ID: 280190
Przewoźnicy pozbywają się ciężarówek, liczba rejestracji nowych drastycznie spadła
ID: 280190
ID: 280190
W branży TSL pojawił się trend zmniejszania skali działania średnich firm transportowych, które z 10-15 pojazdów przechodzą na 2-3. Właściciel, jeżdżąc na 2 auta „ze szwagrem”, ma taki sam zysk, a mniej stresu i pracy z obsługą firmy.
W branży TSL pojawił się trend zmniejszania skali działania średnich firm transportowych, które z 10-15 pojazdów przechodzą na 2-3. Właściciel, jeżdżąc na 2 auta „ze szwagrem”, ma taki sam zysk, a mniej stresu i pracy z obsługą firmy.
~etransport.pl
Posty (14)
~FF55 | Może zmienili pracę i wzieli kredyt, jak sugerował Tusek, żeby mieć kapitał na ciężarówki elektryczne lub wodorowe? | |||
szatan
| Skoro później będzie lepiej to powinni przypomnieć o czasowym wyrejestrowaniu. A jeśli chodzi o KPO to nie poprawi ono sytuacji gospodarki, wręcz przeciwnie ma pomóc w deindustrializacji. | |||
~Tomek12345 | Wybrali rudzielca. Ludzie nawet nie zdają sobie sprawy ile zostanie z państwa polskiego. Za chwilę położy łapę na zlocie i zapasach walutowy h. Sprzeda polskie spółki. | 1 | ||
tagoo
| Uśmiechnięte lemingi już szykują się do zbierania szparag. | |||
~Tak | Autor tekstu mam bardzo długi czas przetwarzania informacji w głowie i wyciągania wniosków. Przecież to się nie dzieje od wczoraj a przynajmniej od roku | |||
jacek-kuba
| Ale dziad teraz zaskoczył, bo oszczędności już przepił. | |||
takkat
| W branży TSL pojawił się trend zmniejszania skali działania średnich firm transportowych, które z 10-15 pojazdów przechodzą na 2-3. Właściciel, jeżdżąc na 2 auta 8222; ze szwagrem8221;, ma taki sam zysk, a mniej stresu i pracy z obsługą firmy. :) | |||
~nadaje spod premium | ze szwagrem łysek nie jezdzi a główek od hantla jezdzi ale z kibicami widzami | |||
~Pech | Pytania do autora: - dlaczego jako jedyni w Unii mamy opodatkowane podróże służbowe kierowców - Pakiet Mobilności o tym słowa nie mówi - a przekonywano nas ze tak; - dlaczego polscy przewoźnicy cały czas obniżają ceny; - dlaczego non stop przewoźnicy podwyższają płace kierowcom? | |||
~Patryk pogromca dziadow | Pech ja Ci powiem dlaczego podwyższają pensje dla kierowcy, a no dlatego że dostawca pizzy pracując 14h ma 280zl netto plus około 50 zł napiwków plus jedzenie. Nikt nie jest głupi żeby jeździć poniżej minimalnej stawki za godzinę mając na uwadze mandaty stres i to życie w kabinie. Nadchodzą czasy że przewoźnicy będą sami jezdzili A inne ciezarowki będą prowadzone przez ich najbliższa rodzine. Sami do tego doprowadzili, standard życia w kraju się tak podniósł że nawet opierając się o łopatę i szwendając po budowie idzie zarobić 5 tysięcy to kto będzie po kraju jeździł za odrobinę więcej? Stara wiara odchodzi na zasłużoną emeryturę A jeździć nie ma komu | |||
Ł ysy
| Zastanawiam się czy autor wątku żyje w tej samej rzeczywistości co większość przewoźników? Temat pisany na zamówienie firmy faktoringowej. Kolejna hiena. Gdzie ty koleś widzisz przesłanki polepszenia sytuacji w gospodarce? Chyba świat widzisz po swojemu. | |||
~Komentariat | Polacy nie pracują w polskich firmach na międzynarodówce. Pensja na czas i regularne zjazdy to za Balcerowicza było czymś | |||
~Piotrek | A kilka artykułów powyżej, ci sami wyrobnicy dziennikarstwa transportu, piszą że brakuje kierowców. I podprogowo, wciskają, że trzeba ściągać cynamonków. Ot poziom hahahaha | |||
~driver | obstawiamy że nie bedzie wiecej pracy niż 3 kiero z 10 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.