzki a ja z Pabianic, w 2018 byłem nawet na rozmowie i dałem sobie spokój, bajkopisarz właściciel. | 1 | ||
~Ronin10 | Dzięki za informację. Pozdrawiam i szerokości życzę. | |||
~Ronin10 | Miałem rozmowę w sprawie pracy w w/w firmie. Mimo mojego niewielkiego doświadczenia otrzymałem żenującą propozycję finansową. 3000 zł brutto podstawy i 150 zł dzień przy 5/6 dniach w trasie po przeliczeniu na godziny wychodzi 10 złoty z chakiem. To kpina. Nie człowiek powinien służyć pracy ale praca człowiekowi. Pozdrawiam nie dawajmy się wykorzystywać. | 1 | ||
~Jurek | Idź lepiej do Rabena w Strykowie, 4, 5 -5 k dostaniesz na rękę, weekend w domu a i w tygodniu się też we własnym łóżku z dziewczyną prześpisz. Robota czysta, tacho tak samo. | 1 | ||
~Iwo | Ronin 10 zobacz firmę Mat mir jest na Granicznej naprzeciw wodociągów pracowałem tan mam dobre doświadczenia Forsa niezła, jak skończysz kółko w czwartek to masz wolne. Do Jotmexsu lepiej nie, facet traktuje kierowców jak murznow | 1 | ||
~Krzysiek | Potwierdzam. Od Jotmexu szerokim łukiem !!! Dziadostwo i tyle. | 1 | ||
~Były szofer | Napisz kolego czy on Ci tą kaske proponował za kraj?Czy za przerzuty? Bo jak na kraj to nie jest najgorzej, tylko dostaniesz złom na manualu, jeżeli zagranica to wiklina już całkowicie poszedł po bandzie. | |||
~Jan | Jotmex robi zagranicę. Masz po kilka zaladunkow i biegasz w koło naczepy jak głupi, i szarpiesz się z plandeka po to żeby doładować dwie lub trzy palety a samochody zlom | 1 | ||
~Były szofer | Jan, ja z wikliniarzem miałem krótki epizod w 2017, kraj robiłem za 3, 5 k na miesiąc, starą Scanią w manualu. Pamiętam, że kusił zagranicą i mitycznymi zarobkami. Jak na tamte czasy 3, 5 k to już była taka sobie pensja, po miesiącu próby miała być podwyżka, ale doszedł do wniosku, że nie ma z czego dorzucić i albo kraj za tą kasę albo zagranica, no to wybrałem opcję nr 3 czyli rzuciłem kluczykiem. Nawet rozliczył się solidnie, chyba tylko dla tego, że ja prawie sąsiad. | |||
~Ronin10 | Trasy Polska - Niemcy. Dziękuję koledzy za żetelne informacje. | |||
~Ronin10 | Prośba panowie. Jak by ktoś wiedział lub słyszał coś o jakiejś kąkretnej firmie napiszcie proszę. Pozdrawiam | |||
~Kamil | Nie ma w czym wybierać. Wszędzie Ukraina i Białoruś. Stawka stop nawet spadek. | 1 | ||
~Gucio | Dobrze że chłopaki sobie pomagacie, wzajemnie ostrzegacie, tak powinno być. Brawo. | 1 | ||
~Ramzes | Łódź i okolice to dominacja tzw dziadtransów, pensja w ratach, kilometrówka, tabor w opłakanym stanie, w zasadzie za co drugim powinien jechać holownik. Tak jak kolega wyżej pisze Ukry i Białorusy dominują, mogę zasugerować firmę z Kalisza Mori Transport, wstawiają ciagniki pod spedycję Kuhne Nagel, co do systemu można się dogadać, kasa też do dogadania, właściciel Hubert nie najgorszy gość, można powiedzieć, że normalny szef. Jedyny mankament to dojazdy osobowym do ciężarówki, na granice De/Dk czy do Luxa. Czasem jedziesz sam a czasem w kilku i mnie to w pandemii zniechęciło, bo towarzystwo bez masek, kaszlące i na uwagi parskające śmiechem. Jak chcesz w miarę dobrze zarobić ale gość w domu to Mielczarek w Zduńskiej Woli, kolega jeżdzi i jest zadowolony. Powodzenia w szukaniu pracy życzę i nie dajcie się nacinać. | 1 | ||
~Ronin10 | Dziękuję za info Ramzes. Wszystkiego dobrego | |||
~sid | ramzes to nie lepiej bezposrednio u duna czy niemca roboty poszukac jak na latwizne isc | |||
~Ramzes | Sid, nie każdy chce pracować u Duńczyka czy Niemca, tam też dobra robota nie leży na ulicy i czeka, no i kwestia języka, a pracować w Niemczech w firmie z polskim dyspo to lepiej u nas na wywrotce gruz wozić. Ja od kwietnia jeżdżę u handlarza płodami rolnymi na ruchomej podłodze, 20 km od domu, dał dość wysoką podstawę na umowię tak więc choroby się nie boję bo i umowa jest bardzo ok, auto nowy Renault, obsługi naczepy nauczył, problemów z nim żadnych nie mam ani on ze mną, a gość, który odszedł pluł jadem nienawiści na gościa bo mu co miesiąc podwyżki nie chciał dać. Najwazniejsza kwestia to taka, że gość jest stabilny i ma wizję rozwoju swojej firmy, tak więc oby tylko covid trzymał się z daleka i będzie cool. | |||
~Lajka | Witam. Firma ok. Robie tam z pewnymi turbulencjami 6 rok. Mozna narzekać na wszystko nie mniej to kwestia podejscia. Co do starego - wszystko idzie dogadać. Kasa do dogadania. Podstawa plus premia plus diety jak chcesz robic w weekendy 1 weekend 8500 jak chcesz sie poobijać pon piatek to 7700 lub wyżej zależy jaka masz premie. | |||
~Lakiluk | Działam tam długo, wszystko do dogadania bez problemu, kasa i trasy ok, weekendy w domu, auto mam swoje bez zmian. | |||
~Co trzeci na straty | Naczepy nadają się z powrotem do hitlera, tam gdzie ich robota za sto osiemdziesiąt polskich złotych za każdy dzień pracy. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.