~K.
| Bez problemu Tylko kierowca z własną licencja będzie mógł pracować Od firmy dostanie umowę dzierżawy czy użyczenia i po sprawie Tak samo jak z odwrócona hipoteka Z resztą już tak działa w wielu firmach jak Koimex Dartom Skat Tam kierowca podpisuje wynajm na pojazd do własnej licencji i jedzie z tematem parobka Jeżeli padnie transport bardziej to napewno przejdziemy na taki system Kto będzie musiał pracować podpisze pakt z diabłem Umowy o pracę będą tylko w państwowych zakładach i urzedach | | | |
~K.
| Mało chłopczyku wiesz o nowych trendach na rynku A ładnie widać w ogłoszeniach na startdrive miesiąc temu było 6500 kierowców dziś ponad 14500 Umowę o pracę dostanie obcokrajowiec jedynie jako kontrakt do wizy | | | |
~Kasztan
| Wystarczy przeczytać umowę o pracę.
Potem kodeks pracy.
I wszystko będzie jasne. | | | |
~Polak
| K, nie sr.. aj żarem, pożyjemy zobaczymy | | | |
~Kasztan
| Kodeks pracy nie przewiduje płacenia dniowki. | | | |
~K.
| Ja akurat połowę kierowców zwalniam Bo mam info potwierdzine ze spadek zamówien będzie do zimy o 70% Auta sprzedałem po tych kierowcach i mam wywalone | | | |
~Polak
| Trza było ojcowizny nie sprzedawać, jak się z branżą nie zapoznałeś. | | | |
~Polak
| Tacy właśnie mają się położyć. Oddzielenie ziarna od plew. | | | |
~K.
| Tacy to wiedzą że będzie tylko gorzej i wycofuja się zanim to wszystko padnie Patrząc jak inni zostaną z niczym | | | |
~K.
| Chłopczyku 20lat w branży właśnie na swoim a 45 lat transport jest w rodzinie Za dużo właśnie mówi że to wszystko padnie na ryja Jak już karty paliwowe mają 80%portfela klientów nie wypłacalnych to chyba dobrze nie jest A leasing wcale nie lepiej Wzrost restrukturyzacji jest olbrzymi firm transportowych To wiec można liczyć że to padnie | | | |
~Polak
| Sam transport w dzisiejszych czasach nie wystarczy należy rozwinąć się na wiecej niż jedną gałąź. Rok 93 na sam transport był dobry, niestety pózniej problemy z płatnościami powstały. Po dzisiejszych wyliczeniach sam transport nadaję się jako pralnia innych gałęzi. | | | |
~Polak
| Swoją drogą jeżeli auto jeszcze w Leasingu przy dodatkowym GAP można auto z góry spuscić zamiast oddając leasing i łudzić się że straty nie będzie. | | | |
~K.
| Odpowiedziałeś sobie sam na pytanie brawo Zadaj drugie sobie czy warto się użerać i pchać kasę w samochody kierowców koszty Majaac drugi biznes pchać kasę w coś co przynosi strate | | | |
~Polak
| Odpowiedziałem sobie bo kiedyś to robiłem i zaprzestałem jeszcze nic nie tracąc. | | | |
~K.
| No to wiesz ze z tą decyzja nie ma co czekać Jak jest źle to trzeba to odciąć Transport panie na ryja bardzo szybko i z wielkim uderzeniem Jeżeli magazyny logistyka jest na plusie a transport idzie na minus Jak nawet na własnych autach nie widać sensu prowadzenia to co mówić o leasingu Ja mam własne ostatnie leasing spłacony w lipcu I kalkulator mówi minus Jedynie auta z obcokrajowcami mają lekki plus ale przez to że kierowcy są uniwersalni i jadą wszędzie i cały czas | | | |
~Ł ysy
| Za urlopy się szoferowi nic nie należy. Jeśli firma umawia się z szoferem na dniówkę to dostaje dniówkę. W systemie 3/1 nie powiniem fizycznie odbierać urlowow gdyż większość czasu szoferzyna nie jeździ | | | |
~kiero
| Łysa pało dniówka to 8 godzin. Kierowca odbiera nadgodziny. | | | |
~sid
| co pierwsze odbior nadgodzin czy urlop? | | | |
~kudłaty
| kiero, nie odpowiadaj trolowi, bo klient kompeksy leczy, może być tez niepełnosprawny. | | | |
~Kasztan
| Średnią do urlopu wypoczynkowego liczy się tylko ze stałych składowych wynagrodzenia za pracę czyli podstawa, ryczałty za nadgodziny i dyżury, premie regulaminowy.
Nie liczy się zaś premi uznaniowych więc za taki urlop niewiele dostaniecie zgodnie z prawem. | | | |
~Kasztan
| W systemie 3/1 macie jeszcze szansę na kilka dni płatnego urlopu.
W 2/1 czy 2/2 już się nie należy. | | | |
~kiero
| Kasztan matole żeby wziąć urlop trzeba podpisać urlopówke z określoną ilością dni urlopu i datą rozpoczęcia. | | | |
~Kasztan
| Zapytaj tych pracujących w systemach co podpisują zanim pójdą na tydzień wolnego. | | | |
~Kasztan
| Bo formalnie coś powinni podpisać by uzasadnic nieobecności w pracy każdego dnia roboczego. | | | |
~Sirkod
| Poza urlopowką trzeba też sczytać kartę przed i po urlopie żeby wykluczyć pracę w tym okresie. | | | |
~Kasztan
| Formalnie nie ma takiego zakazu, chyba że jest zawarty w umowie o pracę.
Jeśli nie ma takiego w umowie, to kierowca ma obowiązek poinformować pracodawcę o tym fakcie. | | | |
~auslander
| Jak ja sie ciesze, ze opuściłem to polskie szambo transportowe. | | | |
~kiero
| Nic dziwnego że u takich kasztanów nikt nie chce pracować. Jeżeli twierdzisz że kiedy ma wolne kierowca to jest na urlopie, to płać dodatkowo 100% za weekendy. | | | |
~K.
| 15tys kierowców robi już wrażenie na startdrive Myślice że dobijemy do 17 na koniec września,? | | | |
~kiero
| A ilu na startdrive Polaków, albo Europejczyków? | | | |