ID: 279804
To były cenne dwa tygodnie - dyrektor generalny Girteki podsumowuje trasę
ID: 279804
ID: 279804
Mindaugas Paulauskas, dyrektor generalny Girteki Transport, wraz z Sergeyem Kovalevem, doświadczonym kierowcą, wyruszył w trasę z Litwy do Hiszpanii i z powrotem, by zrealizować dostawy dla klientów. Jak sobie poradził i co udało się osiągnąć?
Mindaugas Paulauskas, dyrektor generalny Girteki Transport, wraz z Sergeyem Kovalevem, doświadczonym kierowcą, wyruszył w trasę z Litwy do Hiszpanii i z powrotem, by zrealizować dostawy dla klientów. Jak sobie poradził i co udało się osiągnąć?
~etransport.pl
Posty (12)
~Gucio | To są typowe brednie. | |||
~Immunolog | Dwa miesiące w trasie ale incognito pokazałaby mu jak to wyglada na poczatek. Teraz wrócił i koniec tej pracy. Docenienie może i jest ale i ulga że trasa sie skończyła. | |||
~Ja, | Zabrał największego przy.sa i pojechał sobie na wycieczkę. Chwali się spalaniem a ile ton było na pace? 2800km poniżej 80km?h czyt, 2800km w.iania innych kierowców. | |||
~bezzebny szofer girteki | dwa dni my stali na parkingu i czekali kiedy wiac przestanie, co by przepalu nie bylo | |||
~bezzebny szofer girteki | a jak sie wiater zmienil, wialo w plecy, to my 3 dni bez przerwy jechali | |||
~bezzebny szofer girteki | a jak my wrocili, to szef po ramienu poklepal... | |||
~mn242 | To teraz już wiem czemu je jepane qtasy z Girteki jadą na zakazie wyprzedzania 78-80, a jak się zakaz skończy to potrafią jechać 85-87. To wszystko przez kierunek wiatru... | |||
~Kokot | Wlekli sie 80km/h przez 10 krajow, nie raz zostali otrabieni ale najwazniejsze ze zrobili 3900kg CO | |||
~nadaje spod premium | jak tam PANIE dyrektorze tyłek wytłukło, ile dni potrzeba na odpoczynek a żeby łeb przestał pękać | |||
~ROKITNO | ciekaw jestem tej normy i co czy przy 85 na h ile to auto spali kilogramow ropy bo przecierz matematyka krolowa nauk nie oszukuje wiec niech ten gamon girtekowy wytlumaczy i zaleje 300 kg ropy i 85 na h przejedzie no i drugi test 300 kg ropy i 90 km na h. panie EKSPERCIE czekam na WYNIKI CO I ODNOSNIE KILOGRAMOW PALIWA I CZASU PRZEJAZDU. | |||
~Ciekawe | 1. Girteka najczęściej jeździ 80km/h tym się właśnie wyróżnia. Sam dyrektor w czasie przejazdu zauważył że "wydaje się jakbyśmy stali" wszyscy nas wyprzedzają. Im dalej od Litwy tym Gitekowcy wolniej jedzą, chyba najszybciej w Polsce i Niemczech wschodnich. 2. We Francji omijają autostrady na potęgę. Na krótkiej Trasie Paryż-Hirson nie raz mijałem w trakcie jednego przejazdu po 10-20 Girteka. 3. Jak widać w Girtece system motywacyjny oparty jest o zasadę kija i marchewki. Jazda płatnymi autostradami - kij, niskie spalanie - marchewka, jazda z tempomatem adaptacyjnym wykrywającym ukształtowanie terenu - marchewka. | |||
ShootLT
| Czy my - kierowcy będziemy dalej się wściekać pod nosem, czy w końcu coś zrobimy z litwońskimi dzikusami? Byłoby miło nie przekraczać czasów czy wrócić bez stresu do domu, nie będąc prowadzonym przez małpę. A kiedy już zjedziemy na parking, mamy 75% miejsc zajętych LT i LT na PL. Co z drugiej strony tworzy inny problem, bo coraz więcej ludzi na zachodzie widzi PL i wydaje im się, że mają do czynienia z Polakiem i nie mogą się nadziwić jakie to tępe. To jak, dalej się nastawiamy na .e, czy zaczynamy działać? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
![](/i/hand.jpg)
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.