ID: 284720
Załadunek towaru – dlaczego przewoźnik wciąż ponosi odpowiedzialność za cudze błędy?
ID: 284720
ID: 284720
Spedytor otrzymuje zlecenie przewozu płyt wiórowych od dużej korporacji i przekazuje je przewoźnikowi. Towar zostaje załadowany przez nadawcę, dostarczony na czas, ale przy rozładunku okazuje się, że ładunek się przesunął, zabezpieczenia pękły, a część płyt uległa uszkodzeniu.
Spedytor otrzymuje zlecenie przewozu płyt wiórowych od dużej korporacji i przekazuje je przewoźnikowi. Towar zostaje załadowany przez nadawcę, dostarczony na czas, ale przy rozładunku okazuje się, że ładunek się przesunął, zabezpieczenia pękły, a część płyt uległa uszkodzeniu.
~etransport.pl
Posty (20)
~Cyrk transportowy | Reklamacja zostala przyjeta, kolejne ladunki odwolane lub utrudniane przewoznikowi zycie. Taka jest prawda w wielu innych firmach wszystko zgodnie z prawem a cierpi zawsze NAJSLABSZE OGNIWO. Teraz w firmie transportowej to z prawikiem na prawym fotelu trzebaby jezdzic. I nie zmieni sie nic bo auto musi jezdzic non stop aby zarabiac a sprawy w sadach latami. Tu jest przewaga klientow. Towar moze polezec i pol roku (w zaleznosci od branzy) a auto tyle stac nie moze. | |||
~Ramol | W Hiszpanii nie wolno kierowcy ładować, i zapinać towaru. Za wszystko jest odpowiedzialny nadawca/załadowca. Kierowca ma jechać. | |||
~Promil | Ramol, bo hiszpania wprowadzila troche cywilizacji, a tutaj kierowca jest traktowany jak niewolnik, zaladuj, rozladuj, w niemczech tak samo polaka traktuja, jak nie rozladuje naczepy to moge 2 dni stac, hiszpanie wprowadzili tez czas za, i rozladunku na 2 godz, a nie jak w polsce 8 godzin i jeszcze ze 2 godziny czekania na papiery | |||
~Kasztan | Zatrudnia się kierowców zawodowych, a nie baranów forumowych czy parkingowych. Wtedy nie ma takich problemów, że coś się przesunęło czy uszkodziło. | |||
ono
| nie brać zleceń gdzie kierowca sam ładuje Lidle itp... sami sobie strzelacie w kolana ładując towar bo szybko szybko czas leci lub spedytor deb*** biorący takie zlecenie. Nie brać! Nie ładować - nie robić za kogoś roboty!!! SAMI NAUCZYLIŚCIE. Nie pojedzie towar to się nauczą ale do tego trzeba zmiany mentalności. | |||
~Kasztan | Ale ty bredzisz. Nawet nie wiesz jaki z tego jest zysk, bo płacą za każdą zdjętą paletę z auta do strefy przyjęć. Kierowca w ciągu godziny zdejmuje towar i jedzie dalej. | |||
~Raf TIR | To samo dotyczy się jak kierowca sam wymienia koło bierze na siebie odpowiedzialność za całą operację i jej skutki tak samo przewoźnik ponosi odpowiedzialność za załadunek i rozładunek dlaczego bo są ciency oboje w uszach kierowca boi się szefa że go z wolni chociaż nie ma obowiązku wymiany koła bi nie jest napisane w umowie a przewoźnik się boi że jak się postawi że zerwa z nim kontrakt a karawana jedzie dalej | |||
Puchacz1
| ~Raf TIR 5 godzin temu Wielka mi "operacja" wymiana koła:) :) :) Prawie jak operacja na otwartym sercu. Przez prawie trzy lata RAZ wymieniałem " kapcia" na zapas. Płacą mi za to. | |||
