ID: 283568
Odnawianie naczep coraz popularniejszym rozwiązaniem ze względu na rosnące koszty nowego sprzętu
ID: 283568
ID: 283568
Renowacja spełnia wszystkie wymagania, jest opłacalna i przyjazna dla środowiska. To kluczowa alternatywa dla zakupu nowego sprzętu. W poniższym artykule TIP Group omawia kluczowe korzyści, jakie daje renowacja naczep i przedstawia podstawowe kwestie, jakie należy rozważyć decydując się na taki krok.
Renowacja spełnia wszystkie wymagania, jest opłacalna i przyjazna dla środowiska. To kluczowa alternatywa dla zakupu nowego sprzętu. W poniższym artykule TIP Group omawia kluczowe korzyści, jakie daje renowacja naczep i przedstawia podstawowe kwestie, jakie należy rozważyć decydując się na taki krok.
~etransport.pl
Posty (180)
~kris | Moze napisz do krone ze masz swietną technologię zabezpieczenia naczep przed korozja i mozesz im sprzedac. | |||
~kris | driver 6 wymian klocków to ile km? | |||
Ł ysy
| Kris. Patrz wyżej, zaczynasz konkurować z chrzanowskim przygłupem. | |||
Ł ysy
| Wielu "mądrych "przewoźników prowadzi biznes w nowoczesnym stylu. Leasing z fuul opcją serwisową, zewnętrzne biuro podatkowe, z każdym gównem do "profesjonalnego serwisu. Podsumowując efekt powyższego modelu wychodzi zysk na poziomie kilku stów euro z auta. Śmiać się czy płakać? Zależy z której strony się patrzy. Pracownik zadowolony, firmy zewnętrzne zadowolone, a biznesmem wpiwr da la tynk ze ścian. Szczerze mówiąc, wolę być przysłowiowym dziadem. | |||
~kris | Czyli jednak drutujesz w stodole tzn chciałem powiedziec poddajesz renowacji. A cały wątek udowadniasz ze to bez sensu. | |||
Ł ysy
| Wielu "mądrych "przewoźników prowadzi biznes w nowoczesnym stylu. Leasing z fuul opcją serwisową, zewnętrzne biuro podatkowe, z każdym gównem do "profesjonalnego serwisu. Podsumowując efekt powyższego modelu wychodzi zysk na poziomie kilku stów euro z auta. Śmiać się czy płakać? Zależy z której strony się patrzy. Pracownik zadowolony, firmy zewnętrzne zadowolone, a biznesmem wpiwr da la tynk ze ścian. Szczerze mówiąc, wolę być przysłowiowym dziadem. | |||
Ł ysy
| Kris. Kwestia nazewnictwa. Wykonywanie fuszerki w autoryzowanym serwisie nazywasz profesjonalizmem. Wykonanie porządnej naprawy na klepisku możesz nazywać drutowaniem. To tylko świadczy o tobie. | |||
~kris | Koniec roku wiec chyba bedzie trzeba rozstrzygnąc kto jest największym idiotą na forum. Na razie driver i łysy ida łeb w łeb. Jeden jest największym inwestorem a drugi robi w stodole lepiej niz w serwisie a nawet w fabryce. | |||
~K. | 700/800tys km Jakoś nigdy nie miałem problemów na ścieżce zdrowia w Austrii czy Niemczech Niemcy robią podobnie że w takich odstępach robią takie czynności | |||
~Toć wieta kto ! | Te K, a ja tera se krojem i smażyć bede !!! | |||
~K. | W serwisie autoryzowanym Saf polska Czynności zalecona na piśmie Wytrzeć spalony smar i pozostawić do obserwacji Sprawdzić za 20tys km Oczywiście aby nie wymienić łożysk na gwarancji Po miesiącu naczepa spaliła się we Włoszech od łożyska Dobrze ze miałem kwity i dokumenty na takue Czynności Wszędzie jest gwarancja do bramy I się żegnamy W kolejnych naczepach jak zapłacili odszkodowania za naczepę ładunek i akcje ratownicza Wymienili wszystkie na gwarancji Ale co z tego jak po 100km znowu wychodzi spalony smar Więc długo nie pojadą | |||
Ł ysy
| Kris. Człeku, przestań udowadniać swoje głupawe racje. Czy ty gnojku potrafisz chociaż raz powiedzieć :"przepraszam, wszedłem w temat, o którym nie mam zielonego pojęcia i pier do lę bez sensu ". Gdybeś miał odrobinęniej narcyzmu w sobie już dawno zauważyłbyś, że nieopłacalność renowacji dotyczy tylko Krone. Dziecko, ty jesteś leszczem nie mającym zielonego pojęcia. W pierwszych postach piszesz o wymianie listwy multilock, do czego tych chcesz to przyspawać, skoro w większości przypadków listwa boczna jest zgnita? Skoro nie rozumiesz w cywilizowany sposób, powiem inaczej. Zamknij dziub, nie cwaniakuj, wychodzisz na idiotę. Mam alergię na przemądrzałych leszczy. | -1 | ||
