ID: 284167
Fala donosów do PIP. Byli kierowcy uderzają w swoich pracodawców
ID: 284167
ID: 284167
Polskie firmy transportowe mierzą się z dużą liczbą kontroli Państwowej Inspekcji Pracy. Od kilku miesięcy kontrole tego organu są wynikiem wzrostu tzw. donosów pracowników – kierowców na swoich, najczęściej byłych, pracodawców. Co powinna robić firma w przypadku nieuzasadnionych donosów?
Polskie firmy transportowe mierzą się z dużą liczbą kontroli Państwowej Inspekcji Pracy. Od kilku miesięcy kontrole tego organu są wynikiem wzrostu tzw. donosów pracowników – kierowców na swoich, najczęściej byłych, pracodawców. Co powinna robić firma w przypadku nieuzasadnionych donosów?
~etransport.pl
Posty (159)
~sid | l ysy -Są jeszcze firmy poza tymi w upadłości i w restrukturyzacji płacące za leżenie w kabinie? TAK ale na zachod od Odry | |||
Ł ysy
| sid. zatem, wypier da laj na zachód. Z Bogiem. | |||
~Donald Truck | 13500 km (jak wytrzyma) x 0, 35 gr | |||
~K. | Chyba nie ma gdzie bo pani z luksmanna dzwoni po takich dziadach jak ja i oferuje 3000kierowcow że swojej oferty do obstawienia wakatów Potem wysyła @ z propozycją współpracy Chyba w Niemczech coś się dzieje nie dobrze | |||
~sid | L ysy juz tam jestem Schöne grüße aus dem [DDR] osten | |||
~Kasztan | Szoszon nie szuka pracy jako kierowca. Samo ogłoszenie o pracę miało go tu tylko uwiarygodnić jako trolla. Szoszon nie odpowiada na wysłane do niego oferty pracy. | |||
~Kasztan | ~sid 15 minut temu L ysy juz tam jestem Schöne grüße aus dem [DDR] osten Szału tam nie masz. Dziadujesz jako parobek. Mojego dziadka siłą wzięli, ty poszles dobrowolnie. | |||
~Patryk pogromca dziadow | Jestem ciekawy czemu glacymir nie chce płacić według karty kierowcy? Przecież tam jest dokładnie każda godzina pracy jazdy czy młotków zaznaczona i zarazem pisze że ktoś legalnie z tacho po 12- 13. 5 tysiąca km. Zgadzam się ale czy temu kto tyle zrobi nie należy się sporo więcej niż ktoś chce zapłacić?? Każdy zaklad pracy odbija karty płaci za godzinę teraz to już 25zl netto ale widać przewoźnicy chcą dalej wolnej amerykanki | |||
~Patryk pogromca dziadow | Dziad transi są na kolanach bo w byle jakim zakładzie pracy kolo domu zarabia się z kilkoma nadgodzinami tyle co u nich cały tydzień w kabinie. Dziad transi pies was j**ał | |||
~Kasztan | Patryk mogę Ci płacić za każdą godzinę pracy z karty kierowcy. Podaj tylko stawkę za godzinę brutto, ile chcesz za swoją pracę. Podaj swoją cenę, jeśli tylko potrafisz. | |||
Ł ysy
| Patryś. Swoje piedy puszczaj na bocznym boisku i takim ćwokom jak ty. Fakt na karcie jest wszystko zapisane. Pierwsze pytanie w sądzie usłyszysz, kto robił wpis i dlaczego wpisy rażaco odstają od wynikow innych kierowców? Uświadom sobie wreszcie jełopie, że czasy glupawych cffaniaczków takich jak ty, już przemineły. Możesz sobie wpisywać co chcesz. W końcu i tak za brak efektywności zostaniesz wy je bany na zbity pysk. To tyle głupawe cffaniaczki. | |||
Ł ysy
| Z jednym co napisał driver musicie się zgodzić. Praca tylko dla najlepszych i najtańszych. Reszta do wyuczonych zawodów z naciskiem na wyuczone zawody. | |||
Ł ysy
| Tak poważnie, czym wy chcecie obecnie szantażowac szefów? Chyba się wam w pustych głowach poprzestawiało? | |||
Ł ysy
| Patryś oderwany od rzeczywistości ćwoku, post wyżej pobiłeś w głupocie samego siebie. Muszę zacytować twoje pierdy : "Ktoś legalnie z tacho robi po 12-13, 5 tyś km. Zgadzam się, ale czy temu, który tyle zrobi nie należy się sporo więcej, niż ktoś chce zapłacić" Niby z jakoej racji miałby więcej płacić? Ten poziom wydajności powinien być standardem i jest, ale dla kierowców. Ty Patryś jesteś tylko śmiesznym skundlonym kieroffczyną. Tacy jak ty obecnie lądują w klozecie. Mam ostatnie pytanie do Patrysia. Zrozumiałeś o czym piszę? | |||
~Kasztan | Łysy jesteś pewien, że Patryk umie robić wpisy manualne na karcie kierowcy? Idę o zakład, że nie potrafi. Nie potrafi również policzyć swoich godzin pracy. | |||
Ł ysy
