ID: 282916
Niemiecka gospodarka w głębkim kryzysie.
ID: 282916
ID: 282916
Symbolem problemów niemieckiego przemysłu jest sektor motoryzacyjny. Volkswagen po raz pierwszy w swojej historii rozważa zamknięcie fabryk na terenie Niemiec. Z kolei firma Thyssenkrupp, przez ponad 200 lat symbol niemieckiej potęgi przemysłowej, prowadzi intensywne rozmowy o przyszłości swojej stalowej dywizji, od których zależy los tysięcy pracowników. Transport w dużej mierze odczuje recesję. Pozostanie setki wolnych przestrzeni ładunkowych.
Symbolem problemów niemieckiego przemysłu jest sektor motoryzacyjny. Volkswagen po raz pierwszy w swojej historii rozważa zamknięcie fabryk na terenie Niemiec. Z kolei firma Thyssenkrupp, przez ponad 200 lat symbol niemieckiej potęgi przemysłowej, prowadzi intensywne rozmowy o przyszłości swojej stalowej dywizji, od których zależy los tysięcy pracowników. Transport w dużej mierze odczuje recesję. Pozostanie setki wolnych przestrzeni ładunkowych.
Posty (25)
Ptaszysko
| jak w temacie... | |||
~młody | Wolne przestrzenie ładunkowe będą do czasu aż banki zabiorą żelazo. A tego żelaza jest za dużo więc czystki są potrzebne. Chwała tym co kupili auta na górce za 120-130 tys. eur. Teraz mają kieszenie puste ale za to gacie pełne. | |||
~sid | ptaszysko, po wuja siejesz popeline? | |||
~sid | jak by bylo tak jak piszesz to by kierowcow z mongolji i pracownikow z afryki nie sciagali | |||
Ptaszysko
| sid... kierowców z dzikich terenów ściąga sie po to, że ma być tanio !!! a nikt normalnyjuż powozić nie chce bo lejce 15. 000 kosztują a drugie to za 8 godzin normalnej pracy zarobisz spokojnie 5000 netto. Więc gdzie sens i logika? ? | |||
ono
| europa bez węglowodorów putina pada... | |||
~sid | Ptaszysko 2godziny temu - kierowców z dzikich terenów ściąga sie po to, że ma być tanio !!! - to jest polska logika. niemiec mysli troche inaczej jak polski janusz biznesu, niemiec placi mongolowi czy innemu auslanderowi tyle samo co rodakowi a sciaga mongolow bo roboty ma tyle ze sam nie przerobi | |||
~tak | hehe... niemiec, jakby nie potrzebował taniego pracownika, nawet by na obcokrajowca (tym bardziej ze wschodu) nie splunął. Dobrze, że jeszcze żyjesz nadzieją w sprawiedliwość na świecie ale sam dojdziesz kiedyś, że tak nie jest. | |||
~sid | tak, byles widziales? . bo ja tak | |||
kukuu
| Sid a co Ty mogłeś widzieć z szyby wielkiego potwora? Co dwójkę na parkingu? A może porozmawiałeś z polskim popychadłem tzn magazynierem za miedzą? | |||
~driver | chyba ma tyle w tych fabrykach w ktorych zamykaja Dzis juz wiadomo że europa bedzie skansenem swiata Odrazu niech w UE zdecydyją ze mamy żyć jak Aborygeni bez prądu i cywilizacji Bedzie to dla kazdego zrozumiałe A nie okradając ludzi pod szyldem CO2 | |||
~sid | Kukuu, napewno wiecej jak ty z za szyby psychiatryka | |||
~kris | Płaci tyle samo bo mniej nie moze. Niemiec i azjata dostaja minimalną. A po to sie sciaga azjatów zeby miejscowi nie mogli domagac się wiekszej kasy. | |||
Ł ysy
| Nie bez podstawy zostałeś nazwany pośmiewiskiem Dartomu. Pójdę dalej, jesteś życiowym idiotą. | |||
Ł ysy
| Ursula pomoże rodakom. Już szykuje rynek zbytu w Ameryce Południowej. Zabije europejskie rolnictwo w jednym celu. Południowa Ameryka przecież musi czymś płacić za niemieckie produkty. Czym może zapłacić? Pytanie retoryczne. Czas wygonić tę babę z Europy | |||
~Meczennik transportu | Aktualnie polityka eu przypomina polską transformację. Siłą chcą wymusić rozwój. Skończy się jak u nas. | |||
~kiero | Leapmotor wstrzymuje produkcję samochodów w Polsce. Projekt ma zostać zatrzymany po tym, jak Europa wprowadziła cła na chińskie auta elektryczne, donosi Money. pl, powołując się na źródła w Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu, odpowiadającej za współpracę naszego kraju z zagranicznymi inwestorami. Polska głosowała za cłami, natomiast Niemcy nie. Fabryka Stellantis w Tychach miała produkować chińskie samochody elektryczne Leapmotor T03. | |||
~tak | Niemcy chętnie wyprodukują u siebie | |||
~K. | Druga część gry o cło z Chinami jest mało powiedziana w mediach Bo w odwecie chiny nakładają dodatkowe podatki na części produkowane na eksport do Europy Tanio to już było z Chin | |||
~kiero | Ile dziś spadły notowania niemieckich koncernów motoryzacyjnych na giełdzie? Gospodarka niemiecka się zwija. | |||
~Meczennik transportu | Polityka eu ma jeden plus. Gdyby zakończyć handel globalny a Europa była samowystarczalna to jest to znakomita polityka. Tylko Europa eksportuje.. Teraz trwa rywaluzacja o Azję i zaczyna o Afrykę. Poczekamy zobaczymy. | |||
~kiero | Trump zapowiedział 10% cło na import, Niemcy płaczą. | |||
~przewoźnik | Gospodarka w całej UE się kurczy, bo ludzie już nie inwestują jak kiedyś bo koszty życia bardzo wzrosły np. Teraz transport żeby był opłacalny to co najmniej musiało by być 1. 40 e/km to taka dolna granica. | |||
~volt | Czym gorzej dla Helmutów tym lepiej dla nas tak ze prosze bez lamentów | |||
~Darek | im szybciej to wszystko pierd@lnie tym lepiej. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.