ID: 284768
Volvo FH 2019 vs Volvo FH I-Save realna różnica w spalaniu i awaryjność
ID: 284768
ID: 284768
Witam jak w temacie chciałem podpytać jak to jest z nowymi Volvo w porownaniu z poprzednikiem
Wiadomo poprzednik nie ma wiele wad jeżeli chodzi o awaryjność ale swoje spali jak to każdy mówi ( to znaczy ile? ) Na średnim tonarzu 20-23 tony głównie DE max do wysokości Kassel i Koloni
Ma ktoś porównanie między poprzednikiem a I-Save również mam na myśli jakieś bolaczki nowego modelu
Witam jak w temacie chciałem podpytać jak to jest z nowymi Volvo w porownaniu z poprzednikiem
Wiadomo poprzednik nie ma wiele wad jeżeli chodzi o awaryjność ale swoje spali jak to każdy mówi ( to znaczy ile? ) Na średnim tonarzu 20-23 tony głównie DE max do wysokości Kassel i Koloni
Ma ktoś porównanie między poprzednikiem a I-Save również mam na myśli jakieś bolaczki nowego modelu
Posty (3)
liwtrans
| jak w temacie... | |||
Puchacz1
| Auto autu nierówne. Kierowca kierowcy również. Ale. I save pali zdecydowanie mniej od poprzednika. Nawet i o 3 4 litry mniej na 100 km. Bolączki? W moim, obecnie 380tys przebiegu, na gwarancji wymieniona wiązka elektryczna w skrzyni biegów i przy około 360tys pompa i wtrysk AdBlue. Pobór AdBlue też znacznie niższy od poprzednika. | |||
liwtrans
| No właśnie może i silniki wytrzymałe ale układy oczyszczania spali awaryjne jak w każdej marce 128584; Nie mam Volvo ale temat założyłem gdyż odnośnie FH 2017 Rok tak mi ostatnio zachwalali że mówię może się skuszę ale z drugiej strony jak już brać to z przebiegiem rzedu 300 tyś max a to już wszystko I-save Może zostanę przy moich Manikach które są po 80 tys tańsze a też nke narzekam na swoje Żeby odzyskać 80 tyś w paliwie to jest pewnie z 3 lata uzytkowania o ile takie Volvo by spaliło rzeczywiście 3-4 litry mniej również od nowego Mana a jeszcze trzeba pamiętać że Volvo pewnie droższe w eksploatacji, cena cześć |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.