| Szczerze powiedziawszy gówno mnie obchodzą pierdy szoferskiej hołoty. Gówno mnie interesuje, co potrafi takie "cuś" jak Patryk. Tu na forum mogą fikać, ale w realnym świecie jak uczciwie nie potrafią pracować zaliczają zieloną trawkę. Czasy głupiego szofera przeszły do lamusa. Nikt z tym tałatajstwem nie chce się użerać. Już nikt nie kupuje bajki o podłym szefie i worku pełnym świadectw. | |||
~K. | Ale to jest wina pracodawców Biorą co leci aby auto jechało Nie myślą że dając pracę przygłupowi budują ich ego Dzis jeszcze żaden pracodawca nie policzył ze płacąc legalnie beż kretactwa na ZUS Kierowca kosztuję w roku prawie 200tys A sam właściciel jest przy poziomie 0 lub jeździ na minusie w obecnej sytuacji Każdy miesiąc to minimum 17tys kosztuję Pan kierowca legalnie Wrazie wątpliwości proszę dopytać księgowych swoich Oczywiście mowa o międzynarodówce To że podpisujecie umowy na minimum i dajecie do łapy nic wam nie da Z ZUS bierzecie A1 do imi wysyłacie tabelki z wykonana praca a prowadzicie wirtualne diety i ewidencja czasu pracy Kontrler z ZUS pyta tylko o to co powyżej i oni naliczają nowe listy płac Za które będziecie robić dopłatę kierowcom oraz do ZUS wraz z odsetkami ustawowymi Przed podpisaniem protokołu musicie mieć dowody na wpłaty wypłat I ZUS | |||
Ł ysy
| K. Nic nowego nie napisałeś. Od dawna stoję na stanowisku, kierowcy dobrze zapłać, przygłupa omijaj szerokim łukiem. Wysokość zarobków nie zmieni przygłupa w rzetelnego kierowcę. Nie ma takich pieniędzy. Z drugiej strony patrząc, jest sens poważnie traktować pofukiwania parkingowych mędrców? Jedno słowo rozwiązuje problem. | |||
jacek-kuba
| łysy fragles się produkuje i kręci jak g... w przeręblu. , a rynek ciula dawno już wyalienował. Niemniej dziadostwo ujada jak oszalałe, już nie mają kasy na przedpłaty dla kierowców. Dodatkowo naczytają się jak prawdziwi kierowcy pracują i próbują to potem wpoić swojej patologii. Z całej ekipy drobnych dziadów na tym forum, został chyba tylko jeden kris -reszta już leży i kwiczy. On jeden nie wyje -widocznie lubią go suwnicowe, albo nie jest dewiantem jak pozostali. | |||
~Kasztan | K. około godzinę temu Ale to jest wina pracodawców Ty ochuiał całkiem pisząc o dopłatach dla kierowców i o tym ZUSie | |||
~Kasztan | Masz konto na PUE ZUS. Podaj więc wysokość swojej składki emerytalnej, jaką odprowadza Ci twój dziad. | |||
~to nie lewaki mącą | Wszystkie rozmowy nagrywam, wiadomości zapisuje i robię screeny. Nie zgadzam się za robienie z siebie chipa pańszczyźnianego który odwali robotę ryzykując całym swoim majątkiem bo przez naginanie przepisów odnoście czasów pracy, jazdy, niesprawny pojazd, mobbing w postaci zachęcania do łamania przepisów, popędzania. | |||
~Kasztan | Obstawiam, że nie masz pojęcia o jej wysokości, dlatego tak pier dolisz tu tyle bzdur, że aż śmiać się chce. | |||
~Kasztan | to nie lewaki mącą około minutę temu Wszystkie rozmowy nagrywam Mamy kolejnego jełopa. Po co nagrywasz? Po prostu nie rób tego to czego ktoś cię niby zmusza. Ale do tego brak ci odwagi | |||
~to nie lewaki mącą | Podczas przerwy telefon wyłączam. Szef nie jest moją rodziną, ani przyjacielem, ba! Wiecej przy pierwszej nadarzającej się okazji wyrzuci mnie z pracy pod byle pretekstem. Tak więc jestem asertywny i dbam o swoją przestrzeń życiową inaczej człowiek się wypali. | |||
jacek-kuba
| Jestem tego samego zdania co lewak-już na rozmowę kwalifikacyjną, należy zabrać kamerę i magnetofon. Dziad będzie dukał wówczas jak sparaliżowany. | |||
~to nie lewaki mącą | Rozmowy z dyspozytorem nagrywam, bo 1. mam taka opcje w telefonie, 2. dla świętego spokoju. Kilka razy uratowało mi to tyłek. | |||
~to nie lewaki mącą | O widzę z braku argumentów czepianie się sponsorowanych przez korporację lewaków. | |||
jacek-kuba
| lewak co to za opcja? próbowałem kilka aplikacji, ale nagrywały tylko mnie -podobno prawo nie pozwala? | |||
~Kasztan | A wg mnie to ty nie nadajesz się do pracy w zespole. Dlatego tak mało zarabiasz i dostajesz gówniane roboty. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.