ID: 279334
Czy naprawdę brakuje kierowców zawodowych? IRU pyta przewoźników
ID: 279334
ID: 279334
Międzynarodowa Unia Transportu Drogowego (IRU) przeprowadza coroczne badanie, którego celem jest uzyskanie informacji od właścicieli firm transportowych na temat niedoboru kierowców zawodowych.
Międzynarodowa Unia Transportu Drogowego (IRU) przeprowadza coroczne badanie, którego celem jest uzyskanie informacji od właścicieli firm transportowych na temat niedoboru kierowców zawodowych.
~etransport.pl
Posty (17)
~Muzza | Brakuje, oczywiście, że brakuje. W każdej branży brakuje najgorzej opłacanych, eksploatowanych emocjonalnie, przeciążonych psychicznie, czy fizycznie pracowników. Brakuje kierowców, brakuje sprzedawców, brakuje pracowników sezonowych w rolnictwie, brakuje popychadeł dzieki, którym gospodarka się kręci, a jak narazie AI nie jest w stanie obsługiwać WYMAGAJACEGO klienta oraz sprostać oczekiwaniom OBLICZONEGO szefa. | 1 | ||
~Muzza | O ironio, zielony ład w związku z wywaleniem przemysłu z UE spowoduje jeszcze większe braki pracowników :) | |||
szatan
| Co za bezsensowna ankieta, przecież jeśli na np. giełdzie jedno dobre zlecenie transportowe nie zostanie zabrane w kilka sekund to 100 przewoźników stwierdzi że przydałby się im dodatkowy kierowca. Inną kwestią jest to że każdy przewoźnik woli mieć 100 kandydatów na stanowisko niż 1, bo zatrudni najtańszego. Pytanie czy brakuje kierowców skierowane do przewoźników ma taki sam sens jak pytanie sprzedawcy marchewek co jest najlepsze do zjedzenia. Trzeba pytać kierowców czy oferty pracy są takie jakby brakowało kierowców i przedsiębiorców korzystających z usług przewoźników czy mają problemy z dostawami. | |||
szatan
| Jeszcze warto poruszyć kwestię tego że wiek emerytalny wynosi 65 lat, a nie 25. | |||
~Inżynier Karwowski | Brakuje dobrej pracy. Bo wszędzie już się c.a zarabia. A korporacje jak ciągną tak ciągną. Ale ludzie w końcu się zbuntują. I znowu będzie wojna. | |||
~nadaje spod premium | niewolnika brakuje, niech wsiada i depta IRU, proponujemy cztery tygodnie na 45 h w domu | 1 | ||
~sid | jak swiat swiatem, frajerow zawsze brakowalo, a cwaniakow -psiefoznikow byl i jest nadmiar | |||
~Kiero od Zenka | U nas Zenek zaraz będzie płacił po 15tyś, jedyny plus jest taki jak to mówi nasz Zenek. Wole miec stare auta i naczepy ale za to macie wszystko na czas i nic nam nie grozi, dzielimy sie spłaconymi leasingami dlatego płaci 15tys, do tego gośc ma inne boznesy, u nas w okolicy Zenek uważany jest za jednego z najbogatszych. Jest swój Warsztat ale Zenek ma racje, lepiej wyremontowac silnik i jechac euro 3 i euro 5 niz pakowac w nowe auta, ktore jakościowo sa bardzo, bardzo sabe. | |||
~Gucio | Ja Gucio mówię wam że będą obniżki wynagrodzeń sioferow. | |||
~Emil | Ukończyłem drogi kura na c+e i I miałem pracować 12 lub 14 godzin, co mogłem robić w fabryce 8 i na to samo wychodziło i jeszcze nie ryzykuje jakimś mandatem. Sami sobie jeździjcie | |||
~Powrót normalności | Żalisz się czy chwalisz? | |||
~Patryk pogromca dziadow | Stawierdził fakt. A fakt jest taki że za kierownicą ledwo minimalna na godzinę wychodzi więc dziad transi weki kalesony i do budy samemu! Ale to raz i to na 8 tygodni. Buntujesz się jeden z drugim? Komornik zlicytuje do skarpet! Masz swoje klamoty to masz wiele możliwości możesz zamienić klamoty na kasę w algorytmów waga klamota x 65groszy kilogram. | |||
~Darek | Dzisiaj 5000 netto jest normą w spokojnej pracy po 8 godz. Dostaniesz bonusy, premie, coś na święta to wyjdzie pod 6. PO co tyrać po 13-15 godzin na dobę, spać w krzakach bez WC bo po 16 o normalnym parkingu zapomnij, gonić w wyścigu szczurów. To był dobry fach 20 lat temu. Teraz dla bezdomnych, pijaków, obłąkanych. | |||
~Adolf | Früher, als ich anfing zu fahren wurde ich so bezahlt daß mir jedes Monat genug Geld übrig blieb um zu leben und zu sparen! Ich stand selten unter großem Zeitdruck, war immer ausgeschlafen und hatte Spaß an der Arbeit! Ich erledigte meine Arbeit nach bestem Wissen und Gewissen, und war stolz ein Lkw Fahrer zu sein! Auch in der Gesellschaft waren wir angesehen! Wo ist das alles hin? Ich bin froh nicht mehr auf der Straße zu sein! Gute Arbeit wird nicht mehr geleistet und wenn dann wird sie sehr schlecht bezahlt! Ich beneide euch Fahrer nicht! | |||
~Powrót normalności | Fakt jest taki, że trzeba myśleć. Jak nieudacznik zrobił C+E i doszedł do wniosku że zrobił źle, to po co żali się na forum? Inna sprawa, że to wygląda raczej na prymitywną próbę rozruszania forum. Trzeba było myśleć i nie skupiać się na niszczeniu forum. | |||
~Dorota | dlaczego kierowcy się nie myją i śmierdzą po prostu. | |||
~LOGIC | Ten fenomen został już wyjaśniony brakuje kierowców do obsadzenia 40 to owych smoków ale jest za dużo kierowców co latają w przestworzach i za mało owiec żeby to wszystko wyżywić. Mimo to tysiące smoków czeka na swoich poskramiaczy aby ruszyc w przestworza. Im droższy smok tym większe szanse że się spodoba potencjalnemu woźnicy. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.