Ł ysy
| Kris. Kto jest największym idiotą na forum nie będzie rozstrzygać leszcz taki jak ty, a życie. W każdej chwili mogę postawić auta na kołki i dalej żyć wygodnie. Na chlebek z szynką, na żeglarstwo, motocykle, narty wystarczy. Ty musisz ciągnąć wózek wpier sa lając tynk ze ściany. Kto tu jest leszczem? | -1 | ||
Ł ysy
| Do drugiego postu wyżej małe sprostowanie : "Gdybyś miał odrobinęniej narcyzmu w sobie " | |||
~kris | Jednak oddaje swój głos na Łysego w konkursie największego idioty. Koles nie zyje z transportu ale piaskuje w stodole naczepy bo ma takie hobby. | |||
~kris | Moze ty kupiłes Krone po rico ktore odmładzało naczepy w papierach. I wydaje ci sie ze masz 10 letnią a w rzeczywistosci masz 30 letnią. Tak się ciołku składa ze od 20 lat mam głównie krone wiec skoncz mi pier. dolic. Jedz na zagle albo narty. | |||
Puchacz1
| "18 minut temu Kris. Człeku, przestań udowadniać swoje głupawe racje. Czy ty gnojku potrafisz chociaż raz powiedzieć :"przepraszam, wszedłem w temat, o którym nie mam zielonego pojęcia i pier do lę bez sensu ". " A ty Łysy przez te lata na ET, kiedykolwiek przeprosiłeś za pier do le nie głupot przez siebie? Przyznałeś się choć raz że nie masz racji? | |||
~olo | Wsiedliście na Ł ysego jak na burą sukę. Facet ma racje, wie co pisze. Można odnawiać naczepy, nawet trzeba, ale Krone do reanimacji nie nadaje się. Wiecie ile kosztują drzwi w serwisie? Kris, musisz się jeszcze dużo uczyć. My serwisujemy sprzęt u gościa w stodole z tym, że facet kupę lat pracował w autoryzowanym serwisie. To tyle i aż tyle. | |||
Ł ysy
| Puchacz, może konkretniej napisz, za co miałbym przepraszać? Może za brak tolerancji na ludzką głupotę? | |||
Puchacz1
| Kurfa. Rozbawił mnie Łysy do łez. Napisał sobie w internecie że go stać na narty, żeglarstwo, motocykle i chlebek z szynką bez transportu. Pomijając to, że w internecie każdy może pisać sobie co chce i gdyby nie internet to tylko rodzina by wiedziała że coś z nim nie hallo, to jednak jest wielu wielu ludzi co ich stać na wiele wiele więcej bez pracy w transporcie i reanimacji sprzętu w tzw stodole:) :) :) | |||
~kris | olo to ile kosztuja drzwi w serwisie? | |||
Ł ysy
| Kris. Wspominając wyuczony zawód wiem jedno. Dyskusja z nazcyzem nie ma sensu. Wygrałeś, jesteś lepszy. | |||
Puchacz1
| około minutę temu Puchacz, może konkretniej napisz, za co miałbym przepraszać? Może za brak tolerancji na ludzką głupotę? Ostatnio np za pier do le nie głupot na temat ubezpieczeń. Pytam. Kto zapłacił za uszkodzony przez twojego kierowcę i twój pojazd "instrybutor" na stacji paliw? | |||
~Skokomioko | Glatze, wyjdź trochę poza własne podwórko. Nie każda firma, która nie uprawia druciarstwa jest zła. | |||
Ł ysy
| Kris. Wspominając wyuczony zawód wiem jedno. Dyskusja z nazcyzem nie ma sensu. Wygrałeś, jesteś lepszy. | |||
~kris | Az się boję zapytac co to za zawód | |||
Ł ysy
| Puchacz. Rozbawiłeś mnie do lez swoim prymitywizmem. Nawet nie wiesz dlaczego. | |||
~Skokomioko | Wielu kierowców stać na to co Glatze napisał i nikt nie ma potrzeby obnosić się z tym. On uważa, że dzięki swojej przebiegłości stać na ten "luksus". Nie dał się wydymać systemowi i paryżany nadal dumnie śmigają po Pribałtach. Po co nowy sprzęt jak się psuje. Po co wygodna kabina jak on tym nie jeździ. | |||
Puchacz1
| 2 minut temu Puchacz. Rozbawiłeś mnie do lez swoim prymitywizmem. Nawet nie wiesz dlaczego. Pewnie że wiem:) :) :) | |||
~kris | olo chyba tez nie wie ile kosztuja dlatego zadał pytanie. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz