Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

To były cenne dwa tygodnie - dyrektor generalny Girteki podsumowuje trasę

ID: 279804


Mindaugas Paulauskas, dyrektor generalny Girteki Transport, wraz z Sergeyem Kovalevem, doświadczonym kierowcą, wyruszył w trasę z Litwy do Hiszpanii i z powrotem, by zrealizować dostawy dla klientów. Jak sobie poradził i co udało się osiągnąć?

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (12)

~Gucio
To są typowe brednie.
~Immunolog
Dwa miesiące w trasie ale incognito pokazałaby mu jak to wyglada na poczatek. Teraz wrócił i koniec tej pracy. Docenienie może i jest ale i ulga że trasa sie skończyła.
~Ja,
Zabrał największego przy.sa i pojechał sobie na wycieczkę. Chwali się spalaniem a ile ton było na pace? 2800km poniżej 80km?h czyt, 2800km w.iania innych kierowców.
~bezzebny szofer girteki
dwa dni my stali na parkingu i czekali kiedy wiac przestanie, co by przepalu nie bylo
~bezzebny szofer girteki
a jak sie wiater zmienil, wialo w plecy, to my 3 dni bez przerwy jechali
~bezzebny szofer girteki
a jak my wrocili, to szef po ramienu poklepal...
~mn242
To teraz już wiem czemu je jepane qtasy z Girteki jadą na zakazie wyprzedzania 78-80, a jak się zakaz skończy to potrafią jechać 85-87. To wszystko przez kierunek wiatru...
~Kokot
Wlekli sie 80km/h przez 10 krajow, nie raz zostali otrabieni ale najwazniejsze ze zrobili 3900kg CO
~nadaje spod premium
jak tam PANIE dyrektorze tyłek wytłukło, ile dni potrzeba na odpoczynek a żeby łeb przestał pękać
~ROKITNO
ciekaw jestem tej normy i co czy przy 85 na h ile to auto spali kilogramow ropy bo przecierz matematyka krolowa nauk nie oszukuje wiec niech ten gamon girtekowy wytlumaczy i zaleje 300 kg ropy i 85 na h przejedzie no i drugi test 300 kg ropy i 90 km na h. panie EKSPERCIE czekam na WYNIKI CO I ODNOSNIE KILOGRAMOW PALIWA I CZASU PRZEJAZDU.
~Ciekawe
1. Girteka najczęściej jeździ 80km/h tym się właśnie wyróżnia. Sam dyrektor w czasie przejazdu zauważył że "wydaje się jakbyśmy stali" wszyscy nas wyprzedzają. Im dalej od Litwy tym Gitekowcy wolniej jedzą, chyba najszybciej w Polsce i Niemczech wschodnich.
2. We Francji omijają autostrady na potęgę. Na krótkiej Trasie Paryż-Hirson nie raz mijałem w trakcie jednego przejazdu po 10-20 Girteka.
3. Jak widać w Girtece system motywacyjny oparty jest o zasadę kija i marchewki. Jazda płatnymi autostradami - kij, niskie spalanie - marchewka, jazda z tempomatem adaptacyjnym wykrywającym ukształtowanie terenu - marchewka.
ShootLT
Czy my - kierowcy będziemy dalej się wściekać pod nosem, czy w końcu coś zrobimy z litwońskimi dzikusami? Byłoby miło nie przekraczać czasów czy wrócić bez stresu do domu, nie będąc prowadzonym przez małpę. A kiedy już zjedziemy na parking, mamy 75% miejsc zajętych LT i LT na PL.
Co z drugiej strony tworzy inny problem, bo coraz więcej ludzi na zachodzie widzi PL i wydaje im się, że mają do czynienia z Polakiem i nie mogą się nadziwić jakie to tępe. To jak, dalej się nastawiamy na .e, czy zaczynamy działać?
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.118.4.62

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels