ID: 283340
60 km zniszczeń, co najmniej 1, 8 mln euro strat i kierowca ciężarówki w stanie psychozy
ID: 283340
ID: 283340
W sobotę na autostradach w Nadrenii Północnej-Westfalii doszło do poważnego incydentu, w wyniku którego 19 osób zostało rannych, a 50 pojazdów uszkodzonych. Policja szacuje straty na co najmniej 1, 8 miliona euro.
W sobotę na autostradach w Nadrenii Północnej-Westfalii doszło do poważnego incydentu, w wyniku którego 19 osób zostało rannych, a 50 pojazdów uszkodzonych. Policja szacuje straty na co najmniej 1, 8 miliona euro.
~etransport.pl
Posty (21)
~Manadou | Idiotów jest coraz więcej, plaga i to głównie Polacy, odwalą in od siedzenia za kołkiem, żonka pójdzie w tango z sąsiadem bądź listonoszem i gotowe, zreszta w tym zawodzie to już same bezzębne alkoholiki bez przyszłości. | |||
~kiero | Jak sprytny pracodawca prowadzi rekrutacje w psychiatryku, takie są efekty. | |||
~Stan | 30 lat to faktycznie nasiedzial sie za kolkiem tyle co dzieci maja wakacji | |||
~myszka - miki | ta firma to może, zakład pracy chronionej, | |||
g-a
| Pewnie dziad za mało płacił. | 1 | ||
~kiero | g-a i tu masz rację, gdyby dobrze płacił nie musiał by zatrudniać osoby w kryzysie choroby umysłowej. Miał by zdrowych chętnych. | |||
~Sikora | Kierowca przewoźnik. Kto by się spodziewał, że nie wyrobi psychicznie. | |||
g-a
| Nie zauważyłeś w tym co napisałem ironii? | |||
~Sajmon | Rozłąka. Problemy prywatne. depresja. samotność. głowa się w końcu zapali... dajcie na luz z tym hejtem. oby nikomu z nas tak się nie zdarzyło. Tymi wpisami sami chcecie się dowartościować.. a w glowie jak wyżej napisałem. Pozdro | |||
~przewoźnik | Praca w chorych systemach 3/1 itd. Brak parkingów, wyścig szczurów, rozłąka, niemożność zaplanowania np. wizyty u lekarza i po podliczeniu zysków i strat za życie w trasie zostaje tyle co w lidlu z nadgodzinami. Prosta droga do depresji. Ćpają, piją i powożą. | |||
Puchacz1
| Przeszedł badania lekarskie dopuszczające do zawodu? Psycholog, okulista lekarz medycyny pracy. Takie choroby nie pojawiają się nagle. Zataił przed lekarzem, czy lekarz nie pytał? A te problemy dotyczące kierowców typu parkingi, rozłąka z rodziną itp. Ktoś kto decyduje się na taki zawód, musi sobie zdawać sprawę że łatwo nie jest. | |||
~Powrót normalności | Gdyby "bohaterowie" cokolwiek wiedzieli... Czasami są takie choroby psychiczne, że tylko lekarz psychiatra jest w stanie rozpoznać. I proponowałbym mniej pyskować. Z pewnością śledztwo wykaże, czy delikwent coś zataił. Na pewno zostanie wyjaśnione w jaki sposób zaliczył badania. Ani instruktor, ani egzaminator, a tym bardziej pracodawca nie ma prawa wchodzić w kompetencje lekarza. | |||
~Jaśku | 15 zł/ na godzinę majo i depresja | |||
~sid | kto o zdrowych zmyslach da sie zamknac w budzie na co najmniej tydzien czasu. W tym czasie zalatwiajac swe potrzeby fizjologiczne w krzakach albo w kabinie, tam gdzie spozywa pokarmy i spi | |||
~sid | -a wszystko na 2 m kwadratowych | |||
~kiero | sid dlatego turasy stołują się przy paleciarze. :) :) :) | |||
~Jan Szofer 1961/80 | Polizei powinna być przeszkolona na okoliczność takich sytuacji, oraz posiadać odpowiednie narzędzia, a te mogą być w konstrukcji Bardzo proste i tanie. Czarny i czerwony guzik w naczepie zestawu ciężarowego pełnią kluczowe role związane z bezpieczeństwem i hamowaniem pojazdu: 1. Czerwony guzik: Jest to zazwyczaj przycisk hamulca postojowego. Podczas jazdy jest wciśnięty, a jego wyciągnięcie powoduje zablokowanie kół naczepy, co jest szczególnie ważne przy rozpinaniu zestawu lub parkowaniu na wzniesieniu. 2. Czarny guzik: Znany również jako przycisk awaryjny lub przycisk paniki. Jego naciśnięcie powoduje natychmiastowe zatrzymanie ciężarówki w sytuacjach awaryjnych, takich jak utrata kontroli nad pojazdem czy awaria układu hamulcowego. Czy jest coś jeszcze, o czym chciałbyś się dowiedzieć? Witam y w aplikacji Copilot 5. 12. 2024 (1) Hamulec postojowy w naczepie - wagaciezka. com - Forum transportu drogowego. s://wagaciezka. com/viewtopic. php?t=22334. (2) Do czego jest czarny przycisk w naczepie? | Motoview. pl. s://motoview. pl/do-czego-jest-cza rny-przycisk-w-nacze pie/. (3) Obsługa naczepy - etransport. pl. s://etransport. pl/forum173471. 0. html. (4) undefined. s://www. prohelvetia. pl/. | |||
~Carbon | "Polizei powinna być przeszkolona na okoliczność takich sytuacji" Tak. W dogodnym miejscu strzelać, strzelać, jeszcze raz strezlać. Strzelać w oponę pierwszej osi, to skutecznie zmieni tor jazdy i wyhamuje każdy zestaw. I tyle. Strzelanie, bez przekonania w inne elementy może spowodować rykoszety i większe problemy. Ewentualnie, za Janem z Minden ryzykować życiem Polizai, których zresztą brakuje i starać się zaciągnąć hamulec w naczepie. Ciekawe, dlaczego przypadkowi kierowcy zawodowi nie zaciągali ręcznego w jadącej ciąrwóce skoro to takie dla wszystkich oczywiste. | |||
~Carbon | Pytanie, czy ktoś juz sfilmował Polizai, czy przypadkowego "zawodowca" wciąganego pod koła zestawu podczas próby zaciągnięcia ręcznego w naczepie podczas jazdy? | |||
~Carbon | To już lepiej dla bezpieczeństwa wszystkich próbować od fronu strzelić w przednią szybę zestawu i weliminować psychopatę, socjopatę, osobę w jakimś kryzysie, czy innego dekla, zanim ona pozbawi życia i zdrowia iles tam osób. Rozpędzone auto to broń. Broń neutralizuje się inna bronią, a nie indiańskimi sztuczkami. | |||
~Carbon | Jest ryzyko ze się trafi w kolegę po fachu na emeryturze, cóż, ryzyko zawodowe, taki zawód. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.