~For55 | Wymiana koła od strony pasażera, jeśli jest zapas, tak z pół dnia to sama rozkosz. Odrobina ruchu jeszcze nikomu nie zaszkodziła. Ile wystrzałów jest z winy kierowcy, bo ma waż do pompowania w schowku to nie obejdzie zastawu wokoło i nie sprawdzi, czy każde koło trzyma powietrze, lub na jedzie na krawężnik podczas manewrowania, ile z winy szefa, bo za późno wysłał opony na regenerację, lub kupił słabej jakości opony. Dochodzą jeszcze czynniki losowe jak wbicie się metalu w oponę, czasami działania złodzieji - francja. | |||
~Krzys | Prawda jest taka kasa kasa. Później będziemy się martwić a wykorzystanie kierowców to jest na gminne do załadunku i rozładunku a za te czynności pieniążki biorą firmy transportowe. Kierowcy nie przeszkoleni na wózkach powodują wypadki, a i straty są. Myślę że czas zmienić sytuację i zadbać o kierowce i ładunki mogą wtedy dojeżdża. do celu bez strat | |||
~Kasztan | To po co udajesz kierowcę zawodowego, skoro nie potrafisz poprawnie wykonać podstawowych czynności kierowcy? | 1 | ||
~Kasztan | Tu jest główny problem. Składa taki laluś podanie o pracę i mówi szefowi, Panie ja wsiystko umiem i wsiędzie ja był. A potem taka cipa wywala towar na naczepie bo ani zabezpieczyc nie umiał prawidłowo ano jechać ostrożnie | 1 | ||
~Kasztan | O wymianie koła nie wspomnę, bo taki laluś brechy nawet nie udźwignie. | 1 | ||
tagoo
| Dlatego piszę od czasu, kiedy tylko pojawiłem się na ET, że każdy młody kierowca, powinien zaczynać karierę nie od szoferki, tylko od warsztatu na którym naprawia się ciągniki i naczepy. Miesiąc, chociaż miesiąc czasu wystarczyłoby, aby przyszły kierowca dużego smoka, umiał naprawić na parkingu proste awarie nie wymagające ściągania do warsztatu. Chociażby takie jak wymiana koła, żarówki, czy sprawdzenie bezpieczników. Oczywiście należy go w drogę zabezpieczyć i wyposażyć w odpowiedni sprzęt - w tym w klucz przekładniowy planetarny do kół. Tak przygotowany w drogę młody kierowca sam czół by się lepiej i pewniej, posiadając podstawową wiedzę mechaniczną. | |||
tagoo
| Przecież dzisiaj od dekad nie ma już szkół zawodowych, czy też średnich, które w czasie nauki w swojej ofercie miałyby zajęcia praktyczne na warsztatach mechanicznych. Wobec tego nie należy wyśmiewać młodych chłopców w rurkach z nosami w smartfonach, ze nie potrafią niczego naprawić, bo gdzie i kiedy mają się tego nauczyć? Dobrze jak matka z ojcem od czasu do czasu, wygoni takiego panicza chociaż ze śmieciami, każe odkurzyć, bądź pozamiatać w mieszkaniu. | 1 | ||
~Sydney | Jest 21pierwszy wiek od wymiany opony na autostradzie jest euromaster wystarczy aby firma miała umowę na Europę 40min i po robocie a kierowca nie ryzykuje życiem | |||
~Kasztan | Widać dziecko, że brak ci doświadczenia. Pojezdzisz po całej Europie, to może zrozumiesz. | |||
~Sydney | Kasztanie pracuje w transporcie od 30tu lat i doświadczyłem już nie jednego pracuje w przyzwoitej firmie która posiada takie ubezpieczenie i nie ma z tym problemu | |||
~Kto ludowi ukradł boczek! | Nie drapcie się koty bo w końcu pierdykne którego! Hahahahafl ahahahaflahaa! | |||
~Kasztan | Jeśli jeździsz tylko na na dalekie Niemcy to może masz rację. Zapraszam do Calabrii bądź na Sycylię. Wtedy się przekonasz co to jest warte, a twój Boss o tym ile ty jesteś warty. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.